<p><span style="font-family: 'Frank Ruhl Libre'; font-size: 10px;"><span style="font-family: 'Frank Ruhl Libre';"><strong><span style="color: #e03e2d;"><em>*POTREBNA PRETPLATA*</em></span></s

Honda - Pleme zlatnog doba: U službi zadovoljstva vozača

Bio je oktobar 1946. godine kada je Soiširo Honda u japanskom gradu Hamamacu preuzeo fabričku halu, zapravo ruševinu razorenu avionskim bombama. Rešen da uspe, prethodno je osnovao “Honda institut za tehnička istraživanja”. Prvi njegov pokušaj bila je „rotaciona mašina za tkanje”, a potom se oprobao u masovnoj proizvodnji matiranih staklenih prozora. Nakon što nije uspeo da „poleti” (ali nije odustao od toga), sledeći put je pokušao da pravi krovne ploče od bambusa. Tada je Soiširo u skladištu našao višak dvotaktnih motora i dobio ideju

“Honde” koje smo okupili na stazi centra NAVAK pokrivaju period od 1988. do 2002. godine, koji mnogi smatraju zlatnim dobom japanske fabrike

Od dva do četiri točka

Zbog ograničene količine benzina u Japanu u to vreme, rešio

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!