Javite nam se, slušamo vas!
Napravili smo ovaj poseban kutak na SAT HUB-u, gde slušamo šta vi imate da nam kažete u vezi tema koje vas interesuju.
Ovde imate priliku da vas čujemo!
U određenim vremenskim intervalima objavljivaćemo postove poput ovog, gde ćete vi u komentarima moći da nam se direktno obratite, a mi ćemo pažljivo slušati vaš glas i mišljenje.
[...]Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
Prijavite se da biste mogli komentarisati!
Vladimir Gnjatovic
24.1.2025. 15:59
Postovani. Odavno pratim vase emisije a od skora sam clan SAT hub zajednice. Zivim i radim u Norveskoj, zemlji koja je medju vodecima po upotrebi elektricnih automobila. Radim u ovlascenom servisu u Oslu * Serviseri smo za: Nissan, Hyundai, Subaru, MG, BYD. Radim kao tehnicar za elektricne automobile i imam ogromno iskustvo a i znanje😁. Ako na bilo koji nacin mogu da pomognem sa informacijama, savetom ili iskustvom, stojim vam na raspolaganju. Takodje vas pozivam da budete nasi gosti i vidite jedan ozbiljan servis i nacin rada u Norveskoj. Naravno tu je i prelepa priroda, mnogo interesantnih destinacija za obilazak kao i predivni ljudi. Veliki pozdrav!!
Aleksandar Raičić
20.1.2025. 18:55
Poštovani, Imam par pitanja vezano za uvodjenje vozila u evidenciju radi restauracije i registracije: Posedujem vozila: 1.Dodge WC 51 1952 2.Dodge Power Wagon 2Kom 1945 3.Jeep Willys 3Kom 1940-1951 4.Jeep Ford GPW 1954 5. Fiat 850 Sport Coupe 1970 6. BMW E30 320i 1987 7. Golf 2 GTI KR 1990 Sva vozila su nekako sporna, ugovori iz 1990-ih i meštarski računi. Imate li neki kontakt na koji da se obratim, da bliže mogu objasniti situaciju, ako postoji rešenje ili savet za tako nešto. Tehnički pregledi su nemoćni koliko vidim kao i odgovor, nedostatak dokumenata. Hvala unapred Aleksandar
Dragan Kukić
17.1.2025. 22:16
Poštovani, Naišao sam na jedan nezgodan problem. prošle godine sam kupio Dethleffs camper 720 kamp prikolicu i krenuo iz Novog Sada ka Tasosu preko Bugarske. Put je fantastično prošao osim jednog detalja a to je ulazak u Bugrsku iz Srbije i povratak iz Bugarske u Srbiju. Naime radi se o prikolici koja sa rudom ima dužinu oko 9m a širinu 2.5m, a carinske kućice su jako usko postavljene i plus su dole postavili branike ili gelendere koji dodatno sužavaju prostor. Kada sam ulazio u Bugarsku prošao sam jedva, po koji milimetar sa obe strane, a kada sam se vraćao naišao sam na dva para kućica ( dva prolaza) jedan od policije a drugi od carine koji su isto uski ali nisu u osi, pa sam nekoliko puta manevrisao napred nazad uz pomoć još dva carinika uspeo sam proći bez štete na prikolici ili na tim branicima. Pitanje je sledeće: da li postoji neka adekvatna alternativa za prelazak gde je normalne širine prolaz ili možda nekako da se ubacim u red sa autobusima pa da se prijavim carinicima da je vozilo široko. Koji je vaš savet? Hvala unapred
Stefan Dojcinovic
14.1.2025. 19:35
Poštovani, javljamo se u vezi problema koji imamo sa autom koji je kupljen u maju prošle godine, u pitanju je Mercedes GLC 2023. Dva puta u roku od 6 meseci javlja se isti problem sa menjačem, gde auto ne prepoznaje automatski menjač, već daje obaveštenje da se javimo prvoj radionici kako bi se ustanovio problem. S obzirom da je auto u garanciji do marta meseca 2025.godine, želimo da čujemo vaše mišljenje, kome se treba obratiti, i kakva su naša prava potrošača? Da li postoji mogućnost zamene ili šta je ono što možemo eventualno da očekujemo? Hvala unapred
SAT Media HUB
16.1.2025. 14:43
Poštovani, ovo što sledi je kratko uputstvo koje dajemo na osnovu informacija koje ste nam dali. Prvo i osnovno je javiti se ovlašćenom servisu, koji mora ustanoviti o čemu je reč. Od toga zavisi šta ćete moći da ostvarite u daljem postupku. Pomenuli ste trajanje garancije, ne znamo da li ste mislili na obavezni rok saobraznosti proizvoda po zakonu, ili garanciju koju daje proizvođač a koja može duže trajati od obaveznog roka saobraznosti, ali biti posebno uslovljena nečim. Svakako, Vaša prava traju do isteka bilo kog od tih rokova. Ovde je važno sve ono što ste dobili od prodavca pri kupovini vozila kao informaciju, pismeno, u e-mailovima, ono što piše u dokumentaciji koju su Vam uručili, u ugovoru o prodaji ako je sačinjen (ako nije, račun se smatra potvrdom o zaključenju ugovora pod opštim uslovima prodavca), kao i sve ono što piše u brošurama i na web prezentaciji prodavca. Jer, sve to čini ponudu koja je sastavni deo ugovora o prodaji, na šta se možete pozivati. Od vrste kvara – greške koja bude ustanovljena zavisiće i ostvarenje Vaših prava kao kupca. Odmah da kažemo, automobili su skupi proizvodi, zamena automobila je veoma retka, desiće se samo ako je posredi greška koja potpuno onemogućava korišćenje automobila a može se pripisati proizvođaču, i za koju porizvođač ima interes da se ne sazna. Možete eventulano dobiti zamensko vozilo dok traje popravka. Dakle, popravka je ono što možete realno očekivati. Proizvođač inače garantuje da se proizvod može koristi za ono što mu je namena u roku saobraznosti u redovnim uslovima eksploatacije. Konkretno za prevoz osoba i ličnog prtljaga, pošto je reč o putničkom automobilu. Npr. ako ste automobil koristili za teglenje nečega što nije standardna laka auto prikolica, to nisu redovni uslovi eksploatacije, jer taj automobil nije za to predviđen. Dakle, sve zavisi od konkretnih okolnosti i onoga što može biti utvrđeno od strane servisera. Još jedna okolnost je važna i može da utiče na obim Vaših prava, to da li je automobil kupljen za korišenje kao porodočni ili za obavljanje posla, za firmu? Jer, namena vozila za koju Vam prodavac prodaje isto može uticati na obim Vaših prava, ukoliko je to prodavcu bilo poznato. Jer, on Vam garantuje da će vozilo moći da ispuni Vaše zahteve koje ste mu predočili. Dakle, lanac (serviser - prodavac – uvoznik) je u obavezi da Vam omogući nesmetano korišćenje automobila, i to je ono na čemu insistirate. Nemojte preuzimati automobil dok Vam pismeno ne potvrde da je problem rešen. A ako ne bude rešen, ponavljajte postupak dok ne budete u potpunosti zadovoljni. Ako ne uspete u tome, svoja prava možete ostvariti na sudu. Poželjno je da komunikacija sa serviserom i prodavcem bude pismenim putem, jer to je ono što možete dokazati u slučaju eventualnog spora. Postoji još jedna opcija ako problem nikako ne može da bude rešen, a to je umanjenje cene (u kom slučaju ide povraćaj dela novca), oko koje pregovarate sa prodavcem.
Rodoljub Jovanović
15.1.2025. 10:18
Pozdrav, vec 10 godina vozim Mercedese i takav problem sam imao poslednji put na modelu GLK 220 CDI 4M (2014.). U momentima kada mi je “blokirao” menjac ja sam gasio automobil i vadio kljuc i ta situacija se privremeno desavala. Na servisu prilikom dijagnostikovanja nisu nasli gresku vec su problem resili tako sto su uradili update menjaca (rekli su da se to desavalo i na drugim modelima). Posle toga nisam imao probleme sa menjacem (menjac je elektronski na volanu, ne mislim na starije modele)
Miroslav Džogazović
12.1.2025. 20:37
Poštovani, Koliko sam uspeo ispratiti niste imali do sada na testu restilizovani Nissan Qashqai J12 2025. Mene taj automobil izuzetno zanima a zanima me i vaše mišljenje o njemu jer vas pratim čini mi se ceo život. Znam i da situacija u Nissan-u nije baš sjajna pa mi je sa te strane i bitno vaše mišljenje. Da li se može očekivati da uskoro testitate pomenuti model? Hvala unapred.
SAT Media HUB
14.1.2025. 11:41
Objavili smo i na SAT HUB i u našim štampanim izdanjima iskustva i utiske sa međunarodne prezentacije redizajniranog „kaškaija“ još letos.
Miloš Lazić
6.1.2025. 13:25
Poštovani Pre svega želim da Vam čestitam novu godinu i nastupajuće praznike , te da vam poželim samo sreću i uspeh u novoj 2025-oj godini! Evo predlog: S obzirom da ste u proteklom vremenu radili dosta testova, što pneumatika, što kontrole kvaliteta goriva, mislim da nije loša ideja da testirate zimske tečnosti za vetrobranska stakla, konkretno na NIS-u sam uzeo zimsku tečnost koja je deklarisana do -20 °C sipao sam je u praznu posudu, nije bilo ostataka letnje tečnost, takodje nisam je razblaživao, nikad to ne radim, tečnost prolazi kroz prskalice, ali kada se nadje na vetrobranu i kada je brisači "razmažu" počinje da ledi sto stvara vrlo opasnu situaciju u vožnji, ako je tako sa NIS-ovom tečnošću koja bi trebalo što zbog cene, što zbog brenda da poseduje kvalitet, mogu samo da zamislim kakva je situacija sa jeftinijim tečnostima... Zahvaljujem Vam se na prilici da iznesem svoj predlog i nadam se da ćete ga usvojiti i pozabaviti se ovo temom.
Bojan Milošević
12.1.2025. 16:11
Ja sam proveravao sa mernim uredjajem koji izgleda kao durbin, koji izmedju ostalog pokazuje i vrednosti tecnosti za pranje vetrobrana. Flasirana tecnost (nisam siguran ko je proizvodjac) na kojoj pise -20, na mernom uredjaju je pokazala -5, sto znaci da pri temeperaturi od -5 nece zalediti, ali kad se nadje na vetrobranu u voznji temperatura je mnogo niza i moze da zaledi... Podrzavam predlog, jer sam se licno uverio da postoji prevara potrosaca. Pozdrav
Magnumns
30.12.2024. 12:13
Podestnik za vozace novijih automobila sa automatskim dnevnim i automatskim oborenim svetlima. Kada je magla, ili kad pada sneg, narocito danju, MORAJU RUCNO DA UPALE SVETLA. Senzor na soferki ce dobijati dovoljno svetla, mislice da je lep i suncan dan i nece upaliti oborena prednja, a ni zadnja svetla. Primecujem da vecina po magli vozi samo sa prednjim dnevnim svetlima. Od nazad, po magli, potpuno su nevidljivi. Ovo vazi za sve marke...
Dusan Todorovic
1.1.2025. 18:58
Kada je magla potrebno je upaliti odgovarajucu svetlosnu signalizaciju (svetla za maglu pozadi i ako vozilo ima sa prednje strane) za voznju u uslovima slabe vidljivosti, takodje svi treba da prilagode brzinu kretanja uslovima na putu (tj da smanje brzinu) kako bi mogli da reaguju na vreme. Nije poenta da se upale svetla i da se stisne gas pa da kasnije bude: izvini nisam te video ili sto nisi rekao da si ispred mene???!?
Bratislav Petkovic
20.12.2024. 20:24
Poštovani gospodine Alviroviću, Obraćam Vam se sa molbom za pomoć u vezi sa registracijom traktora i prikolice. Naime, prilikom tehničkog pregleda naišli smo na problem – u staroj saobraćajnoj dozvoli nedostaju podaci o snazi motora i težini praznog vozila, bez kojih pregled ne može biti obavljen. Bili bismo zahvalni za vašu pomoć ili savet kako da rešimo ovaj problem. Ukoliko je potrebno, mogu naknadno da dostavim potrebnu dokumentaciju. Unapred zahvaljujem na pomoći.
Marko Pavlović
3.12.2024. 13:48
Poštovana redakcijo, Mislim da ste medij sa najvećim uticajem u Srbiji. Kada sam čuo za vaš hub prirvukla me mogućnost da možemo da dostavljamo svoja zapažanja o saobraćaju i problemima u saobraćaju. Da li je ovo slanje komentara pravo mesto da iznesem neke sugestije ili postoji poseban deo gde bi mogli da ih šaljemo? Konkretno imam predlog za raskrsnici gde bi trebalo postaviti ogledalo, za raskrsnicu gde bi trebalo izmeniti pravo prvenstva, za raskrsnicu gde bi morali da se modernizuju semafori jer se stvara ogromna gužva, gde bi trebalo analizirati efekte novopostavljenih ležećih policajaca itd. Mislim da bi ste svojim uticajem, uz asistenciju nas koji svakodnevno više sati boravimo po raskrsnicama i razmišljamo o uzrocima problema, mogli da poboljšamo saobraćajnu situaciju. Vi imate resurse da se situacija snimi i dokumentuje šta stvara problem! Otvorite posebnu sekciju gde bi diskutovali uzroke problema u saobraćaju! Pozdrav, Marko
Branislav Knežević
24.11.2024. 13:37
Poštovana ekipo emisije SAT, 22.11. u večernjim satima naleteo sam na udarnu rupu na silazu sa pančevačkog mosta dok sam se kretao ka Pančevu, i oštetio sam vozilo. Ostalo mi je u sećanju da ste tu temu obrađivali u jednoj od emisija te sam zapamtio da je neophodan zapisnik policije, koju sam pozvao i sačekao da napravi uviđaj. Ne mogu da se setim, a ni pronađem prilog ili epizodu u kojoj je bilo reči o ovoj temi, te Vas molim da me uputite koji su sledeći koraci kako bih naplatio štetu od nadležnih. Vozilo ima kasko osiguranje, ali ne vidim svrhu aktiviranja kasko osiguranja, ako štetu mogu da nadoknadim od nadležnih koji su odgovorni za ovakve (ne)uslove puta. Šta mi je potrebno osim zapisnika policije ? Ko procenjuje stvarnu štetu na vozilu (pneumatik, felna, sistemi oslanjanja..itd) ? Kome se obratiti za nadoknadu štete ? Hvala Vam unapred na odgovoru. Branislav Knežević
SAT Media HUB
26.11.2024. 14:05
Sa zapisnikom policije i zapisnikom procenitelja štete (možete iskoristiti procenitelja vašeg osiguranja) treba da se obratite preduzeću za puteve koje je nadležno za održavanje deonice puta gde se dogodilo oštećenje i tražite naknadu štete. Ukoliko sumnjte da je šteta veća od felne i pneumatika morate se obratiti servisu koji bi uradio procenu štete na oslanjanju ali i to možete da dogovorite preko procenitelja osiguravajuće kuće. Zapisnik policije služi tome da imate potvrdu da se incident dogodio baš tu gde vi tvrdite, a ostale procene treba da posvedoče koliku štetu imate zbog tog incidenta. Bilo bi dobro da imate i fotografije sa lica mesta ako ih policija nije već napravila. Na tim fotografijama treba da se vidi šira okolina lokacije i sama rupa kako bi se potvrdilo da nije bila obeležena i kolika je tačno bila. Sve to kad predate nadležnom preduzeću za puteve odšteta bi morala da bude sigurna. Ako se dogodi da vas odbiju moraćete da ih tužite ali, ako je rupa bila neobeležena, svakako će morati da vam izađu u susret, jer je njihova obaveza ili da je poprave ili da je obeleže. Jedino što će možda sve to potrajati i nećete do novca stići brzo i, takođe, može da se dogodi da oni osporavaju visinu štete. Tu je pitanje vašeg dogovora ili upornosti na sudu i daljeg veštačenja da se utvrdi da je ta konkretna šteta nastala baš od te rupe.
Branislav Knežević
24.11.2024. 13:46
Takođe, naglasio bih da ako imate mogućnosti apelujete na nadležne da se ta rupa sanira ili hitno obeleži jer je veoma opasna... dok sam čekao policijski uviđaj, sa istim problemom u kvaru pored mene ostala su još 3 vozila, sva tri sa pričinjenom materijalnom štetom, i oštećenim pneumaticima i točkom, dok su se još 2 ili 3 vozila zaustavljala pored puta nakon udara u rupu da provere svoje vozilo jer su i oni udarili u istu, ali na sreću bolje su prošli od nas četvoro koji nismo mogli da nastavimo vožnju dalje jer su vozila bila oštećena.
Alen Grba
19.12.2024. 08:49
I kad sve to izganjaš po zakonu i nađeš ko je odgovoran i k'o održava taj deo puta za dve godine ćeš dobiti odgovor da ipak oni nisu odgovorni nego tamo neki drugi pa sve ponovo iz početka. xaxaxa
Nemanja Bračko
20.11.2024. 10:18
**Saobraćajna nedoumica** Poštovani, Na raskrsnici Stefana prvovenčanog i Južnog bulevara postoji krak udesno na kojoj je postavljena svetlosna signalizacija (semafor) sa dodatnom signalizacijom za uslovnu dozvolu skretanja udesno. Na tom kraku su dve trake, uključuje se u Južni bulevar koji ima 4 trake, isprekidana linija. Kada je na semaforu uključen crveni svetlosni signal, dok je uslovno zeleno uključeno, vozila u LEVOJ traci koja idu ka Južnom bulevaru stoje, dok vozila u DESNOJ traci koji idu ka Ustaničkoj se kreću. Moje razumevanje svetlosne signalizacije jeste da ukoliko imamo uslovnu dozvolu skretanja, da nezavisno da li smo u levoj ili desnoj traci da možemo da obavimo skretanje uz prethodno uveravanje da je bezbedno i propuštanje vozila koja nam dolaze iz pravca Bulevara Franše D’Perea. Ovakvo razumevanje proizilazi iz dva razloga: - I leva i desna traka obavljaju desno skretanje (nebitno je što jedni posle idu levo ka Južnom bulevaru, dok drugi nastavljaju desno ka Ustaničkoj. - Odmah nakon semafora su 4 trake, isprekidana linija. Ko sprečava ove iz desne trake da se prestroje levo - niko. Samo će obaviti dvostruko prestrojavanje. Molim vas za pomoć u vezi sa ovom dilemom, jer mnogi vozači tu stoje i stvara se, po mom razumevanju, nepotrebna gužva. Referenca: https://www.mapillary.com/app/?pKey=2683973461778937 Srdačan pozdrav, Nemanja
SAT Media HUB
22.11.2024. 20:42
Ako je saobraćajnom signalizacijom iz leve trake dozvoljeno skretanje desno kad je zeleno, onda uslovna strelica omogućava kretanje i kad je crveno, ali u ovom slučaju, iz svega što ste dostavili, nema signalizacije niti znaka ili linija na kolovozu koja to jasno dozvoljava.
Bratislav Petkovic
10.11.2024. 14:20
Poštovani gospodine Alviroviću, Obraćam Vam se sa molbom za pomoć u vezi sa registracijom traktora i prikolice. Naime, prilikom tehničkog pregleda naišli smo na problem – u staroj saobraćajnoj dozvoli nedostaju podaci o snazi motora i težini praznog vozila, bez kojih pregled ne može biti obavljen. Bili bismo zahvalni za vašu pomoć ili savet kako da rešimo ovaj problem. Ukoliko je potrebno, mogu naknadno da dostavim potrebnu dokumentaciju. Unapred zahvaljujem na pomoći.
Vladimir Obadov
3.11.2024. 13:12
Vidim da već ima nekoliko komentara na ovu temu ali moram da ponovim jer mi mnogo smeta, a vidim da na prethodne komentare niko nije odgovorio. Meni kao pretplatniku je zanimljivo da učestvujem u diskusijama sa drugim članovima ali stotine ovih besmislenih komentara u kojima stoje samo smajliji ili "bravo" jako otežavaju praćenje. Ako ti komentari donose bodove tu praksu pod hitno treba ukinuti. Neka sakupljaju bodove na način koji ne ometa druge članove. Bilo bi dobro da neki moderator briše te nepotrebne komentare.
Ratko Malbasa
22.10.2024. 20:03
Imam problem sa ovlašćenim Suzuki dilerom u Novom Sadu i sa ostvarivanjem prava na održavanje auta pod garancijom. Imam dva problema jedan je iskrivljenost prednjih kočionih diskova a drugi je luft i lupanje u letvi volana. Na 25.000 km zamenjeni su mi prednji kočioni diskovi i letva volana sve pod garancijom. Na 50.000 km opet mi se isto dešava diskovi iskrivljeni trese kod kočenja i opet letva volana lupa. Diskove su mi opet jedva zamenili uz obrazloženje da neće više jer se to dešava zbog toga što auto perem u perionici i iskrive se od hladne vode. Letvu volana neće da mi zamene uz obrazloženje da je to normalno lupanje i normalan luft kod svakog vozila tako da ja sad vozim sa neispravnom letvom volana a auto je u garanciji. U Beogradu neće da mi prime vozilo na pregled i reklamaciju kažu morate ići tamo gde ste kupili vozilo. Možete li mi dati savet šta da radim kome da se obratim jer ja nemam više gde da odvezem auto pošto je u garanciji ?
SAT Media HUB
25.10.2024. 11:12
Žao nam je što čujemo da ne možete da rešite problem. Mi ćemo se potruditi da vam pomognemo sa pravilnim tumačenjem i kroz kontakt sa uvoznikom. Inače, stil kočenja odnosno vožnje vrlo često može da uzrokuje problem sa diskovima i nije potrebno mnogo da postanu krivi naročito ako posle duže vožnje hladnom vodom operete vrele diskove. Ko hoće može da upropasti diskove za jedan dan, bez ikakvih problema. Taj deo je zaista diskutabilan. Dovoljno je da siđete sa planine tako što dugo držite kočnicu i diskove dugo držite na visokoj temperature pa da se dogodi isto. Biće problem veštačiti šta se stvarno događa. Ali, letva volana bi morala da bude drugačija priča. Potrudićemo se da proverimo. Molimo vas da nam dostavite na e-mail adresu internet@satmediagroup.net detaljne podatke o tome koji je automobile u pitanju, broj šasije, kada je kupljen, kada ste bili u servisu, sa kim ste komunicirali, ko vas je odbio u Beogradu, kada je to bilo... Što više detalja nam pružite moćićemo bolje da proverimo šta je moguće rešenje.
Ratko Malbasa
25.10.2024. 23:27
Poslao sam vam mail,hvala vam !
Aleksandar Perać
22.10.2024. 20:59
Užas.
Marko Petrović
17.10.2024. 08:40
Neko je već napisao ovde, ali ponoviću, jer je veoma važna tema, uskoro se menja sat, mrak će biti ranije. Pre nekog vremena osvojio sam kamericu za snimak sa autoputa, gde "tamić" vozi neosvetljen sa zadnje strane, od tada pa do danas, situacija je mnogo gora. Veoma veliki broj neosvetljenih, neispravnih vozila na putevima se vozi noću, traktori posebno, kao i stariji kamioni. Mislim da nam treba cela emisija samo o tome, kao možda i neka reklama agencije za bezbednost, plus neki specijal od traktorima i kamionima. Često gledam horor film uživo, jezive stvari se dešavaju jer ljudi nemaju svest da vozila moraju biti tehnički ispravna. Ukazivao sam, stajao, pokazivao i dobio sam samo srednji prst, psovke itd. Molim vas još jednom, posvetite jednu celu emisiju, ili bar pola, može i neki specijal ako Rts dozvoli u saradnji sa nekom drugom emisijom, da dopre do starijih ljudi kao i do mlađih, može i reklama ako Agencija za bezbednost saobraćaja želi dq spase neki život. Ja se nudim da snimimo to i da pomognem, može na auto putu, magistralnom, selu, gde god. Svi smo ugroženi, a da nismo svesni toga.
SAT Media HUB
18.10.2024. 15:30
Mi smo, kao redakcija, u više navrata pisali i pričali o ovom i sličnim problemima. Ukoliko imate pretplatu na SAT HUB aplikaciju i na njoj skupljate poene, možete uploadovati foto ili video materijal, uz prigodan komentar, i to ulaskom u obeleženu rubriku u sredini donjeg dela aplikacije. Tako će naši pratioci moći da vide problem na koji ukazujete, a nama ostaje da se nadamo da će to doći i do onih koji treba da te probleme rešavaju.
Milan Sušić
16.10.2024. 12:52
Voleo bih da nakon patrola izveštaj bude dopunjen i potrošnjom automobila koje koristite u patroli. To je interesantan podatak, daje dosta objektivnu sliku o vozilima. Drugo, kada pričate o bezbednosti automobila, snimanje je jedna od najopasnijih radnji a to kontinuirano primenjujete. Možda da nađete neki drugi način, da onaj koji priča bude suvozač. Pokrenite akciju nosne patrole na putu, ogroman broj vozila ide sa neispravnim svetlima a to je veliki bezbedonosni rizik. Sada kada imate hub, napravite i tabelu automobila koji su u kategoriji testiranih, kako bi se lakše stvarala neka slika o vozilu, da vidimo ko su mu konkurenti, pogotovu danas kada se to sve pomalo prepliće.
Dejan Koželj
15.10.2024. 19:48
Dobro bi bilo da jednu emisiju posvetite podsećanju na osnovne elemente ponašanja u saobraćaju: 1 U nekim zemljama (UK) ako stojite i trubite odvešće vas kod psihijatra na ispitivanja. Zašto trubite kada se ne krećete 2 Dobar deo vozača uključuje pokazivač pravca kada započne skretanje. Pokazivač pravca obaveštava ostale učesnike u saobraćaju na nameru a ne na radnju. 3 Pozdravljam vašu obuku mladih vozača. Najveći broj učesnika u nezgodama su mladji vozači
Borislav Mladjan
4.10.2024. 21:02
Pozdrav narode sve pohvale za emisiju Sat. Do sada ste pravili razne emisijeo saobracajnim propisima i davali objasnjenja gde se najcesce gresi. Ako mogu da vas zamolim da napravite jednu reportazu o greskama koje se cesto desavaju i sve su cesca pojava u saobracaju. Naime u poslednje vreme sve se cesce desavaju nezgode na pruznom prelazima zbog nepostovanja saobracajnih propisa, a stvari pogorsavaju snimci na drustvenim mrezama na kojima su branici i polu branici na pruznom u kvaru.
Predrag Milovanović
28.9.2024. 14:37
Već 3. put Vam pišem u nadi da ćete mi najzad izaći u susret. Naime, pisao sam Vam da se nekako izmeni Pravilnik o polaganju teorijskog ispita za predavače teorijske nastave. Smatram da moje kolege, diplomirani saobraćajni inženjeri, trebaju da imaju neku prednost pri polaganju teorijskog ispita, uz sve dužno poštovanje prema instruktorima i svim drugima koji uč̣estvuju u obuci budućih vozača. Obzirom da smo mi, diplomirani inženjeri saobraćaja već polagali te ispite koji se polažu na teorijskom delu ili barem neki deo od toga, trebali bi da nam zaposleni iz Agencije za bezbednost saobraćaja to priznaju. Takođe, smatram da je minimum od 80% za polaganje svakog dela na teorijskom ispitu mnogo i da bi tu granicu trebalo spustiti. Pošto će se već menjati ZOBS, eto prilike da se i o tome diskutuje. Srdač̣an pozdrav
SAT Media HUB
1.10.2024. 16:27
Mi nemamo moć da menjamo pravilnike pogotovo ne one koje država ne želi da promeni. Nema potrebe da nama pišete ni treći ni peti put jer ne zavisi od nas da li će se tako nešto menjati. Mi ne kreiramo pravila niti diktiramo kako će da izgledaju. Mnogo je svrsishodnije da vi i vaše kolege uputite inicijativu na pravu adresu a da vas mi podržimo javno i da objavimo to što ste vi kao stručnjaci i školovani ljudi uputili državnim institucijama. Što se tiče minimuma od 80% vama je to možda mnogo, nekome je malo, a mi nismo ti koji želimo da sudimo jer kada bi se zalagali za olakšanje ispita mi bi bili direktno krivi za nečije stradanje na putu. Eto prilike da se vi kao školovani ljudi i stručnjaci angažujete oko jedne teme kako i dolikuje, a mi kao medij da radimo svoj posao – izveštavamo o onome što se događa.
zoran tosic
27.9.2024. 23:39
Krajnje je vreme da se pozabavite bahatošću PEŠAKA. I kao vozač i kao pešak, odgovoran sam učesnik u saobraćaju . Svakodnevno smo svedoci da pešaci prelaze ulicu kad i kako im padne napamet pri tom uopšte ne gledajući situaciju u saobraćaju, gledaju samo pravo kao da su kod kuće a ne na ulici a takođe se šetaju ulicom kao da su na selu a ne u velegradu i pritom se bune kad im svirate kao da smo mi na trotoaru a ne oni na ulici. Postoji li podatak kada je zadnji put neki pešak kažnjen. Edukovati pešake da je pešački prelaz jedino mesto gde smeju da pređu ulicu TEK KADA SE UVERE DA JE TO BEZBEDNO I DA VOZILA MOGU NA VREME I BEZBEDNO DA SE ZAUSTAVE, a ne kada oni to požele . Džaba što su u pravu ako poginu ili ostanu invalidi a neko ispašta zbog njihove bahatosti. Pozdrav
SAT Media HUB
1.10.2024. 16:28
Pre nekoliko nedelja, tačnije pred 1.septembar i polazak dece u školu, celu emisiju smo posvetili bahatošću svih učesnika u saobraćaju, pa i pešaka, koji svi od reda predstavljaju loš primer deci koja će koliko sutra samostalno u saobraćaj.
Goran Lompar
28.9.2024. 12:30
Да додам још, ми смо индивидулци, али нисмо сами, треба бити опрезан тиме што се мисли и на друге учеснике. Хвала
Goran Lompar
28.9.2024. 12:27
Браво, коначно прави коментар.
Zoran Pavlović
27.9.2024. 15:50
Prvo da pohvalim vaš rad i trud! Moje je pitanje i predlog je vezano na izmeštanje šahtova sa kolovoznih površina na trotoare. Može li se dati neki predlog institucijama koje planiraju velike rekonstrukcije ulica u gradovima, da se ti šahtovi konačno izmeste tamo gde stoje u mnogim velikim gradovima u svetu ( ispod trotoara). Ovakva stanje kao kod nas je neodrživo! Sajtovi su na kolovozu i preko njih dnevno pređe na hiljade točkova i neminovno dolazi do njihovog utonuća i propadanja asfalta. Ovo je neko moje razmišljanje i možda je neko već i pokrenuo tu inicijativu?! Pozdrav redakciji i pratiocima na sat habu.
SAT Media HUB
2.10.2024. 11:55
Izmeštanje šahtova nije samo izmeštanje poklopaca već kompletnih instalacija a to je veliko pitanje da li je svuda i uvek moguće. Mi nismo stručnjaci za građevinsku delatnost pa ne bismo da ulazimo u takvu priču.
Josip Ajzenbajser
27.9.2024. 15:05
Postovani vasu emisiju pratim od 90 tih godina i stvarno iz godine u godinu ste sve bolji i bolji i pratite tehnologije i znate da pojedine odgovorne prozovete stoga bih vas zamolio i skrenuo paznju ako bi mogli da odvojite neko vreme da vidimo ko i kako vrsi kontrolu radova i zatvaranja ulica bar po Beogradu jer trenutno izgleda da ulicu moze da zatvori ko i kada god hoce a o duzini izvocjenja radova ( nerada ) svvedoci su svi gradjani kada vide par radnika ( 4-5) a zatvorena ulica koja je zila kucavica ovog grada npr glavna u Zemunu radila se 1god a nema ni 1km ( za to vreme ceo grad moze da se napravi) sad trenutno Marije bursac isto u zemunu radovi traju od proletos saobracaj presmeren pored vrtica i osnovne skole ima takvih slucajeva po celom gradu i sto je najgore po zavrsetku radova veoma brzo dolazi do pucanja asfalta i stvaranja udarnih rupa. Hvala na odvojenom vremenu.
SAT Media HUB
2.10.2024. 11:56
Svaki izvođač ima rok u kome radovi treba da budu završeni ali rok ne može biti fiksni jer zavisi i od vremenskih uslova ali i od toga da li se radovi obavljaju pod saobraćajem ili ne. Zato je nemoguće bilo koga uhvatiti za to da li je ispoštovao rok ili nije jer uvek postoji mogućnost za njegovo produženje.
Predrag Zlatar
27.9.2024. 15:01
Beograd, Zemun, ulica 22. Oktobra, rekonstruisana posle poplava 2014. godine, grad platio skoro milion evra za sanaciju temelja zgrade koja je bila ugrožena zbog podzemnih voda. Od tada, izmešten je gradski prevoz iz ulice i zabranjen saobraćaj vozilima težim od 3,5 tona. Svakodnevno vidim da turistički autobusi i kamioni ne poštuju ovaj znak. Da li imate predlog kako da se ovaj problem reši? Iako na papiru sve deluje logično i jasno ali nažalost niko ne kontroliše i sankcioniš kršenje saobraćajnog znaka.
SAT Media HUB
1.10.2024. 16:31
Imamo predlog – pišite nadležnima i protestujte, a mi ćemo vas podržati pisanjem o protestu. Ovako, u gradu i opštini kažu da nemaju pritužbe, pa se pitaju zašto se samo SAT buni kada mi nismo u Zemunu.
ivana Petković
27.9.2024. 21:25
Mrtva trka izmedju Zemuna i Voždovca po rupama na putu i nervnog kolovoza
Magnumns
27.9.2024. 14:30
Особе са инвалидитетом и њихове породице званично могу да остваре погодности које треба да им олакшају свакодневницу, и приближе "равноправном" искуству са здравим и правим људима. Сваком треба мало одмора и времена за себе, па и члановима породица који помажу сваки дан, цео дан. Први проблем је што се услови за добијање налепнице за паркинг одређују на нивоу града, а важе свуда једнако. Негде су критеријум симптоми, а негде одређене болести. У случају када неко болује од болести другог назива, а има сличне симптоме, у једном граду би остварио право које би важило свуда, а у другом је немоћан јер у време писања критеријума политичари нису навели ту конкретну болест. Конкретно оболели од Паркинсонове болести не могу да остваре права као оболели од МС, иако су крајњи ефекти поред мноштва осталих и потешкоће у кретању. Те потешкоће је тешко објаснити и дочарати лаицима, а још теже лекарима у комисијама који би требали то боље да разумеју. Лекови кратко делују, узимају се често. Оболели у једном тренутку може да се попне на степенице сам, у року од 15 минута је потпуно непокретан, згрчен од главе до пете, не може ништа сам, чак ни лек не може да узме. На жалост оваквих пацијената у свету је све више. Пмозите медијским притиском да се ова болест законски препозна у целој Србији.