Emisija SAT: Kako smanjiti gužvu u saobraćaju?

 

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

miodrag marinković

10.12.2023. 13:18

trebaju svi da krenu istovremeno...što niste probali to

Zoran Savić

10.12.2023. 17:01

To brale, to bi bilo interesantno al pod punim gasom

Милан Костић

10.12.2023. 13:22

Можете ли да проверите шта се десило са планом за проширење кружног тока у блоку 61 на који је прикључена деоница која Нови Београд спаја са ауто-путем Милош Велики, због својих димензија на кружном току се стварају огромне гужве, а отварање петље Јаково и додатно оптерећење кружног тока и на неки начин одсецање од света део Сурчина од скретања за аеродром и део Новог Београда(Ледине). Хвала унапред.

SAT Media HUB

10.12.2023. 14:36

Proverićemo i napisaćemo vam odgovor

SAT Media HUB

11.12.2023. 12:57

Trenutno nema novih informacija, ali čim saznamo nešto novo pišemo vam

Bojan Jovanovic

10.12.2023. 13:23

Odličan primer,odlična emisija 👍 realna situacija po gradovima

Dejan Jovcevski

10.12.2023. 13:30

👍

Nemanja Barjaktarov

10.12.2023. 13:30

Dobro iskustvo

Dragan Kovačvić

10.12.2023. 13:30

Upravo gledam.

rade berta

10.12.2023. 13:30

💪👍

Djurdje Jelesijevic

10.12.2023. 13:31

Odlična preporuka. Samo nastavite u ovakvom duhu.

Boban Stamenković

10.12.2023. 13:31

Гледа се

Goran Jaksic

10.12.2023. 13:31

👍

Željko Lukić

10.12.2023. 13:31

Teško.

Necseriu Eugen

10.12.2023. 13:31

👏👏👏

Vladimir Kalinic

10.12.2023. 13:32

Gledamo, bice zanimljivo

Vladimir Cvetić

10.12.2023. 13:32

👍

Milan Čikara

10.12.2023. 13:32

👍

ВИКТОР КОЦЕВСКИ

10.12.2023. 13:32

Секоја чест 👏👏👏👏👏

Ivan Tasic

10.12.2023. 13:33

Imao sam prilike da vidim kako sistem naizmenicnog propustanja dobro funkcionise u Indiji, stim sto oni i sirene koriste za komunikaciju

Milorad Jeličić

10.12.2023. 13:33

Ova emisija se ne propušta 👏👏👏👍

Stojan Vu;kovi'

10.12.2023. 13:33

Idemo FIAT-KG

Jelic Marko

10.12.2023. 13:33

Pratim...ali mnogo nam kulture u saobracaju fali.Kako vozacima tako isto i pesacima...

Dragan Gajić

10.12.2023. 13:34

👍

miodrag vladisavljević

10.12.2023. 13:34

👍

Josip Vukić

10.12.2023. 13:35

Odlican tema 👌

Branimir Radić

10.12.2023. 13:36

Problem opšte kulture i nepoznavanje propisa saobraćaja doprinosi opštem zastoju. Dakle, mora se promeniti (vratiti) obuka sa pitanjima koja objašnjavaju zašto je neko pravilo doneto.

Radiša Milinković

10.12.2023. 13:38

Толеранција је закон за све сегменте живота па и за саобраћеј!

Zoran Kostović

10.12.2023. 13:39

Upravo gledam emisiju. Mladen samo jednu stvar nije rekao kada je govorio o rajsfeslus sistemu. Vozaci iz kolone koja se suzavac, TREBAJU DA IMAJU TOLERANCIJU pa kada auto ispred njega propuste da on saceka da prodje auto iz kolone koja nema suzenje pa onda da prodju a ne kad puste auto ispred oni ulecu da i oni prodju. Tada se stvara nervoza u koloni koja nema suzenje. Znaci jedan, jedan, a ne ja kulturan pa pustim jednog a onda bi jos njih troje da se uvale. TO NIJE REKAO A MORAO JE! VELIKI POZDRAV

Milan Zelenovic

10.12.2023. 14:24

Tako je, pustiš jednog, a ulete trojica, na foru, gas do daske! Bukvalno da sledeći put razmislim da li ikoga da pustim...

Vladimir Butulija

10.12.2023. 15:28

I nažalost je rečeno nešto što nikako NE TREBA da se čini, a to je da ako se ukaže prilika, vozači iz trake koja nestaje pređu ranije u traku koja nema suženje. To je veoma pogrešno i pravi velike probleme. Najbolje je kad vozila u obe trake idu do pred samo suženje i vozači tu ostave prostora jedni drugima da se ušnjiravaju jedan iz jedne, pa jedan iz druge trake. To se može postići i odgivarajućim postavljanjem barijera koje ne dozvoljavaju ranije prestrojavanje već vode odvojeno trake do pred suženje. Još ako traku koja nema suženje veštački malo pomeri u stranu ka traci koja nestaje tako da traka koja nastavlja bude tačno na sredini između dve prethodne trake, što dovodi da prethodne trake budu ravnopravne onda sve prirodno ide logično i brže.

Srđan Radaković

10.12.2023. 13:40

Negde bi bilo dobro i uskladiti semafore! Konkretno ulaz u Novi Sad sa mosta Slobode, semafori su podešeni da auti jednostavno brzo napune prostor između 2 semafora, i tu je kolaps! Trebalo bi oba semafora uključiti u isto vreme, i bilo bi manje gužve.

Siniša Sivčev

10.12.2023. 13:40

To je veliki problem koji treba rešiti bilo kako, moja podrška maksimalna 👍

nenad vucenovic

10.12.2023. 13:43

👍

Jovan Vasiljević

10.12.2023. 13:43

Uh, kako mi je krivo što nisam mogao doći. 😢

SAT Media HUB

11.12.2023. 10:34

Sigurni smo da će biti prilike

Vladimir Dragutinovic

10.12.2023. 13:43

Bravo SAT. Pričali smo baš o ovome kada smo snimali prošli put vožnju na osećaj. Svaka čast!!!

Dragan Mijatovic

10.12.2023. 13:46

lepo pokazano nema sta

Petar Bagi

10.12.2023. 13:46

Upravo gledam

Zoran Novicevic

10.12.2023. 13:49

👍

Jovica Aksic

10.12.2023. 13:50

Samo jos I kad bi tako funkcionisalo na delu

Borislav Pavlović

10.12.2023. 13:52

zaista potrebno

Zoran Milanovic

10.12.2023. 13:54

👍

Radomir Farkaš

10.12.2023. 13:55

pa nas su na polaganju i ucili "cibzar", da propustas, ali za to moraju i ostali ucesnici da obrate paznju; meni se gomilu puta dogodilo da ablenduje/trubim/pokazujem rukom da se neko ukljuci kako bi svi isli, a ti ucesnici najcesce blenu okolo. mislim da je problem kod mnogih voxaca nekoncentrisanost na voznju, nego su im misli drugde, i veoma cesto upotreba mobilnog u ruci (pitam se cemu sluzi speakerfon 🙄)

Zeljko Dokic

10.12.2023. 13:58

kad bi bilo tako lepo bi bilo

Zvonko Rajkovic

10.12.2023. 14:03

Bravo. Odlična tema.

Branimir Radić

10.12.2023. 14:04

Što se tiče jeftinog elektrovozila iz Kragujevca koji bi se prodavao masovno kao nekad fića, moguće je samo ako litijum bude kopan u Nedeljicama. Zato italijanski sindikati rekoše da modeli sa unutrašnjim sagorevanjem ostaje u Italiji a zagađena proizvodnja može u Srbiji.

SAT Media HUB

11.12.2023. 10:25

O procesu proizvodnje baterija za električne automobile smo pričali već u emisiji SAT. Imate na Youtube kanalu video zove se Emisija SAT - Šta kriju elektro-vozila

Sladjan Stojkovic

10.12.2023. 14:08

kažnjvati kažnjavati i samo udri po dżep drukcije se Srbin nemoze naučiti samo kažnjavati

Slaviša Živanović

10.12.2023. 14:12

👍

svetozar markovic

10.12.2023. 14:12

Dobra emisija...evo upravo sam je odgledao

Necseriu Eugen

10.12.2023. 14:15

Vidim da je bio hladno u Centru Navak.

SAT Media HUB

11.12.2023. 10:22

To će vam najbolje odgovoriti oni koji su došli na test 🙂

Necseriu Eugen

10.12.2023. 14:17

Šteta da vaša emisija nije predstavljena u Rumuniji! Ovde imamo samo bahatost u saobraćaju!

Stefan Rakic

10.12.2023. 14:21

Odlicna pokazna situacija, e sad kad bi imali neku metodologiju da ovo kroz znakove i obavestenja umetnemo vozacima u um, vecina ne zna za ovaj sistem, a naravno postoje i bezobrazni ljudi zbog kojih i najvise problema nastaje... Svakako samo nastavite sa edukacijom, mozda iskoci i neka reklama koji bi isla par puta dnevno na tv-u da podseti ljude koliko je ovo bolje jer kad bi realnom vozacu izmerili pritisak i puls tu bi razlika bila jos veca

dragan stjepic

10.12.2023. 14:22

👍Важна је толеранција

Miloš Novaković

10.12.2023. 14:25

👍

Mladen Avramovski

10.12.2023. 14:33

👍

Veljko Nikolic Ludi Miloica

10.12.2023. 14:34

Kad covek ima mira u zivotu on ima mira i u saobracaju! Auto na putu je ogledalo našeg vidjenja i vodjenja zivota!!!

zoran božić

10.12.2023. 16:03

Ako je tako onda ne treba ni da vozi.

Vladimir Bogdanović

10.12.2023. 14:36

👍

Goran Matic

10.12.2023. 14:47

👍👍👍

Aleksandar Petrović

10.12.2023. 15:00

kod nas je tolerancija na najnižem nivou, a i ovo razvlačenje po semaforima i svuda, pa onda pešaci koji se razvlače po pešačkom, prelaze ukoso, itd.

Aleksandar Petrović

10.12.2023. 15:02

postoji jedan veliki problem, kada neko malo prikoči, deseti iza njega mora skroz da stane. Zato je bitno voziti tečno, ujednačeno, kada su gužve.

vladan aleksic

10.12.2023. 15:06

👍