Energetska tranzicija: Biće što (ne) mora biti
Put električnih, tzv. “baterijskih“ vozila postaje sve komplikovaniji, jer je u Evropi potražnja za njima u padu, a to primorava proizvođače da preispitaju svoje planove. U međuvremenu, Evropska unija je ciljeve u vezi sa emisionim normama za 2035. postavila tako da sada deluju neostvarivo, pa su promene pravila igre nužna, s obzirom na to da politika nije slušala ekonomiju
Da će proces tranzicije ka električnoj mobilnosti biti izazovan i pun prepreka, znalo se još od samog početka. Međutim, sada su znaci usporavanja sve učestaliji i jasniji, tako da ih ni najveći zagovornici ne mogu poreći. Tokom poslednjih meseci, uz već očekivano opadanje potražnje, pojavljuje se i opšti trend preispitivanja strategija elektrifikacije kod proizvođača automobila.
Još uvek se
[...]
Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
Prijavite se da biste mogli komentarisati!
rade hinic
1.12.2024. 03:14
Preigrali se...račun bez krčmara...
Boris Marcikić
28.11.2024. 20:24
👍
Dusan Gajic
27.11.2024. 08:20
🛖
Mirko Radovic
27.11.2024. 08:13
🤔🚘
Branislav Lazovic
26.11.2024. 12:39
Za nekoliko godina,VW ce se verovatno uporedjivati sa Nokiom.
Dragan Plakalović
26.11.2024. 11:32
👏
Dejan Atanasovski
25.11.2024. 22:20
Fenomenalna analiza, rešenje su plug in hibridi najbolja varijanta za gradove i auto puteve.
Srdjan Bojic
25.11.2024. 20:30
Sto godina ucis coveka da vozi na SUS motore a hoces da predjena e automobile za manje od 15g pa ne ide.
Gvozden Milanović
25.11.2024. 19:19
👍
Nikola Gagić
25.11.2024. 18:00
👍
Zoran Perišić
25.11.2024. 17:54
Sveobuhvatno. Nema šta.
Kišgeci Ivan
25.11.2024. 17:08
Nisam davno pročitao ovako bogat i sveobuhvatan tekst 👍
Branislav
25.11.2024. 16:47
👍
Predrag Baturan
25.11.2024. 16:09
Jako dobra analiza
Nebojsa
25.11.2024. 14:59
👍👍👍👍
Goran Stevčevski
25.11.2024. 14:52
👍
Slaviša Živanović
25.11.2024. 14:41
👍
Željko Hudi
25.11.2024. 14:24
👍
Dragiša Vojinović
25.11.2024. 14:16
🤔
Aleksandar Samardzic
25.11.2024. 14:02
👎
Nikola Anđelković
25.11.2024. 12:54
Resenje su plug in hibridi... Vozila u gradu sa 0 emisije a na putu motori do 1.6 sa malom potrosnjom u kombinaciji...
Zoran Kostović
25.11.2024. 13:20
Ne bih ja tu nista dodao...
Aleksandar Kikoš
25.11.2024. 12:37
Naftni lobi održava fosilna goriva u vrhu preko pedeset godina i tako će biti i sledećih pedeset... Ne mari se za ekologiju i budućnost, samo je profit bitan. Energetska tranzicija je zbog toga usporena i EU se već našla u problemu... Videćemo kakav će biti epilog, a verujem da mnogi od nas to neće dočekati
Zoran Kostović
25.11.2024. 13:22
Elektricni lobi napada auto industriju a najmanje zagađenje je od automobila
Anđelko Kuntuć
25.11.2024. 12:36
👍🏻
Vladimir Kalinic
25.11.2024. 12:22
Loše
Radiša Milinković
25.11.2024. 12:05
👍
Saša Rasic
25.11.2024. 11:33
👏
Zoran Bogosavljevic
25.11.2024. 11:32
👏
Srećko Stanković
25.11.2024. 11:20
👋
Milos Milosevic
25.11.2024. 11:19
Mozda je resenje za Nemacku da svi ovi radnici sto dobiju otkaz moraju da kupe po jedan EV i time pomognu Nemacku privredu. Tako bi se prodale stotine hiljada EVa i svima dobro posto svi brinu za proizvodjace a tolike otpustene radnike niko ne vidi kao problem.
zoran grbic
25.11.2024. 11:18
👍
Ferenc Kelemen
25.11.2024. 11:06
Unesite komentar.
Zarko Savatić
25.11.2024. 11:05
👍
Vladimir Bogdanović
25.11.2024. 11:01
🤔
Nenad Zivkovic
25.11.2024. 10:59
👍
Marjan Pejic
25.11.2024. 10:53
👌
Miloš Novaković
25.11.2024. 10:53
👍
Necseriu Eugen
25.11.2024. 10:44
👏👏👏
Miroslav Blažek
25.11.2024. 10:43
👏👏👏
Vladimir Cupać
25.11.2024. 10:42
Cene su kod nas jako visoke. Hrvatska plaća 1.40 evrocenti dizel a benzin 1.55 evrocenti. Kod nas država diktira cene zarad Nis-a koji vrši monopol kod nas. A akcize su ogromne. Plate kod nas su 30 posto manje nego u Hrvatskoj a plaćamo gorivo 20 posto više.
Andrija Račman
25.11.2024. 10:41
👏🏻
Zoran Pavlović
25.11.2024. 10:39
👍
Zoran Milanovic
25.11.2024. 10:39
👍
Mile Stanojevic
25.11.2024. 10:34
👍
Goran Gencel
25.11.2024. 10:26
👍👍👍👍👍
Veljko Nikolic Ludi Miloica
25.11.2024. 10:26
Wauw
Đorđe Belić
25.11.2024. 10:23
jako dobar clanak !
Dragomir Ninković
25.11.2024. 10:18
👍
Vladimir Djokic
25.11.2024. 10:17
👏👏👏
Nikola Stefanović
25.11.2024. 10:14
👍
Zoran Vukčević
25.11.2024. 10:13
👍
Pero Balać
25.11.2024. 10:13
👍👏
Milovan Mamlić
25.11.2024. 10:12
👍
Jan Pavlis
25.11.2024. 10:12
👍
Ljubisa Simic
25.11.2024. 10:10
👍
Žika Cvejić
25.11.2024. 10:10
👏
Lazar J.
25.11.2024. 10:10
👍
Djurasin Sasa
25.11.2024. 10:10
👍
Mirko Radovic
25.11.2024. 10:09
👍
Zoran Novicevic
25.11.2024. 10:09
👍
nenad vucenovic
25.11.2024. 10:06
👍
Marko Vekić
25.11.2024. 10:06
👍
Damir Šunjka
25.11.2024. 10:05
teško će biti!
Slaviša Miladinović
25.11.2024. 10:05
👍
Goran Ivačković
25.11.2024. 10:05
👍
Darko Simić
25.11.2024. 10:05
Sadašnje baterije su čisto zamajavanje i sigurno nisu rešenje
Aleksandar Jakovljev
25.11.2024. 10:04
👍
Ivan Mladenović
25.11.2024. 10:03
kakva struja?, metan CNG,je jedina zelena priča!
Željko Lukić
25.11.2024. 10:03
👍
Branimir Radić
25.11.2024. 10:03
Roman o zelenoj tranziciji.
dragan stjepic
25.11.2024. 10:02
👍
Svetlana Lazic
25.11.2024. 10:02
👍👍
Ksenija Vučković
25.11.2024. 10:02
👏👏👏
Milan Čikara
25.11.2024. 10:02
👍