Električari se ne plaše zimovanja
Električni automobili na planini!
Zimovanje predstavlja dva velika izazova za električne automobile - treba savladati penjanje do planinskih vrhova, ali i izdržati niske temperature. Na sledećim stranama donosimo rezultate dva testa... Jedan koji govori o savladavanju uspona i o tome koliko se baterije “troše“ penjanjem, a koliko se dopune spuštanjem, jer koliko uzbrdica, toliko i nizbrdica. Drugi test nas je naučio koliko baterija “ispusti“ struje
[...]Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
Prijavite se da biste mogli komentarisati!
Aleksandar Popov
17.1.2024. 13:22
Pozdrav svima, radim na granici pa viđam puno automobila na struju, baš ih je dosta u poslednje vreme.
Dejan Paunovic
11.1.2024. 22:11
Dragi moji, poređenje baterija (akumulatora) benzinaca i dizelaša, kako rekoste, je krajnje neumesna jer je to blisko razlici žaba i baba. Zašto se uvek obraćate krajne nezainteresovanom auditorijumu koji je toliko površan da će i vaš uvod da protumači tako da izvrne mozak i onima koji su površno zainteresovani. Lepo bi bilo da "broj i mera" budu nasa zajednička mera. Zaključivanje i neumesna poređenja ostaviti za kraj, kada oni prvi odu na makijato.
Dejan Paunovic
11.1.2024. 22:13
Pisao sam krajnje frustrirano pa, svi, izvinite za greske.
Zoran Pavlović
11.1.2024. 16:53
Bravo za test!👍
vladan aleksic
11.1.2024. 12:36
👍
zoran Stancic
11.1.2024. 09:11
👍
Damir Golubović
11.1.2024. 08:24
Zamislimo samo situaciju u kojoj sam se lično našao. Pre par godina kad je sneg bio kao ove nedelje na putu ka Tari od Malog Zvornika tri vozila ispred mog auta grtalica se prevrnula na jednom usponu u krivini. Kolona vozila u oba pravca je bila kilometarska. Čekali smo cca 2.5h na -10C da putari dođu sa kamion kranom da je natovare. Nemaš gde da mrdneš ispred vozilo iza vozilo sa leve strane planina , sa desne provalija. Hvala lepo na strujiću , ali poučen iskustvom ostajem na Quattro pogonu i TDI mašini kojoj je domet 1300km sa punim tankom , sve dok to taj isti strujić ne bude imao taj range i dok punionice ne budu na svim dosadašnjim benzinskim pumpama. Džaba vam tekstovi o strujićima. Hvala
Damir Golubović
11.1.2024. 11:36
Nismo ovde da se ubeďujemo , komentarišim tekst redakcije. Ipak slažemo se u jednom da ću i dalje da uživam u svom autiću od 2T zvanog Audi.
Goran Kostic
11.1.2024. 09:26
Da ste procitali tekst do kraja ,videli bi sta bi se desilo na tom vasem cekanju od 2,5h na -10 ispred prevrnute masine ... pozdrav i drzite se vi vaseg autica ,to je vas izbor i ne ubedjujte druge da je vas izbor pravi . Dozvolite da sami procenimo
Zvonko Rajkovic
10.1.2024. 23:03
👍
Branimir Radić
10.1.2024. 17:09
Može i na struju zimovanje. Za par godina će samo tako i moći na planine, jer će zabraniti pristup vozilima koji zagađuju okolinu.
Dejan Jovcevski
10.1.2024. 14:32
👍
Vladimir Bogdanović
10.1.2024. 12:53
Odlična ideja i sjajan test.👍
Radoslav Živković
10.1.2024. 12:42
Електро возило је само за град, невидим разлог зашто би себи кварио одмор непотребном логистиком и планирањем !?!? недај Боже негде упаднем у гужву, онда су шансе да стигнем до планираног пуњача минималне !
Mile Stanojevic
10.1.2024. 11:47
👍
Nikola Vukmirović
10.1.2024. 11:45
живим на граници,Аустрије и Немачке у подножју Алпа,висина 690м и ових дана,минус 10 је и у посету ми дошао,брат који вози Тесла модел "у" long range. Кад је стигао,имао је 269км на батерији,након 2 ноћи спало је на 180км! наравно минус чини своје,проверавали смо преко тел.темп.била је увек 0 до -1 у кабини. ја лично нисам љубитељ,ел аутомобила,па сам се шалио на његов рачун!
Miodrag Vladisavljević
10.1.2024. 11:21
👍
Marko Milanov
10.1.2024. 11:17
👍
Dragan Budak
10.1.2024. 11:11
👍
Zoran Milanovic
10.1.2024. 11:02
👍
Zlatko Tilčer
10.1.2024. 10:40
testirate nova vozila koja su 99+% ispravna, besprekorna, probajte sa vozilima od 7+godina ili 15 godina starosti, malo bi se promenilo shvatanje auto industrije
Milos Milosavljevic
10.1.2024. 10:29
super test
aleksandar Rankovic
10.1.2024. 10:28
💪💪💪💪
Zeljko Dokic
10.1.2024. 10:26
Neplase se elektricni zime a bogami ni dizelasi se neplase😊😊😊😊👍👍👍👏👏
Zeljko Koletar
10.1.2024. 10:26
Fantastican i detaljan test. Verovatno jedan od najlepsih obzirom na predele po kojima ste vozili. Nisam jos nigde video pisane podatke; koliko kosta punjenje vozila na javnim punjacima ili pumpama na auto putu. Koja je cena po kilovatu….
Aleksandar Jakovljev
10.1.2024. 10:14
👍
Mladen Đukić
10.1.2024. 10:13
👍
Dragan Stojanović
10.1.2024. 10:17
👍👍👍
Slaviša Živanović
10.1.2024. 10:13
👍
Oliver Kovačević
10.1.2024. 10:10
🚴
Ivan Nikolić
10.1.2024. 10:05
Vaš novinarski stil mi savršeno odgovara: dovoljno je stručan ali i prilagođen prosečnom čitaocu, ozbiljan je ali ima i humora, kvalitetne su fotografije i grafike, skoro nikada nema štamparskih grešaka ali bitnije je to što je "pismen" (nekada je to bilo obavezno, danas je opciono)... Želim vam da još dugo radite ovo i baš na ovaj način!
Dragan Kostić
10.1.2024. 09:56
👍
Milan Alempijevic
10.1.2024. 09:54
pravi tekst 👏👏👏
Aleksandar Galić
10.1.2024. 09:54
👍
Milorad Jeličić
10.1.2024. 09:49
👏👍
Djordje Vulin
10.1.2024. 09:47
👍
Veljko Nikolic Ludi Miloica
10.1.2024. 09:45
Ja tuda vozim motor leti...pejzaz je Extra!!! Preporucujem svima koji su u prolazu a imaju dan dva da se provozaju, nece se pokajati! 😉
dragan stjepic
10.1.2024. 09:44
👍
Dragan Plakalović
10.1.2024. 09:39
Bravo za tekst!
Necseriu Eugen
10.1.2024. 09:37
👏👏👏
Vladimir Kalinic
10.1.2024. 09:37
Korisno
Goran Stevčevski
10.1.2024. 09:36
Bravo za test, izvrsni ste! 💪💪💪👍
Alen Grba
10.1.2024. 09:30
Mene zanima koliko el. automobila ima utičnice od 220V i koji su to?
Milan Adamović
10.1.2024. 10:13
Imaš aparat za kafu na usb šta je problem? Pitaj čika Google-a iznenadićeš se šta sve se napaja na usb
Alen Grba
10.1.2024. 10:06
hoću ženi da skuvam kafu
Milan Adamović
10.1.2024. 10:01
Realno šta će ti to kada sve radi putem usb utičnice, daleko modernije i sa boljim karakteristikama struje koja prolazi kroz nju. Ovo o karakteristikama sam namerno pomenuo zbog samih uređaja koji se koriste u autu dok smo u njemu a to su gotovo 99% gadžeti.
Zolika
10.1.2024. 09:29
Sve je u redu, električna vozila su "budućnost" ali zašto je toliko forsirati? Ne mislim samo na vas nego u opšte, zašto se toliko forsira u svetu? Pošto znam većina koja zarađuje, govorim u Srbiji, ne premašuje između 43 i 60 hiljada dinara.U naj boljem slučaju! I nema mogućnost kao ni ja da u opšte kupuje novo vozilo, a kamoli da razmišlja o kupovini električnog automobila.
Milan Adamović
10.1.2024. 10:06
Za lični budžet ćete morati i lično da se potrudite. A tranzicije u industriji ili modernije tehnološke evolucije se dešavaju iz razloga većeg profita i kvaliteta proizvoda. Boli nekog uvo što gedža iz Srbije radi za minimalac sam je kriv. Može da radi i za džabe ako mu je volja.
Borislav Pavlović
10.1.2024. 09:25
politika je kontra struke odlučila da je to već sadašnjost i sada imamo šta imamo nepouzdane super smart telefone na točkovima.
Milan Adamović
10.1.2024. 10:20
Ovakve bih poslao da rade na bušotini nafte na jedan dan da vide koliko je divno proizvesti " crno zlato" u koje se toliko kunu. Kladim se da bi za mesec dana ostanka tamo oboleli od raka. Samo što bi tada bilo prekasno da shvate šta su lupetali.
Siniša Sivčev
10.1.2024. 09:15
👍
Miroslav Mikavica
10.1.2024. 09:14
Odlican test, vi ste eto i pre njih dokazali da se ne gubi puno...ali opet ista prica, cena, pa i u poslednje vreme cena struje, i sami ste rekli da kosta kao da auto trosi 6 litara benzina!! Ali da bih voleo da imam, svakako😀
Zoran Novicevic
10.1.2024. 09:14
👍🏻
Zoran Kostović
10.1.2024. 09:14
Dzabe
Mladen Avramovski
10.1.2024. 09:14
👍
Andrija Račman
10.1.2024. 09:08
Veoma sam skeptičan što se tiče uticaja hladnoće na baterije 🤨🤨🤨
Srđan Radaković
10.1.2024. 09:31
Evo, krenemo na skijanje sa elektro autom i naiđemo na zastoj u pola planine zbog neke nesreće ili zaveanog puta i moramo da čekamo 2-3 sata. Ili imali smo sad gužve na granici od 4-5 sati, pritom niko ne dođe do tih mesta(u oba primera) sa punom baterijom. Niko od njih ne radi testove u realnom saobraćaju. Previše forsiraju elektriku, zašto nije mi jasno, i svi auti počinju da liče jedan na drugi
Milovan Trajković
10.1.2024. 09:07
🏁🏁👍👍
Dejan Koželj
10.1.2024. 09:06
Zimovanje 👌
Boban Stamenković
10.1.2024. 09:05
👍👍
Srdjan Bojic
10.1.2024. 09:05
Ajmo budimo realni. Struja jeste buducnost. Dok u Srbiji ne bude e punjaca upola koliko pumpi za benzin, cena bar 20-25000e nema nista od masovne voznje e automobila.
Željko Lukić
10.1.2024. 09:03
Još da spuste cene....
rade berta
10.1.2024. 09:03
👍
Ivan Bogdanović
10.1.2024. 09:03
🔌🔌🔝
Željko Hudi
10.1.2024. 09:02
👍
Željko Hudi
10.1.2024. 09:02
👍
Željko Hudi
10.1.2024. 09:02
👍
Milan Čikara
10.1.2024. 09:02
👍
Miloš Cvijanović
10.1.2024. 09:02
vrh 👍
nenad vucenovic
10.1.2024. 09:02
👍
Željko Mutavdžić
10.1.2024. 09:02
👍🏻