image

Javite nam se, slušamo vas!

Napravili smo ovaj poseban kutak na SAT HUB-u, gde slušamo šta vi imate da nam kažete u vezi tema koje vas interesuju. 

Ovde imate priliku da vas čujemo!

Svakog meseca ćemo objaviti post poput ovog, gde ćete vi u komentarima moći da nam se direktno obratite, a mi ćemo pažljivo slušati vaš glas i mišljenje.

Ukoliko

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

Nemanja Antić

26.4.2024. 11:00

👌

Mladen Avramovski

26.4.2024. 11:00

👍

Goran Ivačković

26.4.2024. 11:00

👍

nenad vucenovic

26.4.2024. 11:00

👍

Željko Lukić

26.4.2024. 11:00

🤔

Milan Čikara

26.4.2024. 11:00

👍

Stevan Grujic

26.4.2024. 11:01

👍

Saša Rasic

26.4.2024. 11:01

👍

Matija Stepanović

26.4.2024. 11:01

Interesuje me šta je sa reviom Youngtimer, da li je postala deo Sat Plus časopisa i to je to ili se planiraju novi brojevi u budućnosti

Miroslav Mikavica

26.4.2024. 11:01

Pozdrav, pa opet ono vezano za zaustavnu traku, smer NI-BG...kada ce zvanicno da bude vozna kao drugi smer

Vladimir Bogdanović

26.4.2024. 11:01

Hvala👍

Saudin Preljevic

26.4.2024. 11:02

👍

Milan Alempijevic

26.4.2024. 11:02

Sto vise o elektro vozilima..moze i da obidjete par servisa u srb i Zagrebu jer je to ljudima i dalje bauk

Aleksandar Lekic

26.4.2024. 11:03

Dokle vise o elektrici za Boga miloga 😏

Ratko stojanovic

26.4.2024. 11:02

Lepo!

Бојан Вукотић

26.4.2024. 11:02

Можда је мало рано са овим питањем, неки дан гледам патролу до Грчке, где је најбоље скренути за Дојран са аутопута? Лоши су локални путеви кад се скрене са аутопута, да ли је шта поправљено?

Đorđe Cekić

27.4.2024. 07:50

Ja se uvek isključim na petlji Đevđelija. Put Đevđelija -Bogdanci je renoviran prošlog leta.

Branimir Radić

26.4.2024. 11:03

Odlično.

Stefan Rakic

26.4.2024. 11:04

Postojala je prica da ce napokon da se regulise registracija motocikala na par meseci a ne na celu godinu ali smisleno da tipa ako je cela godina 40k, 6 meseci bude recimo 25k, a ne kao sada 38k... Da li se desava nesto na tom planu? Pozdrav

zoran Stancic

26.4.2024. 11:04

mogli bi prilozi o jeftinim kineskim elektricnim vozilima onim ispod 10000 evra

Dejan Stanković

26.4.2024. 11:04

Ja sam već više puta pisao, pisao, pisao ali bi uporno ništa. LED sijalice H7 i H4 koje su potpuno legalne za upotrebu u Evropi. Mnogo znače i mnogo koriste vozačima a kod nas je to tabu tema. Vi imate emisiju od pre više godina na koju ste me uputili ali je otprilike u koraku sa tehnološkim dostignućima na ovom polju kao Samsung galaxy S2 sa S24 Ultra. Da li i kada planirate nešto da uradite po tome? Nije problem i ako nećete-samo recite da ne trošim više ni svoje ni tuđe vreme

Zoran Novicevic

26.4.2024. 11:04

👍

D s

26.4.2024. 11:05

Mogli bi malo da iskulirate električna vozila.

Aleksandar Lekic

26.4.2024. 11:10

Slazem se Preterase 😳

Mladen Alvirović

26.4.2024. 12:12

Čim proizvođači prestanu da ih prave i počnu da lansirajj nove dizelaše naravno da ćemo to ispratiti. Kao i sve što pratimi uvek. Ali, električna vozila su realnost i neće nestati, a da bi ljudi razumeli šta to znači naš posao je da ih edukujemo. Jer, neznanje je ogromno, samim tim i predrasude, a razni polu-mediji lupetaju gluposti. Kao što smo 1995. rekli da je hibird budućnost pa su nas svi pljuvali (a danas po Srbiji stotine hibridnih taksija) tako i sad znamo da radimo dobar posao ma koliko da ima onih koji ne vide šumu od drveta

Nikola Mladenovic

26.4.2024. 11:05

Kad će opet neko druženje kao što je bio bioskop?

Стефан Петровић

26.4.2024. 11:06

👍

Љиљана Лончар

26.4.2024. 11:06

Поздрав редакцији САТ, хвала на овој опцији! Да ли бисте могли да подесите апликацију тако да фонт буде видљивији тј. да слова не буду бледа и да се може још и увеличати по потреби? Хвала и велики поздрав!

Jovan Vasiljević

26.4.2024. 11:11

imate u gornjem desnom uglu opciju za izbor veličine slova. Ono "Aa"

Milorad Jeličić

26.4.2024. 11:06

👏👍

Mile Stanojevic

26.4.2024. 11:07

👍

Goran Stevčevski

26.4.2024. 11:08

👏👏👏🙂

Matko Pandurić

26.4.2024. 11:08

👍👏

dragan stjepic

26.4.2024. 11:08

👍

Srdjan Bojic

26.4.2024. 11:08

Sve pohvale za ekipu i vas rad. Mislim da ste jedini izbor kome mozemo da se obratimo a da niste politicki opredeljeni. Ako moze malo vise o biciklizmu.Znam, radili ste ture biciklisticke i upozoravali na probleme sa e biciklima. Mislim da mozete pokazati kako izgleda kad kamion ili autobus prodje pored bicikliste, da mozete ukazati zasto je potrebno nositi kacigu, zasto je neophodno imati treptace na biciklu. Dokle se stiglo sa idejom da kroz nasu zemlju prodje staza pored Dunava. Hvala unapred.

Aleksandar Lekic

26.4.2024. 11:10

Podrzavam 👍

Aleksandar Lekic

26.4.2024. 11:09

Za aplikaciju: Napravite da se sve slike mogu gledati, skrolanjem levo/desno, u okviru istog članka. I poznata bela pozadina, da se ne ponavljam. Turizam: Mogli biste da napravite listu vinarija po Srbiji u kombinaciji sa biciklizmom (mislim da je Mladen nesto slicno radio ali pre xy godina) Saobraćaj: Povećati “svest” o važnosti imanja vozačke dozvole za A kategoriju. Verujem da će to na duže staze povećati saobraćajnu kulturu. Automobilizam: Značaj dobrih servisera i promocija istih u manjim i većim sredinama. Pozdrav

Miloš Conić

26.4.2024. 11:10

Da li je ikome poznato, kada auto ima ACC, da li je moguće koristiti običan, normalni tempomat? Hvala

Janko Radjeljac

26.4.2024. 11:20

Mogu da odgovorim iz svog iskustva, kako je kod VW, odnosno na Golfu 8. Moguće je koristiti standardni tempomat umesto ACC, ako se tako podesi u meniju.

Milan

26.4.2024. 11:11

👍

Veljko Nikolic Ludi Miloica

26.4.2024. 11:11

Meni je sve potaman 😉

Vladimir Cvetić

26.4.2024. 11:12

Bilo bi dobro da nakon odigranog kviza možemo da vidimo gde su nam greške u odgovorima. Pozdrav ekipi!

Aleksandar Lekic

26.4.2024. 11:12

Aplikacija: Stavite notifikaciju kada ti neko odgovori na komentar. Ovako pitas nesto i kako ces znati da li si dobio odgovor.

Aleksandar Kikoš

26.4.2024. 11:15

Odlični ste👍 malo popravite ove tehničke stvari kije su ljudi u komentarima dobro primetili i biće još bolje 👏👏👏

Necseriu Eugen

26.4.2024. 11:16

👏👏👏

Nenad Milenković

26.4.2024. 11:18

Kao neko ko je zbog prirode posla ceo dan u saobraćaju po Beogradu zamolio bih vas da opet pokrenete temu ponašanja pešaka. Sve je više i više ljudi a posebno dece koji na sve strane van pešackog prelaza i na crveno svetlo za pešake prelaze ulicu i tako ugrozavaju svoju i bezbednost drugih učesnika saobraćaja i to čak i naočigled policije koja na sve to ostaje nema pošto ih samo isprati pogledom kao da su u pešackoj zoni. Takođe bilo bi dobro pokrenuti i temu nepropisnog parkiranja posto i pored oka sokolovog i dalje i u još većoj meri su vozila parkirana na sve strane,svako kome kako odgovara stane na sred ulice upali sva četri migavca i ide gde mu odgovara posebno u nekim ulicama u kojima je po jedna traka totalno ne upotrebljiva.

Djurdje Jelesijevic

26.4.2024. 11:26

U potpunosti podržavam primedbe ovog člana. Trebalo bi malo istraživačkog novinarstva o nepoštovanju (ne o neznanju) saobraćajnih propisa. Koliko se saobraćajnih prekršaja učini, a koliko nikad nije zabeleženo. Koliko naši saobraćajci ne poznaju posao koji rade. Da li neznaju, neće ili ne smeju da rade svoj posao.

Boban Stamenković

26.4.2024. 11:21

👏👏👏

Anđelko Kuntuć

26.4.2024. 11:21

👍🏻

Vladimir Stojanovic

26.4.2024. 11:22

Postovanje let avionomje u danasnje vreme nesto nirmalno,a da li mozete da na nasem aerodromu Nikola Tesla prodjete rutu za izlazak iz zemlje i pokazete kako se osoblje aerodroma a posebno obezbedjenje ponasa prema putnicima. Imao sam nedavno lose iskustvo da putnici namernici prodju bez trzavica...

Mladen Alvirović

26.4.2024. 12:07

Avio-prevoz nije tema kojom se naša redakcija bavi

Denis Lazarevic

26.4.2024. 11:24

U zadnjih 2 meseca postavio sam 3 puta isto pitanje i nema odgovora.Nevidim smisao ovoga.

Magnumns

26.4.2024. 11:25

Kontrola i vidljivost biciklista. Stranci nas gledaju kao varvare zato sto jedino ovde mogu da (ne)vide neosvetljenog biciklistu. Zasto je uopste dozvoljeno prodati bicikl za gradske uslove bez osnovne opreme. Svetla, zvonce, blatobrani. Trotineti su mozda nekoliko procenata ucesnika u saobracaju na dva tocka. Biciklisti su vecina. Da li je zivot vredan 20e ???? I bicikliste i onoga ko zbog manevra izbegavanja moze i sam da pogine. Zasto svaki policajac nema mogucnost i obavezu da po uocavanju bilo kog neosvetljenog prevoznog sredstva zaustavi, legitimise, i izda elektronsku kaznu?

Mladen Alvirović

26.4.2024. 12:07

Kad smo napisali tekst "Kamikaze na dva točka" skrećući pažnju koliko biciklisti moraju da promene svoje ponašanje popili smo tužbu

Slobodan Djilas

27.4.2024. 09:12

Prijatelju, slupao sam auto totalku (isprevrtao), da izbegnem biciklistu neosvetljenog. Izbegao sam ga, nije se ni zaustavio da vidi dal sam uopste ziv u autu. Da bude gore to je na magistralnom putu ne u naselju. A Sto se redakcije tice, znaci ni slobode govora nema. Nisam edukativniju emisiju po pitanju saobracaja video ni pribloznog formata poput ove. Svaka cast celoj redakciji.

Žika Cvejić

26.4.2024. 11:26

Добра замисао само да функционише.

Magnumns

26.4.2024. 11:37

Analiza i poredjenje javnog prevoza po gradovima. Cena karte, jednostavnost kupovine, starost voznog parka, stanje asfalta na trasi autobuske linije, najkraca i najduza linija, nocne linije, mogucnost presedanja, mogucnost pracenja i navigacije preko Google Maps i drugih aplikacija. Oko automobila je mocna industrija ali javni prevoz je kljucan za funkcionisanje grada. NS kasni za BG iako koriste slicnu aplikaciju, red voznje nije objavljen po standardu, a dnevna karta je preskupa i nigde se ne reklamira tako da vecina ljudi ni ne zna da postoji. Uveli su skoro glupavu prepaid karticu koju moras da cuvas i cekiras dva puta umesto jednostavne kupovine dnevne karte kroz aplikaciju kao za BG. Poenta je da bude sto lakse i sto manje plastike. Druga prica je sto imamo autobuse koji su preziveli preko 2.000.000 km i jos uvek se koriste. Ima para samo se skrecu u dzepove.

Mladen Alvirović

26.4.2024. 12:06

Naša redakcija ne bavi se temom gradskog prevoza. To je pitanje za nekog drugog

Dejan Koželj

26.4.2024. 11:37

👏👏👏

Milan Mandic

26.4.2024. 11:38

👍

Predrag Garunović

26.4.2024. 11:39

Šta mislite o ubrzavanju vozila koje se pretiče? Član 54 ZOBS propisuje da je zabranjeno, a povlači kaznu od 10.000 do 20.000 dinara, 4 kaznena boda i zabranu upravljanja vozilom do 30 dana, što je razumljivo s obzirom da značajno otežava radnju preticanja i ugrožava bezbednost saobraćaja. Moje lično mišljenje je da je slika i prilika da vozač vozila koje ubrzava dok biva preticano nema situacionu svest šta se dešava oko vozila i da time ugrožava učesnike u saobraćaju oko sebe. Da li postoji podatak da je ikada iko kažnjen na osnovu pomenutog člana Zakona 54. stav 2? Pa čak i stav 1 (da se preticano vozilo pomeri uz desnu ivicu kolovoza) povlači kaznu od 3.000 dinara. Jako bih se iznenadio da vidim podatak da je iko kažnjen po bilo kom od ova dva osnova.

Mladen Alvirović

26.4.2024. 12:05

Naše mišljenje je nebitno jer zakon kaže da prekoračenja nema i ako ne možete da pretičete bez prekoračenja onda ne pretičete. Tako kažu propisi. A da li je to lepo i logično drugo je pitanje. Mada, kada suočite sudije sa tim pitanjem dobijete i kontra-pitanje - "a šta ako neko pretiče sa 160 na mestu gde je ograničenje 50? Ne može da postoji ničija slobodna procena šta je tolerantna a šta ne previsoka brzina"

Predrag Garunović

30.4.2024. 00:21

Nisam mislio na prekoračenje. Konkretan primer je da na magistrali po izlasku iz krivine krenem sa nekih 60 km/h da ubrzavam da preteknem auto koji je ispred mene i koji vozi 60 km/h i nakon izlaska na pravac, a kada ja dam žmigavac i krenem u preticanje tada auto koji je pretican ubrzava. I ubrza čak i na više od 80 km/h i biva brži od mene i ja se vraćam u "moju" traku.

GORAN CINCOVIC

26.4.2024. 11:43

👍

Petar Blagojevic

26.4.2024. 11:45

Pozdrav,sta je poslednje promenjeno za zatamljivanje putnickog auta,kolko sad to okvirno izadje i sta ima od peripetija sa papirima?

Milorad Milovanović

26.4.2024. 12:19

Bilo bi dobro podsećati i tražiti odgovore zbog čega su zapostavljene ulice po gradovima, Beograd konkretno, mnogoljudne grad. Stalno se govori o velikim projektima, auto putevima i saobraćajnicama, a što nam se vozila raspadaju na svim ulicama po gradu nikoga nije briga. Čak svi mostovi i nadvožnjaci u gradu su u katastrofalno stanju, a ne sećam se kada je poslednji put presvučen asfalt na bilo kojoj beogradskoj ulici u celini. Razumem da se možda ovde ne može uzeti neki naročiti procenat, ali postalo je neizdrživo voziti po gradu. Pozdravljam.

Željko Hudi

26.4.2024. 12:21

👍

Milos Mirjanic

26.4.2024. 12:23

Idemo li i ove godine na cuvene Sat patrole ,predlog Krit( jeste daleko, ali nista blize nije ni Kefalonija, Lefkada, samo se trajektom putuje dosta duze, evo vec druga godina idemo, prava avantura). Ne biste verovali koliko nasih ljudi putuje tim vidom prevoza. Pozdrav 👍

Dragan Borovic

26.4.2024. 12:29

👍

Čedomir Stanković

26.4.2024. 12:31

Ova moja ideja se tiče povećanja bezbednosti svih učesnika u saobraćaju. O čemu se naime radi. Svi smo svesni da su policijske patrole relativno retke, a presretači još ređi. To je ujedno i jedan od razlog zašto imamo bahate vozače. Sa druge strane nije rešenje da se postavljaju patrole na svakom koraku već se treba raditi na promeni svesti svih učesnika u saobraćaju. Ideja bi bila ovakva. MUP RS bi mogli da u bilo koje privatno, civilno vozilo, ugradite sistem kamera sa GSM modulom koji bi vršio 24h monitoring dešavanja na drumu dok je vozilo u pokretu. Sam vlasnik vozila ne bi imao nikakav uticaj na kamere i snimanje. Snimač u kamerama, xvr bi čuvao u memoriji snimak određeno vreme. Kada bi vlasnik vozila video neko očigledno kršenje propisa (preticanje preko pune linije ili prelazak kroz crveno svetlo) on bi imao na instrument tabli jedan taster čijim bi pritiskom alarmirao službenike u centrali koji bi potom videli u koje se vreme to desilo i premotavanjem snimka ustanovili identitet počinioca. Na taj način bi svako vozilo bilo potencijali snimač, kamera u pokretu. Znajući to, ostali učesnici u saobraćaju bi bili obazriviji jer nikada ne znaju da li je vozio iza njih opremljeno policijskim snimačima. Zainteresovano privatno lice bi moglo da se obrati MUPu, gde bi stručno osoblje ugradilo pomenuti sistem kamera i to na zakonom predviđen način. Sam vozač ne bi imao nikakav uticaj na kamere niti bi mogao da pristupa bazi podataka, pristupali li bazi podataka samo pripadnici MUPa preko GSM mreže. Na vlasniku vozila bi bilo jedino da kada uoči neku očiglednu nepravilnost u saobraćaju ili saobraćajni prekršaj, pritisne dugme koje bi na taj način izvršilo obeležavanje snimka i beleženje geolokacije gde se to desilo i u koje vreme. Okvirna cena takve opreme bi bila mnogo niža od cene bezbednosti svih učesnika u saobraćaju, a svakom privatnom licu koje želi da takav sistem stavi u svoj auto se mogu obezbediti neke pogodnosti poput popusta na registraciju vozila, jeftinije naftne derivate i tako dalje spektar je veliki. Srdačan pozdrav

Nikola Milošević

26.4.2024. 12:40

super predlog, nemoj vise da razmišljaš

Zoran Jovanović

26.4.2024. 14:04

Davno nisam čuo nešto gluplje. Ne može MUP da tako koristi privatna vozila.

Slobodan Djilas

27.4.2024. 07:08

Ne napadajte coveka, jeste li ikada vozili kamion i magarac ispred vas ulece u makazice i koci na semaforu da stane? kako ja sa 40t da se ukopam umestu sa kamionom, jer taj manijak sa autom ispred mene i ko zna o cemu razmislja? Milion puta sam imao situaciju, da bih vole da sam imao tako nesto u vozilu. Daleko od toga da sam ja savraen, ali gledam da budem uvek ispravan i razmisljam trezveno

Aleksandar Lekic

27.4.2024. 14:49

Ovami Čedomir ima jako interesantnu ideju. Svaka čast Čedomire, smatram da se treba razmotriti ovakva idena sa stanovišta legalnosti. Operativno i finansijski je lako odraditi. Srdačan pozdrav!

Milorad Milovanović

26.4.2024. 12:32

Takođe predlog za ozbiljnu emisiju (solidne minutaže) o nezakonitom, divljem postavljanju fizičkih prepreka za parkiranje na ZAJEDNIČKIM površinama. Razumem kada investitor ima plac i tako nešto obezbedi, ali ovo šta se radi po Beogradu gde su starije zgrade ili manje ulice sa kućama gde svako nenormalan sebi da za pravo da postavi metalnu prepreku za parkiranje, nedopustivo je. Zašto se ne krene u veliku akciju uklanjanja toga i kažnjavanja nesavesnih sugrađana !? Pozdravljam.

Nenad Jovanov

26.4.2024. 12:33

Notifikacije Sat aplikacije ne radi bas kako treba na iOS-u. Par stavki mi je iskljuceno, ali i dalje dobijam obavestenja pa bude iritantno. Sve u svemu, nastavite ovako i jedva cekamo letnje, a sto da ne, i prolecne patrole. :) Pozdrav

Milos Lalovic

26.4.2024. 12:35

Molim Vas, pisao sam Vam i na mail, zasto mi se smanjuju bodovi iako redovno otvaram notifikacije? Molim vas da samo vidite sta se desava. Hvala unapred.

Aleksandar Kolarović

26.4.2024. 12:39

Ja sam se isto pitao, ali kada razmislim logika je da bodovi od pre recimo 30 dana ispare da bi nas motivisali da i dalje pratimo objave i na njih reagujemo. Dakle ne treba da stvaramo aplikaciju kada vidimo recimo da piše 2 ili 3 poruke nego na obaveštenje tz Push Notifications... Neka me isprave administratori ako grešim ...

Mladen Alvirović

26.4.2024. 17:22

Imate i ovde na HUB objavu gde smo to dodatno pojasnili - svaki bod ima rok trajanja od 30 dana. Morate biti stalno uz nas da bi besplatno čitali i pratili sve ono što se plaća u štampanim izdanjima ili ekskluzivno proizvodi za HUB. Dakle, bodove sakupljate stalno a ne samo jednom. Ili, ako vam nije praktično da sakupljate možete da platite godišnju pretplatu od 2400din što je na nivou jednog litra benzina mesečno.

Aleksandar Kolarović

26.4.2024. 12:41

Da li bi kroz bodove mogli da verednujete kupovinu časopisa? To tehnički može lako da se uradi kroz QR kod na časopisu koji bi sadržao vaš IAN broj i seriski broj odštampanih lista recimo.

Aleksandar Jakovljev

26.4.2024. 13:27

👍👍👍👍

Branislav Dusanic

26.4.2024. 14:05

Poštovani, Da li ima naznaka da će u neko dogledno vreme doći do promene zakona po kom će se sam motor vozila posmatrati kao rezervni deo? Pronaći polovan motor za zamenu sa svom potrebnom dokumentacijom za legalno registrovanje prosto deluje kao nemoguca misija. Hvala Pozdrav

Mladen Alvirović

26.4.2024. 17:19

Nema naznaka da bi to moglo uskoro da se dogodi

Zoran Jovanović

26.4.2024. 14:07

Ubacite dark mode u aplikaciju.

Predrag Milošević

26.4.2024. 14:26

Poštovani, predlažem da u aplikaciji omogućite uvećavanje, kako bi korisnici mogli lakše da čitaju tekstove. Problem je i sa naočarima jer su tekstovi vrlo sitni. Predlažem da se omogući direktno uvećavanje slika, a ne da mora da se ulazi u sliku pa tek onda da se uvećava. Vsš sam redovan korisnik i pratilac. Veliki pozdrav.

ivan adamovic

26.4.2024. 14:38

Kada dajete kviz na kojo odgovaramo na pitanja,pa kada zavrsimo kviz izadje nam npr.odgovorili ste na 2/3 pitanja,e sad ako moze da prikazete odgovore da vidimo na koja smo tacno odgovorili a gde smo pogresili!!! inace sve pohvale za Vas odlicni ste...Pozzzz

Saša Marković

26.4.2024. 15:20

Kad ćete u nekoj od narednih emisija posvetiti pažnju o motoristima i koliko je bitna obuka o bezbednoj vožnji. Same priče da je oprema neophoda se podrazumevaju ali obuka putem interneta nije adekvatna , niste Ronaldo ako pogledati neki klip .

Jovana Gvero

26.4.2024. 15:24

da li istina da za elektricne mopede bije potrebna dozvola sem B kategorije?

Srdjan Veljković

26.4.2024. 15:46

💪💪💪

Nenad Milenković

26.4.2024. 16:45

Još jedan veliki problem u Beogradu stvara policija tako što svaki dan u vreme popodnevnog spica stane na početak Brankovog mosta i sva vozla propušta u žutu traku pa ondaoni kojima nije tu mesto koriste žutu traku i u Bulevaru Mihaila Pupina zbog cega dolazi do totalnog zakrčenja saobraćaja i nemogućnosti da javni prevoz funkcionise normalno već je stalno u ogromim kašnjnjima

Marko Kovačević

26.4.2024. 17:01

Kako kupiti najnoviji broj Sat-revije online, putem Huba ili slično?

Mladen Alvirović

26.4.2024. 17:17

Nemamo prodaju digitalne kopije naših izdanja. Sve tekstove iz revije možete čitati na HUB-u svakako

željko sučević

26.4.2024. 17:08

Ajde jednom za svagda da razjasnite zakon o saobraćaju.a to je moje pitanje- dali su i dalje na snazi pravila da po danu moraju biti upaljena kratka ili oborena svetla ili nisu.mnogi pale tkz.led dnevna a pozicija neradi.

Mladen Alvirović

26.4.2024. 17:16

To smo razjasnili toliko puta da i ptice na grani znaju sve o tome. Ali samo ptice koje nas prate redovno. Dakle, po danu morate imati dnevna svetla ili, ako je auto stariji i nema zasebna dnevna svetla, morate imati upaljena oborena svetla. Tako je već 15 godina

Nenad Popovic

26.4.2024. 17:16

Da li moze ma SatHub applikaciji (Android) da se omogući Zoom funkcija. Font sam povecao na maksimum ali je iato sitno...plus i slike ne mogu da se uvećaju (ili ka ne znam kako??) Pozdrav

Nikola Branković

26.4.2024. 18:14

Pre svega veliki pozdrav redakciji SAT-a, imam jedno ili mozda i dva pitanja koja su slicno formulisana ali odnose se na manje vise istu stvar. Jako sam zainteresovan za elektro mobilnost. Naime, kao potencijalni kupac novog elektricnog vozila zanima me procedura zamene baterije nakon garantnog roka (5-8god). Da li ja kao kupac imam odgovornost u zbrinjavanju potrosene-dotrajale baterije, da li to radi kompanija koja mi je prodala vozilo? Da li se ta baterija predaje nekoj trecoj firmi na neki tretman reciklaze ili zbrinjavanja? Isto pitanje vazi npr ako se odlucim eventuelno za polovno vozilo iz uvoza, kako postupati sa baterijom i cija je ona odgovornost? Unapred se zahvaljujem

Mladen Alvirović

26.4.2024. 20:01

Ne postoji obavezna zamena baterije posle tako kratkog roka. Garancija na bateriju traje najčešće 7 do 10 godina. Automobili koje smo do sada ispitali nisu izgubili vise od 4 do 6% kapaciteta posle 8 godina. Baterija se ne menja obavezno cela nego deo ćelika koji nije ispravan (iako ima servisa po svetu koji to još uvek ne znaju da rade i lakše im je da traže pare za celu). Ali, dok traje garancija vas to svakako ne zanima. E sad šta će biti za 10 godina od danas i kakvi će propisi tada da važe to niko ne može da zna jer pre 10 godina niko nije ni sanjao nivo elektromobilnosti koji danas postoji. Možda najvažnije - projektovani radni vek automobila (tako je već decenijama) je 7 godina. Za sve duže od toga proizvođač ne razmišlja jer sve dalje od toga jako zavisi od vlasnika. Recimo, ako to primenimo na električni automobil - ako stalno praznite bateriju do nule i stalno punite na DC punjačima do 100% ona će kraće trajati. Ako poštujete preporuke fabrike i ne radite do nego tek povremeno trajaće vam duže od garancije. Mi danas imamo primerke Tesli koje su pre zamene baterije prešle po 500.000 km i to je dobar pokazatelj šta se očekuje. Nažalost, to što nešto ima baterije ne znači da je istog kvaliteta kao nešto drugo što ima baterije

Aleksandar Lekic

27.4.2024. 14:42

Ovo je komentar za gosn Alvirovića. Naime, niste odgovorili gospodinu, sa kojim delim slično mišljenje. Šta se dešava sa baterijom koja se mora zameniti? Ko snosi odgovornost za njeno zbrinjavanje nakon zamene? Veoma validno pitanje o kojem se mora sada razmišljati, bez obzira što država sada ne razmišlja. Vi/mi smo tu da im ukažemo da trebaju unapred razmišljati. Tako nismo razmišljali ni o deponijama smeća pa vidite šta se u Srbiji dogadja. Veliki pozdrav!

Vladimir Kalinic

26.4.2024. 19:09

Bravo

Marko Milanov

26.4.2024. 19:10

👍

Nikola Pantelić

26.4.2024. 19:20

Jel vam neko rekao da ste malo nasilni sa objavavama, odnosno da malo preterujete?

Mladen Alvirović

26.4.2024. 19:53

Zašto mislite da preterujemo?

Aleksandar Lekic

27.4.2024. 14:35

Mogao bih se složiti sa vama. Zapravo, to je problem većine medija u svetu. Sve mora da bude ekskluziva.

Nikola Pantelić

28.4.2024. 17:56

Poštovani Mladene, SAT Produkciju pratim još od kada je pokojni Mirko prvi put okrenuo crvenu Alfu 33 pod ručnom i time postavio nukleus i počeo da stvara, sada već, SAT Imperiu. Mogu slobodno da kažem, kao vaš verni pratilac koji je to sad preneo i na narednu generaciju, da ste konstantno vukli vrhunske poteze i izgradili brend kakvog nema u okruženju i ostavili ste sve konkurente daleko iza vas u prašini. Ali, svakom velikom sistemu počnu vremenom da se potkradaju sistemske greške, možda samo od želje da bude još bolji. Verujte mi, moj komentar nije bio ni najmanje maliciozan, nego naprotiv dobronameran, jer želim još dugo da pratim vaš vrhunski rad. Samo su počele da mi smetaju malo vaše mnogobrojne objave na SAT Hub-u ( prednajava od najavine najave ), ponavljate se i počinjete malo " da iskačete iz frižidera " , a siguran sam da ni vi ne želiti da postanete smetnja svojim vernim gledaocima i nadam se da ćete pronaći meru! Očekujem poziv za neko druženje u Navaku kada budete organizovali, da ne moram kao prošle godine aa sinom da virim kroz ogradu dok se vi igrate sa nekoliko hiljada KS po stazi! Srdačan pozdrav za celu redakciju, Nikola Pantelić

Dragan Plakalović

26.4.2024. 20:39

👏

Zeljko Dokic

26.4.2024. 22:24

👏👏👏bravo

Aleksandar Topalovic

27.4.2024. 00:13

napravite reportazu o tome kako se krse pravila saobracaja pri ukljucivanju autobusa sa stajalista,clan 37 zakona o saobracaju a ne znam da li ke neko u Srbiji kaznjen zbog toga sto to krsi. kazna za to je clan 333

Milos Mirjanic

27.4.2024. 00:28

Bas nas interesuje sada kada ste uzeli gorivo u regionu, kakve su cene istih kod njih u odnosu na njihove zivotni standard. Valjalo bi napisati i da nam gorivo skace od 1.Maja, na nase plate( prosek je jedno, a iatina drugacija 😔).

Milan Adamović

27.4.2024. 12:16

Struja drugar puniš ga kući na solarca em ekološki, em besplatno. I ovako 99% vremena vozimo u lokalu. Kakav benzin kakva nafta to je prošli milenijum.

Дарко Чепић

27.4.2024. 02:08

Мишљења сам да као водећа српска емисија о ауто-мото свету са тако дугом традицијом приказивања на Радио телевизији Србије треба да се врати ћириличном писму како једино и приличи. Свако добро.

Necseriu Eugen

27.4.2024. 09:47

Poštovanje! Ja sam rumun iz Rumunije, pratim srpskom televizije od doba komunizma, prateći program vašem televiziju naučio da govorim i pomalo da pišem, izvinite zbog greške. Teško nama da čitamo ćirilice, da pišem nema ni govora! Mislim da i u Srbiji ima dosta ljudi slični meni, naprimer vlaški koji je lakše da čita i piše s latinicom. Hvala za razumijevanje.

Slobodan Stanić

27.4.2024. 05:51

Ne znam da li je nekad obradjivana tema bezbednosti zaposlenih na naplatnim stanicama auto puteva?Naime, kretanje zaposlenih izmedju kucica, pogotovo u ENP trakama je rizicno. Srdacan pozdrav

Mihailo Banović

27.4.2024. 09:21

Poštovani,da li biste mogli na kraju odigranog kviza da napišete tačne odgovore,kako bismo znali gde smo pogrešili?Poenta kviza je i da se nešto nauči,a ne da se samo dobiju poeni.

Necseriu Eugen

27.4.2024. 09:36

Dobro jutro! Aplikacija nema "refresh"/"try again" opcija u slučaju loše konekcije. Hvala.

Necseriu Eugen

27.4.2024. 09:48

Zaboravio sam na "edit" funkcija, hvala!

Branko Perovic

27.4.2024. 10:05

Mozda bi bila dobra opcija sortiranja komentara

Saša Rasic

27.4.2024. 12:59

moze li u skorije vreme neka bas starija letnja patrola 😀

Srećko Stanković

27.4.2024. 13:04

Можда нешто о повољним хибридима...

rade berta

27.4.2024. 15:18

👍

Robert Andreev

28.4.2024. 13:29

Pa dobro ljudi, jeli vi to namerno potencirate severna Makedonija ili šta???? Volim da mislim da nije tako, ali Mladen izgleda da uživa u to!!! MOLIM VAS ZABORAVITE “SEVERNA”, nema potrebe za vređanja!!!

Aleksandra Krstoviċ

30.4.2024. 21:31

Zanima me kad ćete napraviti emisiju o bezbednosti putni ka.

Saudin Preljevic

4.5.2024. 10:24

U zadnje vreme jedno 2 sedmice kad god uidjem u App i hocu na primer da posaljem komentar nemogu. Pise samo korisnik nije autorizovan . Moram da izadjem iz App pa i do 4 puta da bi opet radio. Probavo sam da se izlogujem i logujem ali isto. Ukazujem na problem ako mozete da resite .pozdrav

Miloš Živanović

4.5.2024. 11:13

Poštovani Idem ove godine u Grčku na more. Poneo bi biciklu. Treba mi pomoć koji nosač da kupim. Da li na kuku (pošto imam) ili za na krov? Koji je siguniji?Unapred hvala

Danijel BKIC

5.5.2024. 16:34

Pozdrav svima …retko kad komentarisem ali kad vidim ne pravdu koja traje jako dugo spreman sam da reagujem . Moje pitanje za emisiju Sat Plus jeste da li imaju hrabrost da postave pitanje sta je sa merenjem prosecne brzine na auto putu ,da li vazi samo za Srpske tablice? Koliko sam primetio stranci sa stranim tablama nemaju nikakvu sankciju za prosecnu brzinu . Znaci li to da je merenje prosecne brzine cista diskriminacija i vazi za sve Srbe u Srbiji a stranci mogu voziti bez kontrole prosecne brzine na auto putu …Zakon vazi samo za domace Srpske tablice jer od njih mogu da naplate kazne ,a od stranaca nista jer su oni van zakona i sistema. Ako je urednik i emisija prava nece prihvatiti odgovor odgovornih lica koje ce se braniti da rade na sistemu da imaju drugi nacin merenja brzine za strane tablice I tome slicno.(cista laz jer sankcija za njih nema ) Morate priznati da takav zakon u saobracaju nema nigde koji vazi samo za domace vozace . Smatram da je neophodno povuci i trenutno ukinuti merenje prosecne brzine na auto putu dok se ne bude uradio system koji sankconise apsolutne sve ucesnike u saobracaju podjednako bilo da se radim o stranim ili domacim tablicama . Trenutno je diskriminacija Srpskih vozaca u odnosu na strane i mislim da je to sramotno .

Danijel BKIC

5.5.2024. 16:37

Pozdrav svima …retko kad komentarisem ali kad vidim ne pravdu koja traje jako dugo spreman sam da reagujem . Moje pitanje za emisiju Sat Plus jeste da li imaju hrabrost da postave pitanje sta je sa merenjem prosecne brzine na auto putu ,da li vazi samo za Srpske tablice? Koliko sam primetio stranci sa stranim tablama nemaju nikakvu sankciju za prosecnu brzinu . Znaci li to da je merenje prosecne brzine cista diskriminacija i vazi za sve Srbe u Srbiji a stranci mogu voziti bez kontrole prosecne brzine na auto putu …Zakon vazi samo za domace Srpske tablice jer od njih mogu da naplate kazne ,a od stranaca nista jer su oni van zakona i sistema. Ako je urednik i emisija prava nece prihvatiti odgovor odgovornih lica koje ce se braniti da rade na sistemu da imaju drugi nacin merenja brzine za strane tablice I tome slicno.(cista laz jer sankcija za njih nema ) Morate priznati da takav zakon u saobracaju nema nigde koji vazi samo za domace vozace . Smatram da je neophodno povuci i trenutno ukinuti merenje prosecne brzine na auto putu dok se ne bude uradio system koji sankconise apsolutne sve ucesnike u saobracaju podjednako bilo da se radim o stranim ili domacim tablicama . Trenutno je diskriminacija Srpskih vozaca u odnosu na strane i mislim da je to sramotno .

Mihailo Banović

7.5.2024. 08:44

Poštovani,zanima me kad će da izađe novi broj revije Youngtimer.Da li je ona još uvek deo SAT-a?Ako jeste,zašto ne izlazi još od septembra prošle godine?