image

Emisija SAT: Ko to vaspitava decu u saobraćaju?

Počinje nova školska godina, a to znači da ćemo se ovih dana svi baviti dečijom bezbednošću. Međutim, da li bezbednost dece zavisi od zakona, da li zavisi od kampanja i reklama, možda od škole, ili zavisi od nečeg sasvim drugog? U današnjoj emisiji SAT želimo da iz drugog ugla sagledamo problem i pružimo odgovor koji će mnoge naljutiti, mnoge naterati da

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

Čedomir Stanković

14.9.2024. 11:09

odlična emisija. sviđa mi se snimanje učesnika u saobraćaju. nadam se samo da su se o i prepoznali na vašem snimku pa da su se bar malo postideli. možda će to uticati na promenu svesti. ali upravo to je ono što sam ja pre izvesnog vremena predložio kao moguće rešenje problema u saobraćaju a to je da se u privatna vozila ugrade kamere koje će snimati saobraćaj i da svaki vozač i svaki učesnik u saobraćaju neće znati da li je sniman od strane drugog vozila pored njega. sada dolazimo polako do toga da je to dobro rešenje

Mika Nećakov

5.9.2024. 19:59

👏

Mika Nećakov

5.9.2024. 19:59

👏

Mika Nećakov

5.9.2024. 19:59

👏

Dragan Plakalović

4.9.2024. 21:26

👏

Aleksandar Radivojša

3.9.2024. 11:03

Poštovanje redakciji i svim pratiocima. Vezano za teme obrađene u emisiji, hteo bih da kažem svoje mišljenje o dve stavke: - Zakonom je, ja mislim, propisano da vozač i vozilo na pešačkom prelazu ili na kolovozu ne sme svojim kretanjem da uzrokuje promenu kretanja pešaka, bilo po pravcu, smeru ili brzini kretanja. S tim u vezi, usudio bih se da kažem da primeri koju su navedeni u emisiji kad na jednom kraju kolovoza vozač prolazi pešački, a na drugom kraju istog pešak prolazi. Mislim da je to regularna situacija i mislim da komentar o bahatosti vozača u tom slučaju ne stoji. - Druga stavka se odnosi na kulturu davanja migavca. Svakako da ga teba davati kod skretanja ili menjanja trake, ali ne u samom trenutku kad se započinje akcija, nego barem malo ranije. Migavac bi po meni trebalo da se da unapred, da se vozačima iza jasno naglasi šta planiramo da radimo, da bi on imao vremena da odreaguje i postupi na osnovu te informacije. Nije korisno ič da vidim migavac kad već vidim i na autu koju akciju vozač preduzima. Jasni primeri za ovo su sve raskrsnice sa višestrukim izborima, npr. pravo i levo, pravo i desno, itd. Ako vozač ispred mene ide levo, ja neću stati iza njega, ali ako bih znao da će i on pravo, svakako ću onda i ja da se prestrojim iza njega. Mislim da bi o ovome moglo da se priča i mnogo više javno. Još jednom veliki pozdrav svima.

Miloš Aćimović

5.9.2024. 17:27

Zakon? Ne razumem kakav zakon spominjete. Radi se o pravilu saboraćaja koje je vrlo jasno, a uči se pre polaganja vozačkog ispita. Kada pešak stupi na pešački prelaz, vozač je dužan da stane, nema nikakvih izuzetaka niti tunačenja. To što narod projuri/prođe pre pešaka iako pešak jasno pokazuje nameru da pređe ulicu na pešačkom ili stupi na drugom kraju ulice na pešački prelaz je samo vozačka nekultura i bahatost. Sve i da vam putovanje do posla traje i sat vremena vožnje po gradu, nepropuštanje pešaka, prolazak na žuto/crveno će vam doneti neznatni broj sekundi/minuta na samom cilju. Beznačajno u odnosu na to da rizikujete i svoj i tuđ život. Pričam generalno ne samo direktno vama.

SAT Media HUB

4.9.2024. 10:01

Nažalost, jedno je misliti, a drugo je ponašati se tačno po zakonu. Ali, ako ćemo uprošćeno rečeno – ako je pešak stupio na kolovoz odnosno pokazao nameru da pređe kolovoz vozač mora da se zaustavi. Zato nam saobraćaj i jeste kakav jeste jer svi misle šta negde piše a niko ne zna šta tačno piše.

Milorad Milovanović

2.9.2024. 20:49

P. S. Videh komentar oko nesmanjenja brzine prilikom radova. Predlog za analizu koliko se redovno ODMAH uklanjaju znakovi radova na putu, čak zabranjen prolaz, slepa ulica... A radovi završeni otkad sebe. Veliki nemar izvođača radova, nije sve u nama vozačima.

Milorad Milovanović

2.9.2024. 20:45

Sjajna emisija, želja mi je da češće govorite o ovim groznim navikama većine naših vozača. I generalno, što češće kritično, nemojmo se uljuljkivati kao neki sa kojima sarađujete, gde je kritičnost zabranjena.

Djordje Alimpijević

2.9.2024. 17:19

Bravo

Zeljko Dokic

2.9.2024. 15:45

lep autic👌👍👍👍

Zoran Perišić

2.9.2024. 10:03

JEDNO PITANJE. Da li izazivaju nezgode i ovi ,,bahati" što voze u papučama. (večito oitanje a niko ništa ne preduzima). HVALA.

Goran Lompar

2.9.2024. 19:59

I трезвени могу да изазову несрећу.

Goran Lompar

2.9.2024. 19:59

I трезвени могу да изазову несрећу.

Goran Lompar

2.9.2024. 19:59

I трезвени могу да изазову несрећу.

Goran Lompar

2.9.2024. 19:59

I трезвени могу да изазову несрећу.

Goran Lompar

2.9.2024. 19:59

I трезвени могу да изазову несрећу.

Goran Lompar

2.9.2024. 19:59

I трезвени могу да изазову несрећу.

Zoran Perišić

2.9.2024. 10:03

JEDNO PITANJE. Da li izazivaju nezgode i ovi ,,bahati" što voze u papučama. (večito oitanje a niko ništa ne preduzima). HVALA.

Marko Petrović

2.9.2024. 09:52

👍

Marko Petrović

2.9.2024. 09:52

👍

Aleksandar Kikoš

2.9.2024. 09:16

Pravo pitanje ... Samo malo dece zaista ima želju da nauči o pravilnom ponašanju u saobraćaju. Odlična tema👏🏻👏🏻👏🏻

Zoran Perišić

2.9.2024. 09:09

👍❤👍

Zoltan Takarič

2.9.2024. 06:17

👍

Zoltan Takarič

2.9.2024. 06:17

👍

Srećko Stanković

2.9.2024. 01:15

👋

Mladen Despot

1.9.2024. 21:57

ODLIČNA EMISIJA. BRAVO 👑

Mladen Despot

1.9.2024. 21:57

ODLIČNA EMISIJA. BRAVO 👑

Mladen Despot

1.9.2024. 21:57

ODLIČNA EMISIJA. BRAVO 👑

Slaviša Miladinović

1.9.2024. 21:21

👍

Slaviša Miladinović

1.9.2024. 21:21

👍

Dejan Marković

1.9.2024. 20:37

👏👏👏

Aleksandar Jakovljev

1.9.2024. 19:58

👍

Dejan Stanković

1.9.2024. 19:33

Evo danas sam išao na aerodrom, isključenje zatvoreno. Odem dalje prema Šidu, popnem se na nadvožnjak i vratim nazad. I dok sam se isključivao za aerodrom iz pravca Šida sve stoji. Zašto? Pa zato što je taksistu mrzelo da ode 3 kilometra napred i vrati se, nego je radio polukružno na sred radova na autoputu. Katastrofa!

Sasa

1.9.2024. 19:12

Odlicna emisija, rekao bih svakako najbolja u zadnjih bar godinu dana. Bravo

Sasa

1.9.2024. 19:12

Odlicna emisija, rekao bih svakako najbolja u zadnjih bar godinu dana. Bravo

Srdjan Bojic

1.9.2024. 18:59

Bravo 👏👏👏👏

Dejan Koželj

1.9.2024. 18:45

Bravo za emisiju

Igor Nikolic

1.9.2024. 18:34

Kao i do sada, odlicna epizoda

GORAN CINCOVIC

1.9.2024. 18:11

👍

Predrag Markovic

1.9.2024. 17:46

odlično za vozače koji stanu na prelazu, još samo da pešaci ne prelaze kao muve bez glave ..bez obzira da pogledaju dali je bezbedno..

Đorđe Belić

1.9.2024. 17:11

bravo !

Mladen Avramovski

1.9.2024. 17:10

👍

Marko Milanov

1.9.2024. 17:00

👏👍

Mijodrag Mišković

1.9.2024. 16:59

Što više ovakvih emisija, jer sve više imamo bahatih i bezobzirnih vozača, koji slučajno li ih zaustavi policija odmah vređaju policajca i pozivaju se na jaku vezu.

Vladimir Cupać

1.9.2024. 16:57

👏👏👏

Marjan Pejic

1.9.2024. 16:35

Odlicna emisija👌

Đorđe Ðurđević

1.9.2024. 16:23

👍

Đorđe Ðurđević

1.9.2024. 16:23

👍

Goran Lompar

1.9.2024. 16:13

Потпуно сте у праву, међутим има закон који каже да није дозвољено возити на тротоару. Што значи, ако се вози преко тротоара крши се закон. На 90% раскрсница светлосни сигнали се налазе на раскрсницама где се налазе и пешачки прелази. Најбоље решење проблема је уклонити те сигнале јер немају никакву улогу у саобраћају. Трафички знакови несмеју бити дволични, само једно тумачење.

Miloš Jevremović

1.9.2024. 16:10

Prikazana je BG svakodnevica, kojoj se prvo čudiš a onda na žalost navikneš. E tu je naša mana mi se navikavamo na glupost, trpimo je, tolerišemo, opravdavamo! Situacija sa pešacima koji prelaze bul Heroja sa Košara je vrlo specifična - ti ljudi si jedni od retkih koji ne koriste svoj lični auto za dnevni transport kuća-posao već dolaze vozom o treba im što više olakšati. Oni prelaze na više od 150m od najbližeg obeleženog prelaza što ih pred zakonom čini gotovo legitimnim. Pominje se rešenje sa postavljanjem ograde u zelenoj površini što je katastrofalna kazna za ove ljude. Rešenje je pasarela kao veza stanica - poslovni blok. Ovo je samo izuzetak u mnoštvu prikazanog u emisiji koja je gađala gde treba - u temelj, u obrazovanje i vaspitanje svakog pojedinca!

Oliver Kojić

1.9.2024. 16:05

👍👍

Bojan Jovanovic

1.9.2024. 16:00

Bravo za nov naziv "PRAVILO JAČEG I BEZOBRAZNIJEG " 👍 Tako se vozi u Srbiji,ali u Austriji su vozači mnogo kulturniji a Policija mnogobrojnija i brzo reaguje kad se neko tako mangupira.

Zoran Pavlović

1.9.2024. 15:54

❤️👍