image

Emisija SAT: Ko izmišlja nova pravila kružnog toka?

Ponovo otvaramo pitanje – ko je u pravu u kružnom toku i ko smišlja nova pravila? Kružnih tokova je sve više, a sudari, umesto da ih bude sve manje, ne jenjavaju. Svako tvrdi da je u pravu i svako se poziva na neke propise koje ne ume da citira. Zato, kroz realne situacije koje su nas umalo koštale nekoliko sudara tokom

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

Slobodan Stanković

18.6.2024. 17:14

👍

Dusan Gajic

17.6.2024. 10:48

Mnogo je teško našim vozačima koji poštuju pravila dok su u auto-školama na obukama i polaganjima. A kad preuzmu dozvolu onda počnu da važe njihova sopstvena pravila, pa se čuvajte vi koji ih ne "poštujete".

Ivan Sofić

17.6.2024. 08:50

Sledeći put tema čemu služe migavci, pokazivači pravca, čemu to služi i kako se koristi....

Mijodrag Mišković

14.6.2024. 20:38

da moraćete opet za par meseci a możda i pre da ponovite kruźni tok jer vozaċi zaista voze kako im se prohte, a najgore niko ne pali żmigavac.

Dušan Milošević

12.6.2024. 19:17

Na primer u Sloveniji su rešili problem prestrojavanja ubacivanjem ivičnjaka izmedju traka kod isključenja, pa ako omašiš traku lepo pravi još jedan krug.

Mihajlo Minić

10.6.2024. 18:37

Izgleda da je jedino "pravilo" ko je važi ovima koji su krenuli iz najudaljenije trake od izlaza da pravolinijski preseku sve i odu gde su krenuli zakon bržeg. Ako je on dao gas i krenuo gde želi, valjda misli da sam ja lud što ne želim da ga propustim i znam da nema prednost, a ipak moraš da ga pustiš jer ako nije sam naučio pravila očigledno da ga nije bilo briga za njih, a u tom slučaju ni ja, ni policija, a ni emisija ga nećemo "vaspitati", niti ćemu biti bitno što je u slučaju incidenta nekome oduzeo vreme, napravio materijalnu štetu, ili, u najgorem slučaju nekoga povredio ili usmrtio. A naročito je veliki problem sa biciklistima (koji poštuju pravila, ne razni iz dostava hrane). Ja kao jedan od njih imam utisak da bih se bezbednije osećao na autoputu nego u odredjenim kružnim tokovima, zato ih izbegavam i guram biciklu ponašajući se kao pešak, mada i pešaci su tu daleko od bezbednih pre svega zbog onih koji se u jednoj traci ne zaustave kada vide da je u drugoj traci vozilo stalo da propusti pešaka, kao i u običnom bulevaru. I za to i treba da im se oduzimaju vozila.

Dalibor Trajanovic

10.6.2024. 15:33

Ulazak u kruzni tok dve trake, kruzni tok dve trake, izlazak iz kruznog toka dve trake, pre ulaska u kruzni tok lepo iscrtano da je leva traka za levo (3 iskljucenje), desna traka za desno i pravo (1 i 2 iskljucenje) i sta ce onda vozac u desnoj traci koji izlazi na 3 ili cak 4 iskljucenje i ometa mene koji skrecem levo (3 iskljucenje) i jos ako bi doslo do sudara ja bi bio kriv jer on jelte u svojoj je traci ja ga secem a to sto on nije umeo da se prestroji pre ulaska u kruzni tok to saobracajnu policiju ne interesuje jel jelte on ima pravo da kuzi ceo dan u kryznom toku ali to "nije lepo ponasanje"

Boban Stamenković

10.6.2024. 14:44

Сигнализација тј не давање сигнализације мигавца првенствено!

Mladen Stjepanovic

10.6.2024. 13:09

Mislim da je najveci problem za pocetak davanje zmigavca,posto niko skoro ne daje zmigavac u kruznom toku,pa samim tim onda svako mora da pretpostavlja gde ce ko da se iskljuci.Jednostavno mi nemamo osnovnu kulturu davanja zmigavca u saobracaju.Posto na obicnom bulevaru sa dve trake ne dajemo zmigavac prilikom prestrojavanja iz trake u traku,onda tek nemozemo da ocekujemo da ce to ljudi raditi u kruznom toku.

Zoran Milanovic

10.6.2024. 09:09

Sve je lepo objasnjeno i vrlo je jasno, ali nasi ljudi ne zele da postuju pravila isto kao uopste u saobracaju. Nedostaje saobracajna kultura, a u velikom delu je prisutna i bahatost vozaca. Ja bi Vas Mladene zamolio da ako mozete apelujete na nadlezne da odstampaju pravila kretanja u kruznom toku i u toku jedne godine podele svakom vozacu prilikom registracije vozila. Znam da se mogu vozaci informisati na razne nacine ali poznavajuci nas mentalitet mislim da deluje pozitivnije kada nam se nesto da u ruke. Veliki pozdrav, sjajni ste.

Nikola Kosanović

10.6.2024. 10:15

Ideja je dobra, ali znajući naš narod, jedan deo bi to nespretno pokušavao da primeni, a drugi ne bi hteli iz inata. Nastao bi još veći haos nego što jeste 😂😂😂

Dragan Radojković

10.6.2024. 08:05

Velika je nedoumica ko ima prednost na naplatnoj rampi tag prelazi su uvek desno na rampi i ukljucuju se ulevo u trake prednost bibtrebao da ima ko ide sa taga jer nailazi sa desne strane vozila koje ide pravo sa rampe gde se naplacuje putarina kesom?

Goran Gencel

10.6.2024. 06:49

U Novom Sadu su kruzni tokovi pravilno obeleženi gde je u svakoj traci nacrtano pravilno u kom krugu se gde izlazi i gde ulazi a imamo i turbo kruzni tok sa ivicnjacima unutar kruznog toka koji ti nedozvoljava da se vozi na nacin koji ste vi objasnili.

Dušan Marić

10.6.2024. 18:01

То што је нацртано нихе правило (обавеза) него орепорука, и нема никакво обавезујуће, а ни правно значење.

Marko Zivanovic

10.6.2024. 06:24

Pogledao sam emisiju u nedelju i sa puno elana odoh ka slaviji misleci da se sad nesto promenilo jel je smo svi videli i culi sta je pravilno(po 58mi put). Rezultat na kruznom toku toku slavija umalo nisam poginuo, jaa se na pravdi boga iskljucujem ka nemanjinoj(desna traka), sve iscrtano, dao zvigavac ali me prsekao taksista sa desne(vozio preko sina) koji pokusava da udje pre mene.. sa leve strane jos jedan auto blago sece i on jer i on hoce u nemanjinu ali ne u levu traku nego bi i o u desno... i tako sinoc oko 22h na realno prazboj slaviji sva tri auta su krenula ka jedoj traci, desnoj ka nemanjinoj... ovo se nikad nece resiti bar na slaviji vazi pravilo "pusti b..." koje sam i primenio. Vama hvala na reprizi vecite teme i evo ako reprizirate neku emisiju tokom jula i avgusta reprizirajte ovu, valj i opet ponoviti. Pozdrav Marko

Dušan Marić

10.6.2024. 18:08

Ту је грешка само твоја. Славија је кружни ток са 6 трака, а не са 3 траке као што ти мислиш. Унутрашње три су за обична аута, онда споља иду две жуте траке, једна са шинама и друга још ка споља којом иду троле и аутобуси. Таксиста може користити обе ове траке и ти си дужан да га пропустиш. Шеста трака је скроз споља, и њу могу користити сви, па и ти, и служи да из Немањине рецимо уз спољну ивицу тока прођеш и идеш директно у булевар ка храму, а да притом не улазиш и оне унутрашње три беле траке. Дакле кружни ток је одлично обележен, а ти си дужан да из унутрашње три траке пропустиш све оне који се крећу у спољашње три траке. Ако ти нешто није јасно из овог мог одговора, само погледај слику тог кружног тока из ваздуха и разјасниће ти се .

Srećko Stanković

10.6.2024. 01:00

👋 Пита није била довољна...

Miodrag Colić

10.6.2024. 00:58

Mislim da je bolje da ovo vise ne radite. Niste stručni za ovako ne sto i donosite više konfuzije. Osobe koje imaju problem sa kružnim tokom takođe imaju problem sa tumačenjem s toga je potrebno jasno definisanje zakona kojeg nema. U saobraćaju ne postoji "MOZES ,ALI!" Ili smeš ili ne . ...

Mladen Alvirović

10.6.2024. 10:16

Mi mislimo da vi niste u pravu jer ko ima problem sa "tumačenjem" kružnog toka taj očigledno ne poznaje propise pa bi ga valjalo podsetiti ili isključiti iz saobraćaja. A kako mi ne možemo ovo drugo onda ćemo svakako da nastavimo ovo prvo jer je upravo to naš posao

Andrija Račman

9.6.2024. 23:59

👍🏻

Mile Stanojevic

9.6.2024. 23:54

👍

Manojle Smiljanić

9.6.2024. 22:55

👏👏👏👍

Dušan

9.6.2024. 22:52

👍

Dušan Petrović

9.6.2024. 22:35

Poštovani Mladene i Darko, OVO VAŠE JE BORBA SA VETRENJAČAMA. SREĆNO

Ivan Bogdanović

9.6.2024. 21:31

🤔

marko i

9.6.2024. 19:10

Supre ste sve ovo pokazali ali vam fali levi migavac ako nastavljate da kruzite u kruznom toku, jer morate na neki nacin da kazete ostalima da ne izlazite nego nastvlavljate svojom trakom, koja je kruzna pa samim tim i migavac mora da radi. na ravnom putu vam ne treba migavac kad ne skrecete logično.

marko i

9.6.2024. 22:37

Nista ja ne smisljam, ovo sto kazem je logicno jer kako ce neko znati da vi izlazite kad iz srednje trake ne vidi vas desni migavac, a vi iz krajnje desne trake nailazite na izlaz koji vodi desno i traku koja se nastavlja levo, zbog bezbednosti bi bilo logicno da upozorite nekog ko je pored vas da nastavljate levo a ne na izlaz desno. U svakom slucaju ja vozim po ovome sto ste i rekli u emisiji i slazem se da ste u pravu, ali zbog vece bezbednosti uvek dam levi migavac da vide ovi sto ce me udariti ako ne obrate paznju da i dalje idem istom trakom. Jednom me je tako jedan udario u zadnji deo vozila jer nije gledao sta mu pokazujem migavcem. jasno je meni da su to dve trake kao u nekom bulevaru ali ipak je to kruzni tok a ne bulevar, i ne vazi npr pravilo desne strane kad se ulazi vec vi morate sva vozila sa leve strane da pustite da bi usli.

Mladen Alvirović

9.6.2024. 21:57

Ako ne menjamo traku migavac ne dajemo jer ako bi dali migavac onda bi to znacilo da se prestrojavamo u levu traku. Upravo zato sto svako smislja svoja pravila kao vi sada i imamo problem na kruznom toku

marko i

9.6.2024. 20:08

Niste me razumeli, dajete LEVI migavac, a ne desni kao da se iskljucujete, nego levi jer idete ulevo na neki način, sto govori ostalima da ne napustate kruzni tok jos uvek.

Darko Gigić

9.6.2024. 19:21

Sve vreme u svojoj traci da dajemo migavac kojim se signalizira da napuštamo traku, samo što to nećemo da radimo? Pravila su ISTA u kružnom toku, kao i u ravnom bulevaru sa dve trake, to što se put savija ništa ne menja. Pogledajte emisiju još jednom - pita sa sirom ne laže!!!!!

Бојан Вукотић

9.6.2024. 18:23

Значи и ви сте од оних што иду на 4.искључење из спољашње траке!? Није забрањено али није ни коректно! А ваљда између осталог и томе емисија служи - да учи људе култури! На неким кружним токовима постоје знакови којом траком треба ићи у зависности од тога где ћеш се искључити (и није нацртано да се може ићи на 4.искључење из спољње траке). Неко је споменуо "турбо" кружне токове, у Словенији сам их виђао доста

Darko Gigić

9.6.2024. 19:15

Najpre smo prikazali bulevar sa dve trake i objasnili da su pravila ista i u kružnom toku. Napomenuli smo da naša vožnja spoljnom trakom nije kulturna, ali smo tako morali da vozimo da bi pokazali koliko se ne znaju pravila ponašanja u kružnom toku. Mnoga vozila u gužvama, pre svega autobusi gradskog saobraćajnog, ne stignu da se prestroje u unutrašnju, a neko nema kada jer izlazi već na drugi izlaz, itd. Nebitno je, niko ne sme da mu seče put. Pogledajte još jednom scene iz Pariza. Mnogi su ubeđeni da pravila treba da se menjaju jer je tako njima logično itd. I zato i nastaju sudari, jer primenjujemo svaku svoju logiku

nenad vucenovic

9.6.2024. 18:02

👍

Milos Grkovic

9.6.2024. 17:58

Sve čestitke SAT Media Group na podsećanju

Milan Mandic

9.6.2024. 17:37

👍

Marko Germanac

9.6.2024. 17:31

Odsustvo kulture i poznavanja propisa dovodi nas do toga da je najbolje rešenje turbo kružni tok, koji usmerava tako da je praktično nemoguće pogrešiti. Osim ovoga što je navedeno, postoji još jedan fenomen - svi čekaju da se uključe u spoljnu traku, a uključenje ka unutrašnjoj prazno. Bukvalno se obesmisli postojanje više traka u kružnom toku zbog takvih vozača.

Zoran Perišić

9.6.2024. 17:07

👍

Bojan Jovanovic

9.6.2024. 16:59

Svaka čast za emisiju 👍 Mogli ste da stradate hiljadu puta u sred snimanja 😃🤭🤭🤭

Darko Gigić

9.6.2024. 17:26

Spremili smo se na to, pa smo izbegavali....Nažalost, mnogi ne očekuju takve situacije ....

GORAN CINCOVIC

9.6.2024. 16:22

👍

Dejan Marković

9.6.2024. 16:17

👏👏👏

Marjan Pejic

9.6.2024. 16:09

Ja bih postavio semafore na kružnom toku,kao što sam video u Barseloni. Odlična emisija👌

Marjan Pejic

9.6.2024. 16:23

Jeste poenta da se eliminisu semafori,ali ako se u jedan kruzni tok uliva saobracaj iz toliko frekventnih ulica,posto ste u emisiji bili na drugom po frekvenciji kruznom toku u Beogradu,prvi je na Slaviji,semafori bi ogranicili ulivanje iz jedne od njih.Nije kao klasicna raskrsnica Darko. A svakako se slazem da postovanjem pravila kruznog toka sve bi bilo mnogo lakse👌

Darko Gigić

9.6.2024. 16:13

Osnivna poenta kružnog toka je da se eliminišu semafori......Ništa nije teško, ako se radi po pravilima.

Ljubisa Simic

9.6.2024. 15:58

bravo na podsećanju, ali mislim da bi ministarstvo saobraćaja trebalo da pušta u etar minute varijante vožnje kroz kružni tok narednih godinu dana ..i biće rezultata. A permanentno da bombarduju i o ostalim pravilima i kulturi u saobraćaju...to je za Srbiju, dok se ne pojave generacije koje će iz školskih klupa doći predznanje da osveže krv u saobraćaju

Darko Gigić

9.6.2024. 16:11

Mi smo u ovoj emisiji ponovili neke delove emisije iz 2018, za koju znamo da se pušta u pojedinim auto-školama, radi lakšeg objašnjavanja načina ulaska i izlaska u kružni tok. I, to nam je veoma drago. Očigledno je da nemamo problem sa mladim vozačima (ako su legalno stekli vozačku dozvolu) već sa starijima koji primenjuju neku svoju logiku. Dakle, ne treba oni da se ponašaju po pravilu, već da se pravila prilagođavaju njima...

Vladimir Cupać

9.6.2024. 15:51

Kruzni tok je kod nas misaona imenica za pojedine vozače.

Goran Ivačković

9.6.2024. 15:50

👍

Aleksandar Kikoš

9.6.2024. 15:27

Bravo za izbor teme 👍🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Vladimir Bogdanović

9.6.2024. 15:09

👏👏👏

Milan Petrovic

9.6.2024. 15:04

iz iskustva znam i kazem da najmanje 70% vozaca nemaju pojma kada su kruzni tokovi u pitanju, nije mi jasno zasto, mada gledam i na klasicnim raskrsnicama nije bolja situacija ako ne radi semafor i to pricam iz iskustva....

Akeksandar Pirinjak

9.6.2024. 15:04

Lepo objašnjeno.Pametnima dovoljno ali bojim se da je onih drugih mnogo više. Svakog dana prolazim kružnim tokovima u Beogradu i svakog dana problemi sa neobučenim vozačima koji su spremni i da se pobiju.Nadam se da su mnogi pogledali vašu emisiju i da su nešto naučili. Hvala vam na obradi teme.

Anđelko Kuntuć

9.6.2024. 15:03

👍🏻

Goran Stevčevski

9.6.2024. 14:49

👏👏👏👍😊

Zeljko Dokic

9.6.2024. 14:42

svaka cast na objasnjenju super 👏👏👏👏👍👍🙂

MILOVAN ALEKAIC

9.6.2024. 14:27

Tacno ste rekli da u regionu jesu zakoni manje vise kao kod nas, ali napomena za Grcku-nema trouglih znakova na ulasku u kruzne tokove, tako da je kod njih kontra pravilo; onaj ko je u kruznom toku propusta one koji se ukljucuju u isti.

Darko Gigić

9.6.2024. 16:03

Upravo to i jeste poenta emisije - nema posebnog pravila kružnog toka. Nigde! Na samom početku rekosmo "nema nepisanog/pisanog pravila, već limenog". Dakle, i u Srbiji i Grčkoj važi isto pravilo koje glasi - gledaj u znak i radi šta ti znak kaže....

Necseriu Eugen

9.6.2024. 14:32

Dobar dan! Iste su zakoni! I u Rumuniji, i u Bugarskoj, i u sve zemlje bivše Jugoslavije, i u Grčkoj, i u Turskoj, svuda! Imaju znakovi, ljudi ne znaju zakon ili ako znaju, ne hoće da poštuju zakon!

Necseriu Eugen

9.6.2024. 14:25

Isto i u Rumuniji, mnogi ne znaju kako da izlazi iz kružnog toka! Još nešto, oni koji su u drugom ili trećem trake, ne treba da stane ako prva traka je zauzela, ide dalje i u sledećem izlazi, kad ima prednost mijenjaju trake i mogu da izlazi bez problema!

Necseriu Eugen

9.6.2024. 14:27

idu dalje, mijenjaju trake bez problema, nastavljaju, prave kompletan krug i izlaze.

Saša Rasic

9.6.2024. 14:23

👍

Zoran Tadić

9.6.2024. 14:23

Dobri saveti za ponašanje u kružnom toku. Mada je problem ponašanje nekih vozača tkzv zakon jačeg.

Marko Milanov

9.6.2024. 14:20

👍

Željko Maletić

9.6.2024. 14:18

Lepo je da se češće prikazuju prilozi o saobraćaju, ne samo o kružnom toku. Pošto je SAT stalni gost na RTS-u bilo bi dobro da se izbore za češća gostovanja u raznim emisijama, a sve to radi povećanja bezbednosti u saobraćaju i naravno radi podizanja svesti i kulture u saobraćaju. Iskreno se nadam da će pokušati, ako pokušate uspeh je zagarantovan!

Milan

9.6.2024. 14:18

👍

Dragan Plakalović

9.6.2024. 14:17

Baš lepo,i poučno

Milos Mirjanic

9.6.2024. 14:11

Smatrao sam da ako udjem iz jednosmerne uluce na kruznim toku u drugu traku , a ne skrecem na prvom i drugom izlazu da cinim dobro ali kada treba da skrenem na trecem izlazu da ovi bec znaju da ja treba tunda skrenem(cim sa usao u drugu traku), ali sada saznajem da bih bio kriv ako bih skrenuo i izasao na trecem izlazu, jer moram da propustim sve iz prve trake. Sve vreme sam mislio da vozila koja ulaze u prvu traku odmah izlaze na prvi ili drugi izlaz.👏

Zoran Pavlović

9.6.2024. 14:11

👍

Saša Milosavljević

9.6.2024. 14:06

Možda je trebalo da pomenemo (možda jeste ali nisam čuo) to da velika većina ne koristi pokazivače pravca u kružnom toku, promena trake, izlaz iz kružnog toka, ili možda nije ni potrebno?!?!

Boban Stamenković

9.6.2024. 14:04

👍👍

Stevan Bilić

9.6.2024. 14:04

Odlična emisija. U Srbiji, kako proći kružni tok i napraviti ulučni šaht u ravni asfalta su pitanja bez rešenja. Bravo!

Marjan Pejic

9.6.2024. 16:06

Moram da vas ispravim Postaviti asfalt u ravan sa šahtom,ali ima toga i van Srbije u mnogo razvijenijim zemljama,samo sto je zakon o naplati stete mnogo rigorozniji,pa se trude da budu u ravni😃

Mladen Avramovski

9.6.2024. 14:04

👍

Nenad Nikolic

9.6.2024. 14:04

Naravno, moracete ponovo da se bavite istom temom i u skoroj buducnosti, cak bi bilo lepo napraviti i serijal "kruzni tok".

Vladimir Đorđić

9.6.2024. 14:03

Hvala Bogu, da je neko krenuo da objašnjava pravila kružnog toka u našem saobraćaju. Pozdrav

Vladimir Kalinic

9.6.2024. 14:01

Super

Lazar J.

9.6.2024. 13:58

👍

Zoran Novicevic

9.6.2024. 13:57

👍

Željko Hudi

9.6.2024. 13:55

👍

Vladimir Borojevic

9.6.2024. 13:52

vanjskom trakom vozis ako se iskljucujes na prvom izvozu unutrasnji pa za ostale izvoze.kako su prometni strucnjaci koji nemaju vozacke dozvole a imaju strasne ideje poceli sa prometnom politikom se desava genocid na cestama.hvala i lp

Darko Gigić

9.6.2024. 15:58

Nama nije jasno kako posle cele emisije na ovu temu vama i dalje nije jasno.....

Vladimir Borojevic

9.6.2024. 15:01

Na zalost zakone pisu politicke stranke a dnevno politicna dogadjanja ulazu amandmane na te zakone.Toliko o zakonima i redu

Nenad Milenković

9.6.2024. 13:57

A gde to piše u zakonu i propisima?

Srdjan Bojic

9.6.2024. 13:50

Cinjenica ekipa se najela pite a kruzni tok ce i dalje da bude bauk

Darko Gigić

9.6.2024. 16:00

Mislite da je nama lako? Niko da se seti jogurt da kupi.....

Dragan Ratković

9.6.2024. 13:49

👍👍👍👏

Zoran Kostović

9.6.2024. 13:46

Svaka čast za emisiju ali je treba reprizirati svakog meseca

Ivan Miletic

9.6.2024. 13:43

Jos da vidite kruzni tok u Trstenku na magistralnom putu Krusevac- Kraljevo. Vozila koja idu magistralnim putem se ponasaju kao na raskrsnici a bogu hvala kruzni tok je tako urađen da ne morate ni da usporite… ko “ruski rulet” 😵‍💫

Ivan Miletic

9.6.2024. 13:44

Kada kazem kao na raskrsnici mislim na raskrsnicu gde oni imaju prednost…

dragan stjepic

9.6.2024. 13:42

👍

Aleksandar Topoljanin

9.6.2024. 13:42

👍kada

slavisa protic

9.6.2024. 13:41

lepo

slavisa protic

9.6.2024. 13:41

lepo

Nikola Đaković

9.6.2024. 13:41

👍

Nemanja Sologub

9.6.2024. 13:41

Lepo objašnjeno 👍

Necseriu Eugen

9.6.2024. 13:41

Dobar dan!

Aleksandar Jakovljev

9.6.2024. 13:40

👍

Borislav Pavlović

9.6.2024. 13:40

👍

Dragan Živković

9.6.2024. 13:39

Lepo i jasno objašnjeno.

David Mijatovic

9.6.2024. 13:39

Tema koja nikada ne zastareva. 👍

Ivanović Francuz iz Jagodine

9.6.2024. 13:38

Bravo 👏 🙏

Slaviša Miladinović

9.6.2024. 13:38

Odlična objašnjenja

Đorđe Belić

9.6.2024. 13:37

bravo !

Branislav

9.6.2024. 13:36

👍

Radiša Milinković

9.6.2024. 13:36

👍

željko sučević

9.6.2024. 13:35

gledamoooo

Dragan Borovic

9.6.2024. 13:35

👍

Matko Pandurić

9.6.2024. 13:35

👍👍👏👏

Željko Lukić

9.6.2024. 13:35

👍

Milan Čikara

9.6.2024. 13:35

👍

Miodrag Vladisavljević

9.6.2024. 13:35

👍