image

Električari se ne plaše zimovanja

Električni automobili na planini!

Zimovanje predstavlja dva velika izazova za električne automobile - treba savladati penjanje do planinskih vrhova, ali i izdržati niske temperature. Na sledećim stranama donosimo rezultate dva testa... Jedan koji govori o savladavanju uspona i o tome koliko se baterije “troše“ penjanjem, a koliko se dopune spuštanjem, jer koliko uzbrdica, toliko i nizbrdica. Drugi test nas je naučio koliko baterija “ispusti“ struje

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

Aleksandar Popov

17.1.2024. 13:22

Pozdrav svima, radim na granici pa viđam puno automobila na struju, baš ih je dosta u poslednje vreme.

Dejan Paunovic

11.1.2024. 22:11

Dragi moji, poređenje baterija (akumulatora) benzinaca i dizelaša, kako rekoste, je krajnje neumesna jer je to blisko razlici žaba i baba. Zašto se uvek obraćate krajne nezainteresovanom auditorijumu koji je toliko površan da će i vaš uvod da protumači tako da izvrne mozak i onima koji su površno zainteresovani. Lepo bi bilo da "broj i mera" budu nasa zajednička mera. Zaključivanje i neumesna poređenja ostaviti za kraj, kada oni prvi odu na makijato.

Dejan Paunovic

11.1.2024. 22:13

Pisao sam krajnje frustrirano pa, svi, izvinite za greske.

Zoran Pavlović

11.1.2024. 16:53

Bravo za test!👍

vladan aleksic

11.1.2024. 12:36

👍

zoran Stancic

11.1.2024. 09:11

👍

Damir Golubović

11.1.2024. 08:24

Zamislimo samo situaciju u kojoj sam se lično našao. Pre par godina kad je sneg bio kao ove nedelje na putu ka Tari od Malog Zvornika tri vozila ispred mog auta grtalica se prevrnula na jednom usponu u krivini. Kolona vozila u oba pravca je bila kilometarska. Čekali smo cca 2.5h na -10C da putari dođu sa kamion kranom da je natovare. Nemaš gde da mrdneš ispred vozilo iza vozilo sa leve strane planina , sa desne provalija. Hvala lepo na strujiću , ali poučen iskustvom ostajem na Quattro pogonu i TDI mašini kojoj je domet 1300km sa punim tankom , sve dok to taj isti strujić ne bude imao taj range i dok punionice ne budu na svim dosadašnjim benzinskim pumpama. Džaba vam tekstovi o strujićima. Hvala

Damir Golubović

11.1.2024. 11:36

Nismo ovde da se ubeďujemo , komentarišim tekst redakcije. Ipak slažemo se u jednom da ću i dalje da uživam u svom autiću od 2T zvanog Audi.

Goran Kostic

11.1.2024. 09:26

Da ste procitali tekst do kraja ,videli bi sta bi se desilo na tom vasem cekanju od 2,5h na -10 ispred prevrnute masine ... pozdrav i drzite se vi vaseg autica ,to je vas izbor i ne ubedjujte druge da je vas izbor pravi . Dozvolite da sami procenimo

Zvonko Rajkovic

10.1.2024. 23:03

👍

Branimir Radić

10.1.2024. 17:09

Može i na struju zimovanje. Za par godina će samo tako i moći na planine, jer će zabraniti pristup vozilima koji zagađuju okolinu.

Dejan Jovcevski

10.1.2024. 14:32

👍

Vladimir Bogdanović

10.1.2024. 12:53

Odlična ideja i sjajan test.👍

Radoslav Živković

10.1.2024. 12:42

Електро возило је само за град, невидим разлог зашто би себи кварио одмор непотребном логистиком и планирањем !?!? недај Боже негде упаднем у гужву, онда су шансе да стигнем до планираног пуњача минималне !

Mile Stanojevic

10.1.2024. 11:47

👍

Nikola Vukmirović

10.1.2024. 11:45

живим на граници,Аустрије и Немачке у подножју Алпа,висина 690м и ових дана,минус 10 је и у посету ми дошао,брат који вози Тесла модел "у" long range. Кад је стигао,имао је 269км на батерији,након 2 ноћи спало је на 180км! наравно минус чини своје,проверавали смо преко тел.темп.била је увек 0 до -1 у кабини. ја лично нисам љубитељ,ел аутомобила,па сам се шалио на његов рачун!

Miodrag Vladisavljević

10.1.2024. 11:21

👍

Marko Milanov

10.1.2024. 11:17

👍

Dragan Budak

10.1.2024. 11:11

👍

Zoran Milanovic

10.1.2024. 11:02

👍

Zlatko Tilčer

10.1.2024. 10:40

testirate nova vozila koja su 99+% ispravna, besprekorna, probajte sa vozilima od 7+godina ili 15 godina starosti, malo bi se promenilo shvatanje auto industrije

Milos Milosavljevic

10.1.2024. 10:29

super test

aleksandar Rankovic

10.1.2024. 10:28

💪💪💪💪

Zeljko Dokic

10.1.2024. 10:26

Neplase se elektricni zime a bogami ni dizelasi se neplase😊😊😊😊👍👍👍👏👏

Zeljko Koletar

10.1.2024. 10:26

Fantastican i detaljan test. Verovatno jedan od najlepsih obzirom na predele po kojima ste vozili. Nisam jos nigde video pisane podatke; koliko kosta punjenje vozila na javnim punjacima ili pumpama na auto putu. Koja je cena po kilovatu….

Aleksandar Jakovljev

10.1.2024. 10:14

👍

Mladen Đukić

10.1.2024. 10:13

👍

Dragan Stojanović

10.1.2024. 10:17

👍👍👍

Slaviša Živanović

10.1.2024. 10:13

👍

Oliver Kovačević

10.1.2024. 10:10

🚴

Ivan Nikolić

10.1.2024. 10:05

Vaš novinarski stil mi savršeno odgovara: dovoljno je stručan ali i prilagođen prosečnom čitaocu, ozbiljan je ali ima i humora, kvalitetne su fotografije i grafike, skoro nikada nema štamparskih grešaka ali bitnije je to što je "pismen" (nekada je to bilo obavezno, danas je opciono)... Želim vam da još dugo radite ovo i baš na ovaj način!

Dragan Kostić

10.1.2024. 09:56

👍

Milan Alempijevic

10.1.2024. 09:54

pravi tekst 👏👏👏

Aleksandar Galić

10.1.2024. 09:54

👍

Milorad Jeličić

10.1.2024. 09:49

👏👍

Djordje Vulin

10.1.2024. 09:47

👍

Veljko Nikolic Ludi Miloica

10.1.2024. 09:45

Ja tuda vozim motor leti...pejzaz je Extra!!! Preporucujem svima koji su u prolazu a imaju dan dva da se provozaju, nece se pokajati! 😉

dragan stjepic

10.1.2024. 09:44

👍

Dragan Plakalović

10.1.2024. 09:39

Bravo za tekst!

Necseriu Eugen

10.1.2024. 09:37

👏👏👏

Vladimir Kalinic

10.1.2024. 09:37

Korisno

Goran Stevčevski

10.1.2024. 09:36

Bravo za test, izvrsni ste! 💪💪💪👍

Alen Grba

10.1.2024. 09:30

Mene zanima koliko el. automobila ima utičnice od 220V i koji su to?

Milan Adamović

10.1.2024. 10:13

Imaš aparat za kafu na usb šta je problem? Pitaj čika Google-a iznenadićeš se šta sve se napaja na usb

Alen Grba

10.1.2024. 10:06

hoću ženi da skuvam kafu

Milan Adamović

10.1.2024. 10:01

Realno šta će ti to kada sve radi putem usb utičnice, daleko modernije i sa boljim karakteristikama struje koja prolazi kroz nju. Ovo o karakteristikama sam namerno pomenuo zbog samih uređaja koji se koriste u autu dok smo u njemu a to su gotovo 99% gadžeti.

Zolika

10.1.2024. 09:29

Sve je u redu, električna vozila su "budućnost" ali zašto je toliko forsirati? Ne mislim samo na vas nego u opšte, zašto se toliko forsira u svetu? Pošto znam većina koja zarađuje, govorim u Srbiji, ne premašuje između 43 i 60 hiljada dinara.U naj boljem slučaju! I nema mogućnost kao ni ja da u opšte kupuje novo vozilo, a kamoli da razmišlja o kupovini električnog automobila.

Milan Adamović

10.1.2024. 10:06

Za lični budžet ćete morati i lično da se potrudite. A tranzicije u industriji ili modernije tehnološke evolucije se dešavaju iz razloga većeg profita i kvaliteta proizvoda. Boli nekog uvo što gedža iz Srbije radi za minimalac sam je kriv. Može da radi i za džabe ako mu je volja.

Borislav Pavlović

10.1.2024. 09:25

politika je kontra struke odlučila da je to već sadašnjost i sada imamo šta imamo nepouzdane super smart telefone na točkovima.

Milan Adamović

10.1.2024. 10:20

Ovakve bih poslao da rade na bušotini nafte na jedan dan da vide koliko je divno proizvesti " crno zlato" u koje se toliko kunu. Kladim se da bi za mesec dana ostanka tamo oboleli od raka. Samo što bi tada bilo prekasno da shvate šta su lupetali.

Siniša Sivčev

10.1.2024. 09:15

👍

Miroslav Mikavica

10.1.2024. 09:14

Odlican test, vi ste eto i pre njih dokazali da se ne gubi puno...ali opet ista prica, cena, pa i u poslednje vreme cena struje, i sami ste rekli da kosta kao da auto trosi 6 litara benzina!! Ali da bih voleo da imam, svakako😀

Zoran Novicevic

10.1.2024. 09:14

👍🏻

Zoran Kostović

10.1.2024. 09:14

Dzabe

Mladen Avramovski

10.1.2024. 09:14

👍

Andrija Račman

10.1.2024. 09:08

Veoma sam skeptičan što se tiče uticaja hladnoće na baterije 🤨🤨🤨

Srđan Radaković

10.1.2024. 09:31

Evo, krenemo na skijanje sa elektro autom i naiđemo na zastoj u pola planine zbog neke nesreće ili zaveanog puta i moramo da čekamo 2-3 sata. Ili imali smo sad gužve na granici od 4-5 sati, pritom niko ne dođe do tih mesta(u oba primera) sa punom baterijom. Niko od njih ne radi testove u realnom saobraćaju. Previše forsiraju elektriku, zašto nije mi jasno, i svi auti počinju da liče jedan na drugi

Milovan Trajković

10.1.2024. 09:07

🏁🏁👍👍

Dejan Koželj

10.1.2024. 09:06

Zimovanje 👌

Boban Stamenković

10.1.2024. 09:05

👍👍

Srdjan Bojic

10.1.2024. 09:05

Ajmo budimo realni. Struja jeste buducnost. Dok u Srbiji ne bude e punjaca upola koliko pumpi za benzin, cena bar 20-25000e nema nista od masovne voznje e automobila.

Željko Lukić

10.1.2024. 09:03

Još da spuste cene....

rade berta

10.1.2024. 09:03

👍

Ivan Bogdanović

10.1.2024. 09:03

🔌🔌🔝

Željko Hudi

10.1.2024. 09:02

👍

Željko Hudi

10.1.2024. 09:02

👍

Željko Hudi

10.1.2024. 09:02

👍

Milan Čikara

10.1.2024. 09:02

👍

Miloš Cvijanović

10.1.2024. 09:02

vrh 👍

nenad vucenovic

10.1.2024. 09:02

👍

Željko Mutavdžić

10.1.2024. 09:02

👍🏻