image

Sprema se novi zakon: Uskoro veće kazne za vozače

Kako saznajemo u Upravi saobraćajne policije, u toku je priprema potpuno novog Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima kojim će, radi usklađivanja sa zakonodavstvom Evropske unije, biti povećane kazne za nepoštovanje saobraćajnih propisa. Između ostalog, trebalo bi i da vozačima kamiona bude zabranjeno da na pojedinim deonicama autoputa pretiču jedni druge, jer takvi postupci često izazivaju nervozu drugih vozača, stvaraju gužve,

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

Novomir Galić

24.8.2024. 13:59

Напокон.

Dusan Gajic

22.8.2024. 18:33

konacno, ne kaskamo mi mnogo

Goran Spasojevic

22.8.2024. 17:13

Једини посао, бар за који ја знам, гдје се за прековремени рад плаћа казна је посао професионалног возача и то велика казна. Од преласка границе па сад још и забрана претицања "тамића" на аутопуту и како бити уредан. Ови који то хоће да уведу мислим да појма немају ни о чему везано за транспорт Поздрав

Marjan Pejic

22.8.2024. 17:02

👌

Marjan Pejic

22.8.2024. 17:02

👌

slavisa protic

22.8.2024. 16:22

red i kultura svih u saobracaju

Miloš Stepanović

22.8.2024. 16:11

Sve je to super, ali mi od proslog zakona nemamo jos ni punih 15 godina, slazem se ja da zakon treba da se uskladjuje sa Evropskim i medjunarodnim propisima, ali to se moze raditi izmenama i dopunama, nama jos ni ovaj sadasnji nisu u potpunosti “ispeglali” zajedno sa pratecim podzakonskim aktima-pravilnicima… A novi zakon znaci i nove pravilnike, dakle jos deset godina zamrsenih i “ne znamo kad ce” pravilnika, sve sa ciljem uzimanja para od naroda, i onda opet novi zakon sa evidentno istim ciljevima… Jel ce i u novom zakonu da bude neregulisano kretanje u kruznom toku? Greota bi bila da Srbi posle toliko godina, nauce da voze u lruznom…

Miloš Stepanović

22.8.2024. 16:11

Sve je to super, ali mi od proslog zakona nemamo jos ni punih 15 godina, slazem se ja da zakon treba da se uskladjuje sa Evropskim i medjunarodnim propisima, ali to se moze raditi izmenama i dopunama, nama jos ni ovaj sadasnji nisu u potpunosti “ispeglali” zajedno sa pratecim podzakonskim aktima-pravilnicima… A novi zakon znaci i nove pravilnike, dakle jos deset godina zamrsenih i “ne znamo kad ce” pravilnika, sve sa ciljem uzimanja para od naroda, i onda opet novi zakon sa evidentno istim ciljevima… Jel ce i u novom zakonu da bude neregulisano kretanje u kruznom toku? Greota bi bila da Srbi posle toliko godina, nauce da voze u lruznom…

Mijodrag Mišković

22.8.2024. 07:23

Da treba uvesti pravilo ni po babu ni po stričevima, mnogi mamini sinovi naprave veći prekršaj i ne bude ništa aonaj ko vozi juga ima za isti prekršaj da strada.

Zoran Živkov

22.8.2024. 12:00

To već postoji, kroz načelo jednakosti, ali je problem što se, kao i većina, pozitivno-pravnih propisa u ovoj zemlji NE PRIMENJUJE!?!

Nikola Jakšić

21.8.2024. 21:10

pa da opet kazne za vozače teretnjaka! neka se kazne vozači i firme koje natovare 40t tereta i ukupna masa im bude 60t+ , e oni idu 65kmh na auto putu i njih vozači kamiona obilaze na autoputu!

Miloš Jevremović

22.8.2024. 08:46

Pa oni prvi treba da se kazne!

Milenko Vučanić

21.8.2024. 20:56

Treba uvesti red. Pogotovo vezano za vozače profesionalce. Nebrojeno puta sam video da voze sa neobezbeđenim i nepokrivenim teretom koji ispada iz prikolica. Treba pooštriti kazne. I treba reformisati i sistem polaganja i uvesti strože kontrole autoškola jer i dalje ima "kupljenih" dozvola...možda i više nego kad su nam dozvole bile papirne...

Milenko Vučanić

21.8.2024. 20:56

Treba uvesti red. Pogotovo vezano za vozače profesionalce. Nebrojeno puta sam video da voze sa neobezbeđenim i nepokrivenim teretom koji ispada iz prikolica. Treba pooštriti kazne. I treba reformisati i sistem polaganja i uvesti strože kontrole autoškola jer i dalje ima "kupljenih" dozvola...možda i više nego kad su nam dozvole bile papirne...

Dejan Paunovic

22.8.2024. 18:06

Kazne treba smanjiti ali ih pisati svaki put. I babu i stricevima pa i raji.

Milan Jovanović

21.8.2024. 19:30

Tako je, sve na ledja vozača... pitam se samo ko će vam voziti uskoro... nisu ljudi jos svesni da bez vozača nema osnovnih namirnica ali polako..

Milan Jovanović

21.8.2024. 19:30

Tako je, sve na ledja vozača... pitam se samo ko će vam voziti uskoro... nisu ljudi jos svesni da bez vozača nema osnovnih namirnica ali polako..

Dejan Paunovic

21.8.2024. 20:53

Brate moras da budes patriota! Ako FAP13 juri 52 cepaj i ti za njim! Nisam vozac kamiona ali prepoznajem blupost!

Čedomir Milić

21.8.2024. 17:37

Bravo 👏

Čedomir Milić

21.8.2024. 17:37

Bravo 👏

Slaviša Miladinović

21.8.2024. 17:18

👍

Slaviša Miladinović

21.8.2024. 17:18

👍

Milovan Mamlić

21.8.2024. 17:08

👍

Dragan Plakalović

21.8.2024. 17:05

Od danas ne smeju kamioni da pretiču na auto putu.Kažu da imaju već znakovi na pojedinm deonicama

Dejan Paunovic

21.8.2024. 20:51

Sve nas pozdravio onaj pisac. Koja, bre, radna grupa on je car puteva i znakova i .. znate li da se ispod Brankovog mosta menja Jadranova kocka ali sad o trosku gradjana Beograda a verovatno i Srbije (izvor SICVE011).

FILIP FILIPOVIC

21.8.2024. 17:01

👏👏👏

Srećko Stanković

21.8.2024. 16:54

👋

Darko Živanović

21.8.2024. 16:10

👏👏👏

Darko Živanović

21.8.2024. 16:09

👏👏👏

Darko Živanović

21.8.2024. 16:09

👏👏👏

Jan Pavlis

21.8.2024. 15:26

👍

Srdjan Bojic

21.8.2024. 14:30

Prvo treba uvesti da se vozacka obnavlja tako sto se polazu testovi na 10 ili 20god. Malo ljudi zna razliku preporucena brzina i ogranicenje brzine. Treba zakon da je za sve isti. Treba policija da radi svoj posao. Treba mnogo sto sta ….:

zoran grbic

21.8.2024. 14:10

Nisu vas zvali,ocito nekome ne odgovara vas stav i pravo sagledavanje cinjenica

Dejan Paunovic

21.8.2024. 20:48

Zorane, stav SATa bi trebalo da ima veze i sa nama koji bi trebalo da ga gradimo i podrzavamo! Mladen je poprilicno umeko ali valjda SAT ima i nekog prodornijeg?

Dusan Todorovic

21.8.2024. 13:26

Kakva je država i vlast takav je i zakon, a sprovodjenje je diskutabilno. Korupcija i uticaj političkih pojedinaca treba obrisati iz prakse, pa tek onda menjati zakone. već je neko napisao da imamo zakon ali ga ne poštuju svi i ne važi za sve. ovo ne samo udar na džep na vozače da se još više para uzme od naroda da mu ne ostane da štedi i da čuva. Vi treba da budete deo tima koji će da sastavlja izmene i dopune...

Dejan Paunovic

21.8.2024. 20:45

Pogledaj, Mladene, prethodni moj komentar. Vi ste sila (sa nama, ili pak nema kajgane!)?

Mladen Alvirović

21.8.2024. 14:06

Mi nismo pozvani u tim koji se bavi novim zakonom i nemamo uticaj na bilo šta što će tamo da piše

Vladimir Bogdanović

21.8.2024. 12:57

😥

Zoran Kostović

21.8.2024. 12:53

Nadam se da ce i vas ukljuciti u konsultacije povodom zakona

Dejan Paunovic

21.8.2024. 20:43

ovo je upuceno Mladenu! Vi imate mogucnost. Oni nece ali vi mozete! Ako'oćete. Sta ste prvi i jedini sa Balkana ovde i onde na prezentacijami i prestavljanjima a kod kuće cvrc nema ni za kajganu.

Mladen Alvirović

21.8.2024. 14:06

Nisu i neće

Zoran Pavlović

21.8.2024. 12:39

Po meni vozači kamiona nisu najveći problem! Veći problem pričinjavaju nesavesni vozači putničkih vozila, koji voze konstantno levom trakom i uopšte se ne vraćaju u srednju traku.

Dejan Paunovic

21.8.2024. 20:40

E nek ti je alal

Dušan

21.8.2024. 13:57

🤣🤣🤣

Andrija Račman

21.8.2024. 12:22

🤑🤑🤑

Miloš Jevremović

21.8.2024. 12:07

Kao i sve što se tiče kamionskog prevoza... mrtvo slovo na papiru. Ne mogu da ih nateraju da stave pokriviu preko tereta a hoće da ih uvedu u red da ne pretiču?

Mirko Belacevic

21.8.2024. 12:20

Bukvalno to.

Nebojsa

21.8.2024. 12:04

👍👍👍👍👍

Željko Hudi

21.8.2024. 12:02

👍

Dejan Marković

21.8.2024. 11:57

👍👍👍

Mirko Marton

21.8.2024. 11:55

коначно, брине ме само спровођење. и сад имамо , "добре казнене" мере. и увођење у свакодневицу, санкционисања неспровођења прописаних обавеза у одржавању путне мреже.

Mirko Marton

21.8.2024. 11:55

коначно, брине ме само спровођење. и сад имамо , "добре казнене" мере. и увођење у свакодневицу, санкционисања неспровођења прописаних обавеза у одржавању путне мреже.

Vladimir Kalinic

21.8.2024. 11:54

Bravo

Branislav

21.8.2024. 11:49

👍

Branislav

21.8.2024. 11:49

👍

Aleksandar Tasic

21.8.2024. 11:49

👍

Steva Maletic

21.8.2024. 11:45

Treba sto vise napuniti drzavnu kasu,a kako drugacije nego raznim glupim zakonima propale EU.

Dejan Koželj

21.8.2024. 11:39

😬

Miodrag Vladisavljević

21.8.2024. 11:38

👍

Saša Trailović

21.8.2024. 11:37

Nije problem u zakonu, nego u selektivnom poštovanju istog

Boris Marcikić

21.8.2024. 11:33

🧐

Manojle Smiljanić

21.8.2024. 11:33

👏👏👏

Pero Balać

21.8.2024. 11:31

samo kažnjavajte dok kuka i motika ne ustane

Boban Stamenković

21.8.2024. 11:29

Направите три траке а не да кажњавање возаче

Damir Šunjka

21.8.2024. 11:29

i vozači imaju dušu!

GORAN CINCOVIC

21.8.2024. 11:18

👍

Milena Baltić

21.8.2024. 11:13

👍

Miloš Kosovac

21.8.2024. 11:06

Lepo

Miroslav Mikavica

21.8.2024. 11:05

Pa stavi se znak i eto, i kamera npr i resi se ako preticu. A opet ima i dosta nelogicnosti npr to treba da snimite na ulazu u Smederevo starim putem kamera i ogranicenje 40, a nije jos naseljeno mesto maltene, a pre toga u naselju bas, ogranicenje 50 bude npr

Miroslav Mikavica

21.8.2024. 11:05

Pa stavi se znak i eto, i kamera npr i resi se ako preticu. A opet ima i dosta nelogicnosti npr to treba da snimite na ulazu u Smederevo starim putem kamera i ogranicenje 40, a nije jos naseljeno mesto maltene, a pre toga u naselju bas, ogranicenje 50 bude npr

Dejan Paunovic

21.8.2024. 20:38

O kojoj temi ti pricas? Brate prati clanak a ne frustraciju!

Anđelko Kuntuć

21.8.2024. 11:05

👍🏻

Darko Simić

21.8.2024. 11:05

🤔

Djordje Alimpijević

21.8.2024. 11:02

Nije ni ovaj zakon loš ali se ne primenjuje

Miloš Novaković

21.8.2024. 11:00

👍

Igor Sečujski

21.8.2024. 10:56

Prepišite kompletan Norveški zakon o saobraćaju, da vidiš kako bi se sve dovelo u red.......

Dejan Stanisavljević

21.8.2024. 11:46

I norveški standard kolko da vozači budu manje nervozni

Dragan Miljković

21.8.2024. 10:54

Ne treba biti posebno mudar da bi se ovakva odluka donela, dovoljno je primeniti ono što se dešava u okolnim državama koje su uredjenije

Dejan Paunovic

21.8.2024. 20:37

Pozdravio te vesic

Borislav Pavlović

21.8.2024. 10:51

👍

Željko Maletić

21.8.2024. 10:50

Inače se svuda u Evropi toleriše brzina 90 iako je zvanično granica 80, ali mnogi teretnjaci kada su puni voze ispod 80, a sa manjim teretom ili prazni idu 90 i brže. Tako se i preticanje obavlja na brzini 90. To je prilika za nas brze vozače da korigujemo prosečnu brzinu i uvedemo je u granice dozvoljenog

Željko Maletić

21.8.2024. 10:46

Sve što nije zabranjeno je dozvoljeno. Kada bude donesen zakon onda može da se priča o kontroli. To je u Evropi OK pošto je količina teretnjaka neverovatna ali kod nas je taj broj u odnosu na Evropu smešan.

Vladimir Mijakovac

21.8.2024. 10:37

Sve je to super, samo ko će to da kontroliše? Evo i na putu Pančevo Beograd postoji zabrana preticanja kamionima i opet primećujem da se sve manje poštuje. Policije iako ima na tom putu nisam primetio da ih zaustavlja zbog toga. Zapravo nisam ni jednom video, a svakodnevno tuda prolazim minimum dva puta u toku špica.

Zoran Perišić

21.8.2024. 10:36

za neke situacije i uzeti kategoriju. Poslodavci naredjuju, ali nisu za volanom oni. Kamiondzijama nije lako, ali...........

Ivan Videnovic

21.8.2024. 10:34

treba stati bahatosti na kraj

Djurasin Sasa

21.8.2024. 10:34

👍

Zoran Novicevic

21.8.2024. 10:34

👍

Mirko Radovic

21.8.2024. 10:33

i 👍 i 👎

Mile Stanojevic

21.8.2024. 10:30

To bi trebalo da se završi po hitnom postupku, jer ovo više nije normalno!

Bojan Jovanovic

21.8.2024. 10:29

Kazne po vozacima umjesto po poslodavcima kao uvijek.. Po ovome ocekujte nepregledne kolone kamiona gdje ako sporo vozi svi ostali ce guliti za njim. Treba li da napomenem da ovi sto odobravaju to morati umjesto jednog ili dva kamiona da preticu 50 i da se ubacuju izmedju kamiona, te ce tako ugrozavati vozace kamiona sa potrebnim razmakom naglim kocenjima koji ce dodatno da uspore kolonu a rizik da auto koje pretice i ubacuje se postane pljeskavica a ljudi u njemu mljeveno meso. Iz iskustva a vozim po cijeloj Eu nine dobra ideja. Ugledajte se na cesku svako brdo ima 3 traku za spore kamione oni brzi citaj prazni ib obidju normalnom brzinom 80-90 sto ne stvara guzve

Bojan Jovanovic

21.8.2024. 15:02

Ukinite tahografe pa ces da vidis kako cemo da preticemo ili da malim autima uvedemo tahografe pa ce da nas razumiju, jer on nakon preticanja obidje kamion i nema ga nema.ogranicenja moze voziti koliko oce .. Vozaci imanu radno vrijeme, radne sate i sate voznje.. Sve to vozac mora da peati i planira cijeli put. Ako jedan kamion vozi 87 a vecina 90 imas kolonu od 50 kamiona za njim na 100 km autoputa. Auto moze da saceka i 5 minuta a za kamion je 5 minuta veliko.. jer u konacnici kad gulis za nekim ko te usporava za sati izgubis 50 km i vise sto znaci da crlo lako mozes da ne dodjea kuci ili spacas negdje pored puta ili ko zna gdje jer neke druge firme kamion koja stedi na gorivu vozio sporije. Sad tu ima miliom dtugih faktora kao sto je nemarnost vozaca u smislu drzanja brzine, rokovi isporuke kvarljive robe koju vozite, uslovi na putu, vanredni zastoji. Mi kamiondzije cekamo nekad priliku dq obidjemo kamion i do 100km koji smeta a vozaci mali auta stisnu gas 150 i preskoce..itd Samo ko vozi duze spediciju da se dovede 50 vozaca da objasni problematiku pa onda zakon da se uvede.. I sve ovo gore napisano nisam bezveze napisao odnosi se upravo na ovaj zakon. Kazniti vozace koji se ubacuju ispred kamiona guraju se pored kamiona u radovima naglo koce ispred kamiona, preticu sa desne strane, guraju se izmedju kamiona pokisavaju da se probiju prave trecu traku, ulaze u mrtvi ugao i voze tako pored. Svakakvih budala sam se nagledao i onda dodje neko da pametuje.. Ja bi uveo zakon da svaki vozac koji polaze vozi dve sedmice na spediciji kamion od 40 to, pa bi kad sedne za volan razmialjao..

Goran Birdjanin

21.8.2024. 10:50

Mislim da niste dobro razumeli na šta su mislili, reč je o autoputevima a konkretno kada kamion pretiče drugi kamion sa jedva primetnom razlikom u brzini i takvo preticanje predugo traje, to su situacije koje iritiraju ostale učesnike u saobraćaju.

Zoran Milanovic

21.8.2024. 10:25

Ja mislim da se i postojeci zakon ne koristi. Kamioni sa crvenim tablicama ce nam upropastiti sve puteve. Kao primer navodim transport rizle iz Paracina za Krusevac gde su sleperi sa kadom prepunjeni skoro duplo od dozvoljenog a rizla nepokrivena i kamencici stoje na samim kanatama pa tako se vozi auto putem. To se verovatno gleda kroz prste poslodavcu.

Goran Gojic

21.8.2024. 10:48

Pare vrte dje burgija nece, uvijek bilo i ostace.

Srba Jevtić

21.8.2024. 10:25

ako se ugledamo na EU zašto onda ne bismo stavili treću traku koja bi služila za spora vozila gde bi bila obaveza kamiona da ide u krajnje desnu traku ako je brži od onog ko ide ispred njega ima levu to jest srednju za preticanje i imamo treću traku koja je za putnička vozila

Nebojša Savić

21.8.2024. 10:25

Napokon jer nije normalno šta oni rade na putevima kad iseku kolonu nebi li obišli drugi kamion dobro ne dođe do lančanog sudara kada počnu ostali da koče nebi li se zakucali za kamion. Pitao bi ih dali to rade u stranim zemljama gde su kazne katastrofa

Goran Gojic

21.8.2024. 10:50

Ja mislim da treba da se usvoji zakon da snimak iz auto kamere bude validan, pa za sve bahate vozace, nije bitno koja kategorija vozila, treba da bude kaznjeni. Samo tako, jer od ovog sto oni kazu nema nista.

Dejan Atanasovski

21.8.2024. 10:24

Tako je, sve u skladu sa EU osim po visini plate. Sramota

Slaviša Živanović

21.8.2024. 10:24

👍

Đorđe Belić

21.8.2024. 10:23

hah

Đorđe Belić

21.8.2024. 10:23

hah

Saša Marković

21.8.2024. 10:21

Prilagođavanje E.U. samo po kaznama. Gde je ostala regulativa ?

Srba Jevtić

21.8.2024. 10:21

Apsurdno je da neko vozi 60 na autoputu kamion i da ja koji vozim 80 ili 85 ne mogu da ga preteknem to jest ako ga budem pretekao dobiću kaznu. OK je podržavam možda na deonicama gde su obilaznice oko velikih gradova tipa Beograda Novog Sada tamo gde je gustina saobraćaja velika,ali na otvorenom autoputu mislim da je nelogično.

Goran Birdjanin

21.8.2024. 10:53

Tako nešto i nije problem, ali je problem kada vi sa 85 obilazite drugi kamion koji ide 80

milos mitrovic

21.8.2024. 10:20

profesionalnih vozaca u srbiji ima i onako malo a ovakvim glupim zakonima ih nece ni imati. u jednoj engleskoj koja je svetlosnu godinz razvijenija od srbije nema nigde zabrana preticanja i nema nervoze. ali BG tablice su u srb mnogo nervozne posebno one sto imaju blinkere. doci ce dan kad vozaca ne bude pa ce gospoda iz bga da se vraca u sela zato sto nece imati ko da im dotera robu

Dejan Paunovic

21.8.2024. 20:32

Milose znas li koja je tema? Brate pogledaj drge table pre nego sto mlatiš!

Milan Čikara

21.8.2024. 10:20

👍

Slobodan Miljković

21.8.2024. 10:20

Da ali nikako da usaglase carinske uprave ili jos gore rad granicinih prelaza tj carinika, čekanje je trenutno na Horgosu za teretna 15h a ne 5h.To nestvara nervozu i uzrok saobracajnih nezgoda.

Goran Gojic

21.8.2024. 10:52

To je sramota stvarno!

Zeljko Dokic

21.8.2024. 10:18

sve u skladu sa evropskom unijom a plate vozaca u eu i kod nas dalice se i to uskladiti???

Mladen Avramovski

21.8.2024. 10:18

👍

Srđan Lekić

21.8.2024. 10:18

🚗🚗👍

Zeljko Dokic

21.8.2024. 10:17

sta drugo i moze nego udri po vozacima staje sa poslodavcima koji ganjaju vozace mimo zakona

Goran Medić

21.8.2024. 10:16

Nadam se da će napokon biti sankcionisani vozači teretnih vozila koji prevoze nezaštićen teret. Dešava se da na autoputu prevoze sitan pesak, pri čemu se iza njih stvara oblak prašine. Da ne navodim druge slučajeve, jer ste ovu temu lepo obradili u vašoj emisiji SAT.

Marko Joksimovic

21.8.2024. 10:21

potpuno se slažem sa tobom. kad autom naidjem na tu prašinu u kolima cujes kao da ti peskiraju auto... bas sam obratio paznju da ciradu nose samo oni mucenici koji voze za sebe i to kamion star 30 godina. a velike firme, svi znamo koje, niko od njih ne pokriva...

zoran Stancic

21.8.2024. 10:16

👍👍🌶️🌶️

Aleksandar Stankovic

21.8.2024. 10:14

Dobar predlog konacno

Saša Rasic

21.8.2024. 10:14

👍

Bojan Krstic

21.8.2024. 10:14

👍

dragan stjepic

21.8.2024. 10:14

👍🏻

Aleksandar Jakovljev

21.8.2024. 10:13

👍

Bratislav Stefanović

21.8.2024. 10:12

Odličan predlog. Sa obzirom da imam jaku platu u Nemačkoj skroz korektno. 😀👍

Srđan Filipović

21.8.2024. 10:10

Trebalo bi profesionalnim vozacima uvest duplo vece kazne, oni treba da budu uzor ostalim vozacima a oni su najveci prekrsioci pre svega taxi, dostava, vozaci gsp pa nadalje.

milos mitrovic

21.8.2024. 10:14

najbolje bi bilo da se teretni saobracaj ukine. pa takvi kao ti da se vrate na selo da muzete ovce i krave zato sto u marketima nece imati ko da vam doveze mleko meso voce itd...

Ivan Bogdanović

21.8.2024. 10:10

🔝

Samir Ibrahimovic

21.8.2024. 10:10

Misljenja su podeljena sto se tice vozaca kamiona. Sto se mene licno tice mislim da treba da se povede vise racuna da na prikolicama imaju zastitu kako na tockovima tako i na teretu kako nebi lomili sofersajbne drugim ucesnicima u saobracaju.

Samir Ibrahimovic

21.8.2024. 10:10

Misljenja su podeljena sto se tice vozaca kamiona. Sto se mene licno tice mislim da treba da se povede vise racuna da na prikolicama imaju zastitu kako na tockovima tako i na teretu kako nebi lomili sofersajbne drugim ucesnicima u saobracaju.

M J

21.8.2024. 10:09

Da bi se smanjila nervoza drugih vozača, gužve, ugrožavanje bezbednosti i smanjio broj nezgoda dobro bi bilo da se na tim deonicama gde će biti dozvoljeno preticanje kamionima doda još jedna saobraćajna traka. U suprotnom će tek onda kad kamioni u koloni dođu zajedno do te deonice pa kad svi oni krenu u preticanje odjednom, uz saobraćaj putničkih vozila, nastati pravi haos.

Predrag Baturan

21.8.2024. 10:09

👍👍👍

Miloje Ivanisevic

21.8.2024. 10:09

👏👏👏

Nenad Zivkovic

21.8.2024. 10:09

👍

Aleksandar Kikoš

21.8.2024. 10:09

Nije problem usklađivanje zakona sa EU, nego poštovanje i primena tih zakona. Takođe, vsina kazni nije srazmerna primanjima većine učesnika u saobraćaju... Prilično pažljivo bi trebalo da se menja tako nešto 🤨

Branimir Vujanović

21.8.2024. 10:09

Ajmo prvo da se srede putevi, pružni prelazi, signalizacija, pa onda da se dižu kazne

nenad vucenovic

21.8.2024. 10:08

👍

Dušan Jakovljević

21.8.2024. 10:08

👍👍👍

Srđan Filipović

21.8.2024. 10:07

trebalo bi profesionalnim vozacima uvest duplo vece kazne razog oni prave najvise prekrsaja a trebalo bi da budu uzor ostalim vozacima kako se ponasa u saobracaju, pre svega taxi, dostava, gsp...

Lazar J.

21.8.2024. 10:07

👍

Vijorovic Nenad

21.8.2024. 10:07

Umesto novih zakona i vecih kazni bolje bi bilo prosiriti puteve na tri trake i onda bi bilo mesta i za kamione i za auta na primer Ni-BG auto put

Vladimir Cupać

21.8.2024. 10:07

👏👏👏 i još da uvedu zakon za transport a da se ne stavi cerada na kamionsku prikolicu jer kamenje leti svuda...

Vijorovic Nenad

21.8.2024. 10:07

Umesto novih zakona i vecih kazni bolje bi bilo prosiriti puteve na tri trake i onda bi bilo mesta i za kamione i za auta na primer Ni-BG auto put

M J

21.8.2024. 10:16

Delim ovo mišljenje. Naročito je opasno, sporo i naporno voziti autoputem na deonici Niš - Beograd u sezonama odmora i za vreme praznika. Bilo bi to značajno ulaganje, ali bi se povećala bezbednost, skratilo vreme putovanja i privukli novi vozači koji bi se zbog svega navedenog odlučili da putuju kroz Srbiju pa bi i prihod od putarina bio veći.

Obrad Micic

21.8.2024. 10:07

kazne trebaju da budu visoke ali ne ako se plati odmah samo pola. Nema veze da se rok od 14 dana da se plati kazna I to je to. Samo treba da bude kazna da novcanik bude prazan nece vise nikad uraditi isto.

Bojan Sarić

21.8.2024. 10:06

👍

Bojan Sarić

21.8.2024. 10:06

👍

Nemanja Jovičić

21.8.2024. 10:06

Kada će zakon o kontroli puteva i kvaliteta asfalta.. plombe ispadaju po rupama

M J

21.8.2024. 10:19

Ja nisam mogao da se načudim kad sam pre 2 godine krenuvši na odmor video da je kod Uba skinut asfalt sa 10-ak km radi popravke, i to svega 3-4 godine posle otvaranja autoputa.

Milan Todorovic

21.8.2024. 10:06

Bolje neka vrate da svi kamioni koji prevoze zemlju, pesak, sljunak i ostalo moraju imati ceradu preko. Prodjire samo kroz NBG da vidite na sta to lici i sta sve leti kada ste iza njih. Ko je kriv i kako dokazati to? Mozda bi bilo i u redu ako ih “tovare” do propisane granice, ali mi smo ljudi koji vole uvek par “lopata” vise da na baci i onda viri Keopsova piramida iz svakog kamiona.

Jovan Vasiljević

21.8.2024. 10:08

tako je. u novom sadu ne možeš videti apsolutno ni jedan kamion sa prekrivenim tovarom

Milan

21.8.2024. 10:05

👍

Milan

21.8.2024. 10:05

👍

Milan

21.8.2024. 10:05

👍

Dejan Paunovic

21.8.2024. 10:05

Nisam vozac kamiona. Čemu ta zabrana vodi? 30 kamiona u nizu juri autoputem iza FAPa čak 40 km/h. Mislim da je to glupost koja će da uspori saobraćaj ispod limita a neće da izleči nervozne.

Marko Vekić

21.8.2024. 10:05

zanimljivo

Milan Matic

21.8.2024. 10:05

Neka naprave nacrt i radnih obaveza na carinama pa da carinici rade malo brze...da nema guzvi na granicama...pa ce vozaci smirenije i voziti a ne stalno zuriti...a ne samo kaznjavati....daj poboljsajte nesto za njih ne samo kazne i repsresija... Dajte nesto lepo da bi vam se lepo i vratilo...

Žika Cvejić

21.8.2024. 10:05

👍

Ivanović Francuz iz Jagodine

21.8.2024. 10:05

jesu bezobrazni kamiondzije...i treba!

Necseriu Eugen

21.8.2024. 10:04

👍

Marko Milanov

21.8.2024. 10:04

👀

Nebojsa Djordjevic

21.8.2024. 10:03

Podrzavam

Новак Добрић

21.8.2024. 10:03

Постоји ли ишта друго осим пооштравања казни?

Vladimir Radovanovic

21.8.2024. 10:05

Pa šta treba, da se ublažavaju kazne, da stimulišemo bahatost i ugrožavanje drugih učesnika u saobraćaju?

Saša Ristić

21.8.2024. 10:03

Odlicno. Treba zabraniti preticanje kamiona od 01.06. do 30.09. na autoputevima, svake godine.

Marko Petrović

21.8.2024. 10:03

a glupe kamere, kao npr na ulasku u Uzice iz pravca Zlatibora, one ne unose nervozu... Pola Srbije i Balkana ceka celo leto u kolonama, zbog bezobrazluka nadleznih.

Radiša Milinković

21.8.2024. 10:03

👍

Perica Njegić

21.8.2024. 10:02

To!

Vladimir Đorđić

21.8.2024. 10:02

Da li su veće kazne jedino rešenje?

Perica Njegić

21.8.2024. 10:02

To!

стефан филип

21.8.2024. 10:02

Интересантно

Perica Njegić

21.8.2024. 10:02

To!

Nikola Tokic

21.8.2024. 10:02

Hvala Bogu

Željko Lukić

21.8.2024. 10:02

👍

Darko Stančić

21.8.2024. 10:02

👍

Ljubisa Simic

21.8.2024. 10:02

👍

Ljubisa Simic

21.8.2024. 10:02

👍

Goran Ivačković

21.8.2024. 10:01

👍

željko sučević

21.8.2024. 10:01

i treba 👍

Vladimir tomasevic

21.8.2024. 10:01

👍👍

Vladimir tomasevic

21.8.2024. 10:01

👍👍

ВИКТОР КОЦЕВСКИ

21.8.2024. 10:01

одлично

ВИКТОР КОЦЕВСКИ

21.8.2024. 10:01

одлично

ВИКТОР КОЦЕВСКИ

21.8.2024. 10:01

одлично