image

Energetska tranzicija: Biće što (ne) mora biti

Put električnih, tzv. “baterijskih“ vozila postaje sve komplikovaniji, jer je u Evropi potražnja za njima u padu, a to primorava proizvođače da preispitaju svoje planove. U međuvremenu, Evropska unija je ciljeve u vezi sa emisionim normama za 2035. postavila tako da sada deluju neostvarivo, pa su promene pravila igre nužna, s obzirom na to da politika nije slušala ekonomiju

Da će proces tranzicije ka električnoj mobilnosti biti izazovan i pun prepreka, znalo se još od samog početka. Međutim, sada su znaci usporavanja sve učestaliji i jasniji, tako da ih ni najveći zagovornici ne mogu poreći. Tokom poslednjih meseci, uz već očekivano opadanje potražnje, pojavljuje se i opšti trend preispitivanja strategija elektrifikacije kod proizvođača automobila.

Još uvek se

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

rade hinic

1.12.2024. 03:14

Preigrali se...račun bez krčmara...

Boris Marcikić

28.11.2024. 20:24

👍

Dusan Gajic

27.11.2024. 08:20

🛖

Mirko Radovic

27.11.2024. 08:13

🤔🚘

Branislav Lazovic

26.11.2024. 12:39

Za nekoliko godina,VW ce se verovatno uporedjivati sa Nokiom.

Dragan Plakalović

26.11.2024. 11:32

👏

Dejan Atanasovski

25.11.2024. 22:20

Fenomenalna analiza, rešenje su plug in hibridi najbolja varijanta za gradove i auto puteve.

Srdjan Bojic

25.11.2024. 20:30

Sto godina ucis coveka da vozi na SUS motore a hoces da predjena e automobile za manje od 15g pa ne ide.

Gvozden Milanović

25.11.2024. 19:19

👍

Nikola Gagić

25.11.2024. 18:00

👍

Zoran Perišić

25.11.2024. 17:54

Sveobuhvatno. Nema šta.

Kišgeci Ivan

25.11.2024. 17:08

Nisam davno pročitao ovako bogat i sveobuhvatan tekst 👍

Branislav

25.11.2024. 16:47

👍

Predrag Baturan

25.11.2024. 16:09

Jako dobra analiza

Nebojsa

25.11.2024. 14:59

👍👍👍👍

Goran Stevčevski

25.11.2024. 14:52

👍

Slaviša Živanović

25.11.2024. 14:41

👍

Željko Hudi

25.11.2024. 14:24

👍

Dragiša Vojinović

25.11.2024. 14:16

🤔

Aleksandar Samardzic

25.11.2024. 14:02

👎

Nikola Anđelković

25.11.2024. 12:54

Resenje su plug in hibridi... Vozila u gradu sa 0 emisije a na putu motori do 1.6 sa malom potrosnjom u kombinaciji...

Zoran Kostović

25.11.2024. 13:20

Ne bih ja tu nista dodao...

Aleksandar Kikoš

25.11.2024. 12:37

Naftni lobi održava fosilna goriva u vrhu preko pedeset godina i tako će biti i sledećih pedeset... Ne mari se za ekologiju i budućnost, samo je profit bitan. Energetska tranzicija je zbog toga usporena i EU se već našla u problemu... Videćemo kakav će biti epilog, a verujem da mnogi od nas to neće dočekati

Zoran Kostović

25.11.2024. 13:22

Elektricni lobi napada auto industriju a najmanje zagađenje je od automobila

Anđelko Kuntuć

25.11.2024. 12:36

👍🏻

Vladimir Kalinic

25.11.2024. 12:22

Loše

Radiša Milinković

25.11.2024. 12:05

👍

Saša Rasic

25.11.2024. 11:33

👏

Zoran Bogosavljevic

25.11.2024. 11:32

👏

Srećko Stanković

25.11.2024. 11:20

👋

Milos Milosevic

25.11.2024. 11:19

Mozda je resenje za Nemacku da svi ovi radnici sto dobiju otkaz moraju da kupe po jedan EV i time pomognu Nemacku privredu. Tako bi se prodale stotine hiljada EVa i svima dobro posto svi brinu za proizvodjace a tolike otpustene radnike niko ne vidi kao problem.

zoran grbic

25.11.2024. 11:18

👍

Ferenc Kelemen

25.11.2024. 11:06

Unesite komentar.

Zarko Savatić

25.11.2024. 11:05

👍

Vladimir Bogdanović

25.11.2024. 11:01

🤔

Nenad Zivkovic

25.11.2024. 10:59

👍

Marjan Pejic

25.11.2024. 10:53

👌

Miloš Novaković

25.11.2024. 10:53

👍

Necseriu Eugen

25.11.2024. 10:44

👏👏👏

Miroslav Blažek

25.11.2024. 10:43

👏👏👏

Vladimir Cupać

25.11.2024. 10:42

Cene su kod nas jako visoke. Hrvatska plaća 1.40 evrocenti dizel a benzin 1.55 evrocenti. Kod nas država diktira cene zarad Nis-a koji vrši monopol kod nas. A akcize su ogromne. Plate kod nas su 30 posto manje nego u Hrvatskoj a plaćamo gorivo 20 posto više.

Andrija Račman

25.11.2024. 10:41

👏🏻

Zoran Pavlović

25.11.2024. 10:39

👍

Zoran Milanovic

25.11.2024. 10:39

👍

Mile Stanojevic

25.11.2024. 10:34

👍

Goran Gencel

25.11.2024. 10:26

👍👍👍👍👍

Veljko Nikolic Ludi Miloica

25.11.2024. 10:26

Wauw

Đorđe Belić

25.11.2024. 10:23

jako dobar clanak !

Dragomir Ninković

25.11.2024. 10:18

👍

Vladimir Djokic

25.11.2024. 10:17

👏👏👏

Nikola Stefanović

25.11.2024. 10:14

👍

Zoran Vukčević

25.11.2024. 10:13

👍

Pero Balać

25.11.2024. 10:13

👍👏

Milovan Mamlić

25.11.2024. 10:12

👍

Jan Pavlis

25.11.2024. 10:12

👍

Ljubisa Simic

25.11.2024. 10:10

👍

Žika Cvejić

25.11.2024. 10:10

👏

Lazar J.

25.11.2024. 10:10

👍

Djurasin Sasa

25.11.2024. 10:10

👍

Mirko Radovic

25.11.2024. 10:09

👍

Zoran Novicevic

25.11.2024. 10:09

👍

nenad vucenovic

25.11.2024. 10:06

👍

Marko Vekić

25.11.2024. 10:06

👍

Damir Šunjka

25.11.2024. 10:05

teško će biti!

Slaviša Miladinović

25.11.2024. 10:05

👍

Goran Ivačković

25.11.2024. 10:05

👍

Darko Simić

25.11.2024. 10:05

Sadašnje baterije su čisto zamajavanje i sigurno nisu rešenje

Aleksandar Jakovljev

25.11.2024. 10:04

👍

Ivan Mladenović

25.11.2024. 10:03

kakva struja?, metan CNG,je jedina zelena priča!

Željko Lukić

25.11.2024. 10:03

👍

Branimir Radić

25.11.2024. 10:03

Roman o zelenoj tranziciji.

dragan stjepic

25.11.2024. 10:02

👍

Svetlana Lazic

25.11.2024. 10:02

👍👍

Ksenija Vučković

25.11.2024. 10:02

👏👏👏

Milan Čikara

25.11.2024. 10:02

👍