Audi „Q4 e-tron“: Rastavili smo električni automobil posle 100.000 km
Svaki maratonski test od 100.000 km je vredan pažnje i veliki podvig, posebno ako se posle te kilometraže vozilo rastavi na delove i potom se analizira njihova potrošenost. Međutim, po prvi put, donosimo rezultate posle 100.000 km koje smo prevezli jednim električnim vozilom
Dok je audi „Q4 e-tron“ vozio svoje prve kilometre maratonskog testa, glavna dilema u redakciji je bila „koliko će biti potrebno vremena za ovako težak test izdržljivosti“? Do sada smo sproveli desetine, ako ne i stotine testova izdržljivosti od 100.000 km, ali smo se po prvi put odvažili da ovom testu podvrgnemo jedan potpuno električni automobil. Svako je imao neku svoju
[...]Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
Prijavite se da biste mogli komentarisati!
Dimitar Vlahov
21.12.2024. 17:51
Odakle zaključak da je baterija odlična a izgubila velikih 8% za to malo kilometara. Na 10% se normalno menja a tih 70% koliko navodi Audi je ekvivalent da SUS motor troši litra ulja na 1000km... 100.000km je podvig za auto u 21.veku,jel to neka šala😊 Doboš pozadi a onolika masa vozila pa i ne čudi toliko loše kočenje navedeno sa merenja. I pri tome max brzina samo 160 km/h uz odavno prevazidjeni sistem na 400V. Toliko hvale u tekstu za auto zastarelih tehničkih rešenja, sa lošom baterijom i sa kolapsom elektrike na minus 15. Blokiran prozor je ozbiljan kvar i sigurnosna opasnost. Ok je raditi ovakve testove ali i treba biti realan pri formiranju zaključka u odnosu na uobičajene standarde. Najjeftiniji SUS motor danas ko od šale treba da predaje 250.000km bez ijednog kvara, ako je iole kvalitet. Za elektro 100.000km je ništa, 500.000km je minimum neki da se očekuje. To je maraton test, realni. Pozdrav
Dragan Caminski
21.12.2024. 22:25
Unesite komentar.
branimir jovanovic
21.12.2024. 16:10
U Kini BYD u taxi-ju prelaze 800000 km i posle toga idu na otpad,mislim da je za audia to nedostizna cifra i to je igracka koja ne vredi te pare...
Djordje Alimpijević
26.12.2024. 16:05
👍
Boris Marcikić
23.12.2024. 16:27
👍
Žika Cvejić
23.12.2024. 14:44
👍
Mile Stanojevic
22.12.2024. 15:20
👍
rade hinic
22.12.2024. 12:49
Ipak dizel..!
Saša Rasic
22.12.2024. 09:38
👍
Miloš Novaković
22.12.2024. 09:04
👍
Zoran Bogosavljevic
22.12.2024. 09:03
Sto stavise pozadi dobos kocnice.
Perica Njegić
22.12.2024. 00:07
lepo
Zeljko Dokic
21.12.2024. 23:08
struja je nista za dizel on predje vise od 100000 bez ikakvog kvara kao odvsale a za ovu marku 10000 nebi trebalo da predstavlja problem
Oliver Kovačević
21.12.2024. 22:58
👍⚡⚡⚡🍷
Dejan Atanasovski
21.12.2024. 22:43
Ovo je samo dokaz da su električni auti jedna velika prevara.
Dragan Caminski
21.12.2024. 22:24
Nije za nas još uvek elektro auto! Potrajaće to bar još 10-tak godina dok ne razvijemo mrezu punjača u svakome gradu!!!
Dusan Gajic
21.12.2024. 20:20
otislu smo mi do djavola kada se ovo desava. sta ce koji ovolika kolicina razlicitih automobika svetu? m. vam kapitalisticku
Marjan Pejic
21.12.2024. 19:38
👌
Vladimir Djokic
21.12.2024. 19:04
ok tekst.
Ljubisa Simic
21.12.2024. 18:46
🤔
Miroslav Blažek
21.12.2024. 18:46
🤔🤔🤔
Dejan Koželj
21.12.2024. 18:40
🤔
Djurasin Sasa
21.12.2024. 18:34
👍
Zoran Perišić
21.12.2024. 18:27
👍
Marko Milanov
21.12.2024. 18:13
👀🤔
Vladimir Cupać
21.12.2024. 18:00
Zanimljivo.
Milan Mandic
21.12.2024. 17:33
🤔
Predrag Baturan
21.12.2024. 17:32
Odličan tekst i test
Mladen Đukić
21.12.2024. 17:27
👍
Damir Šunjka
21.12.2024. 17:24
👍👍
Slaviša Miladinović
21.12.2024. 17:22
👍
Dragan Plakalović
21.12.2024. 17:21
Dobra priča
Marko Vekić
21.12.2024. 17:21
👍
Gvozden Milanović
21.12.2024. 17:19
👍
Srdjan Bojic
21.12.2024. 17:16
Lep test ali skupa i dalje nabavka novog.
zoran grbic
21.12.2024. 17:12
👍
Miodrag Vladisavljević
21.12.2024. 17:08
👍
ВИКТОР КОЦЕВСКИ
21.12.2024. 17:07
браво за ауди
Goran Stevčevski
21.12.2024. 17:07
👍
Stevan Mitrovic
21.12.2024. 17:05
Svaka cast za Audi, ali bice mi zanimljivo tek kada "izmaltretirate" nekog elektronca od 20-25K😁
Aleksandar Kikoš
21.12.2024. 16:59
Skupa priča 🤔
Zarko Savatić
21.12.2024. 16:56
👍
Pero Balać
21.12.2024. 16:47
lepo objasnjeno i prikazano al nedostizno👏👏👍
Svetlana Lazic
21.12.2024. 16:47
👍👍
Aleksandar Jakovljev
21.12.2024. 16:47
👍
Zoran Pavlović
21.12.2024. 16:41
👍
Zoran Kostović
21.12.2024. 16:38
Lep tekst, dobra prica.... Hvala
Ivan Videnovic
21.12.2024. 16:36
👍👍
Đorđe Belić
21.12.2024. 16:27
fino
Dragomir Ninković
21.12.2024. 16:23
👍
Vladimir Bogdanović
21.12.2024. 16:22
👍
Goran Ivačković
21.12.2024. 16:18
👍
Uroš Stojšić
21.12.2024. 16:17
Skupa igračka...
Manojle Smiljanić
21.12.2024. 16:15
👌👌👌
Mirko Radovic
21.12.2024. 16:11
👍
Branislav
21.12.2024. 16:10
👍
Milan Matic
21.12.2024. 16:08
Treba imati para za ovako nesto inace lep auto.
Sasa Maksimovic
21.12.2024. 16:07
Skup ali dobar auto
Milan Alempijevic
21.12.2024. 16:07
👏👏👏
dragan stjepic
21.12.2024. 16:06
👍
Zoran Novicevic
21.12.2024. 16:06
👍
željko sučević
21.12.2024. 16:05
skupa igračka,ali dobra
Anđelko Kuntuć
21.12.2024. 16:04
👍🏻
Radiša Milinković
21.12.2024. 16:04
👍
nenad vucenovic
21.12.2024. 16:04
👍
Necseriu Eugen
21.12.2024. 16:03
👏👏👏
Boban Stamenković
21.12.2024. 16:03
👍👍👍👍
Nikola Gagić
21.12.2024. 16:02
👍
Vladimir Kalinic
21.12.2024. 16:01
Očekivano
Zoran Milanovic
21.12.2024. 16:01
👍