LIFESTYLE: Koga najviše vole?
Nekrunisani kralj društvenih mreža je BMW – tako barem pokazuje istraživanje koje je za cilj imalo da proveri koji su to automobilski brendovi najzastupljeniji na društvenim mrežama. Pročešljani su „instagram“, “tviter“, „tiktok“ i „pinterest, a među pet najpopularnijih je čak pet nemačkih brendova
Društvene mreže su tokom protekle decenije od prozora u svet zabave prerasle u uticajan deo života pre svega mlađe populacije, a koriste ih milioni ljudi svakodnevno, širom planete. Pomoću ovih kanala komunikacije sa ostalim korisnicima delimo video-zapise, fotografije, uspomene ali i stavove, a jedna
[...]Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
Prijavite se da biste mogli komentarisati!