Nissan VC-Turbo: Varijabilna kompresija
U potrazi za dodatnom snagom i većom efikasnošću, Nisan je razvio VC-Turbo motor sa sistemom koji po potrebi menja kompresioni odnos od 8:1 do 14:1
Razvoj motora sa promenljivim stepenom kompresije počeo je još 1998. i tekao je u nekoliko pravaca. Osmišljavani su različiti sistemi povezivanja delova, proučavana termodinamika i bilo je potrebno savladati mnogo prepreka. Međutim, Nisan je sve to uspeo i postao prvi proizvođač koji ima i u masovnoj proizvodnji koristi VC-Turbo (Variable Compression Turbo) motor
[...]Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
Prijavite se da biste mogli komentarisati!
Željko Mutavdžić
16.1.2024. 16:22
👍🏻
zoran Stancic
16.1.2024. 16:23
👍
Zoran Novicevic
16.1.2024. 16:23
👍
rade berta
16.1.2024. 16:23
👍
Slaviša Živanović
16.1.2024. 16:25
👍
Dejan Jovcevski
16.1.2024. 16:26
👍
Necseriu Eugen
16.1.2024. 16:26
👍
Djurdje Jelesijevic
16.1.2024. 16:26
Zanimljivo
Dragan Kovačvić
16.1.2024. 16:28
Opširno i stručno objašnjeno.
Boban Stamenković
16.1.2024. 16:28
Опасан!
Djurasin Sasa
16.1.2024. 16:28
👏👏
nenad vucenovic
16.1.2024. 16:29
👍
Vladimir Kalinic
16.1.2024. 16:30
Odlicno resenje
Ivica Ðokić
16.1.2024. 16:31
👍
Željko Lukić
16.1.2024. 16:31
Ludi japanci😁
Borislav Pavlović
16.1.2024. 16:32
sve pojašnjenje!
Siniša Sivčev
16.1.2024. 16:35
👍
Milorad Jeličić
16.1.2024. 16:35
Ko je nekada mogao i zamisliti da bi ovako nešto bilo moguće, ali danas nas ništa više ne može iznenaditi. Bravo ovo je za svako divljenje, idemo dalje da vidimo šta je sledeće 👏👏👏👍
Zoran Milanovic
16.1.2024. 16:36
👍
Branislav
16.1.2024. 16:36
lepo
Branimir Radić
16.1.2024. 16:37
Varijabilno otvaranje ventila je sada primenjeno u varijabilnom radu klipova. Dobro je to ali poskupljuje popravke motora posle dosta pređenih kilometara eksploatacije.
Goran Ivačković
16.1.2024. 16:37
👍
Mladen Avramovski
16.1.2024. 16:37
👍
GORAN CINCOVIC
16.1.2024. 16:43
👍
Ivan Bogdanović
16.1.2024. 16:46
🔝
Vojislav Nevenic
16.1.2024. 16:49
Elektromotor povezan na klipnjaču... želimo im sreću i uspeh, pa da provozamo što pre!
Djordje Vulin
16.1.2024. 16:50
👍
Marko Milanov
16.1.2024. 16:51
👍
Željko Hudi
16.1.2024. 16:53
👍
Goran Stevčevski
16.1.2024. 16:53
Svaka čast. Kakav članak, a tek motor… savršenstvo. Eh, veoma interesantno i uzbudljivo. Jedva čekam da ga provozamo. 💪💪💪👍👍👍🤗
Zoran Kostović
16.1.2024. 16:55
Bravo
Ivan Stankovic
16.1.2024. 17:05
👍
Vladimir Bogdanović
16.1.2024. 17:05
Zanimljivo rešenje!👏👏👏
Dragan Plakalović
16.1.2024. 17:05
Vrh tehnologija
Boban
16.1.2024. 17:06
Ko će to da popravlja kad se pokvari?
Dejan Stanisavljević
16.1.2024. 17:21
To je japanac, to se ne kvari
Aleksandar Jakovljev
16.1.2024. 17:06
👍
Miodrag Vladisavljević
16.1.2024. 17:17
👍
Milovan Trajković
16.1.2024. 17:17
🌹
Milan Čikara
16.1.2024. 17:23
👍
vladan aleksic
16.1.2024. 17:28
👍
aleksandar Rankovic
16.1.2024. 17:32
interesantno malo vise habajucih delova ali veoma zanimljivo resenje👍👍
Dejan Paunovic
16.1.2024. 17:35
Što se mnogo pređenih km tiče stvar je prevaziđena. Isteraće nas sa puta (dimljive CO2ovce). Ali zaista vispreno rešenje! Još kad bih mogao da svog Kadjara NISSANujem (kubikaža skoro ista) pa da... šalim se.
Milan Matic
16.1.2024. 17:37
Dobro resenje za proizvodjace delova rekao bih. Ali sta je tu je....👍
Marko Petkovic
16.1.2024. 17:38
👍
Zoran Pavlović
16.1.2024. 17:44
👍
Zeljko Dokic
16.1.2024. 17:49
vauuu lep autic 👍👍👍👍👏👏
Veljko Nikolic Ludi Miloica
16.1.2024. 17:54
Bravo malo izinjerstva...extra! Prija kad ima inovacije u mehanickom smislu a ne samo u IT sektoru! Saab je imao pocetkom 2000tih sa glavom motora koja se podizala za 1.5mm po potrebi ali nije zazivelo...saab je nestao !!! Ali nije loš sistem... Bravo za članak!!!
Aleksandar Samardzic
16.1.2024. 18:00
💪👍
dragan stjepic
16.1.2024. 18:18
👍
Mile Stanojevic
16.1.2024. 20:38
👍
Damir Golubović
16.1.2024. 20:47
Dobar ovaj Renault
Slobodan Djilas
16.1.2024. 22:01
Konacno napredak u masinskom polju a ne samo u elektro. Mislim razumem da u elektronici su mogucnosti napredka daleko vece i bolje postizu rezultati. Kao da se odjednom odustalo pokusaja usavrsavanja sa motorima i da se sve okrenulo ka struji.
Andrija Račman
16.1.2024. 23:02
Još jedna inovacija koja će samo pskupeti održavanje vozila.
Ivan Bogdanović
17.1.2024. 08:44
Nissan je Nissan
Dejan Atanasovski
17.1.2024. 08:51
Interesno
Čedomir Milić
17.1.2024. 12:05
Zanimljivo rešenje!
Aleksandar Popov
17.1.2024. 13:13
👍
Vladimir Borojevic
17.1.2024. 14:19
vrlo inovativno od Nissana ali bilo bi lepo i spomenuti slabosti probleme i kvarove tog motora s obzirom da je vec nekoliko godina u upotrebi