image

MG3: Model zadužen za zaokret

Marka MG je kod nas još uvek nova, pa taman kad se naviknemo na neki njihov model kome želimo da dodelimo titulu „ambasadora brenda“, stigne nešto sasvim drugačije i mnogo modernije, baš kao što je slučaj sa „MG3“, koga smo najpre upoznali na salonu automobila u Ženevi početkom ove godine, a nedavno najzad vozili u centru NAVAK

 

Nekada je MG bio poznat pre svega kao britanska marka koja pravi atraktivne sportske modele – iako oni nisu bili jedina vrsta automobila koja je izlazila iz njihovih pogona. Od kako je početkom ovog veka taj brend kupio kineski SAIC, državni gigant, MG polako postaje sve ozbiljniji igrač na međunarodnom tržištu sa velikim brojem potpuno različitih

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

Branimir Vujanović

17.10.2024. 21:35

Posle MG ZS koji stvarno deluje moćno, ovaj mi deluje malo odbojno na prvu loptu, mada za te pare sjajan odnos cene i kvaliteta

Igor Nikolic

20.10.2024. 07:30

Slazem se, mada opet snaga za svaku pohvalu

Dejan Marković

17.10.2024. 17:12

👍👍👍

Goran Stevčevski

17.10.2024. 08:29

👌👍☺️

Branislav Lazovic

17.10.2024. 08:16

Sta se nudi za te novce,bravo!

Dejan Atanasovski

16.10.2024. 19:16

Konačno su poradili na dizajnu

rade hinic

16.10.2024. 18:19

samo za grad...

Djordje Alimpijević

16.10.2024. 16:02

👍

Radomir Todorović

16.10.2024. 15:18

Zanimljiv autić.

Aleksandar Topoljanin

16.10.2024. 14:52

👍

Dragan Plakalović

16.10.2024. 10:29

sedam godina!

Darko Simić

16.10.2024. 10:03

👍

Goran Gojic

16.10.2024. 08:09

Koliko znam nikad MG nije nesto bio hvaljen, u narodu uvijek znan kao los auto. E sad jeli zbog majstora ili stvarno los kvalitet, vidjecemo. Sto veci izbor auto i sto bise marki na trzistu to ce biti veca konkurencija, sa tim ce i cijene mozda korigovati se u premium klasi.

Miroslav Blažek

16.10.2024. 07:46

👍

Zoran Vukčević

16.10.2024. 00:22

👍

Marjan Pejic

15.10.2024. 23:14

👌

Đorđe Ðurđević

15.10.2024. 22:54

Супер!

Andrija Račman

15.10.2024. 21:17

👌🏻

Zoran Pavlović

15.10.2024. 21:13

👍

Žika Cvejić

15.10.2024. 20:59

👍

Ivan Marjanović

15.10.2024. 20:59

Čudno je da menjač ima samo tri stepena prenosa. Zvuči neverovatno u današnje vreme. Nedeljiv naslon zadnje klupe takođe čudi.

Boban Stamenković

15.10.2024. 20:58

Мени се свиђа

Srdjan Bojic

15.10.2024. 20:42

Kome je namenjen ovaj model? Ni da bude za klijenta Pola a ni klijenta Golfa? Sa druge strane ni ti je mala gradska zujalica ni ti mali gradski automobil??? Mozda on jeste ekonomican i takav bi bio idealan za kurirske sluzbe… Vidim da svi sada stavljaju 1.5 motor. Je li to neki idealni kompromis ekologije i potosnje???

dragan stjepic

15.10.2024. 20:37

👍🏻

Vladimir Cupać

15.10.2024. 20:24

Kinezi...

Marko Milanov

15.10.2024. 20:21

👍

Perica Njegić

15.10.2024. 20:01

super

Mile Stanojevic

15.10.2024. 20:00

👍

Dejan Marković

15.10.2024. 19:59

👍👍👍

Saša Rasic

15.10.2024. 19:55

👌

Nikola Đaković

15.10.2024. 19:51

👍

Predrag Baturan

15.10.2024. 19:43

Zanimljivo ali mi je draži MG4

Marko Vekić

15.10.2024. 19:42

👍

Dejan Koželj

15.10.2024. 19:39

Dobar za grad

Željko Hudi

15.10.2024. 19:35

👍

Vladimir Djokic

15.10.2024. 19:33

👍

Miodrag Vladisavljević

15.10.2024. 19:33

👍

Jan Pavlis

15.10.2024. 19:29

👍

Ljubisa Simic

15.10.2024. 19:21

👍

Vladimir Kalinic

15.10.2024. 19:15

Solidan

Nebojša Čelić

15.10.2024. 19:13

🤔🥱

Aleksandar Kikoš

15.10.2024. 19:12

Svaka čast, ali uvek će biti bolja Ford Puma od kineskog MG, a razlika u ceni je manja od 500€...

Milan Zelenovic

15.10.2024. 19:29

Puma hybrid sa istom/sličnom opremom i motorom uporedive snage košta oko 500 € više? Nisam znao, ali ako je tako apsolutno se slažem sa Vama :)

Milan Matic

15.10.2024. 19:11

pa polako lepo izgleda...kinez.kinez.....ali ima i kvalitetnih vozila.

Necseriu Eugen

15.10.2024. 19:11

👏👏👏

Vladimir Ackovic

15.10.2024. 19:04

Kineska vozila lagano vladaju

Svetlana Lazic

15.10.2024. 19:03

👍👍

Aleksandar Jakovljev

15.10.2024. 18:57

👍

Nenad Nikolic

15.10.2024. 18:56

Ja ne gajim simpatike prema kinezima, ali... Ovog malisana u nekoliko boja i nivoa opreme sam imao prilike da vidim u salonu auto dilera kod hotela Nacional. Lep dizajn, lepo spakovan autic, negde je klase Fieste i Korse. Nisam imao priliku da ga provozam pa ne mogu da ga kudim a ni hvalim, generalno nemam los utisak.

Djurasin Sasa

15.10.2024. 18:51

👍

Pero Balać

15.10.2024. 18:51

👍👍

Vladimir Bogdanović

15.10.2024. 18:51

👏👏👏

Đorđe Belić

15.10.2024. 18:46

imao sam priliku da provozam mg4 na navaku prosle godine i moram reci da me kineski proizvodjaci sve vise i vise odusevljavaju !

Aleksandar Samardzic

15.10.2024. 18:46

👍👍👍

Miloš Novaković

15.10.2024. 18:38

👍

Zarko Savatić

15.10.2024. 18:38

👍

Ivan Videnovic

15.10.2024. 18:35

👍👍

Nikola Jovanović

15.10.2024. 18:34

Nisam primetio da li ima podatak kolika je autonomija samo na struju?

Milan Zelenovic

15.10.2024. 19:35

Nije u pitanju plug-in hybrid nego "običan", pa se taj podatak obično ne navodi, jer nije predviđen da se vozi samo na struju (mala baterija). Slične tojote mogu preći par km samo na struju

Aleksandar Ristić

15.10.2024. 18:45

Običan hibrid sa baterijom od 1,83 kWh i potrosnjom na testu 4,9 lit/100km tj 0,5 veca nego deklarisana.

Dragomir Ninković

15.10.2024. 18:33

👍

željko sučević

15.10.2024. 18:32

Lep mališan👍🚗

Manojle Smiljanić

15.10.2024. 18:31

👌

Boris Marcikić

15.10.2024. 18:27

👍💪

Slaviša Živanović

15.10.2024. 18:26

👍