Emisija SAT: Kakve probleme kriju i kako se popravljaju električni polovnjaci
Ovoga puta odgovaramo na pitanje velikog broja gledalaca – šta će biti sa električnim automobilima kada ostare i kada kao polovnjaci postanu dostupni našim kupcima, koliko se kvare, da li mogu da se poprave, da li se menja cela baterija, koliko koštaju popravke, šta nas čeka? Iskustvo koje vozači prikupljaju decenijama sa održavanjem benzinaca i dizelaša dovelo je do toga da
[...]Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
Prijavite se da biste mogli komentarisati!
GORAN CINCOVIC
8.6.2024. 15:37
Odlična prezentacija budućnosti. Velika preporuka.
Mladen Despot
21.5.2024. 21:26
Postavani, kada mozemo ocekivati patrolu? Molio bih i predlozio da bude bar jedan prilog o polovnjacima mini van? Kada izlazi magazin o polovnjacima?
Mladen Alvirović
23.5.2024. 08:59
Patrole se emituju u junu. Ali, cete svakako biti prvi koji znate kada krecemo ako budete pratili HUB jer cemo se uzivo javiti sa putovanja
Зоран Ивановић
21.5.2024. 17:39
Осим акумулатора, најбитније је оно око пражњења вртложних струја из ротора преко металних кугличних лежајева, приликом рекуперације. Мислим да је следећа ставка у технолошком напретку проналажење и производња адекватног диелектричног материјала за куглице у лежајевима електромотора.
Željko Hudi
21.5.2024. 13:49
Prava slika prilike koje čekaju korisnike električnih vozila. Puno informacija o mogućim negativnim potencijalnim događajima nije prezantirano kod kupnje EV. Hvala na emisiji.
Nikola Cavnić
20.5.2024. 22:45
2 ćelije da se zamene, 1 radni dan, 3-4 radna sata i 1000-1500€… ostalih 26 ćelija čeka ista stvar, možda za mesec, možda za 2 ali uskoro definitivno… a sve ćelije da zamene odmah, platili bi tipa 3000€.. malo su im čudne računice ali verovatno zato što nemaju konkurenciju i veće tržište…
Srećko Stanković
20.5.2024. 21:34
👋
Milan Ivkovic
20.5.2024. 21:24
Odlicna emisija, jedino sto sada znam je da ne bih kupio nista sto ima bateriju, ali sta onda da kupim kad u ponudi nema nista drugo?
Zlatko Jelisavcic
21.5.2024. 10:11
Kako nema?! I dalje ima puno modela sa sus motorima. Svako moze da bira sta mu je po volji.
Duško Dražić
20.5.2024. 21:11
Svaka mu čast !!
Milan Rančić
20.5.2024. 17:24
👍
Zoran Perišić
20.5.2024. 17:10
bravo za priču . i vaše komentare. svaka čast. 👍👍👍
Uroš Stojšić
20.5.2024. 15:46
Elektro-hibridni horor.... Ovo me je otreznilo po pitanju elekro vozila. Hvala Vam na ovoj emisiji!
Bojan Jovanovic
20.5.2024. 13:05
Bravo za Majstora 💪 Dečko je profi i vidi se da zna svoj posao. Hvala mu što nas je upozorio na Hibride 👍
Dragan Plakalović
20.5.2024. 08:19
👍
Mile Stanojevic
19.5.2024. 23:21
👍
Milorad Milovanović
19.5.2024. 23:06
Sjajna emisija, pravo u temu ! Svaka čast.
Marjan Pejic
19.5.2024. 23:00
Odlicna tema👌👌👌
Slobodan Stanković
19.5.2024. 21:12
👌
Mladen Đukić
19.5.2024. 21:00
👍
Vladimir Bogdanović
19.5.2024. 20:03
👏👏👏
Zlatko Jelisavcic
19.5.2024. 19:10
Odlicna tema emisije, samo sto bi Mladen trebalo da nauci da ne prekida svoje sagovornike u pola recenice i misli, vec da saceka da ovaj izgovori misao do kraja. I to nije prvi put da se tako ponasa. Vrlo cesto ne prati sta sagovornici govore i samo postavlja jedno za drugim svoja vec unapred pripremljena pitanja. Malo vise obzira ne bi bilo na odmet.
Mladen Alvirović
20.5.2024. 08:25
Jesam, prekinuo sam, i opet ću, svaki put kad procenim da sagovornik neće odgovoriti ono što sam pitao ili će otići na stranu na koju ja ne želim da razgovor ode ili će nastaviti sa predugačkim odgovorom za koji smatram da nije potreban. Moj posao je upravo to. Kao što Đoković ne pita publiku da li da stoji na osnovnoj liniji i da li da udara forhend ili bekend tako ne pitam ni ja kako se vodi razgovor. Ipak, ovim dopisivanjem želim da, kada neko iznese svoje mišljenje, ja dam i svoje jer to je poenta dijaloga, zar ne?
Zlatko Jelisavcic
20.5.2024. 00:43
Postovani Mladene, sve stoji to sto ste rekli, ali je i tacno da ste coveka nekoliko puta prekidali a da nije zavrsio recenicu ili misao. Pogledajte malo pazljivije prilog i nemojte da budete previse sujetni. Moja kritika nije zlonamerna, vec konstruktivna u cilju da budete jos bolji novinar. I takodje nije prvi put da na dobronamerni komentar odgovarate nekakvom odbranom. Ja Vas ne napadam, ja sam na Vasoj strani, samo dam Vam uputio dobronameran komentar da malo obratite paznju na to sta govori sagovornik i da ga ne prekidate ukoliko to nije potrebno. Nebradi se o montiranju priloga. Jasno se vidi kad upadate coveku u recenicu i misao. Sa druge strane, zaista sve pohvale za temu koju ste otvorili i zbog cega najverovatnije iako sam bio vrlo zagrejan - necu kupiti elektricni automobil bar jos 4-5 godina dok se sve ove "decije bolesti" sa njima ne izlece. Svako dobro i puno uspeha u daljem radu!
Mladen Alvirović
19.5.2024. 23:38
Poštovani, posao novinara je da sagovornika odvede u onu stranu u kojoj će gledaocima doneti informaciju o određenoj temi. Samo neuki Jutjuberi puštaju čoveka da priča šta hoće i koliko hoće jer nemaju ograničenje trajanja sadržaja i ne brinu o tome da li će tema biti obrađena ili ne. Moj posao kao profesionalnog novinara jeste da za što kraće vreme donesem što veći broj informacija koje se tiču teme koju obrađujemo. Drugo, kada se emisija snimi ona se i izmontira. Ne mislite valjda da patrola traje 45min ili da je ceo razgovor sa ovim čovekom trajao samo 45min i da je sve rekao tačno, koncizno i precizno. Na kraju krajeva - da bi vama emisija bila zanimljiva ona mora da drži pažnju a to može samo ako novinar ne dozvoli sagovorniku da se raspline i priča ono što ga nisu pitali. Novinar je onaj ko vodi razgovor a voditelj čita spremljena pitanja i ne razmišlja šta je dobio kao odgovor. Ja sam novinar i planiram to i da ostanem bez obzira što se danas više ceni kvantitet, daj na kilo, nego kvalitet
Marko Bošković
19.5.2024. 18:00
Odlicna emisija, imama samo jedno pitanje, u emisiji ste rekli da nije dobro da se baterija pregreva ali niste rekli razlog i kada se i zbog cega baterija pregreva?
Nikola Cavnić
20.5.2024. 22:52
Zato što se menja zapremina ćelija i time deformiše sama ćelija … opšte je poznato da se najveća degradacija litijumskih baterija događa ako se baterija pregrejava..
Mladen Alvirović
19.5.2024. 23:39
Eto pitanja za neko sledeće druženje sa EVC
Aleksandar Popov
19.5.2024. 17:51
👍
zoran Stancic
19.5.2024. 17:46
♥️♥️♥️
Dejan Koželj
19.5.2024. 17:25
✅️
Darko Tmusic
19.5.2024. 17:19
Nekako bih pre hibrid posedovao.
Veljko Petrovic
19.5.2024. 17:09
Jos jedna potvrda da su ovi fenovi los izbor!
Necseriu Eugen
19.5.2024. 17:04
Molim tačna lokacija.
Зоран Ивановић
19.5.2024. 16:45
Браво! Право у центар!
Zoran Pavlović
19.5.2024. 16:37
👍
Marko Pantovic
19.5.2024. 16:16
Ovo kako ide, mi u Srbiji konje ima da jasemo. Mi udaramo glavom o zid za plivajuci zamajac,za dizne, naopako ce da bude sa 2 i vise tisuca(kako kaze bratac iz Hr) eura za popravku baterije .
Miodrag Vladisavljević
19.5.2024. 16:11
👍
Anđelko Kuntuć
19.5.2024. 15:55
👍🏻
Darko Milićević
19.5.2024. 15:54
Браво за причу. Што се мене тиче, док електрификацију добро не усаврше за мене је СУС мотор ВРХ!
Dejan Mojsilovic
19.5.2024. 15:53
u emisiji je rečeno da su, u smislu održavanja, najproblematičniji hibridi. Da li se situacija razliguje lada su u pitanju plug in hybrid-i? Na primer od bmw vozila je problematičan i3, a ne pominju se 330e modeli ili 530e....
Dejan Mojsilovic
19.5.2024. 19:24
Suština mog pitanja o plug in hybrid-ima je da li bi način upotrebe vozila napravio razliku? Pomenut je problem velikog broja ciklisa punjenja i pražnjenja, što skraćuje životni vek baterije, međutim ukoliko imamo prilike da vozimo u čisto električnom modu u gradu uz punjenje kod kuće u garaži time bi teoretski ublažili ovaj nedostatak, a imali bi motor sa unutrašnjim sagorevanjem na dužim relacijama.
Goran Birdjanin
19.5.2024. 17:19
Još jednom dokaz da ljudi slušaju ono što žele da čuju, a ne što je čovek stvarno rekao. Za mene je ovaj prilog umanjio strahove što se tiče elektrifikovane budućnosti, a kada se pojavi više ovakvih servisa i konkurencija veća i cene će postati niže.
Mladen Alvirović
19.5.2024. 16:35
Mercedes cija je baterija prikazana u emisiji je plug-in hibrid. Inace, Vanja iz EVC je rekao bas na i3 nije problematican, da je on medju pouzdanijima
Ivan Palić
19.5.2024. 15:37
Bravo SAT!!
Aleksandar Topoljanin
19.5.2024. 15:18
👍
Đorđe Belić
19.5.2024. 15:18
👌
GORAN CINCOVIC
19.5.2024. 15:14
👍
Steva Ćibić
19.5.2024. 15:03
Dobro je znati da postoji kompanija ovog tipa u komšiluku. Još jedna pohvala za SAT ekipu na odličnoj temi. Koliko vidim najbolja solucija je atmosferac motor koji Mazda ugradjuje. Nema ovih sitnica a već poznata tehnologija dovedena do savršenstva.
Zlatko Jelisavcic
21.5.2024. 10:22
Nece mene videti EV auto dok ne naprave infrastrukturu za njih. Oni ih samo prodaju kao da su to neke svemoguce masine koje se ne kvare, a kad se desi problem mozemo samo da sednemo i placemo. To sto ima jedan servis samo za jedan tip baterija nije za utehu ako nemas taj tip baterije. Takodje nema ni dovoljno punjaca, postoje problemi sa aplikacijama za placanje punjenja na punjacima (odes van Srbije i ne mozes da platis punjenje zbog nekog glupog razloga), autonomija vozila jos za vecinu nije dovoljna za dalja putovanja itd. itd. Bice to ok za jedno 4-5 godina, a dotle: sus motori su zakon!
Steva Ćibić
20.5.2024. 18:29
Poštovanje gospodine Zlatko, ima u Beogradu kompanija ali rade samo Toyotine i Lexus-ove baterije što je isto. U pitanju je Hybrid Servis L. Zvao ih par puta, imaju mnogo strpljenja i znanja da objasne i jako su profesionalni. Slično kao gospodin iz EVC-a. On čak radi dosta širok brendova što je za pohvalu.
Zlatko Jelisavcic
20.5.2024. 00:48
Bilo bi bolje da ima i u Srbiji ovakav servis, a ne u komsiluku. Ko ce da vozi pokvaren elektricni auto do Zagreba?!
Jan Pavlis
19.5.2024. 15:03
👍
Jan Pavlis
19.5.2024. 15:03
👍
Borislav Pavlović
19.5.2024. 14:59
🤔🤔🤔
Necseriu Eugen
19.5.2024. 14:57
Imaju sajt? Hvala!
Steva Ćibić
20.5.2024. 18:56
https://evclinic.eu/about-us/
Branimir Radić
19.5.2024. 14:52
Super je emisija. Dosta toga smo naučili i sad je na nama odluka.
Mladen Avramovski
19.5.2024. 14:49
Bravo
Ratko stojanovic
19.5.2024. 14:49
Veoma korisno. Superrrr...
Miodrag Mrvos
19.5.2024. 14:46
Veoma interesantna emisija, uživali smo. Ovakve tehničke emisije su uvek dobrodošle. Hvala najlepše !!!
Radiša Milinković
19.5.2024. 14:45
👍
Srdjan Bojic
19.5.2024. 14:44
Odlicna emisija. Da li postoji sansa da ekipa nekim cudom uradi procenu troskova e automobila? U smislu uporediti jednog dizelasa i jednog e automobila u istom cenovnom rangu. Hvala unapred.
Slaviša Živanović
19.5.2024. 14:43
👍
Željko Lukić
19.5.2024. 14:43
👍
Marko Milanov
19.5.2024. 14:41
👍
Žika Cvejić
19.5.2024. 14:34
👏
Zarko Savatić
19.5.2024. 14:33
👌
Milan Mandic
19.5.2024. 14:33
👍
Saša Rasic
19.5.2024. 14:32
👍
Boban Stamenković
19.5.2024. 14:29
👍💪💪💪