[...]
Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog.
Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno.
Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
Imam 4 Golfa, tri su MK3 s tim sto su dva 2.0 16V cuveni ABF motor, treći je 2.0 8V i četvrti je MK1 Kabrio GTI. Tako da ja uvek biram ABF, ko se imalo razume u automobile, zna o kakvom je autu reč 🤗Retki i vredni su to auti, kao sto je ABF. A dok MK 7 GTI golfova ima svuda. Zato ja glasam za ovaj prelepi crveni GTI 2 0. 16V ABF 😍👍
Aleksandar Spasic
16.10.2023. 18:54
Sve što je novije i modernije je bolje od starog. Naravno, što više sistema pomoći u vožnji to više stvari koje mogu sa se pokvare. Sigurno da su novija kola skuplja za održavanje ali neuporedivo bezbednija…
Zlatko Tilčer
15.10.2023. 14:25
Nikad, ali naše finansije određuju drugu priču
Mladen Avramovski
15.10.2023. 10:54
👏
Stefan Ristić
9.10.2023. 01:44
Lakše je popraviti stari auto star 20 godina, nego auto novije generacije, mnogi servisi nemaju originalnu dijagnostiku već jeftinu univerzalnu dijagnostiku koja košta oko 1000$, koja u 90% slučajeva pokaže pogrešnu dijagnostiku tj. kvar, i umesto da zamenite jedan neispravan deo vi zamenite par ispravnih delova i ponovo auto vam neradi.
Marinko Cijan
13.10.2023. 08:46
Bez starca nema udarca.
tako kažu
Ranko Škuletić
7.10.2023. 23:19
nit bih 7icu niti bih tricu , ali ako bih već birao prije bih uzeo Golfa 3 GTI
Ivan Boskovic
6.10.2023. 11:38
GTI 16V budi samo uspomene kod mene, ali novo je novo, sve dok nije EV vw hot hatch je za mene br1.
Marko Simic
6.10.2023. 03:30
U subotu 3 novembra sto je vec pomenuto u samoj emisiji, sta je sve neophodno da bi se automobili testirali? Secam se u nekim prethodnim emisijama da su pominjali da uz kupljenu sat reviju, dobija se formular i sa tim istim moze da se testira dok se u ovoj emisiji samo najavilo da se dodje 3 novembra.
Zvonko Rajkovic
5.10.2023. 18:39
Veoma korisno i poučno.
Gabrijela Miteovic
5.10.2023. 17:35
👍🏼
Gabrijela Miteovic
5.10.2023. 17:34
Unesite komentar.
Aleksandar tosic
5.10.2023. 10:48
nije spomenuta glavna stvar i prednost automobila. Na njima je vlasnik mogao dosta toga sam da popravi ili zameni bez specijalnih alata i dijagnostike.
Aleksandar Popov
5.10.2023. 09:42
Došli smo do toga da će nam samo za zamenu točka trebati ključ, za sve ostalo lap-top. 😁
Mare
3.10.2023. 15:20
mislim da ce biti leka i za ovu industriju (kao sto se vec desilo u nekim drugim industrijama) gde ce popravka biti jednostavnija na ovako kompleksnim sistemima -za ljude obucene za popravku/servisere, ali def ‘sam svoj majstor’ ide u zaborav ne samo za automobile nego i za ostale stvari u nasim zivotima
Sasa Sekulin
3.10.2023. 13:16
Starija vozila su neprevazidjena.Tada se vodilo racuna o kvalitetu materijala delova.A sad je kvalitet plastika.
Andrija Račman
2.10.2023. 23:00
Stariji automobili su sigurniji , naravno uz redovno održavanje. Noviji su udobniji ali i to ima cenu, kada dođe do kvara. Đaba vam je alat ako nemate majstora sa računarom i opremljenim servisom !!!
Bojan Debeljacki
2.10.2023. 20:46
Bravo za Šiđija... Pozdrav za ekipu... 👍
Dragan Borovic
2.10.2023. 18:41
Davno započeto trpanje elektronike i kompjutera u automobile,ide ka vrhuncu.Zarada proizvođača nema granice,a kao im je prodaja samo 5% od iste rezultat je poznat.Preskupi delovi i za jeftinije nove modele.Manji motori, zbog gasova,napucani hp,sa skromnim rokom trajanja.Karoserije i enterijeri posebna priča,od recikliranih materijala,na šta će ličiti za 10-15godina.
PS lanac i stari i novi ima španer,koji koriguje istezanje do određene granice.
Pozdrav!!!
Saša Jolić
2.10.2023. 13:04
Definitivno je pouzdaniji, lakši i jeftiniji za održavanje stariji auto, novi automobili imaju svoje prednosti, ali to poništava komplikovano i preskupo održavanje. Stari auto kada se pokvari na putu, svako ko se i malo razume može da osposobi da ods do majstora, za nove aute odnah zovete šlep službu, pa servis, a to košta, mnogo..... Postoji i problem nestručnosti majstora,posebno kada je u pitanju elektronika, takvih je 95% u Srbiji......
Srđan Caha
3.10.2023. 09:03
Ja sam pristalica što manje elektronike ali ko mene pita, sada je elektronika prioritet 😉
Dragan Mitić
2.10.2023. 23:05
Stari automobili odlaze u zaborav ili kod kolekcionara a novi osvajaju tržište.
Prijavite se da biste mogli komentarisati!
Tijana Milić
27.10.2023. 15:11
Imam 4 Golfa, tri su MK3 s tim sto su dva 2.0 16V cuveni ABF motor, treći je 2.0 8V i četvrti je MK1 Kabrio GTI. Tako da ja uvek biram ABF, ko se imalo razume u automobile, zna o kakvom je autu reč 🤗Retki i vredni su to auti, kao sto je ABF. A dok MK 7 GTI golfova ima svuda. Zato ja glasam za ovaj prelepi crveni GTI 2 0. 16V ABF 😍👍
Aleksandar Spasic
16.10.2023. 18:54
Sve što je novije i modernije je bolje od starog. Naravno, što više sistema pomoći u vožnji to više stvari koje mogu sa se pokvare. Sigurno da su novija kola skuplja za održavanje ali neuporedivo bezbednija…
Zlatko Tilčer
15.10.2023. 14:25
Nikad, ali naše finansije određuju drugu priču
Mladen Avramovski
15.10.2023. 10:54
👏
Stefan Ristić
9.10.2023. 01:44
Lakše je popraviti stari auto star 20 godina, nego auto novije generacije, mnogi servisi nemaju originalnu dijagnostiku već jeftinu univerzalnu dijagnostiku koja košta oko 1000$, koja u 90% slučajeva pokaže pogrešnu dijagnostiku tj. kvar, i umesto da zamenite jedan neispravan deo vi zamenite par ispravnih delova i ponovo auto vam neradi.
Marinko Cijan
13.10.2023. 08:46
Bez starca nema udarca. tako kažu
Ranko Škuletić
7.10.2023. 23:19
nit bih 7icu niti bih tricu , ali ako bih već birao prije bih uzeo Golfa 3 GTI
Ivan Boskovic
6.10.2023. 11:38
GTI 16V budi samo uspomene kod mene, ali novo je novo, sve dok nije EV vw hot hatch je za mene br1.
Marko Simic
6.10.2023. 03:30
U subotu 3 novembra sto je vec pomenuto u samoj emisiji, sta je sve neophodno da bi se automobili testirali? Secam se u nekim prethodnim emisijama da su pominjali da uz kupljenu sat reviju, dobija se formular i sa tim istim moze da se testira dok se u ovoj emisiji samo najavilo da se dodje 3 novembra.
Zvonko Rajkovic
5.10.2023. 18:39
Veoma korisno i poučno.
Gabrijela Miteovic
5.10.2023. 17:35
👍🏼
Gabrijela Miteovic
5.10.2023. 17:34
Unesite komentar.
Aleksandar tosic
5.10.2023. 10:48
nije spomenuta glavna stvar i prednost automobila. Na njima je vlasnik mogao dosta toga sam da popravi ili zameni bez specijalnih alata i dijagnostike.
Aleksandar Popov
5.10.2023. 09:42
Došli smo do toga da će nam samo za zamenu točka trebati ključ, za sve ostalo lap-top. 😁
Mare
3.10.2023. 15:20
mislim da ce biti leka i za ovu industriju (kao sto se vec desilo u nekim drugim industrijama) gde ce popravka biti jednostavnija na ovako kompleksnim sistemima -za ljude obucene za popravku/servisere, ali def ‘sam svoj majstor’ ide u zaborav ne samo za automobile nego i za ostale stvari u nasim zivotima
Sasa Sekulin
3.10.2023. 13:16
Starija vozila su neprevazidjena.Tada se vodilo racuna o kvalitetu materijala delova.A sad je kvalitet plastika.
Andrija Račman
2.10.2023. 23:00
Stariji automobili su sigurniji , naravno uz redovno održavanje. Noviji su udobniji ali i to ima cenu, kada dođe do kvara. Đaba vam je alat ako nemate majstora sa računarom i opremljenim servisom !!!
Bojan Debeljacki
2.10.2023. 20:46
Bravo za Šiđija... Pozdrav za ekipu... 👍
Dragan Borovic
2.10.2023. 18:41
Davno započeto trpanje elektronike i kompjutera u automobile,ide ka vrhuncu.Zarada proizvođača nema granice,a kao im je prodaja samo 5% od iste rezultat je poznat.Preskupi delovi i za jeftinije nove modele.Manji motori, zbog gasova,napucani hp,sa skromnim rokom trajanja.Karoserije i enterijeri posebna priča,od recikliranih materijala,na šta će ličiti za 10-15godina. PS lanac i stari i novi ima španer,koji koriguje istezanje do određene granice. Pozdrav!!!
Saša Jolić
2.10.2023. 13:04
Definitivno je pouzdaniji, lakši i jeftiniji za održavanje stariji auto, novi automobili imaju svoje prednosti, ali to poništava komplikovano i preskupo održavanje. Stari auto kada se pokvari na putu, svako ko se i malo razume može da osposobi da ods do majstora, za nove aute odnah zovete šlep službu, pa servis, a to košta, mnogo..... Postoji i problem nestručnosti majstora,posebno kada je u pitanju elektronika, takvih je 95% u Srbiji......
Srđan Caha
3.10.2023. 09:03
Ja sam pristalica što manje elektronike ali ko mene pita, sada je elektronika prioritet 😉
Dragan Mitić
2.10.2023. 23:05
Stari automobili odlaze u zaborav ili kod kolekcionara a novi osvajaju tržište.