image

Javite nam se, slušamo vas!

Napravili smo ovaj poseban kutak na SAT HUB-u, gde slušamo šta vi imate da nam kažete u vezi tema koje vas interesuju. 

Ovde imate priliku da vas čujemo!

U određenim vremenskim intervalima objavljivaćemo postove poput ovog, gde ćete vi u komentarima moći da nam se direktno obratite, a mi ćemo pažljivo slušati vaš glas i mišljenje.

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

Dejan Mojsilovic

14.5.2025. 12:03

Poštovani, Policijska uprava Novi Sad odbija da postupi u skladu sa zakonom prilikom registracije motocikala na period kraći od godinu dana. Zahtevaju uplatu punog iznosa poreza umesto zakonom predvidjenog srazmernog umanjenja. Ptpuno ignorisanje člana 268. stav 11. tačka 3) Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima koji propisuje da se registraciona nalepnica može izdati na kraći vremenski period koji ne može biti kraći od jednog meseca za sledeće vrste vozila: „moped, laki tricikl, motocikl, teški tricikl, laki četvorocikl i otvoreni teški četvorocikl“, i odredbu člana 4. stav 2. Zakona o porezima na upotrebu, držanje i nošenje dobara kojom se izričito propisuje sledeće: „Ako se registracija ne vrši za celu kalendarsku godinu, porez se plaća srazmerno broju meseci na koje se vrši registracija.“. Da li možda imate načina da im ukažete na propust, obzirom da se u drugim mestim u Srbiji takva registracija uredno vrši? U prilog tvrdnji ide i činjenica da portal eUprava ispravno obračunava i generiše uplatnicu u skladu sa željenim brojem meseci. hvala u napred Dejan Mojsilović

SAT Media HUB

19.5.2025. 15:27

To ne propisuje stav 2. već stav 6. člana 4. Zakona o porezima na upotrebu, držanje i nošenje dobara. Problem jedino može da se reši pismenim obraćanjem MUP-u. Dakle, treba podneti pismeni zahtev, na pisarnicu, zajedno sa dokazima, a ukoliko to bude odbijeno, treba podneti žalbu. Ako neće da prime, poslati poštom. Jer, to je upravni postupak, pa službenik MUP-a, čak i kada usmeno nekog odbije, mora na zahtev da izda pismeno rešenje, u zakonskom roku. Ako i žalba bude odbijena, ostaje Upravni sud. To je postupak, a da li se isplati? Ne, jer traje i košta. Druga opcija je obratiti se mailom Upravi MUP-a, i pitati u čemu je problem? Sa druge strane, postoji nezvanično objašnjenje, da je kod kraće registraciije problem u isteku važenja registracione nalepnice, što vozilo prebacuje u pasivna i stvara obavezu vraćanja tablica.

Dejan Mladenovic

14.5.2025. 10:44

Поштовани,након изградње дела смедеревског пута и необележенe сигнализација довољно,овај пут уместо локални пут са ограничењем чак и до 40 јер је густо насеље,возачи возе и до 100 и не могуће је прећи улицу са 4 саобраћајне траке без семафора.Замолио бих Вас да дођete и снимите улицу и извршите мерење возача колико поштују брзину као што сте то урадили око Ивањице где је направљен нови пут па скоро нико не поштује ограничење.На смедеевцу нико није безбедан јер лете возилима .а пешаци сваког дана се чуде како не могу ни улицу да пређу Сматам да је неопходно поставизи семафор па чак и камере.Захвалан би био ако дођете и укажете,покажете на проблем на смедеревцу

Edis Muminović

30.4.2025. 18:07

Pozdrav. Zelim da ukazem da je konacno kompletiran putni pravac Tutin - Vuca (granicni prelaz sa Crnom Gorom). Tih 8km je konacno asfaltirano, pa je ovaj pravac jako dobra alternativa kada je na granicnom prelazu Spiljani velika guzva. Takodje, nije ni veliko skretanje sa glavnog puta. Priroda je izuzetna, jedino je put od Vuce do Rozaja uzi i krivudaviji. Granicni prelaz je medjunarodni, putnicki, nema problema za prolazak

Edis Muminović

7.5.2025. 22:33

Nije jos, ali je blizu. Najava je za Vidovdan, a prema snimcima sa neta, to je realan rok. Taman za sezonu

Dragan Vorkapić

2.5.2025. 10:42

A čujem da je zavrsena i deonica Pakovrace-Pozega

Pavle Bajac

30.4.2025. 15:34

Evo kao neko ko vas prati godinama jako me interesuje vaše mišljenje o jednoj situaciji. Autoput Miloš Veliki koristim minimum 8-10 puta godišnje od njegovog otvaranja i to kada sa porodicom idem na Zlatibor ili Kopaonik. Kako je moguće da niko nikad ne poštuje ograničenje u tunelima a pre koji dan se desilo i da blicaju da požuriš u desnoj traci. Jel moguće da tamo nema ama baš nikakve kontrole?

Slavko Opačić

25.4.2025. 06:14

Pozdrav.Imam predlog da kad pravite patrole malo skrenete sa glavnih trasa puta. Tako na primer kad idete sa mora pa dođete na Kokin Brod pređete preko brane pa tuda idete za Ivanjicu a odatle na Guču pa na Čačak ili ranije kod Nove varoši na Zlatar ili na Uvac pa dalje tim putevima ka Beogradu. Ima mnogo lepih predela. Jeste da je duže putovanje i više krivina al nema gužvi i put nije loš.Takođe kad se ide preko Pljevalja ima Kamena gora. Preporučujem i vodopade Sopotnica(gornje i donje vodopade). Ovo predlažem jer sam ovo obišao a pretpostavljam da ima još lepih mesta za obilazak vaših patrola po Srbiji. Mislim da bi to značilo za te krajeve i zbog boljeg Saobraćaja Automobilizma i naročito Turizam. Hvala.

Edis Muminović

30.4.2025. 18:15

Slazem se. Buduci da su patrole stigle do zaista dalekih destinacija, imao bih predlog da se patrole vrate svom izvornom obliku, da je akcenat na samom putovanju, da se vise paznje posveti upravo svakom kolilometru, opasnom mestu, usputnoj atrakciji, valjanoj alternativi...

Milan Mijalkovic

10.4.2025. 09:43

Postovani Alviroricu Vozac sam u GSP.u Beograd ,sve cesce imamo problem na radnom mestu ,u protekli mesec imamo 3 napada na radnom mestu ,pri cemu su kolege zavrsile u urgentnom centru ,nama stvarno treba neka pomoc ,pa vas molimo da napravite neku reportazu na vasoj emisiji i spojite nas sa drzavnim organima reda,da se malo nesta uradi na tu temu.da se narodu predstavi sta je javni prevoz i koliko je nas posao odgovoran. Ja vam se unapred zahvaljujem i u koliko nadjete vreme za nas mi smo tu za sve sto treba. Gsp pogon KOSMAJ.

Nemanja Lukovic

5.4.2025. 16:01

Sa obzirom da je Ki-boost poceo da prodaje Tesle u Srbiji da li bi mogao Mladen da uradi jedan detaljan test model Y(juniper) i da ga uporedi sa Sealion 7. interesuje nas njegovo misljenje 8 detaljna analiza i mozda ljudi koji ih trenutno voze u Srbiji.

Predrag Nježić

26.4.2025. 21:56

Odličan predlog kao da sam ja pitao 🤩

Ivan Krstić

31.3.2025. 11:17

Aplikacija u poslednje vreme sve češće izbacuje grešku, Web page not available The web page at https://satmedia.mpanel.app/api/v1/android/getMenu/8/html could not be loaded because: net::ERR_ADDRESS_UNREACHABLE. Poslao bih Vam screnshotove ako dozvolite dodavanje slika. Istovremeno, skoro je aplikacija zahtevala da se ponovo prijavim sa svojim podacima za prijavu i od tada Back dugme na android telefonu često ništa ne radi, ima stranica gde reaguje ali kad hoću da izadje iz aplikacije ne reaguje. Još jedna napomena kada stigne obaveštenje za kviz ako iz obaveštenja krenem da igram i završim sva pitanja dobijem kako sam prošao na ekranu, nakon toga Back dugme na androidu samo izbaci Error 500 na beloj pozadini sa zaglavljem aplikacije i dalje vidljivim. Hvala

Ivan Krstić

31.3.2025. 11:18

ups, ne znam kako se dvaput pojavio komentar. izvinjavam se.

Ivan Krstić

31.3.2025. 11:16

Aplikacija u poslednje vreme sve češće izbacuje grešku, Web page not available The web page at https://satmedia.mpanel.app/api/v1/android/getMenu/8/html could not be loaded because: net::ERR_ADDRESS_UNREACHABLE. Poslao bih Vam screnshotove ako dozvolite dodavanje slika. Istovremeno, skoro je aplikacija zahtevala da se ponovo prijavim sa svojim podacima za prijavu i od tada Back dugme na android telefonu često ništa ne radi, ima stranica gde reaguje ali kad hoću da izadje iz aplikacije ne reaguje. Još jedna napomena kada stigne obaveštenje za kviz ako iz obaveštenja krenem da igram i završim sva pitanja dobijem kako sam prošao na ekranu, nakon toga Back dugme na androidu samo izbaci Error 500 na beloj pozadini sa zaglavljem aplikacije i dalje vidljivim. Hvala

Radovan Blagojevic

28.3.2025. 21:22

Planiram da kupim novi automobil i dvoumim se između Toyote C-HR 1.8 Hybrid i Peugeota 3008, oba modela iz 2025. godine. Na sajmu su mi cenovno isti, pa bih voleo da čujem vaše mišljenje – šta biste preporučili i zašto?

Nikola Kecman

2.4.2025. 19:21

samo toyota. pežo ni džabe da daju. 🤣👌🏻

Vladanko Lučić

5.3.2025. 11:36

Poštovani, Razmatram kupovinu električnog vozila.  Postoji li mogućnost da obradite temu instalacije punjača za elektična vozila? Šta je to na šta treba obratiti pažnju? Koja je preporučena snaga punjača u domaćinstvu a da se ne ugrozi rad drugih potrošača (frižider, šporet, televizor, bojler,...)? Da li su potrebne posebne dozvole? Kakva je situacija sa ugradnjom punjača u zajedničkim garažama? Srdačan pozdrav, Vladanko Lučić

Dragan Kukić

25.3.2025. 05:05

Širok je pojam električnog automobila, samim tim širok je pojam i punjača. Ako kupujete mali gradski automobil, nemate potrebu za nekom dodatnom instalacijom punjača, jer na njima su OBC snage do 3,7kW odnosno maksimalne struje 16A. Postoje i punjači od 8 ili 10 A i sve to govorimo za monofazne konektore ili utičnice. Za Japanske automobile koji koriste tip1 konektor to je ujedno i maksimalna brzina punjenja. Za ostale automobile koristi se uglavnom tip2 AC punjač, koji može da se kači na wall box punjač i tu snaga punjenja ide do 22kW , zavisno od tipa automobila. Razlika je sledeća: tip1 koristi jednu fazu za napajanje, a tip 2 koristi 3 fa

Dragan Kukić

25.3.2025. 05:05

Širok je pojam električnog automobila, samim tim širok je pojam i punjača. Ako kupujete mali gradski automobil, nemate potrebu za nekom dodatnom instalacijom punjača, jer na njima su OBC snage do 3,7kW odnosno maksimalne struje 16A. Postoje i punjači od 8 ili 10 A i sve to govorimo za monofazne konektore ili utičnice. Za Japanske automobile koji koriste tip1 konektor to je ujedno i maksimalna brzina punjenja. Za ostale automobile koristi se uglavnom tip2 AC punjač, koji može da se kači na wall box punjač i tu snaga punjenja ide do 22kW , zavisno od tipa automobila. Razlika je sledeća: tip1 koristi jednu fazu za napajanje, a tip 2 koristi 3

SAT Media HUB

6.3.2025. 12:10

Pratite nas i dalje redovno – uskoro ćemo se baviti tom temom.

Slobodan Djilas

2.3.2025. 16:33

Pratim, vec duze vreme, jednu mehanicarsku radionicu iz Kraljeva. U pitanju je "Buduci klasici". Pored toga sto servisiriju sve vrste automobila, sto starih koji ce postati old tajmeri, sto servisiraju i opravljaju vrhunske-sportske automobile, takodje i uvoze polovne automobile. Sam njihov pristup opravkama, restauriranjima i posvecene LJUBAVI prema vozilima je na jednom vrhunskom nivou, kao sto i Vi (redakcija sat) samo to radite. Momci su upravo objavili da pokrecu jedan projekat u Srbiji (mislim da je jedini) naime u pitanju je izgradnja hotela za old zajmere kao i izgradnju aukcijske kuce polovnih automobila. Smatram da bi bilo zanimljivo da jedna ovakva vest zadobije mozda koji minut u vasoj emisiji, a mozda i napravite celu emisiju o tome. Inace momci postavljaju na Jutjub kanalu svake nedelje po jedan snimak o opravci, kupovini vozila koji ce biti buduci klasici ili koje su uspesno popravili. Ovde imam zadnju njihovu objavu, pa pogledajte i procenite sami da li vredi, licno mislim ua sve ljubitelje automobilizma i te kako zanima, da se nadje mozda kod Vas u emisiji. https://youtu.be/ujuNJON26rY?feature=shared

SAT Media HUB

4.3.2025. 09:38

Drago nam je da ima zanimljivih projekata. Oni ako su zainteresovani za saradnju i ako im je naša pomoć potrebna svakako znaju gde smo i kako da dođu do nas.

Zoran Jovanović

2.3.2025. 14:11

Pozdrav iz Petrovca / CG! Instalirao aplikaciju - napravio nalog - pretplatio se na godišnjem nivou. SVAKA ČAST ZA KOMPLETAN TIM LJUDI OKO OVOG PROJEKTA ! I uopšte SAT kompanija sa svim ograncima! Omiljena emisija! Za početak sugestija za "crno" UI podešavanje ili ti DARK THEME i način da pored profila jasno vidim koliko dugo sam u pretplati. Sve ostalo će te dovuseti u red za to ne brinem. Od mene toliko za prvo javljanje. Srdačan pozdrav, Zoran Jovanović

SAT Media HUB

3.3.2025. 10:36

Hvala vam na pohvalama i sugestijama. Već su u planu opcije koje ste naveli.

Veroljub Tarabić

25.2.2025. 23:21

Poštovani, pre 1 meseca sam kupio polovan automobil koji je uredno registrovan u Srbiji i za njega platio porez na prenos apsolutnih prava. Medjutim kada sam se obratio Policijskoj upravi radi dobijanja nove saobraćajne i novih tablica oni nisu u sistemu pronašli uplatu iako sam im ja predočio potvrdu o izvršenju uplate koju sam dobio od euprave preko čijeg sajta sam platio porez. Objasnio sam im da su se na sajtu euprave pored podataka o vozilu tražili podaci o prodavcu vozila koje sam ja popunio i došli su do zaključka da je uplaćen porez otišao u drugu Poresku upravu na teritoriji druge opštine po mestu prebivališta prodavca te su mi rekli da ponovo uplatim porez ali sa mojim podacima kao kupca vozila. Zanima me da li je takav postupak ispravan, da li moram dva puta da platim porez, na koji način da se ovo reši ili kome da se obratim radi zaštite prava? Pozdrav

SAT Media HUB

4.3.2025. 09:42

Ovo što sledi je kratko uputstvo koje dajemo na osnovu informacija koje ste nam prezentovali. Posredi je očigledno greška kod navođenja uplatioca. Jer, kod poreza na prenos aposlutnih prava na upotrebljavanom motornom vozilu postoji izuzetak u odnosu na sve ostale slučaje (npr. kod kupoprodje stana, zemljišta...) iz Zakona o porezima na imovinu. Pravilo je da uvek onaj ko stiče prihod (prodavac) plaća porez, osim kod prodaje polovnog automobila. Tu kupac plaća porez. To je urađeno jer se ionako uvek ugovorom ta obaveza prevaljivala na kupca a i zbog preskakanja koraka u procesu registracije, da se ne mora prvo odjavljivati na jednom mestu pa prijavljivati na drugom. I tu postoje određeni problem u funkcionisanju sistema, šta je kome vidljivo itd. Nebitno, svaki problem je rešiv, novac koji ste platili neće propasti. Sad, da li će to ići sa manje ili više komplikacija, to bukvalno zavisi od službenika sa kojima budete u kontaktu. Na sajtu E-uprave inače stoji uputstvo i objašnjenje da se u slučajevima pogrešnog poziva na broj porez uplati ponovo sa ispravnim podacima, a da se paralelno traži povraćaj pogrešno plaćenog, što vrši Uprava za trezor na osnovu rešenja organizacione jedinice Poreske uprave nadležne po prebivalištu uplatioca. Ostali slučajevi sa greškama kod plaćanja nisu objašnjeni, ali procedura je verovatno ista. Morate otići u svoju poresku filijalu, poneti dokaze koje imate o plaćanju i objasniti šta se desilo, a oni će na osnovu onog šta je pogrešno uneto od podataka, da Vam kažu šta može da se uradi i kako, tj. ko je nadležan za rešenje o povraćaju (oni ili druga filijala gde je preobivalište prodavca) i da Vas upute na dalji postupak. Možda mogu i da Vam izdaju potrvdu da je porez plaćen na osnovu kojeg bi mogla da se izvrši registracija vozila u MUP, ali sumnjamo da će to uraditi. Ukoliko budete imali dodatnih problema, za detaljnije objašnjenje možete nam se obratiti za pomoć našeg pravnika.

Dušan Branković

24.2.2025. 15:39

Поштовани, Желео бих да Вам се обратим поводом новопостављених семафора на кружном току Аутокоманда. Од како семафор ради, гужве су све веће и незапамћене на овом кружном току. Живим у улици Војводе Степе 114 и колина возила је до моје зграде што је преко 1,5км. Ништа боља ситуација није ни са стране Булевара Ослобођења, правца храма и ауто-пута. Молим Вас да некако реагујете јер ово нема смисла и семафори су само створили огромне гужве и блокирали овај део града. На овом месту и у највећем шпицу није било претераних гужви и пролазило се за неко разумно време. Уз асистенцију саобраћајног полицајца је проточност била још боља. Душан Бранковић

Зоран Ивановић

11.2.2025. 15:22

Већина гледалаца и нас који вас пратимо овде смо моторизовани, тј. путујемо копном. Ваша емисија почиње речју 'саобраћај', па предлажем да мало пажње посветите другим видовима саобраћаја. Можете да почнете од воденог, рецимо нека патрола од В.Градишта до Ђердапа, па можда нека друга прича о речном саобраћају. Можда некад касније проширите причу и на ваздух као медиј за саобраћај. Можда сте и размишљали на ову тему па сте проценили да нема неког значаја, онда занемарите овај предлог.

Stefan Dojcinovic

4.2.2025. 15:08

Poštovani, imam pitanje: Mercedesov auto je prvi put registrovan u Nemačkoj 15.03.23. U Srbiji je taj auto kupljen u salonu u Nisu dana 23.05.24.god. kao već korišćeno vozilo. Da li se nama garancija računa od datuma prve registracije, ili od dana od kada smo mi kupili auto u Srbiji? Po ugovoru navedeno je da garancija istice 15.03.25. , pa me interesuje kako vi tumacite ovu situaciju?

SAT Media HUB

5.2.2025. 15:39

Najpre, šta su vam rekli u Mercedesu kada ste ih to isto pitali? I nije nam baš najjasnije – vi ste kupili polovan model od Mercedesa? Nije nam jasno u kom statusu je automobil bio od 15.03.2023. do 24.05.2024. jer kažete da ste ga kupili u Srbiji u Mercedesovom salonu ali kažete i da je već bio registrovan u Nemačkoj. Ako je polovnjak, onda fabričku garanciju imate od momenta proizvodnje, a ne dana kada je registrovan u Srbiji. Mercedes obično daje garanciju i na polovnjake koje su oni proverili, ali – morate da se informišete kod njih.

Milos Nikolic

2.2.2025. 21:34

Postovanje. U poslednjoj prikazanoj emisiji SAT pricali ste na temu uvoza oldtajmera,starijih od 30 godina,koji ce se moci registrovati u Srbiji,naravno ako ispunjavaju sve propisane uslove. Mene interesuje: 1. Da li se to odnosi i na teretna vozila,tj,da li ce moci da se uvoze i teretna vozila(naravno slazem se da je potrebno da ispunjavaju sve uslove)? 2. Da li postoje neka ogranicenja u smislu koriscenja,tj u buducnosti nakon recimo 5 godina upotrebe se takav jedan oldtajmer pojavi na tehnickom pregledu bez,na primer,jedne ratkapne na tocku ili sa nekim drugim manjim nedostatkom? 3. Pomenuli ste u emisiji da i automobili koji su vec registrovani u Srbiji mogu dobiti status oldtajmera.Pazljivo sam slusao,ali nisam uspeo da rarumem kakve cu povoljnosti imati ja kao vlasnik starog vozila,ako bih na tom vozilu promenio status sa obicnog starog lepo sacuvanog automobila i dobio status oldtajmera? Veliko hvala i puno pozdrava. P.S. Trebalo bi nekako urediti ovaj deo,kako bi on bio malo pregledniji i kako bi se lakse mogla naci neka pitanja i odgovori,koja su sad bukvalno otisla mnogo daleko prema dnu.

SAT Media HUB

6.2.2025. 09:41

Pitanje odltajmera je regulisano nezavisno od vrste vozila. Tehnički pregled jednako važi za sva vozila i iste mane odnosno isti nivo pregleda koji se primenjuje prilikom prvog važi i prilikom svakog sledećeg pregleda. Ratkapna i manji nedostatak nije razlog za vozilo bude vraćeno sa tehničkog pregleda jer se status oldtajmera utvrđuje samo jednom a posle se utvrđuje tehnička ispravnost. Vaša je slobodna volja da li želite da automobil dobije status oldtajmera ukoliko želite da ga kasnije više vrednujete. Status se ne stiče radi povoljnosti korišćenja već zbog toga što određena vozila zbog kojih osobina ne bi ni mogla da se registruju ako nisu vozila od istorijskog značaja. Takođe, neka vozila ne bi imala nikakvu novčanu vrednost da nemaju status oldtajmera odnosno da nije zvanično potvrđeno da jesu istorijski bitna i kompletna odnosno originalna. Što se tiče uređenja dela sa komentarima nadamo se tome u nekoj budućnost verziji ali kako se mi ne bavimo programiranjem i ne znamo ništa o tome, zavisimo od mogućnosti onih koji to umeju i spremni su po razumnoj ceni da ga urade.

Vladimir Bukva

25.1.2025. 17:39

Poštovani, želim da uputim apel svim vozačima a tiče se vožnje u uslovima smanjene vidljivosti zbog magle Naime, jutro sam vozio deonicom od Beograda do Loznice i bila je baš gusta magla gde je vidljivost najvećim delom bila manja od 100 metara. Većina vozila koja sam sreo su se kretala brzinama od preko 100 km/h, ali veći problem je što veoma mali broj vozača koristi zadnja svetla za maglu a dosta njih vozi sa dnevnim svetlima tako da su praktično nevidljivi u takvim uslovima za vožnju. Apelujem da svako od nas obrati malo pažnju i za nijansu razmisli o bezbednosti svojoj i drugih učesnika u saobraćaju. Veliki pozdrav za pratioce i redakciju SAT-a!

Vladimir Gnjatovic

24.1.2025. 15:59

Postovani. Odavno pratim vase emisije a od skora sam clan SAT hub zajednice. Zivim i radim u Norveskoj, zemlji koja je medju vodecima po upotrebi elektricnih automobila. Radim u ovlascenom servisu u Oslu * Serviseri smo za: Nissan, Hyundai, Subaru, MG, BYD. Radim kao tehnicar za elektricne automobile i imam ogromno iskustvo a i znanje😁. Ako na bilo koji nacin mogu da pomognem sa informacijama, savetom ili iskustvom, stojim vam na raspolaganju. Takodje vas pozivam da budete nasi gosti i vidite jedan ozbiljan servis i nacin rada u Norveskoj. Naravno tu je i prelepa priroda, mnogo interesantnih destinacija za obilazak kao i predivni ljudi. Veliki pozdrav!!

SAT Media HUB

28.1.2025. 12:11

Zahvaljujemo na javljanju. Bićemo u direktnom kontaktu jer konsultacije u vezi tema koje se tiču elektromobilnosti su uvek dobro došle. U Norveškoj je znatno više znanja i iskustva na ovu temu nego kod nas.

Aleksandar Raičić

20.1.2025. 18:55

Poštovani, Imam par pitanja vezano za uvodjenje vozila u evidenciju radi restauracije i registracije: Posedujem vozila: 1.Dodge WC 51 1952 2.Dodge Power Wagon 2Kom 1945 3.Jeep Willys 3Kom 1940-1951 4.Jeep Ford GPW 1954 5. Fiat 850 Sport Coupe 1970 6. BMW E30 320i 1987 7. Golf 2 GTI KR 1990 Sva vozila su nekako sporna, ugovori iz 1990-ih i meštarski računi. Imate li neki kontakt na koji da se obratim, da bliže mogu objasniti situaciju, ako postoji rešenje ili savet za tako nešto. Tehnički pregledi su nemoćni koliko vidim kao i odgovor, nedostatak dokumenata. Hvala unapred Aleksandar

Dragan Kukić

17.1.2025. 22:16

Poštovani, Naišao sam na jedan nezgodan problem. prošle godine sam kupio Dethleffs camper 720 kamp prikolicu i krenuo iz Novog Sada ka Tasosu preko Bugarske. Put je fantastično prošao osim jednog detalja a to je ulazak u Bugrsku iz Srbije i povratak iz Bugarske u Srbiju. Naime radi se o prikolici koja sa rudom ima dužinu oko 9m a širinu 2.5m, a carinske kućice su jako usko postavljene i plus su dole postavili branike ili gelendere koji dodatno sužavaju prostor. Kada sam ulazio u Bugarsku prošao sam jedva, po koji milimetar sa obe strane, a kada sam se vraćao naišao sam na dva para kućica ( dva prolaza) jedan od policije a drugi od carine koji su isto uski ali nisu u osi, pa sam nekoliko puta manevrisao napred nazad uz pomoć još dva carinika uspeo sam proći bez štete na prikolici ili na tim branicima. Pitanje je sledeće: da li postoji neka adekvatna alternativa za prelazak gde je normalne širine prolaz ili možda nekako da se ubacim u red sa autobusima pa da se prijavim carinicima da je vozilo široko. Koji je vaš savet? Hvala unapred

Stefan Dojcinovic

14.1.2025. 19:35

Poštovani, javljamo se u vezi problema koji imamo sa autom koji je kupljen u maju prošle godine, u pitanju je Mercedes GLC 2023. Dva puta u roku od 6 meseci javlja se isti problem sa menjačem, gde auto ne prepoznaje automatski menjač, već daje obaveštenje da se javimo prvoj radionici kako bi se ustanovio problem. S obzirom da je auto u garanciji do marta meseca 2025.godine, želimo da čujemo vaše mišljenje, kome se treba obratiti, i kakva su naša prava potrošača? Da li postoji mogućnost zamene ili šta je ono što možemo eventualno da očekujemo? Hvala unapred

SAT Media HUB

16.1.2025. 14:43

Poštovani, ovo što sledi je kratko uputstvo koje dajemo na osnovu informacija koje ste nam dali. Prvo i osnovno je javiti se ovlašćenom servisu, koji mora ustanoviti o čemu je reč. Od toga zavisi šta ćete moći da ostvarite u daljem postupku. Pomenuli ste trajanje garancije, ne znamo da li ste mislili na obavezni rok saobraznosti proizvoda po zakonu, ili garanciju koju daje proizvođač a koja može duže trajati od obaveznog roka saobraznosti, ali biti posebno uslovljena nečim. Svakako, Vaša prava traju do isteka bilo kog od tih rokova. Ovde je važno sve ono što ste dobili od prodavca pri kupovini vozila kao informaciju, pismeno, u e-mailovima, ono što piše u dokumentaciji koju su Vam uručili, u ugovoru o prodaji ako je sačinjen (ako nije, račun se smatra potvrdom o zaključenju ugovora pod opštim uslovima prodavca), kao i sve ono što piše u brošurama i na web prezentaciji prodavca. Jer, sve to čini ponudu koja je sastavni deo ugovora o prodaji, na šta se možete pozivati. Od vrste kvara – greške koja bude ustanovljena zavisiće i ostvarenje Vaših prava kao kupca. Odmah da kažemo, automobili su skupi proizvodi, zamena automobila je veoma retka, desiće se samo ako je posredi greška koja potpuno onemogućava korišćenje automobila a može se pripisati proizvođaču, i za koju porizvođač ima interes da se ne sazna. Možete eventulano dobiti zamensko vozilo dok traje popravka. Dakle, popravka je ono što možete realno očekivati. Proizvođač inače garantuje da se proizvod može koristi za ono što mu je namena u roku saobraznosti u redovnim uslovima eksploatacije. Konkretno za prevoz osoba i ličnog prtljaga, pošto je reč o putničkom automobilu. Npr. ako ste automobil koristili za teglenje nečega što nije standardna laka auto prikolica, to nisu redovni uslovi eksploatacije, jer taj automobil nije za to predviđen. Dakle, sve zavisi od konkretnih okolnosti i onoga što može biti utvrđeno od strane servisera. Još jedna okolnost je važna i može da utiče na obim Vaših prava, to da li je automobil kupljen za korišenje kao porodočni ili za obavljanje posla, za firmu? Jer, namena vozila za koju Vam prodavac prodaje isto može uticati na obim Vaših prava, ukoliko je to prodavcu bilo poznato. Jer, on Vam garantuje da će vozilo moći da ispuni Vaše zahteve koje ste mu predočili. Dakle, lanac (serviser - prodavac – uvoznik) je u obavezi da Vam omogući nesmetano korišćenje automobila, i to je ono na čemu insistirate. Nemojte preuzimati automobil dok Vam pismeno ne potvrde da je problem rešen. A ako ne bude rešen, ponavljajte postupak dok ne budete u potpunosti zadovoljni. Ako ne uspete u tome, svoja prava možete ostvariti na sudu. Poželjno je da komunikacija sa serviserom i prodavcem bude pismenim putem, jer to je ono što možete dokazati u slučaju eventualnog spora. Postoji još jedna opcija ako problem nikako ne može da bude rešen, a to je umanjenje cene (u kom slučaju ide povraćaj dela novca), oko koje pregovarate sa prodavcem.

Rodoljub Jovanović

15.1.2025. 10:18

Pozdrav, vec 10 godina vozim Mercedese i takav problem sam imao poslednji put na modelu GLK 220 CDI 4M (2014.). U momentima kada mi je “blokirao” menjac ja sam gasio automobil i vadio kljuc i ta situacija se privremeno desavala. Na servisu prilikom dijagnostikovanja nisu nasli gresku vec su problem resili tako sto su uradili update menjaca (rekli su da se to desavalo i na drugim modelima). Posle toga nisam imao probleme sa menjacem (menjac je elektronski na volanu, ne mislim na starije modele)

Miroslav Džogazović

12.1.2025. 20:37

Poštovani, Koliko sam uspeo ispratiti niste imali do sada na testu restilizovani Nissan Qashqai J12 2025. Mene taj automobil izuzetno zanima a zanima me i vaše mišljenje o njemu jer vas pratim čini mi se ceo život. Znam i da situacija u Nissan-u nije baš sjajna pa mi je sa te strane i bitno vaše mišljenje. Da li se može očekivati da uskoro testitate pomenuti model? Hvala unapred.

SAT Media HUB

14.1.2025. 11:41

Objavili smo i na SAT HUB i u našim štampanim izdanjima iskustva i utiske sa međunarodne prezentacije redizajniranog „kaškaija“ još letos.

Miloš Lazić

6.1.2025. 13:25

Poštovani Pre svega želim da Vam čestitam novu godinu i nastupajuće praznike , te da vam poželim samo sreću i uspeh u novoj 2025-oj godini! Evo predlog: S obzirom da ste u proteklom vremenu radili dosta testova, što pneumatika, što kontrole kvaliteta goriva, mislim da nije loša ideja da testirate zimske tečnosti za vetrobranska stakla, konkretno na NIS-u sam uzeo zimsku tečnost koja je deklarisana do -20 °C sipao sam je u praznu posudu, nije bilo ostataka letnje tečnost, takodje nisam je razblaživao, nikad to ne radim, tečnost prolazi kroz prskalice, ali kada se nadje na vetrobranu i kada je brisači "razmažu" počinje da ledi sto stvara vrlo opasnu situaciju u vožnji, ako je tako sa NIS-ovom tečnošću koja bi trebalo što zbog cene, što zbog brenda da poseduje kvalitet, mogu samo da zamislim kakva je situacija sa jeftinijim tečnostima... Zahvaljujem Vam se na prilici da iznesem svoj predlog i nadam se da ćete ga usvojiti i pozabaviti se ovo temom.

Bojan Milošević

12.1.2025. 16:11

Ja sam proveravao sa mernim uredjajem koji izgleda kao durbin, koji izmedju ostalog pokazuje i vrednosti tecnosti za pranje vetrobrana. Flasirana tecnost (nisam siguran ko je proizvodjac) na kojoj pise -20, na mernom uredjaju je pokazala -5, sto znaci da pri temeperaturi od -5 nece zalediti, ali kad se nadje na vetrobranu u voznji temperatura je mnogo niza i moze da zaledi... Podrzavam predlog, jer sam se licno uverio da postoji prevara potrosaca. Pozdrav

Magnumns

30.12.2024. 12:13

Podestnik za vozace novijih automobila sa automatskim dnevnim i automatskim oborenim svetlima. Kada je magla, ili kad pada sneg, narocito danju, MORAJU RUCNO DA UPALE SVETLA. Senzor na soferki ce dobijati dovoljno svetla, mislice da je lep i suncan dan i nece upaliti oborena prednja, a ni zadnja svetla. Primecujem da vecina po magli vozi samo sa prednjim dnevnim svetlima. Od nazad, po magli, potpuno su nevidljivi. Ovo vazi za sve marke...

Dusan Todorovic

1.1.2025. 18:58

Kada je magla potrebno je upaliti odgovarajucu svetlosnu signalizaciju (svetla za maglu pozadi i ako vozilo ima sa prednje strane) za voznju u uslovima slabe vidljivosti, takodje svi treba da prilagode brzinu kretanja uslovima na putu (tj da smanje brzinu) kako bi mogli da reaguju na vreme. Nije poenta da se upale svetla i da se stisne gas pa da kasnije bude: izvini nisam te video ili sto nisi rekao da si ispred mene???!?

Bratislav Petkovic

20.12.2024. 20:24

Poštovani gospodine Alviroviću, Obraćam Vam se sa molbom za pomoć u vezi sa registracijom traktora i prikolice. Naime, prilikom tehničkog pregleda naišli smo na problem – u staroj saobraćajnoj dozvoli nedostaju podaci o snazi motora i težini praznog vozila, bez kojih pregled ne može biti obavljen. Bili bismo zahvalni za vašu pomoć ili savet kako da rešimo ovaj problem. Ukoliko je potrebno, mogu naknadno da dostavim potrebnu dokumentaciju. Unapred zahvaljujem na pomoći.

Marko Pavlović

3.12.2024. 13:48

Poštovana redakcijo, Mislim da ste medij sa najvećim uticajem u Srbiji. Kada sam čuo za vaš hub prirvukla me mogućnost da možemo da dostavljamo svoja zapažanja o saobraćaju i problemima u saobraćaju. Da li je ovo slanje komentara pravo mesto da iznesem neke sugestije ili postoji poseban deo gde bi mogli da ih šaljemo? Konkretno imam predlog za raskrsnici gde bi trebalo postaviti ogledalo, za raskrsnicu gde bi trebalo izmeniti pravo prvenstva, za raskrsnicu gde bi morali da se modernizuju semafori jer se stvara ogromna gužva, gde bi trebalo analizirati efekte novopostavljenih ležećih policajaca itd. Mislim da bi ste svojim uticajem, uz asistenciju nas koji svakodnevno više sati boravimo po raskrsnicama i razmišljamo o uzrocima problema, mogli da poboljšamo saobraćajnu situaciju. Vi imate resurse da se situacija snimi i dokumentuje šta stvara problem! Otvorite posebnu sekciju gde bi diskutovali uzroke problema u saobraćaju! Pozdrav, Marko

Branislav Knežević

24.11.2024. 13:37

Poštovana ekipo emisije SAT, 22.11. u večernjim satima naleteo sam na udarnu rupu na silazu sa pančevačkog mosta dok sam se kretao ka Pančevu, i oštetio sam vozilo. Ostalo mi je u sećanju da ste tu temu obrađivali u jednoj od emisija te sam zapamtio da je neophodan zapisnik policije, koju sam pozvao i sačekao da napravi uviđaj. Ne mogu da se setim, a ni pronađem prilog ili epizodu u kojoj je bilo reči o ovoj temi, te Vas molim da me uputite koji su sledeći koraci kako bih naplatio štetu od nadležnih. Vozilo ima kasko osiguranje, ali ne vidim svrhu aktiviranja kasko osiguranja, ako štetu mogu da nadoknadim od nadležnih koji su odgovorni za ovakve (ne)uslove puta. Šta mi je potrebno osim zapisnika policije ? Ko procenjuje stvarnu štetu na vozilu (pneumatik, felna, sistemi oslanjanja..itd) ? Kome se obratiti za nadoknadu štete ? Hvala Vam unapred na odgovoru. Branislav Knežević

SAT Media HUB

26.11.2024. 14:05

Sa zapisnikom policije i zapisnikom procenitelja štete (možete iskoristiti procenitelja vašeg osiguranja) treba da se obratite preduzeću za puteve koje je nadležno za održavanje deonice puta gde se dogodilo oštećenje i tražite naknadu štete. Ukoliko sumnjte da je šteta veća od felne i pneumatika morate se obratiti servisu koji bi uradio procenu štete na oslanjanju ali i to možete da dogovorite preko procenitelja osiguravajuće kuće. Zapisnik policije služi tome da imate potvrdu da se incident dogodio baš tu gde vi tvrdite, a ostale procene treba da posvedoče koliku štetu imate zbog tog incidenta. Bilo bi dobro da imate i fotografije sa lica mesta ako ih policija nije već napravila. Na tim fotografijama treba da se vidi šira okolina lokacije i sama rupa kako bi se potvrdilo da nije bila obeležena i kolika je tačno bila. Sve to kad predate nadležnom preduzeću za puteve odšteta bi morala da bude sigurna. Ako se dogodi da vas odbiju moraćete da ih tužite ali, ako je rupa bila neobeležena, svakako će morati da vam izađu u susret, jer je njihova obaveza ili da je poprave ili da je obeleže. Jedino što će možda sve to potrajati i nećete do novca stići brzo i, takođe, može da se dogodi da oni osporavaju visinu štete. Tu je pitanje vašeg dogovora ili upornosti na sudu i daljeg veštačenja da se utvrdi da je ta konkretna šteta nastala baš od te rupe.

Branislav Knežević

24.11.2024. 13:46

Takođe, naglasio bih da ako imate mogućnosti apelujete na nadležne da se ta rupa sanira ili hitno obeleži jer je veoma opasna... dok sam čekao policijski uviđaj, sa istim problemom u kvaru pored mene ostala su još 3 vozila, sva tri sa pričinjenom materijalnom štetom, i oštećenim pneumaticima i točkom, dok su se još 2 ili 3 vozila zaustavljala pored puta nakon udara u rupu da provere svoje vozilo jer su i oni udarili u istu, ali na sreću bolje su prošli od nas četvoro koji nismo mogli da nastavimo vožnju dalje jer su vozila bila oštećena.

Alen Grba

19.12.2024. 08:49

I kad sve to izganjaš po zakonu i nađeš ko je odgovoran i k'o održava taj deo puta za dve godine ćeš dobiti odgovor da ipak oni nisu odgovorni nego tamo neki drugi pa sve ponovo iz početka. xaxaxa

Nemanja Bračko

20.11.2024. 10:18

**Saobraćajna nedoumica** Poštovani, Na raskrsnici Stefana prvovenčanog i Južnog bulevara postoji krak udesno na kojoj je postavljena svetlosna signalizacija (semafor) sa dodatnom signalizacijom za uslovnu dozvolu skretanja udesno. Na tom kraku su dve trake, uključuje se u Južni bulevar koji ima 4 trake, isprekidana linija. Kada je na semaforu uključen crveni svetlosni signal, dok je uslovno zeleno uključeno, vozila u LEVOJ traci koja idu ka Južnom bulevaru stoje, dok vozila u DESNOJ traci koji idu ka Ustaničkoj se kreću. Moje razumevanje svetlosne signalizacije jeste da ukoliko imamo uslovnu dozvolu skretanja, da nezavisno da li smo u levoj ili desnoj traci da možemo da obavimo skretanje uz prethodno uveravanje da je bezbedno i propuštanje vozila koja nam dolaze iz pravca Bulevara Franše D’Perea. Ovakvo razumevanje proizilazi iz dva razloga: - I leva i desna traka obavljaju desno skretanje (nebitno je što jedni posle idu levo ka Južnom bulevaru, dok drugi nastavljaju desno ka Ustaničkoj. - Odmah nakon semafora su 4 trake, isprekidana linija. Ko sprečava ove iz desne trake da se prestroje levo - niko. Samo će obaviti dvostruko prestrojavanje. Molim vas za pomoć u vezi sa ovom dilemom, jer mnogi vozači tu stoje i stvara se, po mom razumevanju, nepotrebna gužva. Referenca: https://www.mapillary.com/app/?pKey=2683973461778937 Srdačan pozdrav, Nemanja

SAT Media HUB

22.11.2024. 20:42

Ako je saobraćajnom signalizacijom iz leve trake dozvoljeno skretanje desno kad je zeleno, onda uslovna strelica omogućava kretanje i kad je crveno, ali u ovom slučaju, iz svega što ste dostavili, nema signalizacije niti znaka ili linija na kolovozu koja to jasno dozvoljava.

Bratislav Petkovic

10.11.2024. 14:20

Poštovani gospodine Alviroviću, Obraćam Vam se sa molbom za pomoć u vezi sa registracijom traktora i prikolice. Naime, prilikom tehničkog pregleda naišli smo na problem – u staroj saobraćajnoj dozvoli nedostaju podaci o snazi motora i težini praznog vozila, bez kojih pregled ne može biti obavljen. Bili bismo zahvalni za vašu pomoć ili savet kako da rešimo ovaj problem. Ukoliko je potrebno, mogu naknadno da dostavim potrebnu dokumentaciju. Unapred zahvaljujem na pomoći.

Vladimir Obadov

3.11.2024. 13:12

Vidim da već ima nekoliko komentara na ovu temu ali moram da ponovim jer mi mnogo smeta, a vidim da na prethodne komentare niko nije odgovorio. Meni kao pretplatniku je zanimljivo da učestvujem u diskusijama sa drugim članovima ali stotine ovih besmislenih komentara u kojima stoje samo smajliji ili "bravo" jako otežavaju praćenje. Ako ti komentari donose bodove tu praksu pod hitno treba ukinuti. Neka sakupljaju bodove na način koji ne ometa druge članove. Bilo bi dobro da neki moderator briše te nepotrebne komentare.

Ratko Malbasa

22.10.2024. 20:03

Imam problem sa ovlašćenim Suzuki dilerom u Novom Sadu i sa ostvarivanjem prava na održavanje auta pod garancijom. Imam dva problema jedan je iskrivljenost prednjih kočionih diskova a drugi je luft i lupanje u letvi volana. Na 25.000 km zamenjeni su mi prednji kočioni diskovi i letva volana sve pod garancijom. Na 50.000 km opet mi se isto dešava diskovi iskrivljeni trese kod kočenja i opet letva volana lupa. Diskove su mi opet jedva zamenili uz obrazloženje da neće više jer se to dešava zbog toga što auto perem u perionici i iskrive se od hladne vode. Letvu volana neće da mi zamene uz obrazloženje da je to normalno lupanje i normalan luft kod svakog vozila tako da ja sad vozim sa neispravnom letvom volana a auto je u garanciji. U Beogradu neće da mi prime vozilo na pregled i reklamaciju kažu morate ići tamo gde ste kupili vozilo. Možete li mi dati savet šta da radim kome da se obratim jer ja nemam više gde da odvezem auto pošto je u garanciji ?

SAT Media HUB

25.10.2024. 11:12

Žao nam je što čujemo da ne možete da rešite problem. Mi ćemo se potruditi da vam pomognemo sa pravilnim tumačenjem i kroz kontakt sa uvoznikom. Inače, stil kočenja odnosno vožnje vrlo često može da uzrokuje problem sa diskovima i nije potrebno mnogo da postanu krivi naročito ako posle duže vožnje hladnom vodom operete vrele diskove. Ko hoće može da upropasti diskove za jedan dan, bez ikakvih problema. Taj deo je zaista diskutabilan. Dovoljno je da siđete sa planine tako što dugo držite kočnicu i diskove dugo držite na visokoj temperature pa da se dogodi isto. Biće problem veštačiti šta se stvarno događa. Ali, letva volana bi morala da bude drugačija priča. Potrudićemo se da proverimo. Molimo vas da nam dostavite na e-mail adresu internet@satmediagroup.net detaljne podatke o tome koji je automobile u pitanju, broj šasije, kada je kupljen, kada ste bili u servisu, sa kim ste komunicirali, ko vas je odbio u Beogradu, kada je to bilo... Što više detalja nam pružite moćićemo bolje da proverimo šta je moguće rešenje.

Ratko Malbasa

25.10.2024. 23:27

Poslao sam vam mail,hvala vam !

Aleksandar Perać

22.10.2024. 20:59

Užas.

Marko Petrović

17.10.2024. 08:40

Neko je već napisao ovde, ali ponoviću, jer je veoma važna tema, uskoro se menja sat, mrak će biti ranije. Pre nekog vremena osvojio sam kamericu za snimak sa autoputa, gde "tamić" vozi neosvetljen sa zadnje strane, od tada pa do danas, situacija je mnogo gora. Veoma veliki broj neosvetljenih, neispravnih vozila na putevima se vozi noću, traktori posebno, kao i stariji kamioni. Mislim da nam treba cela emisija samo o tome, kao možda i neka reklama agencije za bezbednost, plus neki specijal od traktorima i kamionima. Često gledam horor film uživo, jezive stvari se dešavaju jer ljudi nemaju svest da vozila moraju biti tehnički ispravna. Ukazivao sam, stajao, pokazivao i dobio sam samo srednji prst, psovke itd. Molim vas još jednom, posvetite jednu celu emisiju, ili bar pola, može i neki specijal ako Rts dozvoli u saradnji sa nekom drugom emisijom, da dopre do starijih ljudi kao i do mlađih, može i reklama ako Agencija za bezbednost saobraćaja želi dq spase neki život. Ja se nudim da snimimo to i da pomognem, može na auto putu, magistralnom, selu, gde god. Svi smo ugroženi, a da nismo svesni toga.

SAT Media HUB

18.10.2024. 15:30

Mi smo, kao redakcija, u više navrata pisali i pričali o ovom i sličnim problemima. Ukoliko imate pretplatu na SAT HUB aplikaciju i na njoj skupljate poene, možete uploadovati foto ili video materijal, uz prigodan komentar, i to ulaskom u obeleženu rubriku u sredini donjeg dela aplikacije. Tako će naši pratioci moći da vide problem na koji ukazujete, a nama ostaje da se nadamo da će to doći i do onih koji treba da te probleme rešavaju.

Milan Sušić

16.10.2024. 12:52

Voleo bih da nakon patrola izveštaj bude dopunjen i potrošnjom automobila koje koristite u patroli. To je interesantan podatak, daje dosta objektivnu sliku o vozilima. Drugo, kada pričate o bezbednosti automobila, snimanje je jedna od najopasnijih radnji a to kontinuirano primenjujete. Možda da nađete neki drugi način, da onaj koji priča bude suvozač. Pokrenite akciju nosne patrole na putu, ogroman broj vozila ide sa neispravnim svetlima a to je veliki bezbedonosni rizik. Sada kada imate hub, napravite i tabelu automobila koji su u kategoriji testiranih, kako bi se lakše stvarala neka slika o vozilu, da vidimo ko su mu konkurenti, pogotovu danas kada se to sve pomalo prepliće.

Dejan Koželj

15.10.2024. 19:48

Dobro bi bilo da jednu emisiju posvetite podsećanju na osnovne elemente ponašanja u saobraćaju: 1 U nekim zemljama (UK) ako stojite i trubite odvešće vas kod psihijatra na ispitivanja. Zašto trubite kada se ne krećete 2 Dobar deo vozača uključuje pokazivač pravca kada započne skretanje. Pokazivač pravca obaveštava ostale učesnike u saobraćaju na nameru a ne na radnju. 3 Pozdravljam vašu obuku mladih vozača. Najveći broj učesnika u nezgodama su mladji vozači

Borislav Mladjan

4.10.2024. 21:02

Pozdrav narode sve pohvale za emisiju Sat. Do sada ste pravili razne emisijeo saobracajnim propisima i davali objasnjenja gde se najcesce gresi. Ako mogu da vas zamolim da napravite jednu reportazu o greskama koje se cesto desavaju i sve su cesca pojava u saobracaju. Naime u poslednje vreme sve se cesce desavaju nezgode na pruznom prelazima zbog nepostovanja saobracajnih propisa, a stvari pogorsavaju snimci na drustvenim mrezama na kojima su branici i polu branici na pruznom u kvaru.

Predrag Milovanović

28.9.2024. 14:37

Već 3. put Vam pišem u nadi da ćete mi najzad izaći u susret. Naime, pisao sam Vam da se nekako izmeni Pravilnik o polaganju teorijskog ispita za predavače teorijske nastave. Smatram da moje kolege, diplomirani saobraćajni inženjeri, trebaju da imaju neku prednost pri polaganju teorijskog ispita, uz sve dužno poštovanje prema instruktorima i svim drugima koji uč̣estvuju u obuci budućih vozača. Obzirom da smo mi, diplomirani inženjeri saobraćaja već polagali te ispite koji se polažu na teorijskom delu ili barem neki deo od toga, trebali bi da nam zaposleni iz Agencije za bezbednost saobraćaja to priznaju. Takođe, smatram da je minimum od 80% za polaganje svakog dela na teorijskom ispitu mnogo i da bi tu granicu trebalo spustiti. Pošto će se već menjati ZOBS, eto prilike da se i o tome diskutuje. Srdač̣an pozdrav

SAT Media HUB

1.10.2024. 16:27

Mi nemamo moć da menjamo pravilnike pogotovo ne one koje država ne želi da promeni. Nema potrebe da nama pišete ni treći ni peti put jer ne zavisi od nas da li će se tako nešto menjati. Mi ne kreiramo pravila niti diktiramo kako će da izgledaju. Mnogo je svrsishodnije da vi i vaše kolege uputite inicijativu na pravu adresu a da vas mi podržimo javno i da objavimo to što ste vi kao stručnjaci i školovani ljudi uputili državnim institucijama. Što se tiče minimuma od 80% vama je to možda mnogo, nekome je malo, a mi nismo ti koji želimo da sudimo jer kada bi se zalagali za olakšanje ispita mi bi bili direktno krivi za nečije stradanje na putu. Eto prilike da se vi kao školovani ljudi i stručnjaci angažujete oko jedne teme kako i dolikuje, a mi kao medij da radimo svoj posao – izveštavamo o onome što se događa.

zoran tosic

27.9.2024. 23:39

Krajnje je vreme da se pozabavite bahatošću PEŠAKA. I kao vozač i kao pešak, odgovoran sam učesnik u saobraćaju . Svakodnevno smo svedoci da pešaci prelaze ulicu kad i kako im padne napamet pri tom uopšte ne gledajući situaciju u saobraćaju, gledaju samo pravo kao da su kod kuće a ne na ulici a takođe se šetaju ulicom kao da su na selu a ne u velegradu i pritom se bune kad im svirate kao da smo mi na trotoaru a ne oni na ulici. Postoji li podatak kada je zadnji put neki pešak kažnjen. Edukovati pešake da je pešački prelaz jedino mesto gde smeju da pređu ulicu TEK KADA SE UVERE DA JE TO BEZBEDNO I DA VOZILA MOGU NA VREME I BEZBEDNO DA SE ZAUSTAVE, a ne kada oni to požele . Džaba što su u pravu ako poginu ili ostanu invalidi a neko ispašta zbog njihove bahatosti. Pozdrav

SAT Media HUB

1.10.2024. 16:28

Pre nekoliko nedelja, tačnije pred 1.septembar i polazak dece u školu, celu emisiju smo posvetili bahatošću svih učesnika u saobraćaju, pa i pešaka, koji svi od reda predstavljaju loš primer deci koja će koliko sutra samostalno u saobraćaj.

Goran Lompar

28.9.2024. 12:30

Да додам још, ми смо индивидулци, али нисмо сами, треба бити опрезан тиме што се мисли и на друге учеснике. Хвала

Goran Lompar

28.9.2024. 12:27

Браво, коначно прави коментар.

Zoran Pavlović

27.9.2024. 15:50

Prvo da pohvalim vaš rad i trud! Moje je pitanje i predlog je vezano na izmeštanje šahtova sa kolovoznih površina na trotoare. Može li se dati neki predlog institucijama koje planiraju velike rekonstrukcije ulica u gradovima, da se ti šahtovi konačno izmeste tamo gde stoje u mnogim velikim gradovima u svetu ( ispod trotoara). Ovakva stanje kao kod nas je neodrživo! Sajtovi su na kolovozu i preko njih dnevno pređe na hiljade točkova i neminovno dolazi do njihovog utonuća i propadanja asfalta. Ovo je neko moje razmišljanje i možda je neko već i pokrenuo tu inicijativu?! Pozdrav redakciji i pratiocima na sat habu.

SAT Media HUB

2.10.2024. 11:55

Izmeštanje šahtova nije samo izmeštanje poklopaca već kompletnih instalacija a to je veliko pitanje da li je svuda i uvek moguće. Mi nismo stručnjaci za građevinsku delatnost pa ne bismo da ulazimo u takvu priču.

Josip Ajzenbajser

27.9.2024. 15:05

Postovani vasu emisiju pratim od 90 tih godina i stvarno iz godine u godinu ste sve bolji i bolji i pratite tehnologije i znate da pojedine odgovorne prozovete stoga bih vas zamolio i skrenuo paznju ako bi mogli da odvojite neko vreme da vidimo ko i kako vrsi kontrolu radova i zatvaranja ulica bar po Beogradu jer trenutno izgleda da ulicu moze da zatvori ko i kada god hoce a o duzini izvocjenja radova ( nerada ) svvedoci su svi gradjani kada vide par radnika ( 4-5) a zatvorena ulica koja je zila kucavica ovog grada npr glavna u Zemunu radila se 1god a nema ni 1km ( za to vreme ceo grad moze da se napravi) sad trenutno Marije bursac isto u zemunu radovi traju od proletos saobracaj presmeren pored vrtica i osnovne skole ima takvih slucajeva po celom gradu i sto je najgore po zavrsetku radova veoma brzo dolazi do pucanja asfalta i stvaranja udarnih rupa. Hvala na odvojenom vremenu.

SAT Media HUB

2.10.2024. 11:56

Svaki izvođač ima rok u kome radovi treba da budu završeni ali rok ne može biti fiksni jer zavisi i od vremenskih uslova ali i od toga da li se radovi obavljaju pod saobraćajem ili ne. Zato je nemoguće bilo koga uhvatiti za to da li je ispoštovao rok ili nije jer uvek postoji mogućnost za njegovo produženje.

Predrag Zlatar

27.9.2024. 15:01

Beograd, Zemun, ulica 22. Oktobra, rekonstruisana posle poplava 2014. godine, grad platio skoro milion evra za sanaciju temelja zgrade koja je bila ugrožena zbog podzemnih voda. Od tada, izmešten je gradski prevoz iz ulice i zabranjen saobraćaj vozilima težim od 3,5 tona. Svakodnevno vidim da turistički autobusi i kamioni ne poštuju ovaj znak. Da li imate predlog kako da se ovaj problem reši? Iako na papiru sve deluje logično i jasno ali nažalost niko ne kontroliše i sankcioniš kršenje saobraćajnog znaka.

SAT Media HUB

1.10.2024. 16:31

Imamo predlog – pišite nadležnima i protestujte, a mi ćemo vas podržati pisanjem o protestu. Ovako, u gradu i opštini kažu da nemaju pritužbe, pa se pitaju zašto se samo SAT buni kada mi nismo u Zemunu.

ivana Petković

27.9.2024. 21:25

Mrtva trka izmedju Zemuna i Voždovca po rupama na putu i nervnog kolovoza

Magnumns

27.9.2024. 14:30

Особе са инвалидитетом и њихове породице званично могу да остваре погодности које треба да им олакшају свакодневницу, и приближе "равноправном" искуству са здравим и правим људима. Сваком треба мало одмора и времена за себе, па и члановима породица који помажу сваки дан, цео дан. Први проблем је што се услови за добијање налепнице за паркинг одређују на нивоу града, а важе свуда једнако. Негде су критеријум симптоми, а негде одређене болести. У случају када неко болује од болести другог назива, а има сличне симптоме, у једном граду би остварио право које би важило свуда, а у другом је немоћан јер у време писања критеријума политичари нису навели ту конкретну болест. Конкретно оболели од Паркинсонове болести не могу да остваре права као оболели од МС, иако су крајњи ефекти поред мноштва осталих и потешкоће у кретању. Те потешкоће је тешко објаснити и дочарати лаицима, а још теже лекарима у комисијама који би требали то боље да разумеју. Лекови кратко делују, узимају се често. Оболели у једном тренутку може да се попне на степенице сам, у року од 15 минута је потпуно непокретан, згрчен од главе до пете, не може ништа сам, чак ни лек не може да узме. На жалост оваквих пацијената у свету је све више. Пмозите медијским притиском да се ова болест законски препозна у целој Србији.

SAT Media HUB

2.10.2024. 11:57

Vaše pitanje je veoma ozbiljno i sigurno je da bi neko morao da se pozabavi time ali to nismo mi jer nemamo ni znanja ni uticaja na medicinske probleme niti možemo da to uvrstimo kao temu u naše medije budući da prevazilazi naše mogućnosti.

Зоран Ивановић

27.9.2024. 14:27

Предлажем да прикупите податке, можда и да снимите, проблематичне и по живот опасне раскрснице, које су регулисане светлосном сигнализацијом али лоше. Као пример наводим раскрсницу улица Вардарске и Јована Ристића, из правца улице Генерала Милојка Лешњанина. Улице се укрштају не под правим углом а условно зелено се укључује без задршке тако да је практично увек зелено за скретање десно и пешаци су често у опасности да прелазе на своје зелено светло. Такво условно и туп угао укрштања доводи до ситуације да нико не обраћа пажњу на друге учеснике у саобраћају, пешаке и сви се залећу, нико не смањује брзину а никако да стане и пропусти пешаке.

Milan Sušić

19.5.2025. 21:07

Poštovani, imam problem sa pristupom starijim člancima, hteo sam da pročitam članak o VOLVO XC 60, članak je nedostupan, sistem prijavljuje grešku. Mogli bi ste da poradite na nekom sadržaju - registru testova i članaka, kako bi bilo moguće pročitati i malo starije objave.

Damir Bogdanovic

18.5.2025. 14:26

Pozdrav,dali se zna dokle se stiglo na temu prenosivih garaznih tablica Od ne davno postoje i u Bosni i Hercegovini pa me interesuje sta je problem kod nas u Srbiji da ne mogu da se naprave po modelu od nekih zemalja iz regiona Hvala,svako dobro...

Miša Boraković

16.5.2025. 18:07

Zdravo. Planiram put do Turske, tačnije do Bodruma preko Istanbula. Odgledao sam patrolu od 03.08.2024. U patroli ste pričali o HGS-u i putarini. Mene zanima koliko ste na kraju uplatili novca na HGS-u da bi imali do Bodruma i nazad preko Istanbula?

Alexs Mack

13.5.2025. 12:30

Poštovani, molim za informaciju da li je i pod kojim uslovima moguća registracija vozila koje je bilo registrovano na invalida bez donjeg ekstremiteta, desna potoklenica, gde su bile ugradjene na postojeće originalne komande - ručne komande gasa i kočnice. Naime, vozilo je prodato osobi koja nije invalid i to bez ugradjenih ručnih komandi i uskoro treba da se registruje pa se iz navedenog razloga postavlja pitanje da li je moguć tehnički pregled i registracija takvog vozila kao i da li je potrebna dostava još neke dokumentacije? Ukoliko nije upućen e-mail ne odgovorajaću Vašu adresu, molim da je Vi prosledite kako bi mogao da dobijem odgovor. Unapred se zahvaljujem na odgovoru.

Milan Jankovic

11.5.2025. 14:35

Ставите титлове на енглеском језику за повећање гледаности. Да ли може емисија о електромагнетном зрачењу у електричним аутомобилима и да ли штети и колико

Dejan Bradonjic

6.5.2025. 11:31

Волео бих да обиђете у Грчкој место Сервиа (на грчком Србија) да видимо зашто се тако зову. И питање зашто не ради сајт за трајекте greektrip.gr?

Vladimir Mitrasinovic

3.5.2025. 21:33

Postovani gospodine Alvirovicu. Molim vas da u nekoj narednoj emisiji obradite ili pak objasnite kako je ovo moguce. Drugaru su oduzeli vozacku dozvolu B kategorije zbog 1.2 promila alkohola. I po logici ne bi smeo da vozi automobil B kategorije. Al ta logika ne vazi. On sme da vozi automobil ako je na njega prikacena prikolica. I on bez obzira na kaznu po ceo dan vuce onu prikolicu 🤣

SAT Media HUB

6.5.2025. 12:58

Nismo baš sigurni da je to što radi sasvim po zakonu jer ako je ostao bez dozvole za B kategoriju to znači da nema dozvolu za bilo šta što je B. U teoriji on bi, da ima dozvolu za kamion i autobus i dalje mogao da vozi vozila iz C i D kategorije.

Dragan Lazic

1.5.2025. 09:45

Postovani, nedavno sam procitao post na fb da je u Makedoniji magistrala, koja vodi ka prelazu Medzitlija, kompletno zavrsena i da je dozvoljena brzina 100km/h. Da li znate nesto o tome i eventualno da li je u planu nova/stara patrola tim pravcem?

SAT Media HUB

6.5.2025. 13:02

Nemamo informaciju da je put otvoren za saobraćaj ali kao što smo pokazali u našoj prošloj patroli, tim pravcem nova magistrala obuhvata samo jedan deo pravca a ne celu deonicu preko Prilepa do graničnog prelaza.

Ivica Malko

29.4.2025. 17:55

Poštovanje. Imam pitanje u vezi vaših vesti, obaveštenja i slično sa kojima možemo da skupljamo bodove i dobijamo premijum za sve što je na sajtu. Ne znam šta je u pitanju ali ja dobijam jednu do dve vesti dnevno, a kada uđem na aplikaciju, gomila vesti i koje čega. Postoji li neki problem? Sa 300-400 bodova, spao sam na ispod 100. Što se tiče ostalog i vašeg rada sve pohvale i samo tako nastavite.

SAT Media HUB

6.5.2025. 11:53

Dnevno imamo toliko novih notifikacija koliko i kažete da dobijate. Svaki novi članak se objavljuje sa notifikacijom, Ako otvorite svaku notifikaciju sigurno ćete imati dovoljan broj bodova da i dalje imate pristup.

SAT Media HUB

6.5.2025. 11:53

Dnevno imamo toliko novih notifikacija koliko i kažete da dobijate. Svaki novi članak se objavljuje sa notifikacijom, Ako otvorite svaku notifikaciju sigurno ćete imati dovoljan broj bodova da i dalje imate pristup.

Igor Neric

26.4.2025. 18:19

Dobar dan,postovanje,imam jednu dilemu i mislim da mi vi možete pomoći i dati pravi odgovor,interesuje me da li je dozvoljeno tj bezbjedno staviti uzu felnu od one koju je fabrika propisala za neki automobil,imam automobil na kojem fabricka felna je 6.5jx15,a imam alternativnu felni 6jx15,i ako to uradim da li će se odraziti na upravljivost i stabilnost,naravno dimenzija guma ostaje ista? Hvala unaprijed.

Milun Bojović

21.4.2025. 13:30

Pozdrav, Da li bi ste mogli da napravite pretragu da prepoznaje s kao što ili c i ć/č ili slično. Primjer, ako tražim "sta je volt" - nema rezultata, a ako tražim "šta je volt" - onda naravno nađe

Ivica Milosavljević

19.4.2025. 10:38

Поштовани, Молим за тест 1.3 ДДЦТ Џип Компаса након 100000км (попут теста Ренегејд модела). Волео бих да чујем искуства мајстора. Срдачан поздрав

Lazar Filipović

18.4.2025. 16:33

Dobar dan Pokušao sam da dobijem odgovor od MUP-a ali bezuspešno. Navodno je krajem prošle godine promenjen zakon o bezbednosti saobraćaja i da je sa B kategorijom moguće voziti motocikle do 125ccm i 11kw. Da li je ova informacija tačna? Unapred se zahvaljujem Pozdrav

SAT Media HUB

24.4.2025. 10:36

Ova informacija nije tačna, jer nije bilo nikakve izmene krajem 2024. Bila je izmena u martu 2025, koja nema veze sa ovom temom.

Sasa Maksimovic

12.4.2025. 15:15

Dobar dan postavana redakcijo i Mladene,uskoro imam u planu da kupim auto ali posto decenijama unazad vozim dizel motore nisam bas upucen koji je do ar i pouzdan benzinac i dali je vasa strucna preporuka automatski ili manuelni menjac posto je meni svejedno.Unapred zahvalan,Pozdrav.

Predrag Đorđević

5.4.2025. 23:54

Poštovana gospodo, Vaš sam redovni gledalac godinama. Trenutno imam problem koji ne mogu da rešim pa molim za malu pomoć ili instrukcije. Vlasnik sam Opel Astre ENJOY B14XFL turbo 1.4 sa 125 KS, broja motora W0LBD6EBXGG006091 kupljene u Srbiji kod našeg predstavnika "Interauto Trade" - Preljina u novembru 2015 godine. Usled prijavljivanja kvara na motoru obraćam se servisu, gde je vozilo i kupljeno, u novembru mesecu 2024 godine. Vozilo mi vraćaju posle mesec dana kao ispravno ali odmah po preuzimanju vozila računar detektuje kvar i ja vozilo vraćam u servis. I posle druge popravke ja auto preuzimam ali i ponovo vraćam u servis krajem decembra 2024 godine. Danas su me obavestili da je nešto plastično u motoru polomljeno ( nešto na uljnoj pumpi ) i da je izrisovalo cilindre i da je nemoguća popravka motora, jer se za ovaj motor ne radi generalka ( motor od aluminijuma ). Napominjem da je auto svo ovo vreme servisiran u ovlašćenom servisu gde je i kupljen. Usled lošeg servisiranja ili izuzetno lošeg kvaliteta izrade, veliki servis sa zamenom pogonskog lanca je obavljen na cca 125.000 pređenih kilometara. Fatalan kvar koji oni nisu u stanju da poprave je nastao na cca 145.000 pređenih kilometara. Uvek sam smatrao da su Opelova vozila kvalitetna i baš iz tog razloga sam se i opredelio za to vozilo. Ovo Vam pišem jer me zanima da li ima istine u ovome što me servis obaveštava ili je kvar nastao usled lošeg servisiranja vozila. S poštovanjem, Predrag Djordjević Svetozara Markovića 74/13, 34000 Kragujevac, Srbija +381641307568 predragdjordjevic64@gmail.com

Sasa Sailovic

2.4.2025. 12:05

Postovani, na putu sam za Barselonu sa elektricnim automobilom Hyndai Ioniq6, da li bi Vam bilo od korosti da Vam saljem videe iskustva sa Ionity punjaca i koliko je rasirena mreza od Srbije do Spanije.

Nikola Kecman

1.4.2025. 23:54

Poštovani, interesuje me iz kog razloga registracionu nalepnicu za hibridna vozila moramo isključivo u SUPu da podižemo dok sva ostala plaćanja možemo obaviti u nekom od agencija ili tehnički pregleda? Hvala unapred.

Nikola Kecman

1.4.2025. 19:01

Poštovani, interesuje me iz kog razloga registracionu nalepnicu za hibridna vozila moramo isključivo u SUPu da podižemo dok sva ostala plaćanja možemo obaviti u nekom od agencija ili tehnički pregleda? Hvala unapred.

Milan Tomic

30.3.2025. 11:17

postovani, hvala vam na kontentu super ste! Ima li kakvih vesti vezano za Xpeng na nasem trzistu, tacnije Xpeng G9? Hvala unapred!

Vladimir Stojmenović

28.3.2025. 10:30

Poštovanje. Pitam se da li po obavljenom tehničkom pregledu vlasnik može dobiti kopiju parametara uređaja koji su kontrolisani. Dijagrami i vrednosti...uvid u stanje vozila. Ovako samo dobijemo račun,registracioni nalepnicu,bez nekog detaljnijeg opisa.Vozilo treba da je bezbedno zbog nas a ne ...Više nema kontrolnih tehničkih pregleda,čast izuzetcima gde se mogu obaviti a godinu dana je dug period.

SAT Media HUB

2.4.2025. 06:48

Svakako pitajte na tehničkom pregledu za sve podatke koji vas zanimaju. Oni to ne daju redovno jer ljude ne interesuje niti im je potrebno za bilo šta kasnije ali uvek možete da se dogovorite sa njima da vi želite da znate

Aleksandar Velimirović

27.3.2025. 17:06

Pozdrav, ne radi vam "back dugme" na novoj verziji aplikacije. Moze se izaci s clanka/videa ali ne sa bilo koje druge stranice (moj profil itd.), kao ni izlazak iz Hub app-akad se stisne "back" na telefonu. Mozda i da zapamti korisnika posle update-a aplikacija jer ne znamo svi sifre Pozdrav

SAT Media HUB

28.3.2025. 14:23

Hvala vam što nas pratite, radimo na tome.

Danijel Zubanov

26.3.2025. 01:53

Poštovani, razmišljam o kupovini BYD Atto 2. Razlog kupovine je najviše vožnja po gradu. Možete mi reći nesto više o ovom automobilu. Razmišljao sam i o kupovini Grande Pande ali sam se iskreno razočarao o kvalitetu panela na vratima i ima jos nekih stvari koje si zapale za oko u negativnom smislu. Pozdrav, Danijel

Ivan Šakić

24.3.2025. 21:07

Poštovana redakcijo , postao sam vlasnik Smarta EQ Brabusa . Obzirom da pratim Mladenove patrole zanima me koju aplikaciju on koristi za informisanje oko dostupnih Punjača na benzinskim pumpama kao i mogućnost plaćanja telefonom . hvala unapred. Ivan

SAT Media HUB

2.4.2025. 06:51

Koristi više različitih aplikacija i o njima smo govorili u našim emisijama pogotovo patroli kroz Srbiju gde smo obišli 1500km koristeći samo brze punjače. Aplikacija koja daje informacije o dostupnim punjačima je Plug Share, aplikacije koje se mogu koristiti za punjenje su Orion eMobility, Charge&Go i eDrive. Korisna je i aplikacija ABRP za planiranje putovanja.

Ivan Šakić

11.4.2025. 14:11

Hvala na odgovoru . Skinuo sam sve pomenute aplikacije . Vrlo korisno

Vladan Stojanovic

22.3.2025. 21:15

Postovana redakcijo, molio bih Vas za informaciju kad se u ovoj godini planira besplatna obuka za mlade vozače sa probnom vozačkom dozvolom. Hvala unapred.

Milan Jankovic

20.3.2025. 13:20

Јако бих волео да направите тестирање електричних аутомобила на електромагнетном зрачењу, снага и да ли је штетно за здравље. Срдачан поздрав Милан

Ivan Bogdanović

16.3.2025. 19:09

Poštovani, kvizovi su super! bilo bi lepo kada bi bili češće,bar jedan nedeljno. A savršeno bi bilo kada bi nam se na kraju kviza pokazali i tačni odgovori. pozdrav

Marko Šarić

10.3.2025. 15:31

Poštovani, gledao sam poslednju emisiju gde ste pričali o merenju izduvnih gasova prilikom tehničkog pregleda pa me interesuje da li mogu da prođu tehnički automobili kojima je isključen sistem adblue?

Bojan Rakić

9.3.2025. 11:43

Poštovani, Kako se bliži sezona odmora i putovanja svima nam je potreban mobilni telefoni i internet. Sada postoji veliki broj telefona sa esim karticama i veliki broj aplikacija koje nude ovu vrstu usluge, pa shodno tome želim da postavim pitanje da li ćete u narednim patrolama koristiti ovakvu uslugu? I na vama svojstven način objasniti kako da na najbezbednije način koristimo ovu uslugu. Srdačan pozdrav.

Dusan Grozdanic

5.3.2025. 19:35

Pozdrav svima. Da li je CLA motor  1.3 nenzin dobar ? Većina kupaca će biti savršeno zadovoljna bilo kojim od dva benzinska motora, sa oznakom CLA 180 i CLA 200. Oba su verzije 1,3-litarskog motora, sa 136 ks i 163 ks. Nude istu ekonomičnost goriva, ali CLA 200 je malo brži , a ovaj motor se čini prilično brzim. no sta je sa trajnoscu, da li je npr. polovnjak od 150k macka u dzaku ili ... natavno podrazumeva se da je servisiran, normalno vozen, mazen i pazen?. Znacilo bi mi puno vase misljenje, jer imam prethodnu generaciju 1.6, 150ks te ne bih voleo da se zaletim ! hvala puno

Milos Nikolic

4.3.2025. 17:44

Postovanje.Zelim i vama da se obratim u vezi jedne teme koja moze biti interesantna,a radi se o kukama za vucu.Ja sam se pismom vec obratio Agenciji za bezbednost saobracaja i to pismo cu ovde prekopirati u celosti.Jedino ne znam kako bih mogao da vam posaljem i fotografije konkretnih primera,pa ako vam nije problem mozete mi ovde napisati kako da dostavim fotografije.Srdacan pozdrav. Postovani. Posedujem vozilo Land Rover Freelander iz 2003 godine.Vozilo je uvezeno u Srbiju mislim 2012 godine,a u mom vlasnistvu je od 2014 godine.Vozilo je uvezeno sa kukom za vucu prikolice i kao takvo je registrovano sve do promene zakona,sad bas ne znam tacno do koje godine,ali verujem da je imalo sigurno vise od 5 registracija u Srbiji sa kukom za vucu.Kada je doslo do promene zakona,ja sam fabricku kuku skinuo sa vozila i nastavio da tako upotrebljavam vozilo.Na ideju da vam pisem sam dosao tako sto sam letos sreo turiste iz Velike Britanije koji voze isto vozilo kao sto je i moje.U razgovoru sa njima sam dobio informaciju da njihov automobil tako prolazi tehnicki pregled bez ikakvih problema.Pregledom njihovog vozila sam ustanovio da je njihova kuka za vucu ustvari potpuno ista kao i ona koju sam ja imao na mom automobilu,pa sam ih zamolio da fotografisem njihovo vozilo (poslacu vam i ti sliku Land Rover bordo boje).Kako mene secanje sluzi,kada je doslo do promena zakona,bilo je reci da kuka mora biti takva da se moze odvojiti sama lula,kako ona ne bi strcala van gabarita vozila.Kako pomenuti Land Rover ima zamenski (peti) tocak na zadnjim vratima,koji je najisturenija tacka na vozilu,bez obzira da li je kuka namontirana ili nije,moja predpostavka je da su na ovim vozilima one i pravljene upravo tako da sama lula kuke bude bez sistema za demontazu,jer svakako nije van gabarita vozila.U prilogu vam saljem i fotografije mog vozila,ali i fotografije same kuke,gde se nedvosmisleno moze utvrditi da je ona proizvedena i da potpuno odgovara vozilu Land Rover Freelander.

Sasa Maksimovic

19.2.2025. 18:59

Dobro vece postovana redakcijo.Hteo sam da vas pitam za jednu informaciju.Hocu da kupim Toyotu RAV 4 plug in hybrid pa sam hteo da pitam dali je pametno kupiti taj auto ili VW?I jedno obavestenje sto se tice automatskog menjaca,koja je razlika izmedju cvt i e-cvt menjaca koji je bolji? Hvala.

SAT Media HUB

21.2.2025. 12:13

Pitanje vam je suviše uopšteno jer je u stilu da li je bolje da kupim kiflu ili perecu. Svaki proizvod ima svoje prednosti i svaki se dopada određenoj vrsti kupca. Tako da ne možemo da vam kažemo šta je bolje u tako uopštenom pitanju. Sve zavisi od cene, načina kupovine, koliko skoro planirate da prodate taj auto, gde živite, koliko imate para za održavanje…. Recimo, ako nemate svoju garažu ili mogućnost da punite plug-in bateriju kod kuće onda je kupovina plug-in sistema besmislena jer ćete vući tešku bateriju bez razloga. Što se tiče menjaća CVT je odlično rešenje ako se vozite često po gradu ili magistralom, a loše rešenje ako putujte visokim brzinama autoputem jer nećete imati ni performanse ni udobnost vožnje ni nisku potrošnju.

Fikret Pasovic

16.2.2025. 15:05

Poštovani, već neko vreme imam problem ori noćnoj vožnji pa iznosim ovde stav i možda poziv da se napravi emisija i istraživanje šta sve ljudi ugrađuju u svoja vozila. Naime, sve mi je teže mimoilaženje noću jer mi u susret neretko naiđu vozila sa belim svetlima koja su oborena a opet veoma jaka. pored aftermarket ugrađenih svetala sve češće se susrećem sa SUV modelima, a ja vozim niskog karavana, tako da čak i nova fabrička svetla znaju da smetaju ako sedite niže. Za ovo drugo verujem da nema leka, ali za ovo prvo verujem da ima. Skoro je na facebook-u iskočila reklama sa demonstracijom koliko su jaka svetla koja prodaje ts firma. Pozdravio sam ih uz želju da pohapse i ni nih i ove što to ugrađuju. Totalno nebezbedno. Nemam problem sa vidom i imam 42 godine.

Alen Grba

13.2.2025. 21:03

Poštovani, da li možete da nam kažete koja dokumentacija je potrebna za uvoz električnog automobila i koliko to sve košta tj poskupljuje sam automobil ?

M J

10.2.2025. 17:53

Poštovani, Sviđa mi se što postavljate kvizove, međutim, bilo bi lepo da na kraju osim rezultata vidimo i na koja pitanja smo dali pogrešne odgovore i koji su ispravni. Srdačan pozdrav.

Denis Lazarevic

4.2.2025. 16:41

Postovani...Dali znate da postpeid Tag ima problema?Neotvara se rampa.Meni se to desilo pre par dana a kazu mi da nisam jedini. Nema nikakvih informacija od JP putevi srbije. Srdacan pozdrav za Mladena i celu ekipu.

Denis Lazarevic

4.2.2025. 15:55

Postovani...Dali vam je poznato da postpeid Tag ima problem. Ocita Tag ali neotvara rampu.Meni se desilo pre par dana a rekli mi da nisam jedini. Nikakvo obavestenje od JP putevi srbije,da ljudi neidu na ENP dok nerese problem. Srdacan pozdrav celoj ekipi!

SAT Media HUB

6.2.2025. 09:43

Nije nam poznato da postoji neki sistemski problem. Svakako je kao i sa svakom tehnikom moguće da postoji neki lokalni problem. Svaka oprema na svetu može da se pokvari pa kad se dovoljno ljudi žali na to onda neko i reaguje ako postoji problem. Naša redakcija koristi ukupno 12 TAG uređaja i nismo iskusili ovakav problem ni u jednom trenutku.

Stefan Dojcinovic

3.2.2025. 19:58

Poštovani, interesuje me sledeće, auto je kupljen u Srbiji, u Mercedesovom salonu, koji je uvezen iz Nemacke i registrovan u Nemačkoj 15.03.23.god. U Srbiji je kupljen 24.05.24.god. Pitanje: po ugovoru garancija proizvodjaca vazi 2 god od datuma prve registracije., sto bi u tom slučaju bio datum 15.03.25.god. S obzirom da je auto kupljen 24.05.24.god da li stičemo pravo da od datuma kupovine vazi garancija ili je ipak važeća garancija od datuma prve registracije?

Veljko Nikolic Ludi Miloica

30.1.2025. 21:25

Poštovana redakcijo SAT Zasto kod nas nema goriva E85 Etanol! Ili ti FlexFluil, Ima ga skoro svugde u Evropi . Male modifikacije su potrebne za benzince ( uhradnjom malog elektronskog uredjaja ili reprogramiranjem). Dosta je jevtinije a ekolosko je! Veliki pozdrav

Nemanja Todorović

27.1.2025. 18:20

Poštovani, zanima me da li imate nekakvih informacija oko budućeg autoputa Niš-Priština-Drač, takodjer sam se vozio novim moto-putem Šabac-Loznica, isključenje u Prnjavoru je katastrofalno do te mere da je rupa do rupe ,a asfalta ne postoji. Takodjer Vam skrećem pažnju o tome što šleperi često voze u pretovaru i bez pokrivenog tereta u rasutom stanju, da li će se stvari poboljšati u tom pogledu izmenom Zobs-a? Srdačan pozdrav.

SAT Media HUB

31.1.2025. 16:03

Izgradnja autoputa E-80, od Niša do Drača u Albaniji počela je izgradnjom deonice od isključenja sa autoputa E-75 do petlje Merošina. Reč je o brzoj saobraćajnici koja je završena u julu 2023. godine i nakon toga nijedna druga deonica nije puštena u saobraćaj. Kada će se nastaviti izgradnja ove saobraćajnice, ostaje da vidimo. Kada je reč o pretovaru kamiona i prevozu rasutog tereta, sve to je regulisano zakonom, a ostaje da se vidi koliko efikasno će se zakon primenjivati i na terenu.

B B

21.1.2025. 16:30

Bilo bi odlično da uradite zimsku oatrolu do Dolimita, imajući u vidu da je sve vise nasih ljudi zainteresovano za to destinaciju

Nemanja Lukovic

19.1.2025. 22:48

Postovano Redakcijo, Da li neko moze da se pozabavi pitanjem kada Tesla planira da otvori ekspozituru u Srbiji. Mi jesmo malo tržište ali nismo bas toliko manji od susedne Hrvatske. Da li je takođe moguće da nijedna osiguravajuča kuća ne želi da kasko osigura polovne Tesla automobile koje bi smo sami uvezli i koje bi sami o svom trošku vozili u Hrvatsku u zvanican servis za sve vrste popravki...

Dragan Kukić

12.1.2025. 19:03

Pozdrav. Imam jedan problem, netipičan, tako da ste mi vi jedina moguća pomoć. Imam kamp prikolicu , ogromnu, 9 m sa rudom i 2.5 m širine. Išao sam prošle godine od Novog Sada preko Bugarske na Tasos. Sve je bilo super, ali imao sam problem na graničnom prelazu Kalotina. Jedva sam ušao u Bugarsku ali bukvalno jer su im kućice usko postavljene a još imaju dole dodatno neke branike ili gelendere, koji dodatno sužavaju prolaz. Ostalo mi je svega po par milinetara sa svake strane. Prikolica je dugačka i bilo je jako teško proći pri tom da ništa ne zakačim. Gora situacija je bila u povratku jer na toj liniji dve kućice nisu u osi već se maše za par cm. Ostao sam između policijske i carinske kućice, manevrisao sam 6-7 puta i uz asistenciju 2 carinika sam prošao bez štete. Moje pitanje je da li mogu ja da odem na onaj prolaz za autobuse pošto je tamo dosta šire, makar i da čekam u redu iza autobusa, jer ovde je jako rizično za prolazak. Da li imate predlog za neki drugi granični prelaz?

Darko Ergelašev

12.1.2025. 15:45

Dobar dan za sve Vas u ekipi SAT . Srećni praznici i sve najbolje u 2025. ! U danasnjoj emisiji ste spomenuli da kompanija BYD trazi radnike. Da li imate neki kontakt na koji možemo da se obratimo? Hvala unapred

SAT Media HUB

14.1.2025. 11:38

Rekli smo da su raspisali konkurs za generalnog menadžera….

Dragiša Vojinović

5.1.2025. 11:58

Poštovana SAT redakcijo , poštovani gospodine Alviroviću imao sam prilike da boravim u Srbiji za novogodišnje praznike i da dođem sa novim autom koji ima autonomiju 2 upravljanja i koji pomaže u svakom momentu na putu međutim naišao sam na opasne trenutke u vožnji kad na auto putu pri brzini od 130 km na sat nailazim na znak od 60 km na sat po snegu gde auto počinje da naglo da uspori brzinu što je kod mene malo naišlo na malu paniku i što mi nije bilo sve jedno,pa zato imam jednu malu molbu da se ovo reši u novom zakonu o bezbednosti .

Dusan Todorovic

1.1.2025. 19:01

Postovani, pomenute izmene za ulazak u EU zemlje - EES – Entry and Exit System, i drugo - ETIAS - (European Travel Information and Authorization System) jos uvek nisu u primeni ili se nesto promenilo u medjuvremenu. Da li mozete da ispratite ovu temu i da nas blagovremeno obavestite ako pomenute izmene postanu aktuelne?

Vanja Zavišin

25.12.2024. 10:53

Dobar dan. Palo mi je na pamet ideja za emisiju. Dosta današnjih vozača ne zna kakvo je stanje bilo sa gorivom pre markiranja, a često se markiranje spominje kao bi na stvar. Da li biste mogli nekako da dočarate uticaj tog procesa? Ili kroz neke stare reportaže, ili nekim drugim izvorima... Markiranje je postalo "fenomen" kao vakcinacija, gde je poznato da je to dobro i čak neophodno, ali usled dužeg perioda bez problema su ljudi zaboravili razlog zašto je to tako.

SAT Media HUB

27.12.2024. 16:32

Zahvaljujemo na predlogu. Tom temom bavimo se već 10 godina, čak i nešto duže, ali svakako da se možemo vratiti na početke.

Mladen Jovanovic

19.12.2024. 08:42

Poštovani, Imao bi za vas jedno pitanje. Da li bi mogli da se raspitate zašto je Korenička ulica u Beogradu (izlaz sa autoputa posle plavog mosta, pravac ka Nišu) od dve trake u jednom pravcu postala ulica sa samo jednom tako da u špicu vozila koja idu ka medakovicu moraju da cekaju u koloni jer većina vozila skreće ka Konjarniku i guzva je konstantno. Ovim se kolona znatno uvećava. Unapred zahvalan.

Sasa Maksimovic

18.12.2024. 18:35

Dobar dan,hteo sam da vas pitam za vase strucno i iskreno misljenje o Dacia dusteru i bigsteru,dali su stbarno tako dobri i kvalitetni posto u skorije vremw imam nameru kupiti auto.Hvala

Mirko Radovic

14.12.2024. 17:50

Nezavisno od politike,od motiva bilo kakvih protesta i sl....Kako će biti kažnjeni vozači koji su vozilima uletali u masu.Da li je normalno da imamo svakodnevno po vise ovakvih incidenata.Šta kaže Damir Okanović a šta penzionisani profesor a šta SAT?

SAT Media HUB

18.12.2024. 11:00

Zaista ne znamo kako će biti kažnjeni. Mi to ne možemo da prognoziramo jer je to stvar suda i sudije. Jednako ne znamo kako će biti kažnjen neko ko je izazvao neku drugu saobraćajnu nezgodu jer to nisu stvari koje se mogu odlučiti u medijima niti bilo koji medij koji bi sebi dao slobodu da tako nešto komentariše može da se smatra ozbiljnim.

željko sučević

13.12.2024. 17:11

Moje pitanje za Mladena,molim te da se raspitaš kada će biti u funkciji Srpski TAG konačno i u Grčkoj.Verujem da to mnoge vozače interesuje koji sledeće leto planiraju u tu lepu zemlju.Molio bih da se pošalje odgovor.Pozdrav i hvala unapred.

Alen Grba

19.12.2024. 08:40

Dok to ne bude jedan tag možete bez problema imati dva traga a kako ga dobiti na adresu u Srbiji kao što sam i ja pročitajte na ovoj stranici. https://nikana.gr/sr/blog/5666/kako-se-porucuje-grcki-tag-uredaj-na-adresu-u-srbiji

Velimir Đurđević

4.12.2024. 11:54

Poštovani, zavšena je petlja Pojate gde je isključenje prema Nišu ostalo kao i ranije krajnje nebezbedno jer ide preko parkinga Evropa gde Turski vozači se isparkiravaju u rikverc pravo u traku prema Nišu čak i spavaju u toj traci. Napravite neki snimak možda se neko trgne pre nego što dođe do tragedije....

Бранимир Делибос

3.12.2024. 18:33

Postovana redakcijo da li imate informaciju hoce li pustati uvoz iz Amerike klasifikacione kategorije L (moped,trocikli,teski tricikli...) u skorije vreme? Znam da su pustili pre mesec dana M1 i N1 uz neke korekcije. Srdacan pozdrav

Denis Lazarevic

30.11.2024. 12:03

Postovani zasto se ne pokrenete inicijativu o premeni zakona da ona auta sto imaju motore preko 2.0 neplacaju toliku registraciju.Tako nesto nema nikakvog smisla.Pogledajte malo zemlje u evropi,prema tezini auta....cudno mi je da se cuti i niko nedaje predlog o menjanju zakona.Hvala vam unapred

SAT Media HUB

3.12.2024. 14:18

Više puta smo tu temu obrađivali, pisali u Reviji SAT Plus teme, objavljivali u emisiji teme i došli do zaključka da smo mi jedini koji se time bave, jer nadležni kažu da nema ni apela ni peticije vozača niti bilo kakve akcije na tu temu – „pa zašto se onda samo SAT buni?“

Vojislav Ikić

29.11.2024. 21:33

Poštovani, koristim SAT HUB od samog početka na telefonu. Da li mogu da sa istim nalogom se registrujem i preko mog tableta? (nisam uspeo da pronađem podatak na koliko uređaja mogu da se prijavim s as okom nalogom).

SAT Media HUB

3.12.2024. 09:51

Možete da se ulogujete i preko vašeg tableta.

Бранимир Делибос

27.11.2024. 18:32

Postovani da li imate informaciju hoce li pustati uvoz iz Amerike klasifikacione kategorije L u skorije vreme? Znam da su pustili pre mesec dana M1 i N1 uz neke korekcije. Srdacan pozdrav

Denis Lazarevic

25.11.2024. 19:25

Dobro vece postovani. Obidjite malo dunavski Korridor, na kome fali most kod male krsne a predsednik Vucic obecava otvaranje do kraja godine do pozarevca.Otvaranje bez tog mosta nema nikakvog smisla. Petrovac na mlavi nebi bilo lose da obidjete i kontrolisete kvalitet goriva u tom mestu.Pesacki prelazi se u tom gradu nevide nikako,godinama nisu Farbani. Mislim da bi to interesatno bilo za ljude. Srdacan pozdrav za celu ekipu

SAT Media HUB

26.11.2024. 13:52

Kad bude novi koridor otvoren sigurno ćemo praviti priču o tome kako izgleda i šta nudi. Pre toga nema mnogo smisla jer nema sigurnih datuma niti garantovanih rokova. Što se tiče kontrole kvaliteta goriva ako imate tačnu pumpu u čiji kvalitet goriva sumnjate naznačite koja je to pumpa, dostavite nam račun da ste tamo sipali gorivo i mi ćemo u vaše ime kao kupca da obavimo celu proceduru provere i žalbe. Ako ste u pravu biće javno objavljeno ko je taj ko vara kupce, ako niste u pravu biće javno objavljeno ko je taj ko je pokrenuo neuspešan postupak provere.

Sasa Maksimovic

24.11.2024. 05:48

Hteo sam da pitam,dali je moguce uraditi pregled o Vw Sharan,znam da je model koji se vise neproizvodi ali nigde nemogu da nadjem na Srpskom pregled za taj auto.a mnogi bi da se malo bolje upoznaju sa tim autom.