image

Peugeot 3008: Perjanica cele grupacije

Iako je svaki njegov detalj evolucija svega što smo godinama viđali kod Pežoovih modela, pa ništa ne bi smelo da nam bude neočekivano, ipak novi “3008” deluje revolucionarno, gurajući u drugi plan sve modele iz svoje porodice. Prosto se nameće kao “vođa cele grupacije”. Nema mnogo direktnih rivala, pa drsko cilja nemačke modele

Ovo nije prvi put da se družimo sa „3008“, jer naša iskustva sa njim imaju malu predistoriju. Najpre, prošle godine smo na međunarodnoj prezentaciji redizajniranih modela „2008“ i „508“ imali priliku da iza zatvorenih vrata i u druženju sa Pežoovim predstavnicima vidimo novo izdanje enterijera svih budućih modela ove

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

Dragan Plakalović

4.9.2024. 21:23

👏

Dejan Marković

4.9.2024. 08:36

👍👍👍

slavisa protic

3.9.2024. 01:25

svi komentari su o 3 cilindra da je to bezveze pa sad ja vas pitam i redakciju da li je moguce da bas svi proizvodjaci prave motore sa 3 cilindra i ulazu milijarde u to pa valjda su oni pametniji i primaju platu za to od vas koji i nemate auto novije generacije ali ste culi da je neparan broj cilindra sranje

Aleksandar Stevanović

4.9.2024. 10:52

To se u industriji zove „Cost Chase”. Ne rade oni to zato što su pametniji, nego zato što im je cilj ušteda. Ekološki i bezbednosni propisi im nameću primenu novih tehničkih rešenja koja podižu cenu, pa onda mora na drugoj strani i da se štedi gde god je moguće. Velike korporacije odavno nemaju više kvalitet, u smislu pouzdanosti i dugovečnosti, kao cilj. Nije njima u interesu napraviti proizvod koji će neko koristiti 20+ godina. Njima je u interesu što brži obrt kapitala i maksimalno uvećanje profita. Ovo je generalni trend u savremenom biznisu i auto industrija nije izuzetak, naprotiv. Ne tvrdim da konstruktori ne znaju šta rade. Ali, tvrdim da to rade u cilju ušteda i povećanja profita, a ne jer je 3-cilindarski motor bolji i pouzdaniji od 4-cilindarskog motora iste zapremine. Kao što je i cilj downsizing-a ušteda, a ne bolje performanse i veća pouzdanost i dugovećnost motora. Međutim, downsizing, smanjenje broja cilindara i elektrifikacija su trendovi u auto industriji, koji se neće zaustaviti, jer se većini Srba ne sviđaju. Nama se ne sviđaju, jer nemamo para da kupujemo nove automobile, već ogromna većina razmišlja o polovnim i kako će se ovi downsiging 3-cilindraši pokazati kao polovnjaci sa 150.000+ sumnjivih kilometara, kada dođu u naše ruke. Oni koji sebi mogu da priušte novi automobil i da ga menjaju nakon 5-6 godina, siguran sam da nemaju mnogo primedbi na nove auto trendove.

SAT Media HUB

4.9.2024. 10:02

Mi nikada nismo komentarisali 3 cilindra negativno, čak ima motora koji su sa 3 cilindra izuzetni. Za negativne komentare pitajte one koji tako komentarišu jer najčešće su to priče koje su napamet ili na osnovu iskustava sa agregatima od pre 20-30 godina. Svakako da autoindustrija nije više ista i ako jedan Volvo insistira na 3 cilindra teško da ne zna šta radi.

Srećko Stanković

3.9.2024. 01:01

👋

Vladimir Kalinic

3.9.2024. 00:55

Dobar

Branimir Vujanović

2.9.2024. 22:07

Najjači utisak za mene - točkovi od 19 cola!

Mile Stanojevic

2.9.2024. 20:42

👍

Dejan Stanisavljević

2.9.2024. 20:11

Mnoho je 3 colindra, trebs da naprave sa dva kao sto je imapla peglica i mislim Spacdk ps teraj

Dejan Stanisavljević

2.9.2024. 20:10

Mnoho je 3 colindra, trebs da naprave sa dva kao sto je imapla peglica i mislim Spacdk ps teraj

Žika Cvejić

2.9.2024. 20:05

👏

Marko Milanov

2.9.2024. 20:02

👍

Miodrag Vladisavljević

2.9.2024. 19:40

👍

Dejan Atanasovski

2.9.2024. 19:37

Lep dizajn ali motor sa tri cilindra je greška.

Marjan Pejic

2.9.2024. 19:26

👌

Dragiša Vojinović

2.9.2024. 19:16

Tri cilindra totalni promašaj!

Dragiša Vojinović

2.9.2024. 19:16

Tri cilindra totalni promašaj!

Magnumns

2.9.2024. 19:06

Да ли је ово новија верзија са ланцем или и даље има каиш у уљу који се превентивно мења? Пежо и Ситроен су по дизајну и квалитету ентеријера давно прешишали немце по сличној цени. Још да оцене безбедности урачунају и одвраћање пажње џиџабиџама па да се полако врате основни дугмићи. Две или три педале, волан, точак за звук, претходна и следећа станица, мануелна клима, и подизачи свих стакала. То би се возило без спуштања погледа... Још кад би камера пратила да ли возач држи телефон па да пишти ако није пре тога подигнута ручна.

Milovan Mamlić

2.9.2024. 18:42

👍

Darko Aleksić

2.9.2024. 18:21

👍

Zoran Vasić

2.9.2024. 18:06

🔝🔝🔝

Zoran Vasić

2.9.2024. 18:06

🔝🔝🔝

Miloš Nikolić

2.9.2024. 17:52

👍

Milena Baltić

2.9.2024. 17:50

👍

Zoran Milanovic

2.9.2024. 17:43

👍

Gvozden Milanović

2.9.2024. 17:42

👍

Radiša Milinković

2.9.2024. 17:38

👍

Srdjan Bojic

2.9.2024. 17:38

Pitanje za redakciju. Da li ovaj 1.2 motor je svuda isti u grupaciji. Pojavljuje se i verziji 100ks i jace. Je li svuda isti blok motora a samo razlicita ks? Hvana od odgovoru unapred.

Vladimir Cupać

2.9.2024. 17:33

👏 cena je malo jača.

Slaviša Miladinović

2.9.2024. 17:25

👍

Lazar J.

2.9.2024. 17:15

👍

Zoran Novicevic

2.9.2024. 17:02

👍

Ljubisa Simic

2.9.2024. 16:59

👍

GORAN CINCOVIC

2.9.2024. 16:57

👍

Marko Vekić

2.9.2024. 16:51

dobar

Branislav

2.9.2024. 16:51

👍

Branislav

2.9.2024. 16:51

👍

Nenad Zivkovic

2.9.2024. 16:40

👍

Nenad Zivkovic

2.9.2024. 16:40

👍

Nenad Zivkovic

2.9.2024. 16:40

👍

Зоран Ивановић

2.9.2024. 16:36

Ружна сива тканина, или имитација, сјајна ружна пластика дугмића на волану и на конзоли, ццц. Минус.

Milan Mandic

2.9.2024. 16:36

👍

Mirjana Jovičić

2.9.2024. 16:36

👍

Anđelko Kuntuć

2.9.2024. 16:36

👍🏻

Miloš Novaković

2.9.2024. 16:35

👍

Saša Rasic

2.9.2024. 16:35

👍

Milan Matic

2.9.2024. 16:29

Trenutno vozim 3008 ali generacija 2011....Ali docice na red i ovaj...Pezo extra auto da nepricam sad ovo sto vidim avion....👍👍👍

Aleksandar Jakovljev

2.9.2024. 16:24

👍

Aleksandar Kikoš

2.9.2024. 16:24

Sve lepo, ušminkano ikvalitetnih materijala, a onda vidimo motor i razočaramo se... Šteta što ne postoji dobar dizel uz ovakav automobil... Na žalost, većina ovih novih trocilindraša je kraćeg veka od svojih četvorocilindričnih prethodnika, pa je to možda i razlog za njihovu primenu.

Aleksandar Gajic

2.9.2024. 16:24

neverovatna glupost... ovo je trotinet vozilo za jednogodišnju upotrebu. sramota.

Oliver Kojić

2.9.2024. 16:24

👍

Aleksandar Stankovic

2.9.2024. 16:19

Lepota,sve na njemu. Samo za ovakvu grdosiju dizel je zakon

željko sučević

2.9.2024. 16:18

svaki al bukvalno motor iz DMB JE KVALITETNIJI OD OVOGA.teška sramota za sve proizvođače motora što uporno guraju 3 cilindra,a usput više troše za 30% od svakog starog 4 cilindraša.teška prevara kupaca.

Ljubisa Ostojic

2.9.2024. 16:17

Uporno nam namecu na silu motore...tacnije motorcice sa 3 cilindra ,koji su malo jaci nego oni sto idu u parkovske kosacice.Prava steta da ovako dobar auto nema dostojan motor. inace reno Symioz slicno izgleda ko je koga tu kopirao.Obozavam Pezo ,ali poslednji koji cu voziti je izgleda 3008 2.0 gt iz 2018g jer posle toga jema iz ora pravog motora....pitanje je i da li ce uopste i biti nesto jace za koju godinu,jer je trend da svi ubacuju neke male motore.Ovaj u 3008 prolazi donekle uz pomoc struje i elektro motora,inace sam nema tu sta da trazi.

Ljubisa Ostojic

2.9.2024. 16:17

Uporno nam namecu na silu motore...tacnije motorcice sa 3 cilindra ,koji su malo jaci nego oni sto idu u parkovske kosacice.Prava steta da ovako dobar auto nema dostojan motor. inace reno Symioz slicno izgleda ko je koga tu kopirao.Obozavam Pezo ,ali poslednji koji cu voziti je izgleda 3008 2.0 gt iz 2018g jer posle toga jema iz ora pravog motora....pitanje je i da li ce uopste i biti nesto jace za koju godinu,jer je trend da svi ubacuju neke male motore.Ovaj u 3008 prolazi donekle uz pomoc struje i elektro motora,inace sam nema tu sta da trazi.

Ljubisa Ostojic

2.9.2024. 16:17

Uporno nam namecu na silu motore...tacnije motorcice sa 3 cilindra ,koji su malo jaci nego oni sto idu u parkovske kosacice.Prava steta da ovako dobar auto nema dostojan motor. inace reno Symioz slicno izgleda ko je koga tu kopirao.Obozavam Pezo ,ali poslednji koji cu voziti je izgleda 3008 2.0 gt iz 2018g jer posle toga jema iz ora pravog motora....pitanje je i da li ce uopste i biti nesto jace za koju godinu,jer je trend da svi ubacuju neke male motore.Ovaj u 3008 prolazi donekle uz pomoc struje i elektro motora,inace sam nema tu sta da trazi.

Ivan Videnovic

2.9.2024. 16:16

👍👍

Zeljko Dokic

2.9.2024. 16:16

👌👏👏👏👍

Nebojsa

2.9.2024. 16:15

👍👍👍

Bojan Jovanovic

2.9.2024. 16:13

mnogo glup motor, čak je i zastava 101 imala 4 cilindra 😃

željko sučević

2.9.2024. 16:13

lep auto,ali ima jednu veliku manu ,neoprostivu a to je motor od 3 cilindra 👎👎👎

Bojan Jovanovic

2.9.2024. 16:13

mnogo glup motor, čak je i zastava 101 imala 4 cilindra 😃

Bojan Jovanovic

2.9.2024. 16:12

mnogo glup motor, čak je i zastava 101 imala 4 cilindra 😃

Rade Saulić

2.9.2024. 16:12

👍

Rade Saulić

2.9.2024. 16:12

👍

Ksenija Vučković

2.9.2024. 16:11

lepo,lepo

Branislav Lazovic

2.9.2024. 16:11

Dizajn 10, motorizacija 5.

Dragan Perevalov

2.9.2024. 16:11

Jel to onaj čuveni zupčasti kaiš kuvan u ulju?

Branislav Lazovic

2.9.2024. 16:11

Dizajn 10, motorizacija 5.

Boban Stamenković

2.9.2024. 16:10

Мени се свиђа, лепо урађен.

Darko Simić

2.9.2024. 16:10

👍

Zoran Perišić

2.9.2024. 16:10

👍

Zoran Kostović

2.9.2024. 16:10

Debeli 308

branimir jovanovic

2.9.2024. 17:10

druze nikakva slicnost sa 308,kada ga provozas shvatis ali model pre ovog👍

branimir jovanovic

2.9.2024. 17:10

druze nikakva slicnost sa 308,kada ga provozas shvatis ali model pre ovog👍

Željko Hudi

2.9.2024. 16:10

👍

Jan Pavlis

2.9.2024. 16:09

👍

Milan Rađenović

2.9.2024. 16:09

Lep je a za ostalo bih morao da probam.

Željko Lukić

2.9.2024. 16:09

👍

Manojle Smiljanić

2.9.2024. 16:07

👌👌👌

Dejan Stanković

2.9.2024. 16:07

Koji god automobil da ima ovaj nesrećni 1,2 PSA nazovi motor, ne može da uđe u bilo kakav drugi izbor sem za problem godine.

Milan Čikara

2.9.2024. 16:07

👍

zoran grbic

2.9.2024. 16:07

😀😀😀😀😀😀

Djurasin Sasa

2.9.2024. 16:06

👏👏

Pero Balać

2.9.2024. 16:05

lep auto

Pero Balać

2.9.2024. 16:05

lep auto

Milos Milosevic

2.9.2024. 16:05

40k eura za motor 1.200 kubika...skupa igracka da ne koristim neke grublje izraze...mada svaka roba ima svoga kupca to je dokazano ali ovo je otislo u neku drugu dimenziju

Aleksandar Tasic

2.9.2024. 16:05

👍

Nenad Nikolic

2.9.2024. 16:05

👌

Goran Miloševuć

2.9.2024. 16:05

👍👍👍

Branislav Pajić

2.9.2024. 16:05

,😎

Branislav Pajić

2.9.2024. 16:05

,😎

Boris Marcikić

2.9.2024. 16:04

👍

Mirko Radovic

2.9.2024. 16:04

👍

Perica Njegić

2.9.2024. 16:04

Prelepo

Vladimir Bogdanović

2.9.2024. 16:04

👏👏👏

Vladimir Bogdanović

2.9.2024. 16:03

👏👏👏

Zarko Savatić

2.9.2024. 16:02

👍

Goran Ivačković

2.9.2024. 16:02

👍

Srđan Lekić

2.9.2024. 16:01

🚗

dragan stjepic

2.9.2024. 16:01

👍🏻

dragan stjepic

2.9.2024. 16:01

👍🏻

Ivan Bogdanović

2.9.2024. 16:01

lepo i skupooooo

nenad vucenovic

2.9.2024. 16:01

👍

Necseriu Eugen

2.9.2024. 16:01

👍

Necseriu Eugen

2.9.2024. 16:01

👍

Necseriu Eugen

2.9.2024. 16:01

👍

Necseriu Eugen

2.9.2024. 16:01

👍

Necseriu Eugen

2.9.2024. 16:01

👍

Necseriu Eugen

2.9.2024. 16:01

👍

Necseriu Eugen

2.9.2024. 16:01

👍

Necseriu Eugen

2.9.2024. 16:01

👍

Necseriu Eugen

2.9.2024. 16:01

👍

Necseriu Eugen

2.9.2024. 16:01

👍

Necseriu Eugen

2.9.2024. 16:01

👍

Necseriu Eugen

2.9.2024. 16:01

👍

Necseriu Eugen

2.9.2024. 16:01

👍

Slaviša Živanović

2.9.2024. 16:00

👍

Zoran Pavlović

2.9.2024. 16:00

❤️👍