image

Audi „Q4 e-tron“: Rastavili smo električni automobil posle 100.000 km

Svaki maratonski test od 100.000 km je vredan pažnje i veliki podvig, posebno ako se posle te kilometraže vozilo rastavi na delove i potom se analizira njihova potrošenost. Međutim, po prvi put, donosimo rezultate posle 100.000 km koje smo prevezli jednim električnim vozilom

Dok je audi „Q4 e-tron“ vozio svoje prve kilometre maratonskog testa, glavna dilema u redakciji je bila „koliko će biti potrebno vremena za ovako težak test izdržljivosti“? Do sada smo sproveli desetine, ako ne i stotine testova izdržljivosti od 100.000 km, ali smo se po prvi put odvažili da ovom testu podvrgnemo jedan potpuno električni automobil. Svako je imao neku svoju

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

Dimitar Vlahov

21.12.2024. 17:51

Odakle zaključak da je baterija odlična a izgubila velikih 8% za to malo kilometara. Na 10% se normalno menja a tih 70% koliko navodi Audi je ekvivalent da SUS motor troši litra ulja na 1000km... 100.000km je podvig za auto u 21.veku,jel to neka šala😊 Doboš pozadi a onolika masa vozila pa i ne čudi toliko loše kočenje navedeno sa merenja. I pri tome max brzina samo 160 km/h uz odavno prevazidjeni sistem na 400V. Toliko hvale u tekstu za auto zastarelih tehničkih rešenja, sa lošom baterijom i sa kolapsom elektrike na minus 15. Blokiran prozor je ozbiljan kvar i sigurnosna opasnost. Ok je raditi ovakve testove ali i treba biti realan pri formiranju zaključka u odnosu na uobičajene standarde. Najjeftiniji SUS motor danas ko od šale treba da predaje 250.000km bez ijednog kvara, ako je iole kvalitet. Za elektro 100.000km je ništa, 500.000km je minimum neki da se očekuje. To je maraton test, realni. Pozdrav

Dragan Caminski

21.12.2024. 22:25

Unesite komentar.

branimir jovanovic

21.12.2024. 16:10

U Kini BYD u taxi-ju prelaze 800000 km i posle toga idu na otpad,mislim da je za audia to nedostizna cifra i to je igracka koja ne vredi te pare...

Djordje Alimpijević

26.12.2024. 16:05

👍

Boris Marcikić

23.12.2024. 16:27

👍

Žika Cvejić

23.12.2024. 14:44

👍

Mile Stanojevic

22.12.2024. 15:20

👍

rade hinic

22.12.2024. 12:49

Ipak dizel..!

Saša Rasic

22.12.2024. 09:38

👍

Miloš Novaković

22.12.2024. 09:04

👍

Zoran Bogosavljevic

22.12.2024. 09:03

Sto stavise pozadi dobos kocnice.

Perica Njegić

22.12.2024. 00:07

lepo

Zeljko Dokic

21.12.2024. 23:08

struja je nista za dizel on predje vise od 100000 bez ikakvog kvara kao odvsale a za ovu marku 10000 nebi trebalo da predstavlja problem

Oliver Kovačević

21.12.2024. 22:58

👍⚡⚡⚡🍷

Dejan Atanasovski

21.12.2024. 22:43

Ovo je samo dokaz da su električni auti jedna velika prevara.

Dragan Caminski

21.12.2024. 22:24

Nije za nas još uvek elektro auto! Potrajaće to bar još 10-tak godina dok ne razvijemo mrezu punjača u svakome gradu!!!

Dusan Gajic

21.12.2024. 20:20

otislu smo mi do djavola kada se ovo desava. sta ce koji ovolika kolicina razlicitih automobika svetu? m. vam kapitalisticku

Marjan Pejic

21.12.2024. 19:38

👌

Vladimir Djokic

21.12.2024. 19:04

ok tekst.

Ljubisa Simic

21.12.2024. 18:46

🤔

Miroslav Blažek

21.12.2024. 18:46

🤔🤔🤔

Dejan Koželj

21.12.2024. 18:40

🤔

Djurasin Sasa

21.12.2024. 18:34

👍

Zoran Perišić

21.12.2024. 18:27

👍

Marko Milanov

21.12.2024. 18:13

👀🤔

Vladimir Cupać

21.12.2024. 18:00

Zanimljivo.

Milan Mandic

21.12.2024. 17:33

🤔

Predrag Baturan

21.12.2024. 17:32

Odličan tekst i test

Mladen Đukić

21.12.2024. 17:27

👍

Damir Šunjka

21.12.2024. 17:24

👍👍

Slaviša Miladinović

21.12.2024. 17:22

👍

Dragan Plakalović

21.12.2024. 17:21

Dobra priča

Marko Vekić

21.12.2024. 17:21

👍

Gvozden Milanović

21.12.2024. 17:19

👍

Srdjan Bojic

21.12.2024. 17:16

Lep test ali skupa i dalje nabavka novog.

zoran grbic

21.12.2024. 17:12

👍

Miodrag Vladisavljević

21.12.2024. 17:08

👍

ВИКТОР КОЦЕВСКИ

21.12.2024. 17:07

браво за ауди

Goran Stevčevski

21.12.2024. 17:07

👍

Stevan Mitrovic

21.12.2024. 17:05

Svaka cast za Audi, ali bice mi zanimljivo tek kada "izmaltretirate" nekog elektronca od 20-25K😁

Aleksandar Kikoš

21.12.2024. 16:59

Skupa priča 🤔

Zarko Savatić

21.12.2024. 16:56

👍

Pero Balać

21.12.2024. 16:47

lepo objasnjeno i prikazano al nedostizno👏👏👍

Svetlana Lazic

21.12.2024. 16:47

👍👍

Aleksandar Jakovljev

21.12.2024. 16:47

👍

Zoran Pavlović

21.12.2024. 16:41

👍

Zoran Kostović

21.12.2024. 16:38

Lep tekst, dobra prica.... Hvala

Ivan Videnovic

21.12.2024. 16:36

👍👍

Đorđe Belić

21.12.2024. 16:27

fino

Dragomir Ninković

21.12.2024. 16:23

👍

Vladimir Bogdanović

21.12.2024. 16:22

👍

Goran Ivačković

21.12.2024. 16:18

👍

Uroš Stojšić

21.12.2024. 16:17

Skupa igračka...

Manojle Smiljanić

21.12.2024. 16:15

👌👌👌

Mirko Radovic

21.12.2024. 16:11

👍

Branislav

21.12.2024. 16:10

👍

Milan Matic

21.12.2024. 16:08

Treba imati para za ovako nesto inace lep auto.

Sasa Maksimovic

21.12.2024. 16:07

Skup ali dobar auto

Milan Alempijevic

21.12.2024. 16:07

👏👏👏

dragan stjepic

21.12.2024. 16:06

👍

Zoran Novicevic

21.12.2024. 16:06

👍

željko sučević

21.12.2024. 16:05

skupa igračka,ali dobra

Anđelko Kuntuć

21.12.2024. 16:04

👍🏻

Radiša Milinković

21.12.2024. 16:04

👍

nenad vucenovic

21.12.2024. 16:04

👍

Necseriu Eugen

21.12.2024. 16:03

👏👏👏

Boban Stamenković

21.12.2024. 16:03

👍👍👍👍

Nikola Gagić

21.12.2024. 16:02

👍

Vladimir Kalinic

21.12.2024. 16:01

Očekivano

Zoran Milanovic

21.12.2024. 16:01

👍