image

Koje prepravke mogu bez tehničkog

Na koji način bi procedura kod promena na vozilu mogla da bude jednostavnija i jeftinija i zbog kojih prepravki vlasnici više ne bi morali da plaćaju saglasnost proizvođača i tehnički pregled?

 


Primetili smo da nikada nijedan predstavnik proizvođača nije odbio da da saglasnost za zatamnjivanje stakala folijama niti za ugradnju vučnog uređaja na vozilo, pa smo zaključili da nema razloga ni pribavljati takvu dokumentaciju


Ako u zemlji Srbiji poželite da stakla svog automobila zatamnite folijama kako biste se zaštitili od letnjih vrućina i od ultravioletnog zračenja, to će

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

Dejan Marković

17.6.2024. 12:05

👍👍👍

Pedja Subotic

24.5.2024. 08:11

"Ispitivanje u nekoj od ovlašćenih laboratorija (5.700 din.), tehnički pregled (6.000 din.) i podnošenje zahteva za Uverenje o ispitivanju vozila (3.430 din.)" - znaci ispita laboratorija, a zatim bacis 6000 dinara za tehnicki pregled koji u toj situaciji ne sluzi nicemu, pa na to bacis jos 3430 dinara na uverenje koje bi realno laboragorija trebala da ti izda. Cirkus od drzave.

Veljko Begović

27.3.2024. 18:04

Strožiji tehnički pregled je očigledno prošlost, definitivno izostaje kontrola.

Srdjan Bojic

8.2.2024. 01:45

Lakse je reci da nesto ne moze, nego dozvoliti da ljudi malo personalizuju automobile sa svim i svacim.

Igor Nikolic

21.12.2023. 22:07

Gdine Regoda… Dokle se stiglo s usvajanjem uproscenih regulativa i olaksicama?

Dragan Mijatovic

20.12.2023. 16:03

zemlja Srbija, sta reci

aleksandar Rankovic

19.12.2023. 14:31

Svuda moze samo u Srbiji ne NERAZUMEM🤔🤔🤔🤔

igor banda

30.11.2023. 19:42

Ужасно је, шта све не допуштају! Али како све то виђамо регистровано, како пролази нови "строги" технички? Јер то значи да полиција не ради свој посао и ви као САТ хоћете да скренете пажњу на лош рад полиције? Јер у саобраћају све што не сме се вози и пролази технички и то прође а не ради ти једна сијалица за осветљење таблице врате те и онда промениш и чекаш нови термин за технички и ако не стигнеш на време плаћаш технички поново!

Zoran Savić

28.11.2023. 14:36

Meni skinuli po propisu ugrađena dnevna svetla sa CE oznakom zato što su plastična iz kine

Dejan Paunovic

26.11.2023. 19:32

🤑

Damjan Matijevic

26.11.2023. 11:16

pametno

Miloš Mitić

25.11.2023. 09:52

Ito tako treba ukinuti i za LED sijalice u farovima i stopovima jer to povecava bezbednost saobracaja i vozaci su bolje uocljiviji za sve ucesnike u saobracaju a pogotovo po magli i nocu.

Zlatko Tilčer

21.11.2023. 19:27

sve koje ne ugrožavaju bezbednost, kako samih vozača tako i ostalih učesnika u saobraćaju

Aleksandar Galić

20.11.2023. 23:34

U Americi sklope čoper iz delova, naprave ram, odnosno konstrukciju, kupe agregat koji hoće i voze u javnom saobraćaju. Kod nas ne može da se ugradi šiber. Ne možete da ugradite kočione diskove i čeljusti koji nisu kao originalni ili da stavite spoljni retrovizor koji nije kao originalni. A šta ako je zamena kvalitetnija od originala? Pa valjda se kvalitetnijim delom poboljšavaju bezbednost i sigurnost vozila, a samim tim i bezbednost svih učesnika u saobraćaju.

Svetozar Lazic

22.11.2023. 14:21

Upravo tako, u Kanadi za dvadeset dolara registrujes prikolicu zavarnu od “crnih” cevi bez i jednog atesta dok kod nas nije moguce registrovati prikolicu proizvedenu u fabrici iz razloga sto proizvodjac vise ne postoji. Prave nas nesposobnim i rade za uvoznicki lobi. Sa ovakvom agencijo nema razvoja, cisto dranje naroda.

Jovan Vasiljević

9.11.2023. 19:32

Meni danas na tehničkom hteo da skine plastične vetrobrane. Kaže da ih je inspekcija već nekoliko puta opominjala da puštaju vozila samo sa homologovanim vetrobranima. Pameti bez

milan puzovic

7.11.2023. 08:32

Gomila gluposti, a na ulici viđam gomilu modifikovanih vozila od spojlera i oslanjanja do izduvnih grana. A o točkovima, gumama i čip tjuningu da ne pričamo, vidim da to nije bilo pitanje ovde.

Branimir Radić

7.11.2023. 00:02

Članak koristan a za agenciju šta reći, nego agencija za punjenje budžeta.

Svetozar Lazic

6.11.2023. 20:55

Ова агенција за “Безбедност” је све али није установа која брине о безбедности. За 90% из ове листе НЕ ПОСТОЈИ доказ да су угрозиле безбедност саобраћаја у Србији. Иза свега овога стоји комерцијализација безбедности и гушење развоја индустрије. Наши људи су технички веома развијени и уместо да агенција подстиче развој ауто индустрије она то гуши неразумним стандардима. Сетите се само приколица и промене регулативе. Ова агенција ради на извозу новца из Србије а не на унапређењу безбедности.

Djordje Alimpijević

6.11.2023. 20:17

Kakve veze imaju retrovizori i šiber ?? 😎

Mile Stanojevic

6.11.2023. 20:07

👍

Dejan Petrović

6.11.2023. 19:26

👍

Marko Milanov

6.11.2023. 18:43

👍

Vlada Grujić

6.11.2023. 18:00

Ne znam kako ugradnja kuke koja je namenski proizvedena za određeni model auta i ima odgovarajući sertifikat (atest) može predstavljati ozbiljnu prepravku vozila. Ovo pišem znajući da se te kuke upravo tipski kupuju uz odgovarajuće i elektronske uređaje koji se spajaju na već postojeću instalaciju vozila bez prepravki. Ugradnja takve kuke je dodatno olakšana od steane proizvođača vozila koji je još u projektnoj fazi predvideo tačke vezivanja i ostavio sve potrebna ležišta i otvore. Takođe kuke prate upustva za ugradnju koja su prostija od upustva za montiranje osrednjeg ormara iz Ikea-e.

Nebojša Dubroja

6.11.2023. 16:59

Супер информације

Zeljko Dokic

6.11.2023. 16:33

👍👍

GORAN CINCOVIC

6.11.2023. 16:28

👍

Ivan Stamenov

6.11.2023. 15:56

U ovim propisima ima nelogičnosti ali je korisna informacija šta može bez atesta.

Zoran Kostović

6.11.2023. 15:48

Nadam se da Agencija ima snage i uticaja na nadlezne organe da sto vise olaksa vozacima koji vrse prepravke. Naravno uz postovanje bezbedonosnih normi.

Čedomir Stanković

6.11.2023. 15:44

👍

Mladen Avramovski

6.11.2023. 15:39

👍

Vladimir Kalinic

6.11.2023. 15:37

Korisno

Dragan Stojkovic

6.11.2023. 15:33

Šalu na stranu, ali od navedenih 20 primera 18 NE MOŽE (zvanično), 1. može rol bar ( ne služi ničemu, sem pick up-u, koji ne daj bože da se zaglavi osta do proleća jer isti NE MOŽE Vitlo da ga izvuče) i 2. pneumatik dimenzija koje je propisao proizvođač, svi smo, 90 %, u fazonu što manje i jeftinije . znači ništa se nije promenilo, sem naj gluposti SAGLASNOST PROIZVOĐAČA !!!

rade berta

6.11.2023. 15:22

👍

Zoran Novicevic

6.11.2023. 15:16

👍

Dejan Jovcevski

6.11.2023. 14:54

👍

Radiša Milinković

6.11.2023. 14:52

👍

JOVAN KREJIĆ

6.11.2023. 14:39

🙂🙂🙂

Dragan Plakalović

6.11.2023. 14:39

Odličan članak

Aleksandar tosic

6.11.2023. 14:39

tako je to kad nestrucni donose zakone. U zaostaloj zemlji kao sto je nasa nema potrebe da se ozmislja topla voda, lepo prepisati propise iz neke razvijene zemlje i to je to

Dragan Stojkovic

6.11.2023. 15:25

skontaće , kao i sada, za jedno 10 godina, da im ovo donosi platu i onda će menjati al samo da bude nakaradno !! hehe

Ivan Jevdjic

6.11.2023. 15:07

Propise kao da piše neko ko nije vozač. Nije to samo slučaj u ovom članku, nego generalno!

Vojislav Nevenic

6.11.2023. 14:36

Molim vas da proverite da li je dozvoljeno samo krov crnog automobila prekriti belom folijom? Naravno, iskljucivo radi smanjenja temperature tokom letnjih meseci. Unapred hvala!

Dragan Stojkovic

6.11.2023. 15:26

Pa NE MOŽE, Jer utiče na promenu deklarisanih podataka i performansi..."!!!

Vanja Zavišin

6.11.2023. 14:36

"... Jer utiče na promenu deklarisanih podataka i performansi..." Pa kako je onda ugradnja plina dozvoljena, a prepravka na električni pogon nije?

Drazen Dodic

6.11.2023. 18:43

Зато што се не може уградити други погонски агрегат осим којег је произвиђач прописао, а уградња плина није исто као и промена агрегата.

Dalibor Jovanović

6.11.2023. 14:35

Korisno

Dejan Stanković

6.11.2023. 14:31

Prva stavka:zamena halogene sijalice za LED. U EU to može sasvim legalno da se uradi ako imate kvalitetne LED sijalice (Osram i Philips) koje imaju validne ateste/sertifikate. Kad će to doći kod nas? Pitaj boga.

Miloš Novaković

6.11.2023. 14:27

Smešno kako spoljašni retrovizori mogu da utiču na performanse nije mi jasno

Ivan Bogdanović

6.11.2023. 14:27

odličan članak... sve korisno

Sanin Hamzagic

6.11.2023. 14:27

👍

Boki.MB

6.11.2023. 14:27

Kvalitetan članak gde je zaista sve lepo objasnjeno.Svaka vam čast 👏🙌

Necseriu Eugen

6.11.2023. 14:26

👏👏👏

Dragan Nikolić

6.11.2023. 14:24

👌

Mihajlo simijonovic

6.11.2023. 14:24

Ovo zvuci kao lista stvari koje podlezu garanciji na novom proizvodu :D zamenis retrovizor, menjas karakteristike vozila. ..

Boban Stamenković

6.11.2023. 14:24

Ајде некад да не буде по џепу грађана

Milan Čikara

6.11.2023. 14:21

👍

nenad vucenovic

6.11.2023. 14:20

👍