image

Emisija SAT: Kakve probleme kriju i kako se popravljaju električni polovnjaci

Ovoga puta odgovaramo na pitanje velikog broja gledalaca – šta će biti sa električnim automobilima kada ostare i kada kao polovnjaci postanu dostupni našim kupcima, koliko se kvare, da li mogu da se poprave, da li se menja cela baterija, koliko koštaju popravke, šta nas čeka? Iskustvo koje vozači prikupljaju decenijama sa održavanjem benzinaca i dizelaša dovelo je do toga da

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

GORAN CINCOVIC

8.6.2024. 15:37

Odlična prezentacija budućnosti. Velika preporuka.

Mladen Despot

21.5.2024. 21:26

Postavani, kada mozemo ocekivati patrolu? Molio bih i predlozio da bude bar jedan prilog o polovnjacima mini van? Kada izlazi magazin o polovnjacima?

Mladen Alvirović

23.5.2024. 08:59

Patrole se emituju u junu. Ali, cete svakako biti prvi koji znate kada krecemo ako budete pratili HUB jer cemo se uzivo javiti sa putovanja

Зоран Ивановић

21.5.2024. 17:39

Осим акумулатора, најбитније је оно око пражњења вртложних струја из ротора преко металних кугличних лежајева, приликом рекуперације. Мислим да је следећа ставка у технолошком напретку проналажење и производња адекватног диелектричног материјала за куглице у лежајевима електромотора.

Željko Hudi

21.5.2024. 13:49

Prava slika prilike koje čekaju korisnike električnih vozila. Puno informacija o mogućim negativnim potencijalnim događajima nije prezantirano kod kupnje EV. Hvala na emisiji.

Nikola Cavnić

20.5.2024. 22:45

2 ćelije da se zamene, 1 radni dan, 3-4 radna sata i 1000-1500€… ostalih 26 ćelija čeka ista stvar, možda za mesec, možda za 2 ali uskoro definitivno… a sve ćelije da zamene odmah, platili bi tipa 3000€.. malo su im čudne računice ali verovatno zato što nemaju konkurenciju i veće tržište…

Srećko Stanković

20.5.2024. 21:34

👋

Milan Ivkovic

20.5.2024. 21:24

Odlicna emisija, jedino sto sada znam je da ne bih kupio nista sto ima bateriju, ali sta onda da kupim kad u ponudi nema nista drugo?

Zlatko Jelisavcic

21.5.2024. 10:11

Kako nema?! I dalje ima puno modela sa sus motorima. Svako moze da bira sta mu je po volji.

Duško Dražić

20.5.2024. 21:11

Svaka mu čast !!

Milan Rančić

20.5.2024. 17:24

👍

Zoran Perišić

20.5.2024. 17:10

bravo za priču . i vaše komentare. svaka čast. 👍👍👍

Uroš Stojšić

20.5.2024. 15:46

Elektro-hibridni horor.... Ovo me je otreznilo po pitanju elekro vozila. Hvala Vam na ovoj emisiji!

Bojan Jovanovic

20.5.2024. 13:05

Bravo za Majstora 💪 Dečko je profi i vidi se da zna svoj posao. Hvala mu što nas je upozorio na Hibride 👍

Dragan Plakalović

20.5.2024. 08:19

👍

Mile Stanojevic

19.5.2024. 23:21

👍

Milorad Milovanović

19.5.2024. 23:06

Sjajna emisija, pravo u temu ! Svaka čast.

Marjan Pejic

19.5.2024. 23:00

Odlicna tema👌👌👌

Slobodan Stanković

19.5.2024. 21:12

👌

Mladen Đukić

19.5.2024. 21:00

👍

Vladimir Bogdanović

19.5.2024. 20:03

👏👏👏

Zlatko Jelisavcic

19.5.2024. 19:10

Odlicna tema emisije, samo sto bi Mladen trebalo da nauci da ne prekida svoje sagovornike u pola recenice i misli, vec da saceka da ovaj izgovori misao do kraja. I to nije prvi put da se tako ponasa. Vrlo cesto ne prati sta sagovornici govore i samo postavlja jedno za drugim svoja vec unapred pripremljena pitanja. Malo vise obzira ne bi bilo na odmet.

Mladen Alvirović

20.5.2024. 08:25

Jesam, prekinuo sam, i opet ću, svaki put kad procenim da sagovornik neće odgovoriti ono što sam pitao ili će otići na stranu na koju ja ne želim da razgovor ode ili će nastaviti sa predugačkim odgovorom za koji smatram da nije potreban. Moj posao je upravo to. Kao što Đoković ne pita publiku da li da stoji na osnovnoj liniji i da li da udara forhend ili bekend tako ne pitam ni ja kako se vodi razgovor. Ipak, ovim dopisivanjem želim da, kada neko iznese svoje mišljenje, ja dam i svoje jer to je poenta dijaloga, zar ne?

Zlatko Jelisavcic

20.5.2024. 00:43

Postovani Mladene, sve stoji to sto ste rekli, ali je i tacno da ste coveka nekoliko puta prekidali a da nije zavrsio recenicu ili misao. Pogledajte malo pazljivije prilog i nemojte da budete previse sujetni. Moja kritika nije zlonamerna, vec konstruktivna u cilju da budete jos bolji novinar. I takodje nije prvi put da na dobronamerni komentar odgovarate nekakvom odbranom. Ja Vas ne napadam, ja sam na Vasoj strani, samo dam Vam uputio dobronameran komentar da malo obratite paznju na to sta govori sagovornik i da ga ne prekidate ukoliko to nije potrebno. Nebradi se o montiranju priloga. Jasno se vidi kad upadate coveku u recenicu i misao. Sa druge strane, zaista sve pohvale za temu koju ste otvorili i zbog cega najverovatnije iako sam bio vrlo zagrejan - necu kupiti elektricni automobil bar jos 4-5 godina dok se sve ove "decije bolesti" sa njima ne izlece. Svako dobro i puno uspeha u daljem radu!

Mladen Alvirović

19.5.2024. 23:38

Poštovani, posao novinara je da sagovornika odvede u onu stranu u kojoj će gledaocima doneti informaciju o određenoj temi. Samo neuki Jutjuberi puštaju čoveka da priča šta hoće i koliko hoće jer nemaju ograničenje trajanja sadržaja i ne brinu o tome da li će tema biti obrađena ili ne. Moj posao kao profesionalnog novinara jeste da za što kraće vreme donesem što veći broj informacija koje se tiču teme koju obrađujemo. Drugo, kada se emisija snimi ona se i izmontira. Ne mislite valjda da patrola traje 45min ili da je ceo razgovor sa ovim čovekom trajao samo 45min i da je sve rekao tačno, koncizno i precizno. Na kraju krajeva - da bi vama emisija bila zanimljiva ona mora da drži pažnju a to može samo ako novinar ne dozvoli sagovorniku da se raspline i priča ono što ga nisu pitali. Novinar je onaj ko vodi razgovor a voditelj čita spremljena pitanja i ne razmišlja šta je dobio kao odgovor. Ja sam novinar i planiram to i da ostanem bez obzira što se danas više ceni kvantitet, daj na kilo, nego kvalitet

Marko Bošković

19.5.2024. 18:00

Odlicna emisija, imama samo jedno pitanje, u emisiji ste rekli da nije dobro da se baterija pregreva ali niste rekli razlog i kada se i zbog cega baterija pregreva?

Nikola Cavnić

20.5.2024. 22:52

Zato što se menja zapremina ćelija i time deformiše sama ćelija … opšte je poznato da se najveća degradacija litijumskih baterija događa ako se baterija pregrejava..

Mladen Alvirović

19.5.2024. 23:39

Eto pitanja za neko sledeće druženje sa EVC

Aleksandar Popov

19.5.2024. 17:51

👍

zoran Stancic

19.5.2024. 17:46

♥️♥️♥️

Dejan Koželj

19.5.2024. 17:25

✅️

Darko Tmusic

19.5.2024. 17:19

Nekako bih pre hibrid posedovao.

Veljko Petrovic

19.5.2024. 17:09

Jos jedna potvrda da su ovi fenovi los izbor!

Necseriu Eugen

19.5.2024. 17:04

Molim tačna lokacija.

Зоран Ивановић

19.5.2024. 16:45

Браво! Право у центар!

Zoran Pavlović

19.5.2024. 16:37

👍

Marko Pantovic

19.5.2024. 16:16

Ovo kako ide, mi u Srbiji konje ima da jasemo. Mi udaramo glavom o zid za plivajuci zamajac,za dizne, naopako ce da bude sa 2 i vise tisuca(kako kaze bratac iz Hr) eura za popravku baterije .

Miodrag Vladisavljević

19.5.2024. 16:11

👍

Anđelko Kuntuć

19.5.2024. 15:55

👍🏻

Darko Milićević

19.5.2024. 15:54

Браво за причу. Што се мене тиче, док електрификацију добро не усаврше за мене је СУС мотор ВРХ!

Dejan Mojsilovic

19.5.2024. 15:53

u emisiji je rečeno da su, u smislu održavanja, najproblematičniji hibridi. Da li se situacija razliguje lada su u pitanju plug in hybrid-i? Na primer od bmw vozila je problematičan i3, a ne pominju se 330e modeli ili 530e....

Dejan Mojsilovic

19.5.2024. 19:24

Suština mog pitanja o plug in hybrid-ima je da li bi način upotrebe vozila napravio razliku? Pomenut je problem velikog broja ciklisa punjenja i pražnjenja, što skraćuje životni vek baterije, međutim ukoliko imamo prilike da vozimo u čisto električnom modu u gradu uz punjenje kod kuće u garaži time bi teoretski ublažili ovaj nedostatak, a imali bi motor sa unutrašnjim sagorevanjem na dužim relacijama.

Goran Birdjanin

19.5.2024. 17:19

Još jednom dokaz da ljudi slušaju ono što žele da čuju, a ne što je čovek stvarno rekao. Za mene je ovaj prilog umanjio strahove što se tiče elektrifikovane budućnosti, a kada se pojavi više ovakvih servisa i konkurencija veća i cene će postati niže.

Mladen Alvirović

19.5.2024. 16:35

Mercedes cija je baterija prikazana u emisiji je plug-in hibrid. Inace, Vanja iz EVC je rekao bas na i3 nije problematican, da je on medju pouzdanijima

Ivan Palić

19.5.2024. 15:37

Bravo SAT!!

Aleksandar Topoljanin

19.5.2024. 15:18

👍

Đorđe Belić

19.5.2024. 15:18

👌

GORAN CINCOVIC

19.5.2024. 15:14

👍

Steva Ćibić

19.5.2024. 15:03

Dobro je znati da postoji kompanija ovog tipa u komšiluku. Još jedna pohvala za SAT ekipu na odličnoj temi. Koliko vidim najbolja solucija je atmosferac motor koji Mazda ugradjuje. Nema ovih sitnica a već poznata tehnologija dovedena do savršenstva.

Zlatko Jelisavcic

21.5.2024. 10:22

Nece mene videti EV auto dok ne naprave infrastrukturu za njih. Oni ih samo prodaju kao da su to neke svemoguce masine koje se ne kvare, a kad se desi problem mozemo samo da sednemo i placemo. To sto ima jedan servis samo za jedan tip baterija nije za utehu ako nemas taj tip baterije. Takodje nema ni dovoljno punjaca, postoje problemi sa aplikacijama za placanje punjenja na punjacima (odes van Srbije i ne mozes da platis punjenje zbog nekog glupog razloga), autonomija vozila jos za vecinu nije dovoljna za dalja putovanja itd. itd. Bice to ok za jedno 4-5 godina, a dotle: sus motori su zakon!

Steva Ćibić

20.5.2024. 18:29

Poštovanje gospodine Zlatko, ima u Beogradu kompanija ali rade samo Toyotine i Lexus-ove baterije što je isto. U pitanju je Hybrid Servis L. Zvao ih par puta, imaju mnogo strpljenja i znanja da objasne i jako su profesionalni. Slično kao gospodin iz EVC-a. On čak radi dosta širok brendova što je za pohvalu.

Zlatko Jelisavcic

20.5.2024. 00:48

Bilo bi bolje da ima i u Srbiji ovakav servis, a ne u komsiluku. Ko ce da vozi pokvaren elektricni auto do Zagreba?!

Jan Pavlis

19.5.2024. 15:03

👍

Jan Pavlis

19.5.2024. 15:03

👍

Borislav Pavlović

19.5.2024. 14:59

🤔🤔🤔

Necseriu Eugen

19.5.2024. 14:57

Imaju sajt? Hvala!

Steva Ćibić

20.5.2024. 18:56

https://evclinic.eu/about-us/

Branimir Radić

19.5.2024. 14:52

Super je emisija. Dosta toga smo naučili i sad je na nama odluka.

Mladen Avramovski

19.5.2024. 14:49

Bravo

Ratko stojanovic

19.5.2024. 14:49

Veoma korisno. Superrrr...

Miodrag Mrvos

19.5.2024. 14:46

Veoma interesantna emisija, uživali smo. Ovakve tehničke emisije su uvek dobrodošle. Hvala najlepše !!!

Radiša Milinković

19.5.2024. 14:45

👍

Srdjan Bojic

19.5.2024. 14:44

Odlicna emisija. Da li postoji sansa da ekipa nekim cudom uradi procenu troskova e automobila? U smislu uporediti jednog dizelasa i jednog e automobila u istom cenovnom rangu. Hvala unapred.

Slaviša Živanović

19.5.2024. 14:43

👍

Željko Lukić

19.5.2024. 14:43

👍

Marko Milanov

19.5.2024. 14:41

👍

Žika Cvejić

19.5.2024. 14:34

👏

Zarko Savatić

19.5.2024. 14:33

👌

Milan Mandic

19.5.2024. 14:33

👍

Saša Rasic

19.5.2024. 14:32

👍

Boban Stamenković

19.5.2024. 14:29

👍💪💪💪