image

Broj prodatih automobila u Srbiji i Evropi: Gde smo mi, gde je okruženje, a gde je EU?

Struktura tržišta novih automobila 2024: pravna/fizička lica

Na ulicama u Srbiji se može primetiti da ima dosta novih automobila.

Iznenađujući podatak je procenat u kom su zastupljena pravna lica kao kupci novih vozila. Fizička lica znatno manje kupuju.

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

Жељко Лончар

18.2.2025. 10:46

Половни аутомобили су код нас популарнији и из разлога што је ипак мали број оних који могу да купе нов аутомобил зато што имају новца и није их много брига што је та инвестиција унапред губитак, јер аутомобил врло брзо губи вредност највише после 4-5 година. Тада се најчешће и продају као половни јер одржавање постаје прескупо (после изласка из гарантног рока). Правна лица су ту у предности пошто им је возило потребно углавном за обављање неке делатности и они тај трошак на тај начин покривају, као и на умањење ПДВ и још неке олакшице у зависности од врсте делатности.

Zoran Vukotić

17.2.2025. 19:49

Kako nam izgleda većina magistralnih puteva, trebalo bi da vozimo traktore. Obiđite put kod Badovinaca, pa recimo kad iz Republike Srpske preko Pavlovića mosta uđete u Srbiju, ni Bojan Križaj ne bi mogao da odvozi taj slalom bez greške. KAD NAM BUDU BOLJI MAGISTRALNI PUTEVI I AUTOMOBILI ĆE BITI BOLJI - to je povezano jedno sa drugim.

Dejan Radnić

17.2.2025. 17:28

ovori da automobil više nije luksuz, već potreba. Shodno tome i lošoj finansijskoj situaciji građana, logični su svi rezultati analize. Dakle, ostaćemo još dugo groblje za izvozane automobile...Preprodavcima, trgovcima delova i majstorima će još dugo da cveta posao...

Vladimir Kalinic

17.2.2025. 16:43

Odlična analiza ali svako ko izađe iz Srbije to odmah primeti

Mićo Panić

17.2.2025. 16:30

nažalost trend rasta cena novih automobila koje se menjaju skoro svakog meseca uslovljava porast uvoza polovnih vozila. pogotovu ako se pogleda da su pojedina vozila za 4 godine poskupela 100%, sa recimo 25000 eur stigla su na 45-50000 eur

Zoran Kostović

17.2.2025. 16:15

Grafikon ne prati tekst sto se tice pravnih i fizickih lica kao kupaca. Prema onome sto pise, trebalo bi da na grafikonu stoji obrnuto od onoga sto jeste. Sve ostalo je ocekivano 😊

Predrag Baturan

17.2.2025. 16:05

Odlična i uporediva analiza

Predrag Baturan

17.2.2025. 16:05

Odlična i uporediva analiza

Novomir Galić

18.2.2025. 18:24

Европска унија нема енергенте, измишљају рупу на саксији, зато покушава да да се ослободе оног што немају. Нафте.

Vladimir Cupać

18.2.2025. 07:39

👋

Oliver Kovačević

18.2.2025. 01:41

🚴

Saša Rasic

17.2.2025. 23:37

👍

Slaviša Miladinović

17.2.2025. 22:32

👍

Milan Mandic

17.2.2025. 21:30

standard građana određuje kolko je kojih vozila prodato.....

Damir Šunjka

17.2.2025. 20:59

treba još vremena,truda i volje,da na našim putevima bude više novih vozila!

Djurasin Sasa

17.2.2025. 20:13

👍

Ljubisa Simic

17.2.2025. 20:09

👍

Gvozden Milanović

17.2.2025. 19:05

👍

Marjan Pejic

17.2.2025. 18:44

👌

Mladen Đukić

17.2.2025. 18:24

👍

Vladimir Bogdanović

17.2.2025. 18:09

👍👍👍

Dragan Miljković

17.2.2025. 18:06

grafikon nije validan

Branislav

17.2.2025. 17:59

vala detaljni ste ... svaka cast SAT-ovci

Ivan Bogdanović

17.2.2025. 17:50

🤔🤔🤔

Marko Milanov

17.2.2025. 17:49

👀🤔

Zoran Milanovic

17.2.2025. 17:42

Ma dobri smo.

Miloš Novaković

17.2.2025. 17:41

👍

Aleksandar Jakovljev

17.2.2025. 17:35

👍👍👍👍

željko sučević

17.2.2025. 17:25

Kod nas bi bilo više prodatih novi vozila Čisti benzin sa 4 cilindra a ne 3,a dizela kad bi ih bilo u ponudi nego što je sada.

Dejan Koželj

17.2.2025. 17:17

Dobra analiza

Veljko Nikolic Ludi Miloica

17.2.2025. 17:16

Dobra analiza!!

Nebojsa

17.2.2025. 17:14

👍👍👍👍👍

Sladjan Simeonov

17.2.2025. 17:06

👍

Djurasin Sasa

17.2.2025. 16:51

👍

Zeljko Dokic

17.2.2025. 16:47

zasto je broj uvezenih polovnjaka povecan mislim da je pitanje suvisna kakva nam je kupovna moc takve automobile i kupojemo retki su u srbiji ko moze sebi priustiti nov auto bar vecina nas kupujemo polovnjake iz uvoza jer drugog izbora nemamo a auto je danas nuzno u svakoj kuci

Anđelko Kuntuć

17.2.2025. 16:40

👍🏻

Anđelko Kuntuć

17.2.2025. 16:37

👍🏻

Nebojsa

17.2.2025. 16:32

👍👍👍👍

Miroslav Blažek

17.2.2025. 16:26

🤔

Necseriu Eugen

17.2.2025. 16:25

👌

Branimir Radić

17.2.2025. 16:25

Svaka čast Tojoti na našem tržištu povećanje prodaje za 24℅. Znamo mi šta valja.

Radiša Milinković

17.2.2025. 16:25

Zanimljivo

Milan Matic

17.2.2025. 16:22

Odlicna analiza..

Željko Lukić

17.2.2025. 16:21

👍

Boban Stamenković

17.2.2025. 16:21

Vrlo zanimljivo poređenje

Nikola Gagić

17.2.2025. 16:19

👍

Nikola Đaković

17.2.2025. 16:17

👍

Mile Stanojevic

17.2.2025. 16:12

👍

Zoran Perišić

17.2.2025. 16:12

Lepo je znati ove podatke i uporedjenja. HVALA.

Đorđe Belić

17.2.2025. 16:12

zanimljivo

Slaviša Živanović

17.2.2025. 16:08

Bravo za analizu

Goran Stevčevski

17.2.2025. 16:08

👍

Milan Čikara

17.2.2025. 16:04

👍

Pero Balać

17.2.2025. 16:03

🤔

Ksenija Vučković

17.2.2025. 16:02

👍🤓👍

ВИКТОР КОЦЕВСКИ

17.2.2025. 16:02

🤔

Milos Brankovic

17.2.2025. 16:02

👏👏👏👍👍👍

Dragomir Ninković

17.2.2025. 16:02

👍👍👍

Zarko Savatić

17.2.2025. 16:01

👍

nenad vucenovic

17.2.2025. 16:01

👍👍

dragan stjepic

17.2.2025. 16:00

👍

Marko Vekić

17.2.2025. 16:00

👍

Mirko Radovic

17.2.2025. 16:00

👍