
Broj prodatih automobila u Srbiji i Evropi: Gde smo mi, gde je okruženje, a gde je EU?
Struktura tržišta novih automobila 2024: pravna/fizička lica
Na ulicama u Srbiji se može primetiti da ima dosta novih automobila.
Iznenađujući podatak je procenat u kom su zastupljena pravna lica kao kupci novih vozila. Fizička lica znatno manje kupuju.
Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
Prijavite se da biste mogli komentarisati!
Жељко Лончар
18.2.2025. 10:46
Половни аутомобили су код нас популарнији и из разлога што је ипак мали број оних који могу да купе нов аутомобил зато што имају новца и није их много брига што је та инвестиција унапред губитак, јер аутомобил врло брзо губи вредност највише после 4-5 година. Тада се најчешће и продају као половни јер одржавање постаје прескупо (после изласка из гарантног рока). Правна лица су ту у предности пошто им је возило потребно углавном за обављање неке делатности и они тај трошак на тај начин покривају, као и на умањење ПДВ и још неке олакшице у зависности од врсте делатности.
Zoran Vukotić
17.2.2025. 19:49
Kako nam izgleda većina magistralnih puteva, trebalo bi da vozimo traktore. Obiđite put kod Badovinaca, pa recimo kad iz Republike Srpske preko Pavlovića mosta uđete u Srbiju, ni Bojan Križaj ne bi mogao da odvozi taj slalom bez greške. KAD NAM BUDU BOLJI MAGISTRALNI PUTEVI I AUTOMOBILI ĆE BITI BOLJI - to je povezano jedno sa drugim.
Dejan Radnić
17.2.2025. 17:28
ovori da automobil više nije luksuz, već potreba. Shodno tome i lošoj finansijskoj situaciji građana, logični su svi rezultati analize. Dakle, ostaćemo još dugo groblje za izvozane automobile...Preprodavcima, trgovcima delova i majstorima će još dugo da cveta posao...
Vladimir Kalinic
17.2.2025. 16:43
Odlična analiza ali svako ko izađe iz Srbije to odmah primeti
Mićo Panić
17.2.2025. 16:30
nažalost trend rasta cena novih automobila koje se menjaju skoro svakog meseca uslovljava porast uvoza polovnih vozila. pogotovu ako se pogleda da su pojedina vozila za 4 godine poskupela 100%, sa recimo 25000 eur stigla su na 45-50000 eur
Zoran Kostović
17.2.2025. 16:15
Grafikon ne prati tekst sto se tice pravnih i fizickih lica kao kupaca. Prema onome sto pise, trebalo bi da na grafikonu stoji obrnuto od onoga sto jeste. Sve ostalo je ocekivano 😊
Predrag Baturan
17.2.2025. 16:05
Odlična i uporediva analiza
Predrag Baturan
17.2.2025. 16:05
Odlična i uporediva analiza
Novomir Galić
18.2.2025. 18:24
Европска унија нема енергенте, измишљају рупу на саксији, зато покушава да да се ослободе оног што немају. Нафте.
Vladimir Cupać
18.2.2025. 07:39
👋
Oliver Kovačević
18.2.2025. 01:41
🚴
Saša Rasic
17.2.2025. 23:37
👍
Slaviša Miladinović
17.2.2025. 22:32
👍
Milan Mandic
17.2.2025. 21:30
standard građana određuje kolko je kojih vozila prodato.....
Damir Šunjka
17.2.2025. 20:59
treba još vremena,truda i volje,da na našim putevima bude više novih vozila!
Djurasin Sasa
17.2.2025. 20:13
👍
Ljubisa Simic
17.2.2025. 20:09
👍
Gvozden Milanović
17.2.2025. 19:05
👍
Marjan Pejic
17.2.2025. 18:44
👌
Mladen Đukić
17.2.2025. 18:24
👍
Vladimir Bogdanović
17.2.2025. 18:09
👍👍👍
Dragan Miljković
17.2.2025. 18:06
grafikon nije validan
Branislav
17.2.2025. 17:59
vala detaljni ste ... svaka cast SAT-ovci
Ivan Bogdanović
17.2.2025. 17:50
🤔🤔🤔
Marko Milanov
17.2.2025. 17:49
👀🤔
Zoran Milanovic
17.2.2025. 17:42
Ma dobri smo.
Miloš Novaković
17.2.2025. 17:41
👍
Aleksandar Jakovljev
17.2.2025. 17:35
👍👍👍👍
željko sučević
17.2.2025. 17:25
Kod nas bi bilo više prodatih novi vozila Čisti benzin sa 4 cilindra a ne 3,a dizela kad bi ih bilo u ponudi nego što je sada.
Dejan Koželj
17.2.2025. 17:17
Dobra analiza
Veljko Nikolic Ludi Miloica
17.2.2025. 17:16
Dobra analiza!!
Nebojsa
17.2.2025. 17:14
👍👍👍👍👍
Sladjan Simeonov
17.2.2025. 17:06
👍
Djurasin Sasa
17.2.2025. 16:51
👍
Zeljko Dokic
17.2.2025. 16:47
zasto je broj uvezenih polovnjaka povecan mislim da je pitanje suvisna kakva nam je kupovna moc takve automobile i kupojemo retki su u srbiji ko moze sebi priustiti nov auto bar vecina nas kupujemo polovnjake iz uvoza jer drugog izbora nemamo a auto je danas nuzno u svakoj kuci
Anđelko Kuntuć
17.2.2025. 16:40
👍🏻
Anđelko Kuntuć
17.2.2025. 16:37
👍🏻
Nebojsa
17.2.2025. 16:32
👍👍👍👍
Miroslav Blažek
17.2.2025. 16:26
🤔
Necseriu Eugen
17.2.2025. 16:25
👌
Branimir Radić
17.2.2025. 16:25
Svaka čast Tojoti na našem tržištu povećanje prodaje za 24℅. Znamo mi šta valja.
Radiša Milinković
17.2.2025. 16:25
Zanimljivo
Milan Matic
17.2.2025. 16:22
Odlicna analiza..
Željko Lukić
17.2.2025. 16:21
👍
Boban Stamenković
17.2.2025. 16:21
Vrlo zanimljivo poređenje
Nikola Gagić
17.2.2025. 16:19
👍
Nikola Đaković
17.2.2025. 16:17
👍
Mile Stanojevic
17.2.2025. 16:12
👍
Zoran Perišić
17.2.2025. 16:12
Lepo je znati ove podatke i uporedjenja. HVALA.
Đorđe Belić
17.2.2025. 16:12
zanimljivo
Slaviša Živanović
17.2.2025. 16:08
Bravo za analizu
Goran Stevčevski
17.2.2025. 16:08
👍
Milan Čikara
17.2.2025. 16:04
👍
Pero Balać
17.2.2025. 16:03
🤔
Ksenija Vučković
17.2.2025. 16:02
👍🤓👍
ВИКТОР КОЦЕВСКИ
17.2.2025. 16:02
🤔
Milos Brankovic
17.2.2025. 16:02
👏👏👏👍👍👍
Dragomir Ninković
17.2.2025. 16:02
👍👍👍
Zarko Savatić
17.2.2025. 16:01
👍
nenad vucenovic
17.2.2025. 16:01
👍👍
dragan stjepic
17.2.2025. 16:00
👍
Marko Vekić
17.2.2025. 16:00
👍
Mirko Radovic
17.2.2025. 16:00
👍