[...]
Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog.
Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno.
Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
Da li njihove baterije mogu da se ugrade kao zamenske ili kao eksterne za povecanje autonomije u Citroen C-zero ili Reno Zoe?
SAT Media HUB
12.12.2023. 10:13
Kao eksterne ne mogu jer se baterije proizvode namenski za svaki model automobila posebno. Što se zamenskih tiče, pričali smo o tome više puta. Veoma retko se menja čitava baterija, već se menjaju samo njeni delovi. U teoriji, fabrika može da pravi zamensku bateriju i u teoriji je moguće da se ugradi ali i ta baterija mora biti napravljena namenski za određeno vozilo.
Gorand Medo
29.10.2023. 20:42
👍
Gorand Medo
29.10.2023. 20:42
Unesite komentar.
Ivan Bogdanović
22.10.2023. 09:21
💪
Mladen Avramovski
14.10.2023. 11:34
Super
Aleksandar vasic
12.10.2023. 21:45
svaki dan po 5 informacije
da je mnogo je mnogo
ja volim sat TV
svaku emisiju sam video u zad eeenji 10 godine
al moraću aplikaciju da izbrišem
pa brate preteraste svaki dan samo mi zvrči telefon od vas
SAT Media HUB
13.10.2023. 11:39
vi možete da isključite notifikacije
Dejan Djordjevic
12.10.2023. 17:32
Zasto se ne napravi jedan deo u aplikaciji za prijavljivanje bagova i nepravilnosti u radu? Aplikacija od samog starta ne radi kako treba a ne vidim iskreno da se radi na ispravkama, ili se radi ali je nekome tesko da izbaci jedan popup prozor i o tome obavesti korisnike. Ok je ideja za aplikaciju ali od jedne ozbiljne redakcije koja dugo traje ocekivao sam vise profesionalnosti, a ovo za sada je nazalost daleko od toga.
Vlada Grujić
10.10.2023. 19:54
Sa pažnjom sam ppgledao ceo prilog. Ne sumnjam da je proizvodnja takve vrste baterija čistija nego recimo NiKa ili olovnih akumulatora, ali za te baterije neko mora proizvesti i materijal od kojeg se one prizvode. Koliki je uticaj tih procesa na životnu okolinu?
Koliki je uticaj procesa separacije litijuma na našu životnu okolinu?
Koliki je uticaj na životnu okolinu i procesa reciklaže baterija?
Pošto radim u EPS-u odlično znam koliko nam je i "čista" struja ali i koliko je imamo.
Tu dolazim i do po mom mišljenju najvećeg problema za električna vozila. Gde naći toliku struju za njih i kako rešiti problem poskupljenja struje za obična domaćinstva jer će ista postati jako deficitarna roba?
Nekako taj manjak u proizvodnim kapacitetima stalno gurate u stranu u svojim emisijama a odlično znam koliki je to problem konkretno u Srbiji (zbog starosti termoelektrana i laganom nestanku rudarskih basena).
Vlada Grujić
12.10.2023. 18:43
Gospodine Mladene imate pravo na lično mišljenje usto kao što ga imam i ja.
Razlikujemo se po tome što ja tu problematiku gledam malo šire (tehnološki i vremenski). Moguće je da je u pitanju profesionalna deformacija, tj. valjda me je život a i posao koji obavljam naučio da nikada jedan segment procesa ne posmatram zasebno.
Mladen Alvirović
11.10.2023. 15:56
Niko se ne bavi uticajem iskopavanja bakra ili boksita, proizvodnjom litijuma za telefone i kompjutere, ne bavi se ni istraživanjem koliko krava treba za jedan kožni enterijer.... Mi ne analiziramo ni proces proizvodnje farbe za automobile, a ne pratimo ni sve incidente sa izlivanjem nafte. Zato uopšte nije pitanje za nas odakle bilo koji od materijala koji ulaze u automobil. Ali, ma koliko neko video problema očigledno je da neko drugi vidi više prilika. Problemi se rešavaju, a prilike kad se propuste više ih nema. Ne kreiramo mi budućnost transporta nego je pratimo i pišemo na vreme o njoj, pre nego što se desi. Da li je struja čista u Srbiji? Nije. Ali je manje zagađenje od dodatne struje za auto nego od istog takvog dizela. Da li ima struje dovoljno? Nema. Ali, niko nije ograničio izgradnju stanova, fabrika, kupovinu frižidera i šporeta pa neće moći ni automobila. Država kojoj plaćamo astronomske poreze je dužna da to obezbedi. Da li ćemo svi voziti na struju? Nećemo skoro. Ne može se vozni park zameniti ni za 10 ni za 20 godina. Kad je smišljen auto nisu pobijeni svi konji. Da li ćemo imati izbora? Nećemo. Već sada nema ulaganja i nove motore, a u roku od 10 godina neće moći da se kupi nov auto a da nema neku vrstu struje u sebi
Bojan Marti
9.10.2023. 21:05
How it’s made na Alvirovicev nacin 🤭
Svaka cast za ovih skoro sat vremena informativnog programa 👏🏻👏🏻👏🏻
Prijavite se da biste mogli komentarisati!
Ivan Petrovic
11.12.2023. 22:39
Da li njihove baterije mogu da se ugrade kao zamenske ili kao eksterne za povecanje autonomije u Citroen C-zero ili Reno Zoe?
SAT Media HUB
12.12.2023. 10:13
Kao eksterne ne mogu jer se baterije proizvode namenski za svaki model automobila posebno. Što se zamenskih tiče, pričali smo o tome više puta. Veoma retko se menja čitava baterija, već se menjaju samo njeni delovi. U teoriji, fabrika može da pravi zamensku bateriju i u teoriji je moguće da se ugradi ali i ta baterija mora biti napravljena namenski za određeno vozilo.
Gorand Medo
29.10.2023. 20:42
👍
Gorand Medo
29.10.2023. 20:42
Unesite komentar.
Ivan Bogdanović
22.10.2023. 09:21
💪
Mladen Avramovski
14.10.2023. 11:34
Super
Aleksandar vasic
12.10.2023. 21:45
svaki dan po 5 informacije da je mnogo je mnogo ja volim sat TV svaku emisiju sam video u zad eeenji 10 godine al moraću aplikaciju da izbrišem pa brate preteraste svaki dan samo mi zvrči telefon od vas
SAT Media HUB
13.10.2023. 11:39
vi možete da isključite notifikacije
Dejan Djordjevic
12.10.2023. 17:32
Zasto se ne napravi jedan deo u aplikaciji za prijavljivanje bagova i nepravilnosti u radu? Aplikacija od samog starta ne radi kako treba a ne vidim iskreno da se radi na ispravkama, ili se radi ali je nekome tesko da izbaci jedan popup prozor i o tome obavesti korisnike. Ok je ideja za aplikaciju ali od jedne ozbiljne redakcije koja dugo traje ocekivao sam vise profesionalnosti, a ovo za sada je nazalost daleko od toga.
Vlada Grujić
10.10.2023. 19:54
Sa pažnjom sam ppgledao ceo prilog. Ne sumnjam da je proizvodnja takve vrste baterija čistija nego recimo NiKa ili olovnih akumulatora, ali za te baterije neko mora proizvesti i materijal od kojeg se one prizvode. Koliki je uticaj tih procesa na životnu okolinu? Koliki je uticaj procesa separacije litijuma na našu životnu okolinu? Koliki je uticaj na životnu okolinu i procesa reciklaže baterija? Pošto radim u EPS-u odlično znam koliko nam je i "čista" struja ali i koliko je imamo. Tu dolazim i do po mom mišljenju najvećeg problema za električna vozila. Gde naći toliku struju za njih i kako rešiti problem poskupljenja struje za obična domaćinstva jer će ista postati jako deficitarna roba? Nekako taj manjak u proizvodnim kapacitetima stalno gurate u stranu u svojim emisijama a odlično znam koliki je to problem konkretno u Srbiji (zbog starosti termoelektrana i laganom nestanku rudarskih basena).
Vlada Grujić
12.10.2023. 18:43
Gospodine Mladene imate pravo na lično mišljenje usto kao što ga imam i ja. Razlikujemo se po tome što ja tu problematiku gledam malo šire (tehnološki i vremenski). Moguće je da je u pitanju profesionalna deformacija, tj. valjda me je život a i posao koji obavljam naučio da nikada jedan segment procesa ne posmatram zasebno.
Mladen Alvirović
11.10.2023. 15:56
Niko se ne bavi uticajem iskopavanja bakra ili boksita, proizvodnjom litijuma za telefone i kompjutere, ne bavi se ni istraživanjem koliko krava treba za jedan kožni enterijer.... Mi ne analiziramo ni proces proizvodnje farbe za automobile, a ne pratimo ni sve incidente sa izlivanjem nafte. Zato uopšte nije pitanje za nas odakle bilo koji od materijala koji ulaze u automobil. Ali, ma koliko neko video problema očigledno je da neko drugi vidi više prilika. Problemi se rešavaju, a prilike kad se propuste više ih nema. Ne kreiramo mi budućnost transporta nego je pratimo i pišemo na vreme o njoj, pre nego što se desi. Da li je struja čista u Srbiji? Nije. Ali je manje zagađenje od dodatne struje za auto nego od istog takvog dizela. Da li ima struje dovoljno? Nema. Ali, niko nije ograničio izgradnju stanova, fabrika, kupovinu frižidera i šporeta pa neće moći ni automobila. Država kojoj plaćamo astronomske poreze je dužna da to obezbedi. Da li ćemo svi voziti na struju? Nećemo skoro. Ne može se vozni park zameniti ni za 10 ni za 20 godina. Kad je smišljen auto nisu pobijeni svi konji. Da li ćemo imati izbora? Nećemo. Već sada nema ulaganja i nove motore, a u roku od 10 godina neće moći da se kupi nov auto a da nema neku vrstu struje u sebi
Bojan Marti
9.10.2023. 21:05
How it’s made na Alvirovicev nacin 🤭 Svaka cast za ovih skoro sat vremena informativnog programa 👏🏻👏🏻👏🏻