image

Javite nam se, slušamo vas!

Napravili smo ovaj poseban kutak na SAT HUB-u, gde slušamo šta vi imate da nam kažete u vezi tema koje vas interesuju. 

Ovde imate priliku da vas čujemo!

U određenim vremenskim intervalima objavljivaćemo postove poput ovog, gde ćete vi u komentarima moći da nam se direktno obratite, a mi ćemo pažljivo slušati vaš glas i mišljenje.

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

željko sučević

28.9.2024. 10:39

Dolazi nam zima i obavezne zimske gume,Imam predlog da objavite po klasama najbolje i naj isplativije gume,i to.premium,viša klasa,srednja klasa i niža klasa po barem 10 po svakoj kategoriji i naravno cene u Srbiji.Pozdrav za celu redakciju SAT-a.👍

zoran tosic

27.9.2024. 23:39

Krajnje je vreme da se pozabavite bahatošću PEŠAKA. I kao vozač i kao pešak, odgovoran sam učesnik u saobraćaju . Svakodnevno smo svedoci da pešaci prelaze ulicu kad i kako im padne napamet pri tom uopšte ne gledajući situaciju u saobraćaju, gledaju samo pravo kao da su kod kuće a ne na ulici a takođe se šetaju ulicom kao da su na selu a ne u velegradu i pritom se bune kad im svirate kao da smo mi na trotoaru a ne oni na ulici. Postoji li podatak kada je zadnji put neki pešak kažnjen. Edukovati pešake da je pešački prelaz jedino mesto gde smeju da pređu ulicu TEK KADA SE UVERE DA JE TO BEZBEDNO I DA VOZILA MOGU NA VREME I BEZBEDNO DA SE ZAUSTAVE, a ne kada oni to požele . Džaba što su u pravu ako poginu ili ostanu invalidi a neko ispašta zbog njihove bahatosti. Pozdrav

Goran Lompar

28.9.2024. 12:30

Да додам још, ми смо индивидулци, али нисмо сами, треба бити опрезан тиме што се мисли и на друге учеснике. Хвала

Goran Lompar

28.9.2024. 12:27

Браво, коначно прави коментар.

Mile Stanojevic

27.9.2024. 23:05

👍

Damir Šunjka

27.9.2024. 20:26

toooo!

Đorđe Belić

27.9.2024. 18:56

da li ikako mozemo da se izborimo sa drzavom, posto su zonirali CEO GRAD !

Anđelko Kuntuć

27.9.2024. 18:43

👍🏻

Zoran Kostović

27.9.2024. 18:41

Hvala

Aleksandar Samardzic

27.9.2024. 18:31

💪

Predrag Baturan

27.9.2024. 18:25

Pozdrav redakciji i samo da pohvalim vaš dosadašnji rad sa željom da tako nastavite i budete još bolji. Moje pitanje je sledeće, imajući u vidu da posedujem EV ali sa ne tako velikim dometom, gde će biti instalirani punjači za EV duž auto puta (zelene oaze) i kako će se naplaćivati usluga (po satu ili kwh).

Andrija Račman

27.9.2024. 18:06

🤓🧐🤓

Ljubiša Samardžić

27.9.2024. 17:12

O naplati kWh preko emobility aplikacija.Друга верзија је слична с тим што укључује снабдевача (оног чију струју вучете на пуњачима) са којим правите уговор да на наплатним местима у његову корист од купаца са ваших станица платите збирно потрошње према деловнику трошкова који им ви водите, а који поред уговора са вама за обрачун и фактурисање, као и коришћење опреме за пуњење, склапају и уговор појединачно са снабдевачем (типски уговор по приступу) којим су они купци ЕЕ на свим мерним местима где потенцијално могу да пуне, а да ви примате аконтативне уплате и вршите појединачне обрачуне за све њих и плаћате збирно у складу са уговором дефинисаним обрачунским периодом снабдевача. Све је то формулација у уговорима, купац на пуниони види само збирну цену kWh која му је позната и кроз апликацију и плаћа вама, а ви скидате трошак струје снабдевачу , а остатак задржавате у складу са уговором са једном и другом страном као вашу надокнаду за коришћење опреме, обрачун и остало.

Goran Spasojevic

27.9.2024. 17:10

Поздрав Сад овај нови поступак при уласку у ЕУ који треба да крене од 10 новембра и колико сам чуо из медија систем ће аутоматски рачунати колико сте провели дана у ЕУ Максимално дозвољено 90 дана у 6 мјесеци. Да ли је неко свјестан посљедица овог правила за професионалне возаче у међународном транспорту и ради ли неко да се тај проблем ријеши? Како сад ствари стоје готово сви возачи ће потрошити ти 90 дана за 4 мјесеца и шта онда следећа 2?

Marko Vekić

27.9.2024. 17:04

👍

David Tošić

27.9.2024. 16:56

Kada izlazi novi broj Youngtimer časopisa

Dragan Nikolić

27.9.2024. 16:26

Da li i kada će biti zakon o homologaciji automobila uvezenih iz SAD-a.

Bojan Jovanovic

27.9.2024. 16:24

da se uradi test realnog kocenja kamiona. Najlakse je prepisati zakon iz EU i koga boli briga za posledice. Kamion natovariti sa 22t razlicite lako lomljive i osjetljive robe. Voziti po ogranicenju obavezno. nekoliko kamiona da stane na semafor na raznim udaljenostima koji se kako je uvedeno instant ukljucuje i da pri tom kamion stane bez naglog kocenja bez stvaranja divljacke voznje i remecenja javnog reda kako je predvidjeno zakonom.. Takodje roba se ne smije ostetiti i prosuti. Drugi test isto sve samo autoput ili simulacija tri kamiona voze na propisanom rastojanju dok se malo auto ubacuje a prvi kamion koci. Bahatost vozaca koji se ubacuju u poslednjem momentu pa je po zakonu kamion kriv, izlijetanje bezobzirnih pijesaka koji hodaju kao muhe bez glave na pijesackim, kao i te ljude koji prepisuju ove zakone da ih se stavi na pijesacki i druga rizicna mijesta prilikom ovog testa jer kako nama kazu u medijima to je sve provijereno. Znaci normalna voznja bez divljanja i po propisima koje su oni donijeli pa da mogu da snose rizik za svoja dijela. I naravno nakon obicbog testa probajte sa mokrom ili zaledjenom podlogom. Kad zavrsite test na osnovu rezultata zakljucite da li je pametno ukiniti treptuce zeleno i zabranu preticanja na autoputu. I ako bas zele da uvedu da skinu odgovornost vozaca u slucaju nesrece.. Takodje mozete da koristite nove i polovne kamione da utvrdite razlike u duzini kocenja. I na kraju kad zavrsite test da kazete koja brzina treba da bude po ogranicenju da bi se kamion zaustavio na instant semaforu. Na auto putu ako kamioni zbog tahografa voze 90 kako bi maksimalno iskoristili radni dan od 13 do 15h ili sate voznje od 9-10 kolika udaljenost kamiona treba da bude na toj dionici na kojoj ste uveli zabranu preticanja a kada to odredite iztaxunate koliko vremena treba da ptodje jedan kamion tu dionicu te koliko kamiona prodje tom dionicom za to vreme koje ste izracunali da bi mogli da izracunamo koliko kamiona razdaljini koju treba da drze, da ne ugroze kamikaze u malom autu, moze da bude na toj dionici sa tom razdaljinom a koliko ih trenutno prolazi i da nadjete kako da prodju svi na 90 dionicu a da ne prave guzvu i da drze odgovarajuce rastojanje.. Ima toga jos ali mislim da i ovo prelazi vase mogucnosti..

Ivan Saric

27.9.2024. 16:22

Veliki projekat da se resi problem nesavesnog parkiranja u Beogradu, Oko Sokolovo sta se sa tim desava, automobili sve stariji a vreme sve duze, kao da niko o tome vise ne vodi racuna. Koliko je vreme potrebno da 1 auto obidje krug sada?

Marko Milanov

27.9.2024. 16:22

👏👍👌

Miroslav Blažek

27.9.2024. 16:15

👌

Aleksandar Tasic

27.9.2024. 16:09

👍

zoran grbic

27.9.2024. 16:00

Sve pohvale moje pitanje,kada ce se neko pozabaviti pparking mestima gde korenje drveca podize tlo,i samim tim na tom mestu je nemoguce parkirati,konkretno Batajnica naselje kod nove crkve

Fikret Pasovic

27.9.2024. 16:20

Čukarička Padina, Novi Beograd takođe. Dobro pitanje

Djurasin Sasa

27.9.2024. 15:51

😆

Zoran Pavlović

27.9.2024. 15:50

Prvo da pohvalim vaš rad i trud! Moje je pitanje i predlog je vezano na izmeštanje šahtova sa kolovoznih površina na trotoare. Može li se dati neki predlog institucijama koje planiraju velike rekonstrukcije ulica u gradovima, da se ti šahtovi konačno izmeste tamo gde stoje u mnogim velikim gradovima u svetu ( ispod trotoara). Ovakva stanje kao kod nas je neodrživo! Sajtovi su na kolovozu i preko njih dnevno pređe na hiljade točkova i neminovno dolazi do njihovog utonuća i propadanja asfalta. Ovo je neko moje razmišljanje i možda je neko već i pokrenuo tu inicijativu?! Pozdrav redakciji i pratiocima na sat habu.

Ivan Bogdanović

27.9.2024. 15:45

autoput nis-beograd, deonica od Vodnja do BG šleperi prevoze pesak i rasuti teret i dalje bez pokrivanja istog... jake firme... Niciforovic, Grikom i sl.... da li zato saobraćajna policija ne radi svoj posao?

Ivan Bogdanović

27.9.2024. 15:41

zauzeće parking mesta od strane vlasnika vozila koje je neispravno i kome je reg istekla u Maju 2024 godine a koji nema nameru da isto skloni.... kome se obratiti?

Miljan Jovanović

27.9.2024. 17:11

Imate emisiju o tome. Emitovana je pre 2-3 nedelje.

Aleksandar Topalovic

27.9.2024. 15:37

clan 27 zakona o saobracaju kako resiti problem u cacku

Srdjan Bojic

27.9.2024. 15:35

Veliki pozdrav za ekipu i sve pohvale. Da li postoji neko ko se bavi restouracijom kompletnih automobila?

Saša Kurai

27.9.2024. 15:26

Pozdrav i svaka čast na ovakvim idejama. Želeo bih da ukažem na možda nedovoljno postavljenih znakova u malim poprečnim uličicama gde dolazi isto do nezgoda pogotovo ako u nju uđe stranac tj. neko ko ne prolazi svaki dan tuda. A isto i primer u mojoj ulici koja izlazi na glavni put koji je baš prometan i na samom kraju se parkiraju vozila sa zadnjicom do puta pa tu bude i kombi a tu su i drva i vegetacina koja ometa pogled u levu stranu. Kome se treba obratiti da to ozbiljnobshvati. Pozdrav

Marko Bošković

27.9.2024. 15:18

Dobar dan, sve pohvale za vas i za trud koji ulažete u to čime se bavite, prokomentarisao bih samo i pitao kada će nadležni promeniti ograničenje brzine od 50 km/h na obilaznici od Zemuna do Borče i obrnuto jer mislim da je nenormalno trenutno ograničenje kada se i sa jedne i druge strane obilaznice nalaze samo njive, dok je od Borče do pančevačkog puta ograničenje brzine povećano ne vidim razlog zašto i na delu od Borče do Zemuna ne bi bilo isto ograničenje od 80 km/h. Hvala u svakom slučaju

Nemanja Lukovic

27.9.2024. 15:16

Da li mozete otici do Ev clinica i napraviti jednu emisiju sa njihovom preporukom koje tacno polovne ev automobile mozemo kupiti u razlicitom cdnovnom rangu od 15,20,30 k, koji su se najbolje pokazali,koje su cene odrzavanja kao i cene kasko osiguranja u Srbiji itd, ustede prilikom punjenja kuci i realnog dometa u na autoputu i u gradu. srdacan pozdrav sa obzir

Branimir Radić

27.9.2024. 15:15

Lepo.

Zoran Perišić

27.9.2024. 15:11

👍💗❤

Saša Rasic

27.9.2024. 15:10

👍

Josip Ajzenbajser

27.9.2024. 15:05

Postovani vasu emisiju pratim od 90 tih godina i stvarno iz godine u godinu ste sve bolji i bolji i pratite tehnologije i znate da pojedine odgovorne prozovete stoga bih vas zamolio i skrenuo paznju ako bi mogli da odvojite neko vreme da vidimo ko i kako vrsi kontrolu radova i zatvaranja ulica bar po Beogradu jer trenutno izgleda da ulicu moze da zatvori ko i kada god hoce a o duzini izvocjenja radova ( nerada ) svvedoci su svi gradjani kada vide par radnika ( 4-5) a zatvorena ulica koja je zila kucavica ovog grada npr glavna u Zemunu radila se 1god a nema ni 1km ( za to vreme ceo grad moze da se napravi) sad trenutno Marije bursac isto u zemunu radovi traju od proletos saobracaj presmeren pored vrtica i osnovne skole ima takvih slucajeva po celom gradu i sto je najgore po zavrsetku radova veoma brzo dolazi do pucanja asfalta i stvaranja udarnih rupa. Hvala na odvojenom vremenu.

Predrag Zlatar

27.9.2024. 15:01

Beograd, Zemun, ulica 22. Oktobra, rekonstruisana posle poplava 2014. godine, grad platio skoro milion evra za sanaciju temelja zgrade koja je bila ugrožena zbog podzemnih voda. Od tada, izmešten je gradski prevoz iz ulice i zabranjen saobraćaj vozilima težim od 3,5 tona. Svakodnevno vidim da turistički autobusi i kamioni ne poštuju ovaj znak. Da li imate predlog kako da se ovaj problem reši? Iako na papiru sve deluje logično i jasno ali nažalost niko ne kontroliše i sankcioniš kršenje saobraćajnog znaka.

ivana Petković

27.9.2024. 21:25

Mrtva trka izmedju Zemuna i Voždovca po rupama na putu i nervnog kolovoza

Ljubisa Simic

27.9.2024. 15:00

bravo 👏

Slaviša Živanović

27.9.2024. 14:58

👍

Vladimir Ackovic

27.9.2024. 14:51

Pozdrav, zanima kad ce neko ozbiljno da se posveti vozačima kamiona koje prevoze sut ili građevinski materijal da to rade na bezbedan način?

Milos Mirjanic

27.9.2024. 14:50

Moram da uputim apel i postavim Dva pitanja ali i da se napravi jedna emisija o tome kako krpe rupe putarska preduzeca, na nekim mestima bih ja to bolje odradio, strasno. Drugo pitanje je vezano za izlazak dva jeftina Elektro automobila (po mom saznanju Grande Panda nece poceti sa proizvodnjom kako je planirana, a i Dacija Spring ce kasniti na nasem trzistu😔).

Mihailo Maksimovic

27.9.2024. 14:45

Napravite rubriku u aplikaciji na kojoj bi pratioci mogli da ostave pitanje za neke specifične rezervne delove ili za retke modele automobila. To je bilo nekada davno i u SAT emisiji. Pozdrav

Mihailo Maksimovic

27.9.2024. 14:45

U smislu da li neko ima i gde kupiti.

Žika Cvejić

27.9.2024. 14:41

👍

Sasa Vasilev

27.9.2024. 14:35

Postovani, problem nepropisnog parkiranja, posebno na trotoarima u blizini skola. Potrebno je vise priloga u svim medijima o saobracajnoj i vozackoj kulturi, toleranciji

Slaviša Miladinović

27.9.2024. 14:32

👍

Goran Ivačković

27.9.2024. 14:30

👍

Magnumns

27.9.2024. 14:30

Особе са инвалидитетом и њихове породице званично могу да остваре погодности које треба да им олакшају свакодневницу, и приближе "равноправном" искуству са здравим и правим људима. Сваком треба мало одмора и времена за себе, па и члановима породица који помажу сваки дан, цео дан. Први проблем је што се услови за добијање налепнице за паркинг одређују на нивоу града, а важе свуда једнако. Негде су критеријум симптоми, а негде одређене болести. У случају када неко болује од болести другог назива, а има сличне симптоме, у једном граду би остварио право које би важило свуда, а у другом је немоћан јер у време писања критеријума политичари нису навели ту конкретну болест. Конкретно оболели од Паркинсонове болести не могу да остваре права као оболели од МС, иако су крајњи ефекти поред мноштва осталих и потешкоће у кретању. Те потешкоће је тешко објаснити и дочарати лаицима, а још теже лекарима у комисијама који би требали то боље да разумеју. Лекови кратко делују, узимају се често. Оболели у једном тренутку може да се попне на степенице сам, у року од 15 минута је потпуно непокретан, згрчен од главе до пете, не може ништа сам, чак ни лек не може да узме. На жалост оваквих пацијената у свету је све више. Пмозите медијским притиском да се ова болест законски препозна у целој Србији.

zoran božić

27.9.2024. 14:30

Može li da se pokrene inicijativa da na tehničkom pregledu ne upisuju broj motora. Motor je rezervni deo kao i bilo koji drugi .Bar je tako u Evropi , a mi hoćemo u Evropu.( Čini mi se).

Miljan Jovanović

27.9.2024. 14:33

To bi bilo super, ali mislim da je to još uvek misaona imenica kod nas

Srećko Tasić

27.9.2024. 14:29

Dobar dan, mene interesuje da li ukoliko se krecemo na blagoj (ili malo vecoj) ravnoj nizbrdici (uzecemo za primer da saobracaj nije gust), da li je, sto se potrosnje tice, bolje ostaviti auto u brzini i "motorno kociti" ili staviti ga u "neutral" i blago kociti radi odrzavanja brzine pri ogranicenju? Hvala Vam unapred!

Miljan Jovanović

27.9.2024. 14:43

Uvek i uvek kada su u pitanju nizbrdice primenjivati motorno kočenje i po potrebi samo koristiti nožnu. Ako ga staviš u neutral, on će silom inercije ubrzavati do beskonačnosti i biće potrebe stalno da kočiš i time ćeš upropastiti kočiono ulje a i same pločice jer će se grejati i usijati, a ako se usijaju, ostaješ bez kočnica i života. Drugi benefit je da kad kočiš motorom gorivo ne dolazi u cilindre i potrošnja je 0 sve dok ideš nizbrdo.

Radoslav Pavlović

27.9.2024. 14:40

motorno kočiti, nema potrošnje, i neće se zapaliti auto. na leru se pregrevaju kočnice i nepotrebno se troši gorivo

Predrag Lalovic

27.9.2024. 14:29

Sa moje strane gledanja na ono sto radite za ovu emisiju SAT je vise nego Dobro. Samo tako nastavite.

Зоран Ивановић

27.9.2024. 14:28

Заборавио да наведем да је то у Нишу

Зоран Ивановић

27.9.2024. 14:27

Предлажем да прикупите податке, можда и да снимите, проблематичне и по живот опасне раскрснице, које су регулисане светлосном сигнализацијом али лоше. Као пример наводим раскрсницу улица Вардарске и Јована Ристића, из правца улице Генерала Милојка Лешњанина. Улице се укрштају не под правим углом а условно зелено се укључује без задршке тако да је практично увек зелено за скретање десно и пешаци су често у опасности да прелазе на своје зелено светло. Такво условно и туп угао укрштања доводи до ситуације да нико не обраћа пажњу на друге учеснике у саобраћају, пешаке и сви се залећу, нико не смањује брзину а никако да стане и пропусти пешаке.

svetozar markovic

27.9.2024. 14:27

Voleo bih jednom videti vas prilog na temu gde i kako odrzavati polovne Hybride i njihove baterije ovde kod nas u Srbiji( ja licno vozim Lexus NX 300h 2016g), jer mislim da skoro i nemamo nigde to uraditi osim pod garancijom u ovlascenim servisima, a tamo nam oderu i kozu sa cenama...hvala i puno uspeha u daljem radu

Slavoljub Ilic

27.9.2024. 14:26

mene zanima do kada ce se propagirati ova elekticna auta hibridi i ako svi znamo da nista nisu bolja a ni ekomicnija vi stalno pricate kako je jeftinija struja i ta elektricna moraju da se odrzavaju i ona imaju kocnice amortizere sve kao i normalan auto jedino sto nemaju normalan motor gde mora se radi servis ali zato ima baterije sto ne ubrojite i to u cenu odrzavanja pa da vidimo koji je ekonomicniji na duzi period

Miljan Jovanović

27.9.2024. 14:48

Pogledaj emisiju kad su bili u Zagrebu u onom servisu elektro i hibrid vozila sve će ti biti jasno

Borislav Plavsic

27.9.2024. 14:30

A sta na bateriji treba da se odrzava? Elektro auto neka alternator alnaser vodenu pumpu dizne pumpe egr dpf nema 90% delova koji se kvare posle odredjenog broja kilometara. Delovi koje si ti nabrojao se potrose usled amortizacije. A znas li mozda nekog da mu je crkla baterija od krstenih boljih automobila

Dalibor Kalasic

27.9.2024. 14:24

Dobar dan, pratim emisije SAT od djetinstva kada je g. Alvirovic stariji vodio emisije i mislim da i vi to dobro radite ali mi je prije bilo zanimljivije posebno sa testovima automobila jer su bili detaljniji na terenu i drumovima u odnosu na sadasnje. Sjecam se i poklona koji su bili na tacno odgovorena pitanja koji su bili jako kvalitetni. Tada je bila Jugoslavija i mislim da je i sada gledanost skoro ista jer zaista je ovo sto radite mnogo dobro skoro pa odlicno. Toliko od mene za sada. Rado pratim sve sto objavljujete i ima jako korisnih informacija.

Aleksandar Jakovljev

27.9.2024. 14:22

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Necseriu Eugen

27.9.2024. 14:17

👏👏👏

Ivan Videnovic

27.9.2024. 14:16

👍👍

Lazar J.

27.9.2024. 14:16

👍

marko i

27.9.2024. 14:15

Takodje pitanje za folije na staklima, posle isteka atesta od 10 god, da li idemo samo u amss i plaćamo novi atest ili mora i vanredni tehnički i još neke dažbine?

Nenad Nikolic

27.9.2024. 14:19

I mene zanima. Da li se nakon 10 godina menjaju folije i atesti ili se samo produzava atest.

Vladimir Cupać

27.9.2024. 14:14

👋

Nebojsa Dotlic

27.9.2024. 14:13

Video sam na kanalu grada Beograda akciju besplatnog parkiranja na novom parkirangu na auto-komandi za ljude koji imaju mesečnu kartu za gsp.Da li postoji inicijativa da na tim parkinzima postoje i punjači za elektro vozila.Eto solucije za ljude koji nemaju kućne punjače da to učine 1 do 2 puta nedeljno na tim parkinzima.Jer recimo blizina linija gsp i Bg voza omogućava komunikaciju prigradskih naselja i novog Beograda.

Mihajlo Minić

27.9.2024. 14:13

Zašto nema nigde emisije kad ste bili u fabrici u Kruševcu koja proizvodi ožičenja, Kromberg & Schubert?

Goran Stevčevski

27.9.2024. 14:12

👏👍

zoran bogdanovic

27.9.2024. 14:12

Poštovani,puno bi značilo da se povede kampanja za saniranje ulica po Beogradu.U očajnom su stanju tako u većini se ne može postići ni ograničenje brzine. Pozdrav

Miljan Jovanović

27.9.2024. 14:51

Put BGD-PA je u katastrofa stanju

Darko Janicijevic

27.9.2024. 14:11

Samo zelim reci da ste zaista najbolji. I uvek pruzate potrebne informacije, vozacima, turistima i svima kojima su vasi saveti i informacije itekako od koristi. Srdacan pozdrav sa Kosmeta.

Boris Kovačević

27.9.2024. 14:11

Ako ste u mogućnosti, istražite sa nadležnim institucijama opciju uvođenja vinjeta umesto putarina kod nas.

Zoran Živojinović

27.9.2024. 14:11

Mislim na mestima u blizini škole u vremenu posle nastave a naročito noću

Dejan Stanković

27.9.2024. 14:11

Uvek postavim isto pitanje, uvek dobijem samo ignorisanje. No, ne smeta da pitam ponovo: Kada ćete se pozabaviti LED sijalicama koje podležu svim propisima i mogu se sasvim legalno ubaciti u farove i koristiti na teritoriji EU? Emisija u kojoj ste se bavili ovom tematikom je ozbiljno stara a sama tehnologija je znatno unapredovala

Jovana Gvero

27.9.2024. 14:11

kad vec imamo morske i ski patrole ima li nade i za neke slicne ali iz perspektive motorista? :) Najbolji ste samo tako nastavite! pozdrav!

Goran Lompar

27.9.2024. 14:10

У питању је светлосни сигнал где је црвени за право а зелени за десно, иста возна трака. Треба уклонити сигнал за десно па је проблем решен. Хвала за реч.

Dušan

27.9.2024. 14:10

Da li nove četiri kamere za automatsko snimanje brzine u Beogradu koje su uvedene pre neki dan sbimaju već od 51km/h ili imaju +11km/h toleranciju kao nekada?

Zoran Živojinović

27.9.2024. 14:09

Poštovana redakciji Da li policija može da kazni vozača oko2-3 posle ponoći ako prekorači brzinu.Živim van Srbije i ograničenje brzine važi u blizini škole samo u vreme škole tj u dane kada djacu pohađaju školu .Ne subotom i nedeljom i posle završene nastave

Ratko Brzanovic

27.9.2024. 14:49

Mi u okolini Petrovca imamo školu koja već godinama ne radi jer nema dece u selu ali se tu uredno kažnjava ...tako da ...

Milan Mandic

27.9.2024. 14:09

Dokle se stiglo sa autoputom do Crne Gore?

Predrag Milošević

27.9.2024. 14:09

Molim vas omogućite uvećanje u aplikaciji. Premala su slova za komotno čitanje. Hvala. Vaš verni pratilac.

Vladimir Kalinic

27.9.2024. 14:08

Kad ce youngtimer?

Dejan Koželj

27.9.2024. 14:08

Pojedine deonice puteva su u jako lošem stanju. To se odražava na bezbednost jer većina vozača se trudi da izbegne loše delove. Da li možete da sugerišete kod putara da izvrše popravku ili kod opština i republike u zavisnosti od čije je nadležnosti put

Milos Lalovic

27.9.2024. 14:08

Postovani, Iskreno ako bi mogli da me posavetujete o kupovini novih kola, limuzina da je i da ima pristojan gepek do cene od 10000 evra i da ima pristojnu opremu, naravno i preporuka oko motora u tim kolima tacnije koji su pouzdaniji. Hvala.

Srđan Lekić

27.9.2024. 14:06

Imate li kakve informacije o uvođenju akciza na metan?

Perica Njegić

27.9.2024. 14:06

lepo

dragan stjepic

27.9.2024. 14:06

👍🏻

Dejan Stanisavljević

27.9.2024. 14:05

Postoji li minimalbo ograničenje brzine na autoputevima za putničke automobile? Neverovatno je koliko naših vozača vozi autoputem Bgd-Niš takvim brzinama da ih kamioni pretiču

Boban Stamenković

27.9.2024. 14:05

👏👏👏

Misa Tufegdžić

27.9.2024. 14:04

Da li može test polovnjaka Škoda Fabia MK3 2015 1.0 mpi?

Ivan Ćirović

27.9.2024. 14:04

Poštovani, postoji li bilo kakva inicijativa od strane bilo kog udruženja za promenu zakona, tačnije pravila po kom se plaća "porez na luksuz" pa su registracije za vozila preko 2000cm3 enormno skupe?

Dimitar Vlahov

27.9.2024. 14:31

Takodje, zašto se još to plaća kao ratni porez? koji je kao takav uveden upravo na zahtev SNS ekipe, tj SRS radikala kako su se tada nazivali. Odavno nismo u ratnom stanju. Zašto se porez ne plaća stvarno po kubikaži linearno.? Pitajte nadležne zašto se različito naplaćuje 100ccm po 100ccm razlike pa je 1800 prema 1900 prema 2000 prema 2100 kubika drastična razlika jednog te istog poreza. Hvala

Pero Balać

27.9.2024. 14:04

👏👏👏👍

Ivan Mladenović

27.9.2024. 14:04

pokrenite inicijativu da se fabrički ugradjene boce za metan mogu ispitati,to je nekad radio krio gas,čini mi se...a sada ne radi niko i boce koje su sigurno dobre završavaju na otpadu a bogami i po autima....

Dejan Marković

27.9.2024. 14:04

👍👍👍

Milan Radomirović

27.9.2024. 14:03

👍

Vladimir Bogdanović

27.9.2024. 14:02

👍

Saša Krdžić

27.9.2024. 14:02

Na koji način mogu da se prijavim za učestvovanje u testiranju automobila za Srpski Automobilski Trofej ove godine? Hvala!

Darko Simić

27.9.2024. 14:02

važi

narcis mišanović

27.9.2024. 14:02

svaka cast za ideju, veliki pozdrav

Boris Marcikić

27.9.2024. 14:02

👍

Gvozden Milanović

27.9.2024. 14:02

👍

Miroslav Mikavica

27.9.2024. 14:02

Folije na staklima, da se raspitate kada ce ukinuti ateste po ugradjivanju istih, ili mozda da budu jeftinije. Hvala

Mladen Alvirović

27.9.2024. 14:03

Neće ih ukinuti i neće biti jeftinije. Bitne promene nisu ni na vidiku

Željko Hudi

27.9.2024. 14:01

👍

Miodrag Vladisavljević

27.9.2024. 14:01

👍

Nenad Zivkovic

27.9.2024. 14:01

👍

ВИКТОР КОЦЕВСКИ

27.9.2024. 14:01

👌

Radiša Milinković

27.9.2024. 14:01

Lepo

Zoran Novicevic

27.9.2024. 14:00

👍

Željko Lukić

27.9.2024. 14:00

👍

Mirko Radovic

27.9.2024. 14:00

👍

nenad vucenovic

27.9.2024. 14:00

👍