
VW u krizi: Život na aparatima
Kako je nemački proizvođač platio visoku cenu „zelene agende“?
Kristijan Maceda, drugi čovek sindikata IG Metal u Volfsburgu
Sećate li se Folksvagenove afere „Dizelgejt“? Trebalo bi, jer zli jezici tvrde da je sve počelo od nje... Naime, Martin Vinterkorn, bivši izvršni direktor VW Grupe u septembru 2015. našao se u središtu skandala koji
[...]Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
Povezane vesti
Prijavite se da biste mogli komentarisati!
Milos Mirjanic
28.2.2025. 10:44
Dok je Evropa izvozila automobile u Kinu, sama ta Kina se nije bunila niti uvodila bilo kakve carine, a kada se vreme promenilo i Kinezi postali konkurencija svojim automobilima u Evropa ta ista Evropa uvodi carine( Kina daje podsticaje a i Evropa isto tako, setimo se samo Kovida). U svim ovim problemima oko automobilske industrije, najvise ce zazaliti dobivljaci delova, mi samo izvozimo 75% delova u Evropsku Uniju. Znate kako se kazu kod nas " Kada se Nemacka zakaslje, ostali dobiju grip", nije ovo dobro ni za koga pogotovo za nas u Srbiji koji svoj izvoz zavisi od te iste Evropske Unije😔.
Igor Kučerka
1.3.2025. 19:14
U Kini da proda vozilo iz uvoza, imao si visoke takse. Da proizvodio tamo, moraš da se udruzis sa lokalnim proizvođačem koji ti, pri tom, krade tehnologiju. Tako da Kina itekako štiti svoje tržište.
Jovan Mirković
27.2.2025. 19:27
Dobar i informativan članak, mada ne baš za one koji reklamiraju "zelenu agendu".
rade hinic
2.3.2025. 10:11
Suviše ambiciozno postavljeni ciljevi i rokovi...potencijalna opasnost da se olupa o glavu svima..
Miloš Novaković
1.3.2025. 16:41
👍
Nikola Đaković
28.2.2025. 11:33
🤔
Veljko Nikolic Ludi Miloica
28.2.2025. 10:27
🙈
Ivan Bogdanović
28.2.2025. 00:10
🔌🤔😵💫
Marko Milanov
28.2.2025. 00:01
👀
Branimir Radić
27.2.2025. 22:03
Neka ne brinu, doći će Kinezi i praviće se opet.
Mile Stanojevic
27.2.2025. 21:30
👍
Mile Stanojevic
27.2.2025. 21:29
👍
Milan Paroški
27.2.2025. 21:24
👍
Milan Čikara
27.2.2025. 21:01
👍
Nikola Stankovic
27.2.2025. 20:29
Sjajan i jasan članak, bravo!
Srdjan Bojic
27.2.2025. 20:18
Sami su krivi…
Marjan Pejic
27.2.2025. 19:35
👌
Dragomir Ninković
27.2.2025. 19:30
👍👍👍
Predrag Baturan
27.2.2025. 19:18
Dok je trajalo bilo je lepo a sada svako plaća svoje greške
Milan Ljubinovic
27.2.2025. 19:01
VW koji ja vozim je made in South Africa
Žika Cvejić
27.2.2025. 18:51
👏
Zarko Savatić
27.2.2025. 18:45
👍
Aleksandar Jakovljev
27.2.2025. 18:44
👍
Zoran Kostović
27.2.2025. 18:40
Ode čika brka....
Zeljko Dokic
27.2.2025. 18:31
bilo lepo 👍👍
Vladimir Cupać
27.2.2025. 18:10
Sada sve jovo na novo!
Zoran Perišić
27.2.2025. 17:59
Svima bilo lepo dok su ,,špijunirali" volkswagen, mercedes, BMW a sada..... Bit će to sve ok. samo oni da se ,,dogovore"
Anđelko Kuntuć
27.2.2025. 17:49
👍🏻
Duško Dražić
27.2.2025. 17:36
🧨
Gvozden Milanović
27.2.2025. 17:33
👍
Slaviša Živanović
27.2.2025. 17:28
👍
Dragan Plakalović
27.2.2025. 17:27
🌎
Branislav
27.2.2025. 17:26
👍
Ljubisa Simic
27.2.2025. 17:23
👍
Saša Rasic
27.2.2025. 17:18
👍
Damir Šunjka
27.2.2025. 17:16
ni nemci ne voze VW!
Vladimir Kalinic
27.2.2025. 17:14
Izdržaće
Zoran Milanovic
27.2.2025. 17:10
👍
Milan Mandic
27.2.2025. 17:04
😁
Jovan Nešić
27.2.2025. 16:54
Neka presele te fabrike u Srbiju i ima da im procveta biznis
Goran Stevčevski
27.2.2025. 16:54
👍
Nikola Gagić
27.2.2025. 16:46
👍
željko sučević
27.2.2025. 16:40
U jednom pogledu u opšte mi nije žao što propadaju.Preko noći su izbacili modele koji su im donosili velike prihode,a na nagovor nekih ludih glava i odustajanjem od tolikih prihoda.Uvođenjem preko noći el.automobila ih sada vodi u propast i bankrot.Pod hitno vratiti stare i dobro proverene Dizel i Benzin motore koji su i dali VW lovorike.Izbaciti mašine sa 3 cilindra i vratiti se proverenim 4klipnim motorima,a naravno uz vraćanje kvaliteta i dugotrajnost.Do 2050 se potpuno odreći el.vozila i videće da će im krenuti nabolje.Ovo se isto odnosi i na celu VW grupu.Ukoliko neće neka im je sa srećom BANKROT !
Oliver Kovačević
27.2.2025. 16:39
🍷
Nikola Đaković
27.2.2025. 16:34
👍
Perica Njegić
27.2.2025. 16:25
super
dragan stjepic
27.2.2025. 16:23
👍
Zoran Bogosavljevic
27.2.2025. 16:19
🥺
Jan Pavlis
27.2.2025. 16:18
👍
Radiša Milinković
27.2.2025. 16:16
👍
Mladen Đukić
27.2.2025. 16:16
👍
Miroslav Blažek
27.2.2025. 16:15
🤔
Milan Alempijevic
27.2.2025. 16:15
sve mi ih zao
nenad vucenovic
27.2.2025. 16:14
👍
Dejan Koželj
27.2.2025. 16:13
😥
Boban Stamenković
27.2.2025. 16:13
Nastavili iz greške u grešku.
Djurasin Sasa
27.2.2025. 16:13
👍
Đorđe Belić
27.2.2025. 16:08
ok
Necseriu Eugen
27.2.2025. 16:07
.
Mirko Radovic
27.2.2025. 16:07
👍
Milan Matic
27.2.2025. 16:06
Nije to njima nikakva prepreka...
Sasa Maksimovic
27.2.2025. 16:03
🤔
Ksenija Vučković
27.2.2025. 16:03
ništa strašno, izvući će se bez problema
Miloš Novaković
27.2.2025. 16:03
👍
Slaviša Miladinović
27.2.2025. 16:02
👍
Zoran Pavlović
27.2.2025. 16:02
👍
Vladimir Bogdanović
27.2.2025. 16:02
👍
Milos Brankovic
27.2.2025. 16:01
👍👍👍👍
ВИКТОР КОЦЕВСКИ
27.2.2025. 16:01
🤔