Ko kažnjava saobraćajnu policiju?
Da li saobraćajci samoinicijativno biraju mesta na kojima će zaustavljati vozače i šta će tačno kontrolisati ili to ipak radi neko drugi? Na osnovu kojeg kriterijuma se određuju mesta kontrole i u kojoj meri se za to koristi softver za mapiranje mesta sa povećanim rizikom nastanka saobraćajnih nezgoda, najavljen još pre tri i po godine kao revolucionarno rešenje koje će upućivati patrole upravo na rizična mesta? Kako u Upravi saobraćajne policije odgovaraju na pritužbe vozača da patrole češće stoje tamo gde je lakše otkriti prekršaj, nego na mestima na kojima se događaju saobraćajne nezgode? Ima li smisla prijavljivati nesavesno ili neprofesionalno postupanje službenika saobraćajne policije pri kontroli vozača i da li je istina da njih niko ne kažnjava?
„Kome mogu da prijavim da me je patrola saobraćajne policije kontrolisala na nepropisan način? Vi ste objavili da u onom njihovom pravilniku piše da treba da nas zaustavljaju na bezbednim mestima i da, kada me zaustave na kolovozu, moraju iza mog vozila da parkiraju svoje sa uključenom rotacijom. Mene su zaustavili na ulici i naterali
[...]Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
Prijavite se da biste mogli komentarisati!