image

Podešavanje oslanjanja: Kolumbovo jaje

Iskoristiti maksimalnu kontaktnu površinu pneumatika u bilo kojim uslovima i situacijama je večni san svakog dizajnera i inženjera. Do sada je to bilo nemoguće, ali Lamborgini je pronašao briljantno rešenje

Pozitivni i negativni: Crtež objašnjava opseg delovanja aktivnog nosača točkova (Active Wheel Carrier). Delovanjem na uzdužnu osu (X), AWC može da promeni nagib do 6,6°, dok kada radi na vertikalnoj osi (Z) može da modifikuje nagib od 2 pozitivna i do 5 negativnih stepeni. Delovanje na dve ose može da bude istovremeno.

Predmet naše priče je jedan prelep

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

vladan aleksic

17.4.2024. 09:19

👍

Srdjan Bojic

16.4.2024. 14:53

Ima nade da se automobili mogu jos razvijati…

Andrija Račman

16.4.2024. 07:56

👏🏻

Dejan Zimonjic

16.4.2024. 00:39

👍👏

Zeljko Dokic

15.4.2024. 22:42

👍👏👏👏

Goran Stevčevski

15.4.2024. 17:35

👍

Saša Rasic

15.4.2024. 15:31

👍

Mile Stanojevic

15.4.2024. 14:27

👍

Zoran Kostović

15.4.2024. 13:57

Sto jednostavnije to perfektnije. Bravo!

Vladimir Bogdanović

15.4.2024. 13:29

Bravo👏👏👏

Zoran Novicevic

15.4.2024. 13:01

👍

Željko Hudi

15.4.2024. 12:49

👍

Mladen Avramovski

15.4.2024. 12:11

👍

Anđelko Kuntuć

15.4.2024. 11:43

👍🏻👏

Milan Mandic

15.4.2024. 10:38

👏👏👏

Milan Mandic

15.4.2024. 10:38

👏👏👏

Obrad Velimirović

15.4.2024. 10:26

U suštini jednostavno mehaničko rešenje. Neće više biti 'reglaže trapa' i asimetrično potrošenih pneumatika.

Jan Pavlis

15.4.2024. 10:11

👍

Necseriu Eugen

15.4.2024. 10:08

👌

Marko Milanov

15.4.2024. 10:07

👍

Dejan Koželj

15.4.2024. 09:51

👍

Vladimir Kalinic

15.4.2024. 09:34

Korisno

Mladen Đukić

15.4.2024. 09:31

👍

Bogdan Janković

15.4.2024. 09:30

👏👏👏

Aleksandar Kikoš

15.4.2024. 09:27

Odlično 👍👍👍

Branimir Radić

15.4.2024. 09:20

Izuzetno rešenje, samo da zaživi i kod serijskih vozila.

Ivan Stamenov

15.4.2024. 09:40

Pa nećeš valjda sa serijskim vozilom na trke. Ovo se pravi za sportske automobile kada svaka sekunda znači. Amateri teško da bi primetili razliku jer ne voze ekstremno brzo u krivinama a oni amateri koji voze tako, obično izlete.

Petar Bagi

15.4.2024. 09:19

Svaka čast za konstruktore 👍👍👍

Veljko Nikolic Ludi Miloica

15.4.2024. 09:18

Malo prave inzinjerije prija!!! Imam osecaj da su se vi uspavali i obnavljaju samo ono sto vec postoji!

Ivan Stamenov

15.4.2024. 17:10

Pa prelazi se "velikim koracima" na elektriku a tu ima puno prostora za inovacije. Zamisli kada kontroler motora drona bude korišćen za kontrolu el. motora automobila. Trenutno upravljanje sa mnogo manje zahteva jer ne mora da reguliše visinu. Imaće ogromne manevarske sposobnosti po cenu pneumatika naravno.

dragan stjepic

15.4.2024. 09:15

👍

Srećko Stanković

15.4.2024. 09:14

💪

Aleksandar Jakovljev

15.4.2024. 09:13

👍

Slaviša Živanović

15.4.2024. 09:13

👍

Đorđe Belić

15.4.2024. 09:09

doktori

Klara smit

15.4.2024. 09:08

bravo "majstori"

Žika Cvejić

15.4.2024. 09:07

👍

GORAN CINCOVIC

15.4.2024. 09:05

👍

Boban Stamenković

15.4.2024. 09:04

Браво

Borislav Pavlović

15.4.2024. 09:03

odličan tekst

Dejan Marković

15.4.2024. 09:00

👏👏👏

Ivan Bogdanović

15.4.2024. 08:59

🔝

Goran Ivačković

15.4.2024. 08:59

👍

Srđan Filipović

15.4.2024. 08:58

👍

Milorad Jeličić

15.4.2024. 08:56

👏👍

marko cvetkovic

15.4.2024. 08:56

👍

Milan

15.4.2024. 08:56

👋👋👏👏

Miodrag Vladisavljević

15.4.2024. 08:56

👍

Djurasin Sasa

15.4.2024. 08:56

👍

Dragan Borovic

15.4.2024. 08:55

👍

nenad vucenovic

15.4.2024. 08:55

👍

Radiša Milinković

15.4.2024. 08:55

👍

Milan Čikara

15.4.2024. 08:55

👍