image

Spreman za nova osvajanja

VOZILI SMO: Volkswagen Tiguan

Ne napuštajući kod Nemaca još uvek neprežaljene i omiljene dizelaše, nova generacija „tiguana“ akcenat tehnološke naprednosti, ipak, stavlja na dve verzije plag-ih hibrida koje omogućavaju i vožnju na struju i daleka putovanja. Upoznali smo ga prošle godine na statičnoj prezentaciji, a sada smo ga, najzad, vozili.

Da bismo na najbolji

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

Vladimir

26.3.2024. 08:28

👍

Jovan Cegar

17.3.2024. 09:49

Cena?

GORAN CINCOVIC

11.3.2024. 06:45

👍

Petar Bagi

10.3.2024. 21:11

Tiguan 🤔💪👍 lep autić 👍.

vladan aleksic

10.3.2024. 19:12

👍

Saša Rasic

10.3.2024. 18:30

👍

Dejan Atanasovski

10.3.2024. 16:09

Dobar je Tiguan

Djordje Vulin

10.3.2024. 14:57

👍

Vladimir Bogdanović

10.3.2024. 13:20

🏆🏆🏆

Zeljko Dokic

10.3.2024. 12:13

💪💪💪💪👍👍

Veljko Nikolic Ludi Miloica

10.3.2024. 11:50

Moderna kanta , ups obojena 🤣! Ok ajde nije loš ali su previse obicno svi ovi VW!

Mile Stanojevic

10.3.2024. 11:42

👍

Vladimir Cupać

10.3.2024. 11:35

Još da vidimo potrošnju benzina pa da čričamo. Svakako je benzinac jeftiniji za održavanje od dizela, ali smatram da novi dizelaši su previše zapostavljeni. Hvala bogu pa ih VW još uvek ima u ponudi.

Zoran Kostović

10.3.2024. 11:10

Ljudi, ovo i nije tako loše...

Saudin Preljevic

10.3.2024. 11:07

👍👍

Jovan Nešić

10.3.2024. 11:05

👏🚗

Nikola Đaković

10.3.2024. 10:57

👍

Ivan Bogdanović

10.3.2024. 10:38

💪💪💪

Slaviša Živanović

10.3.2024. 10:38

👍

Milan Čikara

10.3.2024. 10:31

👍

Ratko stojanovic

10.3.2024. 10:23

🫱

Petar Ćeran

10.3.2024. 10:13

Za mene prava mera automobila pogotovo u hibridnoj verziji.

Željko Hudi

10.3.2024. 10:09

👍

Žika Cvejić

10.3.2024. 10:02

👍

dragan stjepic

10.3.2024. 09:59

👍

Saša Rasic

10.3.2024. 09:58

👍

zoran božić

10.3.2024. 09:35

Baš je dobar.👍👍👍

Aleksandar Jakovljev

10.3.2024. 09:32

👍

Vladimir Đuretanović

10.3.2024. 09:28

👍

Goran Stevčevski

10.3.2024. 09:25

Jako dobar… Baš bih voleo jedan plug-in… 💪💪💪👏👏👏👍🥰

Dejan Paunovic

10.3.2024. 15:56

😶

Milos Brankovic

10.3.2024. 09:23

Porodican i gradski auto sve u jednom

Goran Ivačković

10.3.2024. 09:22

👍

Predrag Šavija

10.3.2024. 09:21

Odlican

Mladen Avramovski

10.3.2024. 09:21

👍

Vladimir Kalinic

10.3.2024. 09:21

Dobar

rade berta

10.3.2024. 09:21

Unesite komentar.

Dejan Paunovic

10.3.2024. 09:18

Da li sam dobro razumeo? Sa jednim stajanjem 23 minuta na punjacu imam preko 200 km elektricne autonomije! Ili je to stajanje skoro 3 sata. U mom clanku su samo redovi a molim citaoca sa izmedju redova da mi posalje tu verziju.

Aleksandar Popovic

10.3.2024. 12:45

Da tačno, ali ako vozite isključivo u gradu. Na autoputu autonomija od 100km se prepolovi, tako da jednim punjenjem možete pre stići do Velike Plane, nego do Niša.

Darko Gigić

10.3.2024. 09:39

Dobro ste razumeli, jer baš tako piše - prema WLTP standardu, električna autonomija je 120 km, a prednost novog VW plag-in sistema je što može da se puni i na brzim DC punjačima sa kojih povlači 50kW. Dakle, ako baš želite da putujete samo na struju, bez kapi goriva, onda sa jednim stajanjem od dvadesetak minuta možete savladati dvestotinak km. Ipak nije to poenta plag-ina. On je namenjen vozačima koji rade u gradu a izabrali su da žive u miru varošice ili sela nedaleko od grada, što je manir mnogih iz više srednje klase u Nemačkoj (pre svega, ali i u još nekim EU državama). Takvi kupci žive preko 50 km od posla, ali to nije problem jer žive blizu autoputa, pa opet tu deonicu savladaju za pola sata do sat. Ipak, godišnja kilometraža im je vekika. Oni su do sada iz tog razloga kupovali dizelaše. Sada, ako na radnom mestu njihova firma ima punjač, dopune se dok su na poslu, a ako nema, to mogu negde tokom pauze za ručak brzo na DC punjaču, itd. Dakle, mnogo je opcija sa plag-inom..... sata do sat

Bogdan Janković

10.3.2024. 09:17

Dobar 😀👍

Jan Pavlis

10.3.2024. 09:17

👏

Necseriu Eugen

10.3.2024. 09:17

👌

Zoran Milanovic

10.3.2024. 09:15

lep je

Mladen Đukić

10.3.2024. 09:15

👍👍👍

Zoran Novicevic

10.3.2024. 09:14

👍

Borislav Pavlović

10.3.2024. 09:13

dobar članak, a pogotovo oni što piše između redova

Boban Stamenković

10.3.2024. 09:13

Одличан!

Radiša Milinković

10.3.2024. 09:13

👍

Đorđe Belić

10.3.2024. 09:10

interesantan auto !

Dejan Koželj

10.3.2024. 09:10

Dobar i bilo bi dobro uporediti sa RAV4A PLUG-IN HYBRID

Darko Gigić

10.3.2024. 09:48

Nažalost, predviđamo da od toga nema ništa, iako bi i mi to voleli. Mi na test dobijamo ono što uvoznik registruje, a najčešće je to verzija koja će se najlakše prodavati. Tojoti je bilo stalo da registruje plag-in i dokaže da nije mana što nemaju dizelaša, dok za VW predviđamo da će im akcenat biti na poruci "jedini smo očuvali dizel". Živi bili pa videli- ali "tiguan" ćemo svakako detaljnije testirati čim stigne na naše tržište. Mi smo se nadali da ćete ga videti na salonu automobila u Beogradu, ali nažalost VW ne nastupa

Bojan Sarić

10.3.2024. 09:09

👍

Gvozden Milanović

10.3.2024. 09:09

👏

Milan Mandic

10.3.2024. 09:08

💪👏👍

Miodrag Vladisavljević

10.3.2024. 09:08

👏👏👏

Željko Lukić

10.3.2024. 09:08

Nemačka konfekcija.

Dragan Borovic

10.3.2024. 09:07

👍

nenad vucenovic

10.3.2024. 09:07

👍