image

Emisije štetnih gasova: Sedam država traži preispitivanje pravila

Lista evropskih zemalja koje se protive trenutnoj uredbi o ograničenjima emisija ugljen-dioksida se širi: zahtev Italije da se odloži primena novih zahteva predviđenih 2025. i da se ukine odgovarajući režim sankcija sada podržava ne samo Češka, već podrška stiže i iz Austrije, Bugarske, Poljske, Rumunije i Slovačke. Dok čitate ove redove, koalicija sedam država, prema dokumentu koji su prikupile novinske agencije

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

rade hinic

30.11.2024. 18:26

👍

Aleksandar Samardzic

29.11.2024. 17:01

👍

Dragan Perevalov

29.11.2024. 14:33

Zapušuju se dpf filteri, egr ventili, crkavaju turbine. I šta ćemo sad? A niko da se seti dobrog starog LPG, koji je 100% ekološko gorivo.

Goran Stevčevski

29.11.2024. 13:42

👍

Dejan Stanisavljević

29.11.2024. 12:52

I za to vreme dok pričamo koliko Ferarri sa V12 motorom zagaðuje vazduh, dokazano je da svi automobili na svetu u zagaðenju učestvuju sa 11% a goveda za mlečnu i mesnu industriju i šta sad. Pa svi da vozimo na vodonik zagaðenje ostaje skoro pa isto. Dajle nisu automobili sa SUS motorima krivi za zagaðenje isto kao što ni student nije zapalio žito

Dejan Stanisavljević

29.11.2024. 12:53

Zaboravih da napišem za goveda, radi se o 16%

Marko Vekić

29.11.2024. 10:39

Ja bih pre rekao jako kompleksna tema

Vladimir Stojanovic

29.11.2024. 09:08

Dobra tema i veoma ozbilja svaka čast za ovako nešto

Janko Horvat

29.11.2024. 09:04

👍

Goran Štiglić

29.11.2024. 08:54

👍

Dusan Gajic

29.11.2024. 08:12

👍🏻

zoran grbic

29.11.2024. 07:05

👍

Srećko Stanković

29.11.2024. 00:20

👋

Vladimir Cupać

28.11.2024. 22:33

😄👏👏👏

Andrija Račman

28.11.2024. 22:17

👌🏻

Milan Čikara

28.11.2024. 21:17

👍

Nebojša Čelić

28.11.2024. 20:21

100 i vise godina razvijanje tehnologije ,a sad da se ista ugasi za 5 do 10 godina. Nerealno!!!!!!!

Milovan Mamlić

28.11.2024. 19:47

👍

Dragan Plakalović

28.11.2024. 19:17

🔋

Zeljko Dokic

28.11.2024. 19:14

neznaju ni dami sta joce vise pa jedino da auto neradi moze da postigne te norme ali eto im Evropa

Radiša Milinković

28.11.2024. 19:13

👍

Aleksandar Jakovljev

28.11.2024. 18:17

👍

Marko Milanov

28.11.2024. 18:05

👍

Slaviša Miladinović

28.11.2024. 18:02

👍

Željko Hudi

28.11.2024. 17:12

👍

Vladimir Ackovic

28.11.2024. 17:03

Samo nek Evropa ispašta, dok amerikanci mogu da voze "nasvirane" benzince i dizele

Nenad Nikolic

28.11.2024. 16:35

Ma samo neka guraju pricu do kraha automobilske industrije, pa ce nakon krize morati da svane, jer ovo ne vodi nicemu dobrom.

Mile Stanojevic

28.11.2024. 16:20

👍

Aleksandar Kikoš

28.11.2024. 16:19

Zato što su videli da se malo preteralo...

Jan Pavlis

28.11.2024. 16:10

👍

Anđelko Kuntuć

28.11.2024. 15:58

👍🏻

Zarko Savatić

28.11.2024. 15:41

👍

Zoran Milanovic

28.11.2024. 15:26

👍

Rade Saulić

28.11.2024. 15:23

👍

Vladimir Kalinic

28.11.2024. 15:20

Bravo

Nikola Gagić

28.11.2024. 14:59

👍

Goran Ivačković

28.11.2024. 14:57

👍

Dejan Strahinjic

28.11.2024. 14:54

Извињење ако није у складу са проприсима следећи текст, покушаћу да појасним економско-политички аспект који је крив за ово. Јасно је сада свима, да је зелена агенда покренута да се ЕУ и УС индустрија ослаби, јер она више иде на руку Кинезима (спремали се за њу пре доношења бар 10 година) како би се лагано створили услови да кинеске компаније преузму еу и ус компаније које би имале лоше пословање. Обзиром да је иза уздизања Кине, од када се отворила свету, била гарант Еу и Ус фирмама да ће Кина бити сјајно место за аутсорс производње, екипа иза Светског економског форума, Блекрок и Вангард, а који у потпуности контролишу већ дуго УС, ЕУ и УН законску регулативу на свим нивоима, није чудо што сада желе да Кина постане власник свега, јер ће свакако бити бољи полицајац од Нато у наредном периоду. Стога, иако је отпор је кренуо мало касно и траљаво, свака подршка ЕУ ауто индистрији у даљем коришћењу сус мотора док не добијемо неку бољу алтернативу од ризичких по живот батерија од литијума - став већине око мене. Сматрам за моралну обавезу према будићим генерацијам да се одупремо уцени од стране сила иза Кине на сваком нивоу, одлучније него током короне, па и везано за врло неосновану зелену агенду, наметнуту слично као сада Здравитас. Стога, радије сус 7 година стар него нов хибрид, а е тек никако, штп се тиче пар стотина људи са којима сам дебатовао на тему следећег аутомобила.

Nebojsa

28.11.2024. 14:51

👍👍👍👍

Djurasin Sasa

28.11.2024. 14:50

👍

Zoran Perišić

28.11.2024. 14:50

🤢

Saša Rasic

28.11.2024. 14:47

👍

dragan stjepic

28.11.2024. 14:47

👍

Vladimir Djokic

28.11.2024. 14:45

👌

Marjan Pejic

28.11.2024. 14:40

👌

Nikola Kuzmanović

28.11.2024. 14:39

👍

Veljko Nikolic Ludi Miloica

28.11.2024. 14:33

Nista nam ne preostaje vec da guramo kola da ne trose nista , kao kremenko i kamenko!!! 😬

Srdjan Bojic

28.11.2024. 14:36

Za krace voznje bicikl a za duze voz ili avion.

Dejan Atanasovski

28.11.2024. 14:31

Izgubili su kompas

Predrag Baturan

28.11.2024. 14:30

Počelo je

Sasa Maksimovic

28.11.2024. 14:26

Pokusavaju nesto a ni sami neznaju sta hoce pff

Milan Mandic

28.11.2024. 14:25

šta reći🤔

Boban Stamenković

28.11.2024. 14:20

Једни у клин, други у плочу.

Željko Lukić

28.11.2024. 14:16

Ne znaju ni više gde udaraju.

Mirko Radovic

28.11.2024. 14:16

Automobilska industrija je udarila u zid:visoke cene automobila koje su i nerealne,pokušaj da se silom nametnu električni automobili,takodje,izuzetno skupi i sa skromnim mogućnostima,dizajniranje nekih" futurističkih" automobila za obične narodne mase, poput Dačije....gde je održavanje nerealno skupo...zbog delova za jednokratnu upotrebu...prvi put je automobilska industrija bez koncepta....a zabrinut sam da ne počnu da se ponašaju kao farmaceutska industrija....

Manojle Smiljanić

28.11.2024. 14:14

👌

Dragomir Ninković

28.11.2024. 14:15

👍👏

Pero Balać

28.11.2024. 14:12

i treba da preispitaju sta to cine 👏👏

Dragiša Vojinović

28.11.2024. 14:10

Zašto ne Hibridi?

Zoran Kostović

28.11.2024. 14:09

Pobuna na brodu Bounty

Žika Cvejić

28.11.2024. 14:07

👍

Srđan Lekić

28.11.2024. 14:05

A da se mozda spusti cena vozila na metan i uvedu neke subvencije?

Lazar J.

28.11.2024. 14:05

👍

Dejan Zimonjic

28.11.2024. 14:04

Kako da im raste prodaja kad ne plasiraju nove konkurentne BEVove a kinezima ne daju da uplivaju sa svojim?

Slaviša Živanović

28.11.2024. 14:03

👍

ВИКТОР КОЦЕВСКИ

28.11.2024. 14:03

👍

Miloš Novaković

28.11.2024. 14:03

👍

Mladen Đukić

28.11.2024. 14:02

👍

željko sučević

28.11.2024. 14:02

Vratite Dizele ,ukinuti uredbu ,zato i propadaju mnogi proizvođači kao VW.

Boris Marcikić

28.11.2024. 14:02

👍

Ljubisa Simic

28.11.2024. 14:02

👍

Branislav

28.11.2024. 14:02

tooo

Miodrag Vladisavljević

28.11.2024. 14:01

👍

Milan Matic

28.11.2024. 14:01

👍

Nebojsa

28.11.2024. 14:01

👍👍👍👍

Zoran Bogosavljevic

28.11.2024. 14:01

👍

Necseriu Eugen

28.11.2024. 14:01

👍

Vladimir Bogdanović

28.11.2024. 14:01

🤔

Milan Matic

28.11.2024. 14:01

🤦hmmm

Zoran Pavlović

28.11.2024. 14:01

👍

Darko Simić

28.11.2024. 14:01

👍

Ivan Bogdanović

28.11.2024. 14:01

🔝

Đorđe Belić

28.11.2024. 14:01

👍

Zoran Novicevic

28.11.2024. 14:01

👍

Goran Štiglić

28.11.2024. 14:01

👍

nenad vucenovic

28.11.2024. 14:00

👍