DS N°8: Vodeći model za novu eru
Nazvan je jednostavno “broj 8”, a predviđeno je da postane vodeći model luksuznog DS brenda. Osim toga, najavljuje stil i način označavanja budućeg električnog asortimana francuske kompanije. Zasnovan je na srednjoj STLA platformi, proizvodiće se u Stelantisovoj fabrici u italijanskom gradu Melfi, a na drumove će stići u drugoj polovini 2025.
[...]
Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
Prijavite se da biste mogli komentarisati!
Dejan Strahinjic
6.1.2025. 18:53
Делује да кинези отварају фабрике у ЕУ да буду спремни када дође време да покупују слабије ЕУ произвођаче, кад крену да постају губиташи. Вероватно за 5-10 година, када буду у проблему због пребрзе транзиције на е-аута, где их чека јача конкуренција у свим сегментима - кинези. Ићи у битку где знаш да не можеш да победиш је мазохизам. Није јасно зашто се нису јаче покренули ка водонику и тако покренули промену која би им опет дала пресност и поново отворила сва глобална тражишта. Сада креће трошење на подршку продаји е-аута, која за годину две неће желети више од 10% тржишта …
Dejan Stanisavljević
7.1.2025. 11:38
DS je od starta bio promašaj, šalili se u PSA da prave luksuzan brend. Čak su pričali prošle godine da je DS pred zatvaranjem. Ovaj model im zaista nije trebao, pogotovo kad čujemo cenu. Btw u USA ima ukupno registrovanih francuskih automobila svih brendova manje nego još uvek registrovanih Yuga. U Pekingu sam viđao francuze ali u jako malom broju
Dragan Caminski
6.1.2025. 17:37
Sve je to ok, lep auto ali gde puniti bateriju po gradovima u centralnoj Srbiji? Nemojte mi reći da ima ... ima ga duz auto puta i po Beogradu! Za svako punjenje morao bih voziti do većih gradova a i tamo imaju max. do dva punjača!!! Ili u privatnoj reziji kod sopstvene kuće. Budućnost jeste al za 5-10 god bar kod nas! Trebalo bi Norvešku da pratimo...!!!!!😁
Aleksandar Gajic
6.1.2025. 17:48
prognoziram im propast.
Srdjan Bojic
8.1.2025. 15:11
Klasican citroen.
Milos Maksimovic
7.1.2025. 17:45
Stelantis grupu sam zamrzeo, pre svega sto su poceli da proizvode krseve. Menadzerski kvalitet, u kom se gleda da se uzme sto veci novac za minimalni kvalitet. Takodje jer su izbacili dizele i forsiraju elektriku.
rade hinic
7.1.2025. 14:05
DS je uvek bila avangardna "flagship" serija
Zoran Pavlović
7.1.2025. 10:28
Лепо!👍
Dejan Atanasovski
7.1.2025. 09:36
Odličan dizajn i kvalitet.
Zoran Kostović
7.1.2025. 07:51
Odlican za tu cenu
Mile Stanojevic
6.1.2025. 22:16
👍
Vladimir Kalinic
6.1.2025. 21:30
Uvek ekskluziva od Citroena
Dragan Plakalović
6.1.2025. 21:01
👍
Mladen Đukić
6.1.2025. 20:59
👍
zoran grbic
6.1.2025. 20:48
👍
Marjan Pejic
6.1.2025. 20:39
👌
Aleksandar Kikoš
6.1.2025. 20:21
Smelo, futuristički, originalno, kao što je Citroen uvek i radio...👍🏻👏🏻
Slaviša Miladinović
6.1.2025. 20:21
👍
Milan Čikara
6.1.2025. 20:01
👍
Boban Stamenković
6.1.2025. 19:19
Футуристички делује као Волво некада
Anđelko Kuntuć
6.1.2025. 19:19
👍🏻
Predrag Baturan
6.1.2025. 19:07
👍👍👍
Ivan Bogdanović
6.1.2025. 18:58
👏👏👏
Sasa Maksimovic
6.1.2025. 18:40
Lep auto
Vladimir Cupać
6.1.2025. 18:28
👍
Perica Njegić
6.1.2025. 18:13
lepo
Zeljko Dokic
6.1.2025. 17:54
lepo snaga radte a gde puniti baterije
Vladimir Bogdanović
6.1.2025. 17:49
👍
Zoran Bogosavljevic
6.1.2025. 17:44
Ok 👌
Djurasin Sasa
6.1.2025. 17:19
👍
ВИКТОР КОЦЕВСКИ
6.1.2025. 17:17
👏
Jovan Plačkov
6.1.2025. 17:15
Citroen 👍
Branimir Vujanović
6.1.2025. 17:12
Lep
Dragiša Vojinović
6.1.2025. 16:57
Gde il ide auto industrija🤔
Nikola Markovic
6.1.2025. 16:54
Enterijer sve vraca nekom klasicnom dizajnu. Lepo
Nenad Zivkovic
6.1.2025. 16:51
👍
Marko Vekić
6.1.2025. 16:51
👍
nenad vucenovic
6.1.2025. 16:49
👍
Slaviša Živanović
6.1.2025. 16:42
👍
Nikola Gagić
6.1.2025. 16:38
👍
Pero Balać
6.1.2025. 16:37
👍👍👏
Gvozden Milanović
6.1.2025. 16:34
👍
Damir Šunjka
6.1.2025. 16:29
dobar!
Jan Pavlis
6.1.2025. 16:28
👍
željko sučević
6.1.2025. 16:27
Kad toj EU zajednici svi ti projekti propadnu a mislim da oće ,zato što su glupi i uveli sankcije Rusiji svi propadaju a Rusi im se smeju jer su izgubili ogromno tržište.VW je pukao za njim će polako i ostali najviše zbog ludog prekida proizvodnje dizel motora i uvođenja krševa od 3 cilindra benzinaca .Opametite se Evropljani i lepo vratite motore koji su vam donosili najviše para DIZELI I 4CILINDRIČNI klasični motori.pa da još poživite koliko godina
srdjan velickovic
6.1.2025. 16:22
😀
Milan Mandic
6.1.2025. 16:21
👍👍👍
Radiša Milinković
6.1.2025. 16:21
👍
Svetlana Lazic
6.1.2025. 16:19
👍👍
Zarko Djordjevic
6.1.2025. 16:19
👍
željko sučević
6.1.2025. 16:19
Takav auto itih dimenzija treba da ima i dizel vatijantu 2.0 hdi i benzin 2.0 .ovo na struju samo za mali broj kupaca.Pošto je u evropi teška kriza bojim se da lako mogu i da fabrika stavi ključ na katanac.
Goran Stevčevski
6.1.2025. 16:19
Диван је. 😍👍
Zarko Savatić
6.1.2025. 16:18
👍👌
Nebojsa
6.1.2025. 16:18
👍👍👍👍
Dragomir Ninković
6.1.2025. 16:18
prelep
Ivan Videnovic
6.1.2025. 16:18
👍👍
Branimir Radić
6.1.2025. 16:17
Vrlo lepo osmišljen.
slavisa protic
6.1.2025. 16:16
extra ko voli limuzine
Aleksandar Jakovljev
6.1.2025. 16:14
👍👍👍👍
Zoran Perišić
6.1.2025. 16:13
👍
Saša Rasic
6.1.2025. 16:13
👍
Nebojša Čelić
6.1.2025. 16:11
👍
Igor Kamber
6.1.2025. 16:10
OK
Mirko Radovic
6.1.2025. 16:10
👍
Đorđe Belić
6.1.2025. 16:09
vrh
Lazar J.
6.1.2025. 16:09
👍
Branislav
6.1.2025. 16:08
👍
Željko Čičić
6.1.2025. 16:05
👍
dragan stjepic
6.1.2025. 16:04
👍
Ljubisa Simic
6.1.2025. 16:04
👍
Željko Lukić
6.1.2025. 16:03
👍
Miroslav Blažek
6.1.2025. 16:03
👏👏👏
Zoran Milanovic
6.1.2025. 16:03
👍
Milos Brankovic
6.1.2025. 16:03
👍
Miloš Novaković
6.1.2025. 16:01
👍
Goran Ivačković
6.1.2025. 16:01
👍
Zoran Novicevic
6.1.2025. 16:01
👍
Necseriu Eugen
6.1.2025. 16:00
👍