Lynk & Co 01: Švedsko poreklo i kineski pasoš
Jedan od onih koji u svetu automobila pretenduje da ponese titulu “Game Changer” svakako jeste Lynk & Co, brend iz Džili galaksije. Ima švedsko poreklo i kineski pasoš, a nedavno je stigao na evropsko tržište gde nastupa sa modelom “01”. Ovaj zanimljivi SUV na beogradskom sajmu automobila bio je jedna od glavnih premijera, a stigao je i na stazu centra NAVAK
Već pri prvom susretu sa modelom Lynk & Co “01” jasno je da nije revolucionaran, to je SUV koji je nastao na istoj platformi (CMA) kao i volvo “XC40”, dugačak je 4,54 metra i nudi se samo sa hibridnim pogonskim sistemom, tačnije plag-in, kakav je stigao na stazu centra
[...]Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
Prijavite se da biste mogli komentarisati!
vladan aleksic
3.5.2024. 18:18
👍
Srdjan Bojic
28.4.2024. 20:13
Ovakav automobil je vec vidjen na ulicama Beograda. Ljudi nisu ni bili svesni da je kineski.
Marjan Pejic
28.4.2024. 13:08
👌
Saša Rasic
28.4.2024. 12:01
👏👏👏
Aleksandar Laban
28.4.2024. 09:24
budućnost je u hibridima
Dejan Atanasovski
27.4.2024. 21:48
Interesno
Andrija Račman
27.4.2024. 21:26
Svaka čast na opremi ali tri cilindra i težina od 1900 kg, hmmm, za te pare može se naći i bolja ponuda !
Ivan Eic
27.4.2024. 21:23
Ovaj Lynk & Co je sigurno jako bitan brend Džiliju, kada je već duže vreme promovisan kroz WTCR takmičenje, mada su i te trke dosta loše i nezanimljive u zadnjih 10tak god… Auto, kao auto, ništa posebno. Još jedan u moru sličnih suv il krosovera. Postavlja se pitanje zašto kupiti ovo od “neproverenog” proizvodjača umesto npr. Reno Australa koji je u najvišoj opremi dosta jeftiniji. Ima tu još puno, puno izbora. Inače u tekstu je i odgovor, zašto je motor je 3 cil. a solidna kubikaža. Pa zbog uštede u razvoju. Skresali su jedan cil. od Volvo motora sa 2 litre. Isti, klipovi, klipnjače, ventili i ko zna šta sve još…
Zoran Kostović
27.4.2024. 21:23
Bez komentara
Kišgeci Ivan
27.4.2024. 19:47
Zanimljiv. Mada se ne mogu oteti utisku,da im je Porsche Cayenne bio inspiracija. Nažalost smestiše ga cenovno u višu klasu.
Miloš Trifunović
27.4.2024. 18:19
3 cilindra 1500cc 180 ks, jednom rečju praćk a od motora koji će vrlo brzo da odkaže. To je isto kao kada bi sportista celog veka bio na dopingu i time uništio svoje zdravlje.
Mladen Đukić
27.4.2024. 17:05
👍
Marko Milanov
27.4.2024. 16:57
👍
zoran božić
27.4.2024. 16:28
Meni se dopada.
Igor Nikolic
27.4.2024. 16:22
Alal vera… svaka cast, kapa dole!!!
Saša Rasic
27.4.2024. 16:15
👍
Dejan Stanisavljević
27.4.2024. 15:54
Zašto 1500 kubika iz tri cilindra? Aj oni mali do 1000 kubika pa da probam da shvatim. 180ks tri cilindra garantovano triši litar dva više na 100 km od podjednako snažnig 1,6 sa 4 cilindra
Miloš Trifunović
27.4.2024. 18:20
Praćka od motora
Dejan Stanisavljević
27.4.2024. 15:49
Zasto motor od 1500 kubika ss samo 3 cilindra??? Ne vidim drugi razlog osim da bi više trošio
Dejan Stanisavljević
27.4.2024. 15:49
Zasto motor od 1500 kubika ss samo 3 cilindra??? Ne vidim drugi razlog osim da bi više trošio
Dejan Stanisavljević
27.4.2024. 15:49
Zasto motor od 1500 kubika ss samo 3 cilindra??? Ne vidim drugi razlog osim da bi više trošio
Dejan Stanisavljević
27.4.2024. 15:49
Zasto motor od 1500 kubika ss samo 3 cilindra??? Ne vidim drugi razlog osim da bi više trošio
Dejan Supić
27.4.2024. 15:34
Brutalan je.
Goran Stevčevski
27.4.2024. 15:32
Odlično, nema šta… 🙂👏👏👏👍
dragan stjepic
27.4.2024. 15:21
👍
Mile Stanojevic
27.4.2024. 15:20
👍
rade berta
27.4.2024. 15:18
💪
Janko Horvat
27.4.2024. 15:15
Lep i atraktivan auto, ali nama "običnim ljudima"... nedostižan.
Vladimir Kalinic
27.4.2024. 15:13
Dobar
Mladen Avramovski
27.4.2024. 15:11
👍
zoran Stancic
27.4.2024. 14:54
lep
Željko Maletić
27.4.2024. 14:50
Mnogo mi je drago što promovišete električne i hibridne automobile. Svaka čast!
Željko Maletić
27.4.2024. 14:49
Fantastično
GORAN CINCOVIC
27.4.2024. 14:44
👍
Anđelko Kuntuć
27.4.2024. 14:40
👍🏻
Anđelko Kuntuć
27.4.2024. 14:40
👍🏻
Petar Bagi
27.4.2024. 14:40
Baš je moćan suv samo još više proširiti servisnu mrežu za Kineske 🚘🚘🚘
Aleksandar Jakovljev
27.4.2024. 14:38
👍
Željko Lukić
27.4.2024. 14:31
Odličan!
Borislav Pavlović
27.4.2024. 14:26
pozitivno deluje u današnjem šarenilu
Boban Stamenković
27.4.2024. 14:24
Лепо делује, видећемо за 10-так година можда.
Milan Čikara
27.4.2024. 14:22
👍
Milovan Mamlić
27.4.2024. 14:16
👍
Dejan Marković
27.4.2024. 14:16
👍👍👍
željko sučević
27.4.2024. 14:15
A zašto motor od 3 cilindra? kad ima vrhunskih motora od 1.4l i 4cilindra 16v .
Vladimir Stojanovic
27.4.2024. 14:15
Ovo je ozbiljan projekat sa mogucnoscu da u Evropi ozbiljno postane dobar brend....Vreme ce pokazati svoje...Mane i prednosti.....
Goran Ivačković
27.4.2024. 14:14
👍
Zeljko Dokic
27.4.2024. 14:13
👍👏👍👏💪
Željko Hudi
27.4.2024. 14:13
👍
nenad vucenovic
27.4.2024. 14:11
👍
marko cvetkovic
27.4.2024. 14:11
👍👍👍
Milan
27.4.2024. 14:10
👍👌
Predrag Markovic
27.4.2024. 14:09
intesantno..
Necseriu Eugen
27.4.2024. 14:09
👏👏👏
Ivanović Francuz iz Jagodine
27.4.2024. 14:08
✌️👍
Darko Ilic
27.4.2024. 14:08
👏👏👏
Jan Pavlis
27.4.2024. 14:07
👍
Vladimir Bogdanović
27.4.2024. 14:04
👍
Dejan Koželj
27.4.2024. 14:03
👍
Radiša Milinković
27.4.2024. 14:03
Lepo
Aleksandar Kikoš
27.4.2024. 14:02
Zanimljiv automobil 👍👍👍
Ivan Bogdanović
27.4.2024. 14:02
🔝
Veljko Stojanovic
27.4.2024. 14:02
Jadni ti tri cilindra na 180 konja
Zoran Novicevic
27.4.2024. 14:02
👍
Zoran Pavlović
27.4.2024. 14:02
❤️👍
Dragan Borovic
27.4.2024. 14:01
👀