Spreman za nova osvajanja
VOZILI SMO: Volkswagen Tiguan
Ne napuštajući kod Nemaca još uvek neprežaljene i omiljene dizelaše, nova generacija „tiguana“ akcenat tehnološke naprednosti, ipak, stavlja na dve verzije plag-ih hibrida koje omogućavaju i vožnju na struju i daleka putovanja. Upoznali smo ga prošle godine na statičnoj prezentaciji, a sada smo ga, najzad, vozili.
Da bismo na najbolji
[...]Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
Povezane vesti
Prijavite se da biste mogli komentarisati!
Vladimir
26.3.2024. 08:28
👍
Jovan Cegar
17.3.2024. 09:49
Cena?
GORAN CINCOVIC
11.3.2024. 06:45
👍
Petar Bagi
10.3.2024. 21:11
Tiguan 🤔💪👍 lep autić 👍.
vladan aleksic
10.3.2024. 19:12
👍
Saša Rasic
10.3.2024. 18:30
👍
Dejan Atanasovski
10.3.2024. 16:09
Dobar je Tiguan
Djordje Vulin
10.3.2024. 14:57
👍
Vladimir Bogdanović
10.3.2024. 13:20
🏆🏆🏆
Zeljko Dokic
10.3.2024. 12:13
💪💪💪💪👍👍
Veljko Nikolic Ludi Miloica
10.3.2024. 11:50
Moderna kanta , ups obojena 🤣! Ok ajde nije loš ali su previse obicno svi ovi VW!
Mile Stanojevic
10.3.2024. 11:42
👍
Vladimir Cupać
10.3.2024. 11:35
Još da vidimo potrošnju benzina pa da čričamo. Svakako je benzinac jeftiniji za održavanje od dizela, ali smatram da novi dizelaši su previše zapostavljeni. Hvala bogu pa ih VW još uvek ima u ponudi.
Zoran Kostović
10.3.2024. 11:10
Ljudi, ovo i nije tako loše...
Saudin Preljevic
10.3.2024. 11:07
👍👍
Jovan Nešić
10.3.2024. 11:05
👏🚗
Nikola Đaković
10.3.2024. 10:57
👍
Ivan Bogdanović
10.3.2024. 10:38
💪💪💪
Slaviša Živanović
10.3.2024. 10:38
👍
Milan Čikara
10.3.2024. 10:31
👍
Ratko stojanovic
10.3.2024. 10:23
🫱
Petar Ćeran
10.3.2024. 10:13
Za mene prava mera automobila pogotovo u hibridnoj verziji.
Željko Hudi
10.3.2024. 10:09
👍
Žika Cvejić
10.3.2024. 10:02
👍
dragan stjepic
10.3.2024. 09:59
👍
Saša Rasic
10.3.2024. 09:58
👍
zoran božić
10.3.2024. 09:35
Baš je dobar.👍👍👍
Aleksandar Jakovljev
10.3.2024. 09:32
👍
Vladimir Đuretanović
10.3.2024. 09:28
👍
Goran Stevčevski
10.3.2024. 09:25
Jako dobar… Baš bih voleo jedan plug-in… 💪💪💪👏👏👏👍🥰
Dejan Paunovic
10.3.2024. 15:56
😶
Milos Brankovic
10.3.2024. 09:23
Porodican i gradski auto sve u jednom
Goran Ivačković
10.3.2024. 09:22
👍
Predrag Šavija
10.3.2024. 09:21
Odlican
Mladen Avramovski
10.3.2024. 09:21
👍
Vladimir Kalinic
10.3.2024. 09:21
Dobar
rade berta
10.3.2024. 09:21
Unesite komentar.
Dejan Paunovic
10.3.2024. 09:18
Da li sam dobro razumeo? Sa jednim stajanjem 23 minuta na punjacu imam preko 200 km elektricne autonomije! Ili je to stajanje skoro 3 sata. U mom clanku su samo redovi a molim citaoca sa izmedju redova da mi posalje tu verziju.
Aleksandar Popovic
10.3.2024. 12:45
Da tačno, ali ako vozite isključivo u gradu. Na autoputu autonomija od 100km se prepolovi, tako da jednim punjenjem možete pre stići do Velike Plane, nego do Niša.
Darko Gigić
10.3.2024. 09:39
Dobro ste razumeli, jer baš tako piše - prema WLTP standardu, električna autonomija je 120 km, a prednost novog VW plag-in sistema je što može da se puni i na brzim DC punjačima sa kojih povlači 50kW. Dakle, ako baš želite da putujete samo na struju, bez kapi goriva, onda sa jednim stajanjem od dvadesetak minuta možete savladati dvestotinak km. Ipak nije to poenta plag-ina. On je namenjen vozačima koji rade u gradu a izabrali su da žive u miru varošice ili sela nedaleko od grada, što je manir mnogih iz više srednje klase u Nemačkoj (pre svega, ali i u još nekim EU državama). Takvi kupci žive preko 50 km od posla, ali to nije problem jer žive blizu autoputa, pa opet tu deonicu savladaju za pola sata do sat. Ipak, godišnja kilometraža im je vekika. Oni su do sada iz tog razloga kupovali dizelaše. Sada, ako na radnom mestu njihova firma ima punjač, dopune se dok su na poslu, a ako nema, to mogu negde tokom pauze za ručak brzo na DC punjaču, itd. Dakle, mnogo je opcija sa plag-inom..... sata do sat
Bogdan Janković
10.3.2024. 09:17
Dobar 😀👍
Jan Pavlis
10.3.2024. 09:17
👏
Necseriu Eugen
10.3.2024. 09:17
👌
Zoran Milanovic
10.3.2024. 09:15
lep je
Mladen Đukić
10.3.2024. 09:15
👍👍👍
Zoran Novicevic
10.3.2024. 09:14
👍
Borislav Pavlović
10.3.2024. 09:13
dobar članak, a pogotovo oni što piše između redova
Boban Stamenković
10.3.2024. 09:13
Одличан!
Radiša Milinković
10.3.2024. 09:13
👍
Đorđe Belić
10.3.2024. 09:10
interesantan auto !
Dejan Koželj
10.3.2024. 09:10
Dobar i bilo bi dobro uporediti sa RAV4A PLUG-IN HYBRID
Darko Gigić
10.3.2024. 09:48
Nažalost, predviđamo da od toga nema ništa, iako bi i mi to voleli. Mi na test dobijamo ono što uvoznik registruje, a najčešće je to verzija koja će se najlakše prodavati. Tojoti je bilo stalo da registruje plag-in i dokaže da nije mana što nemaju dizelaša, dok za VW predviđamo da će im akcenat biti na poruci "jedini smo očuvali dizel". Živi bili pa videli- ali "tiguan" ćemo svakako detaljnije testirati čim stigne na naše tržište. Mi smo se nadali da ćete ga videti na salonu automobila u Beogradu, ali nažalost VW ne nastupa
Bojan Sarić
10.3.2024. 09:09
👍
Gvozden Milanović
10.3.2024. 09:09
👏
Milan Mandic
10.3.2024. 09:08
💪👏👍
Miodrag Vladisavljević
10.3.2024. 09:08
👏👏👏
Željko Lukić
10.3.2024. 09:08
Nemačka konfekcija.
Dragan Borovic
10.3.2024. 09:07
👍
nenad vucenovic
10.3.2024. 09:07
👍