Šta sve treba da pripremite za letovanje u Grčkoj?

AMSS savetuje i nagrađuje

Grčka je jedna od omiljenih destinacija za letnji odmor. Verujemo da je i za vas i vašu porodicu to zemlja kojoj se uvek rado vraćate, jer vas opčinjavaju tirkizno plavo more, beskrajni kilometri plaža i netaknuta priroda. Sve što vam ovog leta treba za pravi odmor za dušu i telo!

Ukoliko u Grčku putujete svojim automobilom, pored pasoša i saobraćajne dozvole, biće vam potreban Zeleni karton (zbog

[...]

Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

Mladen Nikolić

30.6.2024. 12:55

Na putu do Grcke, ikljucio sam se kako bih se odmorili u hotel Romantik, kada smo se vracali na auto put, nisam lepo gledao znakove i ukljucio se u suprotan smer, ka Srbiji. Na zalost moja nepaznja mi je oduzela vremena ali na kraju je sve ispalo dobro. :)

Boris Končar

30.6.2024. 13:00

Jednom prilikom dok smo vozili ka moru, automobil je odjednom stao na sred napuštenog puta. Dok smo pokušavali da shvatimo šta se desilo, primetili smo svetla u daljini. Prišla su nam dva čoveka u uniformama koji su rekli da se nalazimo na privremenom filmskom setu i da su postavili lažne barikade za snimanje scene. Ponudili su nam da učestvujemo kao statisti u sceni, što smo prihvatili. Tako smo neočekivano proveli nekoliko sati glumeći turiste izgubljene na putu do mora, pre nego što smo nastavili naše putovanje. Bio je to nezaboravan početak odmora!

Dragan Borovic

30.6.2024. 13:04

Odvajanje zadnjeg amortizera od šasije na autu.Nije postojala ova vrsta usluga tad pa je sve popravljano na putu.

Miroslav Šavija

30.6.2024. 13:06

У почетним годинама одласка у Грчку,при повратку ја као вођа пута(5 кола иза мене)погрешно се искључим и одведем их све на аеродром у Солуну.Шалили смо се да имамо лет за Србију.....🛬✈️

Boban Stamenković

30.6.2024. 13:07

Više puta pomagali drugima od punjenja akumulatora, šlepanja, do vode, važno je da smo uvek za druge, da pomognemo koliko god ko može.

Saša Milosavljević

30.6.2024. 13:19

Prilikom putovanja na more, kolegina žena koja je navodila vožnju je zaboravila da okrene list SAT revije gde je opisan put do mora i umesto da skrenemo desno jer smo išli za Stavros, mi nastavili za Solun (tada je na jednoj strani opisan put kroz Solun a na sedećoh strani za Stavros, Nea Vrasnu, Asprovatu..)kasnije smo se snašli i vratili na pravi put.

Milan Alempijevic

30.6.2024. 13:20

Da sa elektro autom ne platim ni dinara za voznju do mora i nazad :)

Goran Miloševuć

30.6.2024. 13:21

Na Evzoniju smo bili pored autobusa koji je išao za Kušadasi,vozač i vodja puta shvatli tek na ulazu u Grčku da su pogrešili. Ali najzanimljivije pitanje jedne devojčice iz našeg autobusa je pitanje: "Tata ko su ti kušadarci?

Radiša Mitrović

30.6.2024. 13:22

prilikom puta prema grčkoj,u senzor spoljašne temperature,koji je veličine zrna graška,udarila je neka buba i rabila ga. Auto je poludeo,zatvorio nam je prozore,isključio klima uređaj na + 40. Bilo je to jedno veoma vrelo putovanje.

Nikola Ljubicic

30.6.2024. 13:26

Desio mi se problem sa glavom motora. Od crne gore do srbije vise me je kostao antifriz sto sam dolivao na svakih 10km nego gorivo 🤨

ivana Petković

30.6.2024. 13:42

Klapna gasa otkazala jos u Makedoniji tada u povratku sa mora. Nije totalno vec delimično. Uspela sam da se dovezem do Beograda sa istom iako sam imala paket pomoc na putu.

Darko Danjec

30.6.2024. 13:48

prosle godine na putu za Grcku pred samu granicu Grcka-Makedonija poceo je da nam otkazuje akumulator gde se auto cesto gasio i palio sve zive lampice. kao treci u koloni na pregledu pasosa opet se auto ugasio gde su granicari kaf su videli situaciju jos da smo sa dvoje dece prisli i gurali nam auto u par navrata kako bi smo presli granicu uredno. Na kraju smo nekako opet upalili auto uz njihovu pomoc i uspeli da dodjemo i uzmemo nov akumulator

Lazar J.

30.6.2024. 13:58

Mile Stanojevic

30.6.2024. 14:07

Predrag Jakovljević

30.6.2024. 14:11

Prilikom putovanja na more u Crnu Goru.Auto je sa vremena na vreme počeo nekontrolisano da diže temperatu.Par puta smo stajali sa strane i proveravali tečnost,stajali duže vreme da proverimo cak i ulje.I sve je bilo ok.Auto je ispred tunela sam uključio blokadu,gde nismo mogli da vozimo više od 30 km na čas.Temperatura motora pred ulazak u crveno.Svo vreme putovanja palili smo grejanje,da bi spustili temperaturu motora.Auto je bio 7 dana pre polaska kod majstora,jer nije radio ventilator.I tom prilikom popravke majstori su slučajno,okrenuli smer ventilatora.

Nikola Đaković

30.6.2024. 14:31

Mika Nećakov

30.6.2024. 14:33

🙂

Nenad Lukovic

30.6.2024. 14:43

Majstor mi je menjao opruge na zadnjim amortizerima. Verovatno ga neko pozvao i zaboravio da ih veže šrafovima. U pitanju je Passat B4! Otišao i vratio se 😁,a kad sam se vratio,morao je da ih menja jer su sve razbili pozadi ležište. Passat B4 je Bog!🥰

Marijan Tasić

30.6.2024. 14:54

Ako se može nazvati neobičnom situacijom je jednom dok smo se vraćali iz Grčke ka Srbiji da smo se zapričali i umesto da idemo levo ka Evzoniju produžili ka Solunu.Malo se provozali kroz Solun i nastavili ka Evzoniju, tako da i nije nešta strašno bilo.

Goran Stevčevski

Stefan Marinković

Nikola Karić

30.6.2024. 17:10

Na putu j kad CG pre 2 godine, za veče 2x greška..Putovalo se preko Valjeva, skrenem u Požegi, na neki lokalni put, jedva se vratio na pravi put. Drugi put u Prijepolju, skoro u neko dvorište da sam ušao.. 🤣

Jovan Vasiljević

30.6.2024. 19:16

Kakva bre međunarodna vozačka dozvola. Ne lažite narod i nemojte prodavati maglu. Bilo gde u Evropi, ne da vam niko neće tražiti istu, nego čak neće imati pojma šta je to ukoliko im je pokažete i tražiće vam nacionalnu tj domaću vozačku.

Ivica Bogdanović

30.6.2024. 19:48

Najneobičnija stvar na putu do Grčke je bio slučajan susret sa SAT patrolom pre par godina.

Ivan Divljakov

30.6.2024. 22:20

Prošle godine sam išao prvi put kolima na more u CG sa svojom porodicom, i čim smo krenuli negde na auto putu Miloš Veliki motor je promenio zvuk, to me je malo uplašilo, ali je izdržao auto, u pitanju je opel vectra b i tada sam imao pomoć na putu VOZZI, ali sva sreća nisu mi zatrebati. I u CG pretposlednji dan (nedelja) otišli na plažu kolima i u povratku u apartman mi pukne guma sa strane, sva sreća pa sam bio pripremljen sa rezervnim točkom, jer nedeljom ništa ne radi, ni jedan vulkanizer, pa sam zamenio gumu i sutradan ujutru u 8h prvo kod vulkanizera pa nazad za Srbiju. 🙂

Goran Gencel

30.6.2024. 23:16

Nikad nista uvek sve po planu a putujemo samo danju.

zoran tosic

30.6.2024. 23:57

Pre par godina na povratku iz Grčke počeo je da duva neki jak vetar, kroz Grčku, preko Makedonije pa i u Srbiji. Nismo pravili pauzu do Srbije, a kada smo stali na prvoj pumpi u Srbiji usledio je šok u sred avgusta. Temperatura je bila 12°C, a mi u šorcevima i majičicama a jakne u koferima. Možete i sami da pretpostavite koliko nam je trajala pauza....... 2 minuta. Toliko smo izdržali, seli u auto i nastavili ka Beogradu. ❤️😃

Zoran Milanovic

1.7.2024. 08:53

Dragan Plakalović

1.7.2024. 10:26

Pre mesec dana smo krenuli za Grčku nad sedmorica drugara,tri na motoru,a nas četvorica sa jednim autom.Pravi li smo nekoliko pauza,na jednoj od pauza nam se pridružio Kipranin sa motorom.Dogovorili smo se da ručamo u čuvenoj pečenjari Javor Džogo,pozvali smo Kipranina da ruča sa nama.Ručali smo,pozdravi li se,traži li da platimo račun,de nam je konobar rekao da je Kipranin sve Regulisao.Ostajemo zatečeni gestom bajkera,a on zadivljen našim gostoprimstvom i srdačnjošću nekih nepoznatih ljudi i male Srbije.Lepo iskustvo koje bi voleo da svi dožive.Nije teško biti Čovek!

Boki.MB

1.7.2024. 11:05

Najneobičnija stvar koja mi se desila na putovanju je da nisam zalutao ka svom odredištu.Pošto mi je to skoro pa postala rutina 😄

Radivoj Tatić

2.7.2024. 11:17

Grejalica napolje ispred radnje odmah posle granice Grčke Evzoni kraj Juna nije bio topao ali prvi put kolima pa je bilo savršeno , Corsa D je radila besprekorno

Darko Bjeljac

2.7.2024. 16:44

Kupali se u moru punom meduza veličine plastične kese koje ne žare