image

VW u krizi: Život na aparatima

Kako je nemački proizvođač platio visoku cenu „zelene agende“?

Kristijan Maceda, drugi čovek sindikata IG Metal u Volfsburgu

Sećate li se Folksvagenove afere „Dizelgejt“? Trebalo bi, jer zli jezici tvrde da je sve počelo od nje... Naime, Martin Vinterkorn, bivši izvršni direktor VW Grupe u septembru 2015. našao se u središtu skandala koji

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

Milos Mirjanic

28.2.2025. 10:44

Dok je Evropa izvozila automobile u Kinu, sama ta Kina se nije bunila niti uvodila bilo kakve carine, a kada se vreme promenilo i Kinezi postali konkurencija svojim automobilima u Evropa ta ista Evropa uvodi carine( Kina daje podsticaje a i Evropa isto tako, setimo se samo Kovida). U svim ovim problemima oko automobilske industrije, najvise ce zazaliti dobivljaci delova, mi samo izvozimo 75% delova u Evropsku Uniju. Znate kako se kazu kod nas " Kada se Nemacka zakaslje, ostali dobiju grip", nije ovo dobro ni za koga pogotovo za nas u Srbiji koji svoj izvoz zavisi od te iste Evropske Unije😔.

Igor Kučerka

1.3.2025. 19:14

U Kini da proda vozilo iz uvoza, imao si visoke takse. Da proizvodio tamo, moraš da se udruzis sa lokalnim proizvođačem koji ti, pri tom, krade tehnologiju. Tako da Kina itekako štiti svoje tržište.

Jovan Mirković

27.2.2025. 19:27

Dobar i informativan članak, mada ne baš za one koji reklamiraju "zelenu agendu".

rade hinic

2.3.2025. 10:11

Suviše ambiciozno postavljeni ciljevi i rokovi...potencijalna opasnost da se olupa o glavu svima..

Miloš Novaković

1.3.2025. 16:41

👍

Nikola Đaković

28.2.2025. 11:33

🤔

Veljko Nikolic Ludi Miloica

28.2.2025. 10:27

🙈

Ivan Bogdanović

28.2.2025. 00:10

🔌🤔😵‍💫

Marko Milanov

28.2.2025. 00:01

👀

Branimir Radić

27.2.2025. 22:03

Neka ne brinu, doći će Kinezi i praviće se opet.

Mile Stanojevic

27.2.2025. 21:30

👍

Mile Stanojevic

27.2.2025. 21:29

👍

Milan Paroški

27.2.2025. 21:24

👍

Milan Čikara

27.2.2025. 21:01

👍

Nikola Stankovic

27.2.2025. 20:29

Sjajan i jasan članak, bravo!

Srdjan Bojic

27.2.2025. 20:18

Sami su krivi…

Marjan Pejic

27.2.2025. 19:35

👌

Dragomir Ninković

27.2.2025. 19:30

👍👍👍

Predrag Baturan

27.2.2025. 19:18

Dok je trajalo bilo je lepo a sada svako plaća svoje greške

Milan Ljubinovic

27.2.2025. 19:01

VW koji ja vozim je made in South Africa

Žika Cvejić

27.2.2025. 18:51

👏

Zarko Savatić

27.2.2025. 18:45

👍

Aleksandar Jakovljev

27.2.2025. 18:44

👍

Zoran Kostović

27.2.2025. 18:40

Ode čika brka....

Zeljko Dokic

27.2.2025. 18:31

bilo lepo 👍👍

Vladimir Cupać

27.2.2025. 18:10

Sada sve jovo na novo!

Zoran Perišić

27.2.2025. 17:59

Svima bilo lepo dok su ,,špijunirali" volkswagen, mercedes, BMW a sada..... Bit će to sve ok. samo oni da se ,,dogovore"

Anđelko Kuntuć

27.2.2025. 17:49

👍🏻

Duško Dražić

27.2.2025. 17:36

🧨

Gvozden Milanović

27.2.2025. 17:33

👍

Slaviša Živanović

27.2.2025. 17:28

👍

Dragan Plakalović

27.2.2025. 17:27

🌎

Branislav

27.2.2025. 17:26

👍

Ljubisa Simic

27.2.2025. 17:23

👍

Saša Rasic

27.2.2025. 17:18

👍

Damir Šunjka

27.2.2025. 17:16

ni nemci ne voze VW!

Vladimir Kalinic

27.2.2025. 17:14

Izdržaće

Zoran Milanovic

27.2.2025. 17:10

👍

Milan Mandic

27.2.2025. 17:04

😁

Jovan Nešić

27.2.2025. 16:54

Neka presele te fabrike u Srbiju i ima da im procveta biznis

Goran Stevčevski

27.2.2025. 16:54

👍

Nikola Gagić

27.2.2025. 16:46

👍

željko sučević

27.2.2025. 16:40

U jednom pogledu u opšte mi nije žao što propadaju.Preko noći su izbacili modele koji su im donosili velike prihode,a na nagovor nekih ludih glava i odustajanjem od tolikih prihoda.Uvođenjem preko noći el.automobila ih sada vodi u propast i bankrot.Pod hitno vratiti stare i dobro proverene Dizel i Benzin motore koji su i dali VW lovorike.Izbaciti mašine sa 3 cilindra i vratiti se proverenim 4klipnim motorima,a naravno uz vraćanje kvaliteta i dugotrajnost.Do 2050 se potpuno odreći el.vozila i videće da će im krenuti nabolje.Ovo se isto odnosi i na celu VW grupu.Ukoliko neće neka im je sa srećom BANKROT !

Oliver Kovačević

27.2.2025. 16:39

🍷

Nikola Đaković

27.2.2025. 16:34

👍

Perica Njegić

27.2.2025. 16:25

super

dragan stjepic

27.2.2025. 16:23

👍

Zoran Bogosavljevic

27.2.2025. 16:19

🥺

Jan Pavlis

27.2.2025. 16:18

👍

Radiša Milinković

27.2.2025. 16:16

👍

Mladen Đukić

27.2.2025. 16:16

👍

Miroslav Blažek

27.2.2025. 16:15

🤔

Milan Alempijevic

27.2.2025. 16:15

sve mi ih zao

nenad vucenovic

27.2.2025. 16:14

👍

Dejan Koželj

27.2.2025. 16:13

😥

Boban Stamenković

27.2.2025. 16:13

Nastavili iz greške u grešku.

Djurasin Sasa

27.2.2025. 16:13

👍

Đorđe Belić

27.2.2025. 16:08

ok

Necseriu Eugen

27.2.2025. 16:07

.

Mirko Radovic

27.2.2025. 16:07

👍

Milan Matic

27.2.2025. 16:06

Nije to njima nikakva prepreka...

Sasa Maksimovic

27.2.2025. 16:03

🤔

Ksenija Vučković

27.2.2025. 16:03

ništa strašno, izvući će se bez problema

Miloš Novaković

27.2.2025. 16:03

👍

Slaviša Miladinović

27.2.2025. 16:02

👍

Zoran Pavlović

27.2.2025. 16:02

👍

Vladimir Bogdanović

27.2.2025. 16:02

👍

Milos Brankovic

27.2.2025. 16:01

👍👍👍👍

ВИКТОР КОЦЕВСКИ

27.2.2025. 16:01

🤔