image

Dacia Duster – Vožnja na putu – III ispit Supertesta: Na putu kao i u gradu

Verovali ili ne, ali na putovanju sa “dasterom“ imali smo skoro iste pohvale i zamerke kao i u gradskoj vožnji, samo smo se kretali većom brzinom. Solidna potrošnja je obezbedila veliku autonomiju za jedan benzinac

Dačijin „daster“ je zgodan partner na dugim putovanjima. Svojevremeno, na zimskim patrolama se dobro nosio sa strogim zahtevima naše ekipe. Naravno, na dugim putovanjima je najlakše voziti hibridnu verziju, sa automatskim menjačem, ali na šestomesečnom Supertestu smo testirali verziju sa manuelnim menjačem i 4x4 pogonom.

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

Đorđe Baralić

15.9.2025. 16:19

Mislim da ste sa ocenom malo kontradiktorni. Naglašavate da je slab rad klima uređaja i da je bučan na autoputu tj. slaba zvučna izolavija a dajete visoku ocenu na komfor. Takođe naglašavate da je menjač loše konstruisan u smislu da ima često potrebe za šaltanjem a vi opet date visoku ocenu. Lično moj zaključak je spolja gladac a iznutra jadac. Gledao sam ga da ga kupim 2019, 1.5dci i kad sam ga probao ma 130km/h nismo mogli da govorimo međusobno u kabini koliko se čula buka motora i hučanje vetra te sam se odlučio za Fiat 500L, 1.6mjtd i nisam se pokajao. Slatko sam se navozao 150000km za 6 godina i još ga imam i ne planiram da ga prodajem. Po vašem tekstu zaključujem da se ništa nije promenilo. O motoru ne vredi trošiti reči. Svaki motor sa 3 cilindra je u klasi peglice i fiće na steriodima. Ako izgura 200000km neka svako bude zadovoljan. Za ovu veličinu karoserije bi ipak trebao biti ozbiljan motor da to može da povuče a ne da razmišlja čovek u preticanju biti ili ne biti. Ubrzanje do 100 kao sa jugom... Nije to trkalica to je svakome jasno ali ako motor nema snagu automatski nema ni svoju osnovnu funkciju a to je da me služi pouzdano i da me sluša pedala gasa kad je stisnem

Milos Mirjanic

16.9.2025. 10:27

Neznam zasti ovoliko ljudi pljuje motore sa tri cilindra ( stanje je takvo kakvo je, nova tehnologija, novi propisi i naravno usteda proizvodjaca) ja vozim 500L sa DVA cilindra Natural Power i na satu pise 290000km i sta sada, jeste neobican zvuk, jeste mozda trom ali ne idemo na trke a i gde bi ga vozio velikom brzinom. Za ovih Pet godina sam samo na gorivu ustedeo trecinu auta. Za neke ljude 21 vek jos nije poceo, vozice TDI, JTD, MJET i HDI i pljuvace po automobilima na elektricni pogon, ja sam presao na struju i nikada se vise ne bih vratio na SUS motore. Kao covek koji prelazi preko 20000km godisnje vece uzivanje u voznji od elektricnog auta nisam imao.

Đorđe Baralić

16.9.2025. 10:26

Pod jadac sam mislio na motorizaciju, nisam bio precizan. Što se tiče udobnosti sedišta jesu udobna, to ne može da se spori. Dizajn unutrašnjosti bi mogao biti zanimljiviji. A što se tiče kvaliteta materijala tu je gde su i ostali. Meni se svidela prostranost kabine i veličina gepeka, to je ono što se traži kod automobila. Moja najveća zamerka je loša zvučna izolacija i slab motor. Vašoj ekipi svaka čast za patrolna putovanja u njima. Gledao sam sve te emisije i uvek sam komentarisao da mi ih je žao zbog patnje. Dug put treba da bude opušten, bez stresa i tenzije a po meni Duster nije pravljen za to.

Darko Gigić

16.9.2025. 07:26

Par dana iskustva sa modelom iz 2019. sa motororm 1.5 dizelaš ne znači baš ništa u proceni benzinca iz 2025. Kada je reč o oceni za komfor, ona ne podrazumeva samo rad klima uređaja u određenim situacijama već i prostranost kabine, udobnost sedišta, i uopšte sve ono što čini da posle dugog putovanja ne budete iznureni. Pre šestomesečnog testa "daster" je bio na patrolama, u svakom od dva primerka je bilo po četiri odrasle osobe sa mnogo prtljaga i snimateljske opreme - i nisu rekli da je automobil "jadac" A da su Dačijini automobili sve lepši, ali da i dalje u enterijeru imaju primere uštede - pa, to ovaj proizvođač nikada nije krio

Boban Stamenković

15.9.2025. 17:33

Kao da je probano da se pomire off rad i grad, za taj novac teško, zato i mnogo kompromisa.

Boban Jankovic

15.9.2025. 16:22

Eksterijer veoma lep. Zbog toga smo isli na sajam sa namerom da kupimo auto. Medjutim, zatekli smo tako pohabanu plastiku na vratima posle 3-4 dana Sajma da smo ipak odustali

Svetlana Lazic

15.9.2025. 16:11

Zanimljivo da ima samo 3 zvezdice na NCAP testu iz 2024. godine i da se to ne pominje u tekstu.

Darko Gigić

16.9.2025. 07:30

Tri zvezdice danas je kao 5 zvezdica 2019. Pisali smo.više puta o tome. Kriterijumi su sve stroži, pa danas 5 zvezdica može da se ima samo ako je model opremljen najskuoljim bezbednosni sistemima. Recimo, "daster" održava zadatu brzinu, ali ne koči sam ako vozilo ispred usporava, itd. Ali, sa tri zvezdice dnas, to je znak da su putnici u kabini sasvim bezbedni

Đorđe Baralić

15.9.2025. 16:20

3 zvezdice je imao i 2019 kad sam se razmišljao da ga kupim. Znači ništa se nije promenilo za sve te godine osim spoljnjeg izgleda tj. šminka je drugačija

Bobi Petroski

15.9.2025. 16:13

Cini SE da Duster na svakom testu prolazi sa "dobar"

Goran Milošević

16.9.2025. 17:06

👍👍👍

Zoran Bogosavljevic

16.9.2025. 12:57

👍💯

dragan stjepic

16.9.2025. 10:39

👍

Radiša Milinković

16.9.2025. 10:14

Lepi, samo da je 4 cilindra i 1,5l

Srdjan Bojic

16.9.2025. 09:23

Nije vezano za clanak. Svaka cast za gostovanje i temu na RTS👏

Zoran Milanovic

16.9.2025. 06:40

👍

vladan petrović

16.9.2025. 01:26

nije loš

Mile Stanojevic

16.9.2025. 01:09

👍

Zoran Milanovic

15.9.2025. 22:22

👍

Mladen Đukić

15.9.2025. 21:54

👍

Žika Cvejić

15.9.2025. 20:44

👍

Perica Njegić

15.9.2025. 19:18

lepo

Marko Milanov

15.9.2025. 19:05

👀🤔😭

Marjan Pejic

15.9.2025. 18:26

👌

Pero Balać

15.9.2025. 17:45

👍👍👏

Nikola Gagić

15.9.2025. 17:41

👍

Igor Kučerka

15.9.2025. 17:38

Potrosnja skroz ok.

Nenad Stojanovic

15.9.2025. 17:13

Nije loš

Željko Hudi

15.9.2025. 17:13

👍

Vladimir Kalinic

15.9.2025. 17:08

Lepo

Miroslav Blažek

15.9.2025. 17:07

👏

Vladan Mrvić

15.9.2025. 17:04

👍

Zoran Pavlović

15.9.2025. 17:01

👍

željko sučević

15.9.2025. 16:58

Taman kavez za kokoške.Nit je Dacia neka marka nit je Dunster auto.Kutijesina na točkovima.Nikada u životu nebih uzeo tu marku i njihova vozila ni za džabe.

Darko Gigić

16.9.2025. 07:32

To samo znači da je niste vozili ni na Supertest danu ni na Srpskom automobilskom trofeju. Pratioci koji jesu ne misle baš tako

Miroslav Blažek

15.9.2025. 16:55

👍

Zeljko Dokic

15.9.2025. 16:45

lep auto samo da je jos dizelas 😊😊

Milan Matic

15.9.2025. 16:45

Uznapredovala je i dacija nije ni o a vise za nize klase...svaka ima cast

Zarko Savatić

15.9.2025. 16:35

👍

Nebojša Stojanović

15.9.2025. 16:34

👍🏻

nenad vucenovic

15.9.2025. 16:30

👍

Predrag Baturan

15.9.2025. 16:24

Kakav je bio ovaj je dobar.

Slaviša Miladinović

15.9.2025. 16:20

👍

Vladimir Bogdanović

15.9.2025. 16:18

Kako reče Mladen u jednoj emisiji to je auto "peri-deri"👍. Koliko para, toliko muzike.

Mirko Radovic

15.9.2025. 16:14

👍

Goran Stevčevski

15.9.2025. 16:13

👍

Djurasin Sasa

15.9.2025. 16:12

👍

Zoran Lazarević

15.9.2025. 16:11

🤷‍♂️

Đorđe Belić

15.9.2025. 16:11

fin auto

Nikola Anđelković

15.9.2025. 16:09

Odličan i objektivan tekst i test 👍👍👍

Ljubisa Simic

15.9.2025. 16:09

👏

Vladimir Djokic

15.9.2025. 16:07

👍

Necseriu Eugen

15.9.2025. 16:05

FABRICAT LA MIOVENI, ROMÂNIA!🇷🇴🇷🇴🇷🇴

Ivan Videnovic

15.9.2025. 16:05

👍👍👍

Vladimir Lazic

15.9.2025. 16:04

za razliku od predhodnih modela,ovaj lici na nesto,cak mi se i svidja

ВИКТОР КОЦЕВСКИ

15.9.2025. 16:02

за тие пари што се нуди е одличен

Ostoja Zivkovic

15.9.2025. 16:01

sasvim ok auto

Marko Mađarev

15.9.2025. 16:01

🤔🤔🤔

Goran Ivačković

15.9.2025. 16:01

👍🏻

Branimir Radić

15.9.2025. 16:29

Ko nema visoke zahteve, eto prilike.