Emisije štetnih gasova: Sedam država traži preispitivanje pravila
Lista evropskih zemalja koje se protive trenutnoj uredbi o ograničenjima emisija ugljen-dioksida se širi: zahtev Italije da se odloži primena novih zahteva predviđenih 2025. i da se ukine odgovarajući režim sankcija sada podržava ne samo Češka, već podrška stiže i iz Austrije, Bugarske, Poljske, Rumunije i Slovačke. Dok čitate ove redove, koalicija sedam država, prema dokumentu koji su prikupile novinske agencije
[...]Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
Prijavite se da biste mogli komentarisati!
rade hinic
30.11.2024. 18:26
👍
Aleksandar Samardzic
29.11.2024. 17:01
👍
Dragan Perevalov
29.11.2024. 14:33
Zapušuju se dpf filteri, egr ventili, crkavaju turbine. I šta ćemo sad? A niko da se seti dobrog starog LPG, koji je 100% ekološko gorivo.
Goran Stevčevski
29.11.2024. 13:42
👍
Dejan Stanisavljević
29.11.2024. 12:52
I za to vreme dok pričamo koliko Ferarri sa V12 motorom zagaðuje vazduh, dokazano je da svi automobili na svetu u zagaðenju učestvuju sa 11% a goveda za mlečnu i mesnu industriju i šta sad. Pa svi da vozimo na vodonik zagaðenje ostaje skoro pa isto. Dajle nisu automobili sa SUS motorima krivi za zagaðenje isto kao što ni student nije zapalio žito
Dejan Stanisavljević
29.11.2024. 12:53
Zaboravih da napišem za goveda, radi se o 16%
Marko Vekić
29.11.2024. 10:39
Ja bih pre rekao jako kompleksna tema
Vladimir Stojanovic
29.11.2024. 09:08
Dobra tema i veoma ozbilja svaka čast za ovako nešto
Janko Horvat
29.11.2024. 09:04
👍
Goran Štiglić
29.11.2024. 08:54
👍
Dusan Gajic
29.11.2024. 08:12
👍🏻
zoran grbic
29.11.2024. 07:05
👍
Srećko Stanković
29.11.2024. 00:20
👋
Vladimir Cupać
28.11.2024. 22:33
😄👏👏👏
Andrija Račman
28.11.2024. 22:17
👌🏻
Milan Čikara
28.11.2024. 21:17
👍
Nebojša Čelić
28.11.2024. 20:21
100 i vise godina razvijanje tehnologije ,a sad da se ista ugasi za 5 do 10 godina. Nerealno!!!!!!!
Milovan Mamlić
28.11.2024. 19:47
👍
Dragan Plakalović
28.11.2024. 19:17
🔋
Zeljko Dokic
28.11.2024. 19:14
neznaju ni dami sta joce vise pa jedino da auto neradi moze da postigne te norme ali eto im Evropa
Radiša Milinković
28.11.2024. 19:13
👍
Aleksandar Jakovljev
28.11.2024. 18:17
👍
Marko Milanov
28.11.2024. 18:05
👍
Slaviša Miladinović
28.11.2024. 18:02
👍
Željko Hudi
28.11.2024. 17:12
👍
Vladimir Ackovic
28.11.2024. 17:03
Samo nek Evropa ispašta, dok amerikanci mogu da voze "nasvirane" benzince i dizele
Nenad Nikolic
28.11.2024. 16:35
Ma samo neka guraju pricu do kraha automobilske industrije, pa ce nakon krize morati da svane, jer ovo ne vodi nicemu dobrom.
Mile Stanojevic
28.11.2024. 16:20
👍
Aleksandar Kikoš
28.11.2024. 16:19
Zato što su videli da se malo preteralo...
Jan Pavlis
28.11.2024. 16:10
👍
Anđelko Kuntuć
28.11.2024. 15:58
👍🏻
Zarko Savatić
28.11.2024. 15:41
👍
Zoran Milanovic
28.11.2024. 15:26
👍
Rade Saulić
28.11.2024. 15:23
👍
Vladimir Kalinic
28.11.2024. 15:20
Bravo
Nikola Gagić
28.11.2024. 14:59
👍
Goran Ivačković
28.11.2024. 14:57
👍
Dejan Strahinjic
28.11.2024. 14:54
Извињење ако није у складу са проприсима следећи текст, покушаћу да појасним економско-политички аспект који је крив за ово. Јасно је сада свима, да је зелена агенда покренута да се ЕУ и УС индустрија ослаби, јер она више иде на руку Кинезима (спремали се за њу пре доношења бар 10 година) како би се лагано створили услови да кинеске компаније преузму еу и ус компаније које би имале лоше пословање. Обзиром да је иза уздизања Кине, од када се отворила свету, била гарант Еу и Ус фирмама да ће Кина бити сјајно место за аутсорс производње, екипа иза Светског економског форума, Блекрок и Вангард, а који у потпуности контролишу већ дуго УС, ЕУ и УН законску регулативу на свим нивоима, није чудо што сада желе да Кина постане власник свега, јер ће свакако бити бољи полицајац од Нато у наредном периоду. Стога, иако је отпор је кренуо мало касно и траљаво, свака подршка ЕУ ауто индистрији у даљем коришћењу сус мотора док не добијемо неку бољу алтернативу од ризичких по живот батерија од литијума - став већине око мене. Сматрам за моралну обавезу према будићим генерацијам да се одупремо уцени од стране сила иза Кине на сваком нивоу, одлучније него током короне, па и везано за врло неосновану зелену агенду, наметнуту слично као сада Здравитас. Стога, радије сус 7 година стар него нов хибрид, а е тек никако, штп се тиче пар стотина људи са којима сам дебатовао на тему следећег аутомобила.
Nebojsa
28.11.2024. 14:51
👍👍👍👍
Djurasin Sasa
28.11.2024. 14:50
👍
Zoran Perišić
28.11.2024. 14:50
🤢
Saša Rasic
28.11.2024. 14:47
👍
dragan stjepic
28.11.2024. 14:47
👍
Vladimir Djokic
28.11.2024. 14:45
👌
Marjan Pejic
28.11.2024. 14:40
👌
Nikola Kuzmanović
28.11.2024. 14:39
👍
Veljko Nikolic Ludi Miloica
28.11.2024. 14:33
Nista nam ne preostaje vec da guramo kola da ne trose nista , kao kremenko i kamenko!!! 😬
Srdjan Bojic
28.11.2024. 14:36
Za krace voznje bicikl a za duze voz ili avion.
Dejan Atanasovski
28.11.2024. 14:31
Izgubili su kompas
Predrag Baturan
28.11.2024. 14:30
Počelo je
Sasa Maksimovic
28.11.2024. 14:26
Pokusavaju nesto a ni sami neznaju sta hoce pff
Milan Mandic
28.11.2024. 14:25
šta reći🤔
Boban Stamenković
28.11.2024. 14:20
Једни у клин, други у плочу.
Željko Lukić
28.11.2024. 14:16
Ne znaju ni više gde udaraju.
Mirko Radovic
28.11.2024. 14:16
Automobilska industrija je udarila u zid:visoke cene automobila koje su i nerealne,pokušaj da se silom nametnu električni automobili,takodje,izuzetno skupi i sa skromnim mogućnostima,dizajniranje nekih" futurističkih" automobila za obične narodne mase, poput Dačije....gde je održavanje nerealno skupo...zbog delova za jednokratnu upotrebu...prvi put je automobilska industrija bez koncepta....a zabrinut sam da ne počnu da se ponašaju kao farmaceutska industrija....
Manojle Smiljanić
28.11.2024. 14:14
👌
Dragomir Ninković
28.11.2024. 14:15
👍👏
Pero Balać
28.11.2024. 14:12
i treba da preispitaju sta to cine 👏👏
Dragiša Vojinović
28.11.2024. 14:10
Zašto ne Hibridi?
Zoran Kostović
28.11.2024. 14:09
Pobuna na brodu Bounty
Žika Cvejić
28.11.2024. 14:07
👍
Srđan Lekić
28.11.2024. 14:05
A da se mozda spusti cena vozila na metan i uvedu neke subvencije?
Lazar J.
28.11.2024. 14:05
👍
Dejan Zimonjic
28.11.2024. 14:04
Kako da im raste prodaja kad ne plasiraju nove konkurentne BEVove a kinezima ne daju da uplivaju sa svojim?
Slaviša Živanović
28.11.2024. 14:03
👍
ВИКТОР КОЦЕВСКИ
28.11.2024. 14:03
👍
Miloš Novaković
28.11.2024. 14:03
👍
Mladen Đukić
28.11.2024. 14:02
👍
željko sučević
28.11.2024. 14:02
Vratite Dizele ,ukinuti uredbu ,zato i propadaju mnogi proizvođači kao VW.
Boris Marcikić
28.11.2024. 14:02
👍