image

Lynk & Co 01: Švedsko poreklo i kineski pasoš

Jedan od onih koji u svetu automobila pretenduje da ponese titulu “Game Changer” svakako jeste Lynk & Co, brend iz Džili galaksije. Ima švedsko poreklo i kineski pasoš, a nedavno je stigao na evropsko tržište gde nastupa sa modelom “01”. Ovaj zanimljivi SUV na beogradskom sajmu automobila bio je jedna od glavnih premijera, a stigao je i na stazu centra NAVAK

Već pri prvom susretu sa modelom Lynk & Co “01” jasno je da nije revolucionaran, to je SUV koji je nastao na istoj platformi (CMA) kao i volvo “XC40”, dugačak je 4,54 metra i nudi se samo sa hibridnim pogonskim sistemom, tačnije plag-in, kakav je stigao na stazu centra

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

vladan aleksic

3.5.2024. 18:18

👍

Srdjan Bojic

28.4.2024. 20:13

Ovakav automobil je vec vidjen na ulicama Beograda. Ljudi nisu ni bili svesni da je kineski.

Marjan Pejic

28.4.2024. 13:08

👌

Saša Rasic

28.4.2024. 12:01

👏👏👏

Aleksandar Laban

28.4.2024. 09:24

budućnost je u hibridima

Dejan Atanasovski

27.4.2024. 21:48

Interesno

Andrija Račman

27.4.2024. 21:26

Svaka čast na opremi ali tri cilindra i težina od 1900 kg, hmmm, za te pare može se naći i bolja ponuda !

Ivan Eic

27.4.2024. 21:23

Ovaj Lynk & Co je sigurno jako bitan brend Džiliju, kada je već duže vreme promovisan kroz WTCR takmičenje, mada su i te trke dosta loše i nezanimljive u zadnjih 10tak god… Auto, kao auto, ništa posebno. Još jedan u moru sličnih suv il krosovera. Postavlja se pitanje zašto kupiti ovo od “neproverenog” proizvodjača umesto npr. Reno Australa koji je u najvišoj opremi dosta jeftiniji. Ima tu još puno, puno izbora. Inače u tekstu je i odgovor, zašto je motor je 3 cil. a solidna kubikaža. Pa zbog uštede u razvoju. Skresali su jedan cil. od Volvo motora sa 2 litre. Isti, klipovi, klipnjače, ventili i ko zna šta sve još…

Zoran Kostović

27.4.2024. 21:23

Bez komentara

Kišgeci Ivan

27.4.2024. 19:47

Zanimljiv. Mada se ne mogu oteti utisku,da im je Porsche Cayenne bio inspiracija. Nažalost smestiše ga cenovno u višu klasu.

Miloš Trifunović

27.4.2024. 18:19

3 cilindra 1500cc 180 ks, jednom rečju praćk a od motora koji će vrlo brzo da odkaže. To je isto kao kada bi sportista celog veka bio na dopingu i time uništio svoje zdravlje.

Mladen Đukić

27.4.2024. 17:05

👍

Marko Milanov

27.4.2024. 16:57

👍

zoran božić

27.4.2024. 16:28

Meni se dopada.

Igor Nikolic

27.4.2024. 16:22

Alal vera… svaka cast, kapa dole!!!

Saša Rasic

27.4.2024. 16:15

👍

Dejan Stanisavljević

27.4.2024. 15:54

Zašto 1500 kubika iz tri cilindra? Aj oni mali do 1000 kubika pa da probam da shvatim. 180ks tri cilindra garantovano triši litar dva više na 100 km od podjednako snažnig 1,6 sa 4 cilindra

Miloš Trifunović

27.4.2024. 18:20

Praćka od motora

Dejan Stanisavljević

27.4.2024. 15:49

Zasto motor od 1500 kubika ss samo 3 cilindra??? Ne vidim drugi razlog osim da bi više trošio

Dejan Stanisavljević

27.4.2024. 15:49

Zasto motor od 1500 kubika ss samo 3 cilindra??? Ne vidim drugi razlog osim da bi više trošio

Dejan Stanisavljević

27.4.2024. 15:49

Zasto motor od 1500 kubika ss samo 3 cilindra??? Ne vidim drugi razlog osim da bi više trošio

Dejan Stanisavljević

27.4.2024. 15:49

Zasto motor od 1500 kubika ss samo 3 cilindra??? Ne vidim drugi razlog osim da bi više trošio

Dejan Supić

27.4.2024. 15:34

Brutalan je.

Goran Stevčevski

27.4.2024. 15:32

Odlično, nema šta… 🙂👏👏👏👍

dragan stjepic

27.4.2024. 15:21

👍

Mile Stanojevic

27.4.2024. 15:20

👍

rade berta

27.4.2024. 15:18

💪

Janko Horvat

27.4.2024. 15:15

Lep i atraktivan auto, ali nama "običnim ljudima"... nedostižan.

Vladimir Kalinic

27.4.2024. 15:13

Dobar

Mladen Avramovski

27.4.2024. 15:11

👍

zoran Stancic

27.4.2024. 14:54

lep

Željko Maletić

27.4.2024. 14:50

Mnogo mi je drago što promovišete električne i hibridne automobile. Svaka čast!

Željko Maletić

27.4.2024. 14:49

Fantastično

GORAN CINCOVIC

27.4.2024. 14:44

👍

Anđelko Kuntuć

27.4.2024. 14:40

👍🏻

Anđelko Kuntuć

27.4.2024. 14:40

👍🏻

Petar Bagi

27.4.2024. 14:40

Baš je moćan suv samo još više proširiti servisnu mrežu za Kineske 🚘🚘🚘

Aleksandar Jakovljev

27.4.2024. 14:38

👍

Željko Lukić

27.4.2024. 14:31

Odličan!

Borislav Pavlović

27.4.2024. 14:26

pozitivno deluje u današnjem šarenilu

Boban Stamenković

27.4.2024. 14:24

Лепо делује, видећемо за 10-так година можда.

Milan Čikara

27.4.2024. 14:22

👍

Milovan Mamlić

27.4.2024. 14:16

👍

Dejan Marković

27.4.2024. 14:16

👍👍👍

željko sučević

27.4.2024. 14:15

A zašto motor od 3 cilindra? kad ima vrhunskih motora od 1.4l i 4cilindra 16v .

Vladimir Stojanovic

27.4.2024. 14:15

Ovo je ozbiljan projekat sa mogucnoscu da u Evropi ozbiljno postane dobar brend....Vreme ce pokazati svoje...Mane i prednosti.....

Goran Ivačković

27.4.2024. 14:14

👍

Zeljko Dokic

27.4.2024. 14:13

👍👏👍👏💪

Željko Hudi

27.4.2024. 14:13

👍

nenad vucenovic

27.4.2024. 14:11

👍

marko cvetkovic

27.4.2024. 14:11

👍👍👍

Milan

27.4.2024. 14:10

👍👌

Predrag Markovic

27.4.2024. 14:09

intesantno..

Necseriu Eugen

27.4.2024. 14:09

👏👏👏

Ivanović Francuz iz Jagodine

27.4.2024. 14:08

✌️👍

Darko Ilic

27.4.2024. 14:08

👏👏👏

Jan Pavlis

27.4.2024. 14:07

👍

Vladimir Bogdanović

27.4.2024. 14:04

👍

Dejan Koželj

27.4.2024. 14:03

👍

Radiša Milinković

27.4.2024. 14:03

Lepo

Aleksandar Kikoš

27.4.2024. 14:02

Zanimljiv automobil 👍👍👍

Ivan Bogdanović

27.4.2024. 14:02

🔝

Veljko Stojanovic

27.4.2024. 14:02

Jadni ti tri cilindra na 180 konja

Zoran Novicevic

27.4.2024. 14:02

👍

Zoran Pavlović

27.4.2024. 14:02

❤️👍

Dragan Borovic

27.4.2024. 14:01

👀