
Renault 4 E-Tech: Reinterpretacija šezdesetih
Na međunarodnoj prezentaciji u okolini Lisabona vozimo novi Renoov električni automobil koji na sjajan način spaja stil i harizmu nekadašnje „četvorke“ sa tehnologijom 21. veka, pokazujući da evropski proizvođači imaju jedan važan element kojim mogu da se brane od konkurencije – tradiciju.
Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog.
Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno.
Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
Prijavite se da biste mogli komentarisati!
Radovan Bajic
19.5.2025. 15:34
Postovani, podsetio bih vas na nezavisno i objektivno novinarstvo i osnovne principe istog. Dakle, ovaj automobil je daleko od Renaulta 4. Da krenemo od motora 47 ks a novi 150 ks, cena stari je svaka porodica sa prosecnom platom mogla da priusti sebi za razliku od ovog novog, odrzavanje starog je mogli da se radi uz poznavanje osnova mehanike, novi iskljucivo u servisu, potrosnja starog je daleko manja od proseka automobila u istoj klasi a novog u odnosu na ev automobile je ista ili veca.... Dakle, vratite se korenima i pocnite sa objektivnim testovima i zapazanjima u odnosu na prosecnog korisnika ovakvog automobila, a ne narucenih tekstova od strane proizvodjaca.
Darko Gigić
21.5.2025. 14:22
Polako, smirite se. Išli smo da vozimo model koji se zvaničnmo zove "reno 4" i objektivno preneli kako se vozi i koje su mu performanse. Šta očekujete da uradimo? Da ga sve vreme zovemo drugačije ? Vama se ne dopada novi model i odkah smo mi neobjektivni? Vi jeste? Nego, niko nije rekao da je ovo direktan naslednik istoimenog iz 1961. Inspirisan je tradicijom koju Reno ima. Kako ovako niste napadali dve prethodne generacije "bube" ili sve generacije "minija" od 2000 do sada? Zašto se samo Renou spočitava želja da ima moderan automobil sa modernom tehnologijom koji je inspirisan prošlošću, a VW i Mini smeju da imaju? A o tome "svako sa prosečnom platom mogao da kupi nov automobil" da ne pričamo. Dosta sa tim bajkama....
Aleksandar Popovic
16.5.2025. 12:57
Zanimljiv dizajn i dobra replika izgleda legendarnog modela. Međutim, sa tim dizajnom, bude nostalgiju onih koji su protiv EV, dakle starije generacije, a mlađe žele nešto savremene i modernije, ne radi ih ta nostalgija. S druge strane, ugrađena tehnologija bi bila konkurentna da je godina 2020, ali nažalost nije. Baterija od 40kWh i 100kW na brzom punjaču je sad već nedovoljno u odnosu na konkurenciju. Takođe, ne sumnjam da će ovaj model biti oko 40,000 EUR, što ga čini preskupim u poređenju sa Kineskom modelima i na to šta nudi. Good luck Reno!
Dejan Zimonjic
16.5.2025. 15:16
Odlican komentar. I novinari i proizvodjaci kao da su se zamrzli u vremenu. Mladi vozac je rodjen posle 2000. on pojma nema o 8 ili 16 ventila, karburatorima... Boli ga uvoz za izduv zvuk, lezanje u krivini... On se rodio sa mobilnim telefonom i stvari koje mu znace kod automobila su iskljucivo moderne tehnologije. Kakav Reno 4? On pita Chat GPT sta je to Reno 4 😀 Na zalost evropljana to samo kinezi razumeju za sad
Filip Stefanović
19.5.2025. 10:04
Moj deda je kupio novu četvorku 1974. godine, od tad se u našoj porodici vozi uglavnom Reno. Ne znam šta bi rekao za ovaj rimejk da je živ, ali verovatno bi mu se svidelo što su oživeli legendu. Koliko god da nam je neizvesna budućnost sa električnim automobilima itd, i nisam siguran da li mi se to svidja ili ne. podržavam renoovu odluku da se potpuno preorijentiše na elektriku i na taj način se održi reoekevantnim na tržištu. Neka i nova četvorka prodje kao petica.
Aleksandar Laban
18.5.2025. 02:26
Ne volim elektricne automobile, barem ne ono sto nude evropski proizvodjaci. Kada se uporede sa Kinezima (u proslim emisijama smo videli sav taj potencijal) u startu gube bitku i samo zbog "zastite" evropljana nama ce se nuditi ta istocna vozila za znatno vece svote evrica kojih bas i nemamo. Autonomija vozila EU proizvodjaca nula, cene to necu ni da komentarisem, dizajn hvataju na stara i proverena imena budeci nostalgiju kod starijih i kod mladjih na osnovu prica uz dodatak ekrana sa dijagonalama "instrumental table" kao kod monitora za igrice. Da se vratim na cetvorku mene cak i po izgledu sa prednje strane vise podseca na neki bmw, ili fiat iz sedamdesetih godina XX veka, a ovo drugo sto se tice karakteristika rekao sam vec u prethodnim recenicama. Tehnoloski zaostatak za Kinezima u startu. Sto se mene tice ne hvala.
Zeljko Milicic
17.5.2025. 21:08
Vozio Renault 4 , bio je pobjednik vremena, prostora i ekonomičnosti. Kako vidim ovaj je unapred izgubio bitku sa vremenom i ekonomičnosti ostao mu je prostor i nostalgija što nije dovoljno.
Miroslav Džogazović
17.5.2025. 10:05
Prelep je. Ne pamtim kada mi se neki automobil ovoliko dopao. Šteta što nije benzinac ili hibrid, vrlo rado bih ga posedovao. Ekektrični automobil je baš veliki problem i obaveza svima nama koji živimo u stanovima a nemamo garažu. Fenomenalan mi je dizajn i spolja i unutra. A i popularna katrica ima zaista posebno mesto u mom srcu i životu.
Igor Kučerka
16.5.2025. 20:42
Original je bio pobednik vremena. Ovaj ce biti pobednik luzera. Sem detalja koji podsecaju na neki predjasnji model kultnog statusa, nista novo i revolucionarno, prakticno, narodu blisko ne donosi. Poput reinkarnacije Bube. Samo skoljka podseca. sve ostalo je uobicajeno, sa postojecih modela, i ne donosi tu novinu originala. Prosto, pucanj u prazno.
Slaviša Sretenović
16.5.2025. 15:57
Osnovni problem je što je Renault 4 u to vreme bio extra povoljno vozilo , a u doba kada izadje ova 4 za iste pare i manje postoje kineski automobil sa puno boljim "pouzdanim" baterijama kao i kompletnim rešenjima u dosta većem segmentu SUV . Odprilike čovek da bi kupio ovaj Renault mora da bude totalno ne informisan što je teško za kupce EV vozila .
Aleksandar Janković
16.5.2025. 12:40
Premalo detalja koji upućuju na to da je ovo Renault 4 re-inovated, kako bi to strendžeri rekli. Renault 5 je pun pogodak.
Владимир Стевановић
20.5.2025. 22:56
клиренс је 18,1 cm, а не 181 cm
Darko Gigić
21.5.2025. 14:15
Štamparska greška :) Ispao negde zarez, evo dva dana ga tražimo :)
Srećko Stanković
18.5.2025. 09:26
Сјајан! Прави Рено 4... Можда мало дебљи овај екран али остало лепо!
Predrag Baturan
17.5.2025. 16:04
Sviđa mi se
Aleksandar Medakovic
17.5.2025. 11:33
garantovana velika prodaja ovog modela. 👍
Veljko Nikolic Ludi Miloica
16.5.2025. 22:33
Baas je extra cokula u novom ruhu 👑
Milan Žujković
16.5.2025. 21:18
Za dve godine Kinezi će potpuno ugasiti evropsku auto industriju!
Marko Milanov
16.5.2025. 21:04
👍
Djurasin Sasa
16.5.2025. 19:47
👍
Borivoje Dimitrijevic
16.5.2025. 19:38
👍
Dušan Simović
16.5.2025. 19:34
Победник времена 💪
Boško Jovanović
16.5.2025. 18:43
Mladen na nivou kao i uvek auto zanimljiv
Boško Jovanović
16.5.2025. 18:41
Dobar auto interesantna. Mladen kao uvek na nivou💪👍🔨
Damir Šunjka
16.5.2025. 18:31
lepo
vladan petrović
16.5.2025. 18:10
pošto je petica na sajmu beše bila preko 40,000e neće ni četvorka ništa jeftinije.
Aleksandar Mitrović
16.5.2025. 18:26
Није тачно, почетна цена Renault 5је била 28/29.000€.
Vladimir Bogdanović
16.5.2025. 17:55
Lep auto👍👍👍
Goran Živković
16.5.2025. 17:47
👍
Zoran Pavlović
16.5.2025. 17:23
Prelepi su i četvorka i petica!❤️👍
Marjan Pejic
16.5.2025. 17:10
👌
Slaviša Miladinović
16.5.2025. 16:58
👍
Dusan Gajic
16.5.2025. 16:25
🤔
Vladimir Stanišić
16.5.2025. 15:18
Елетро чизма!
Zeljko Dokic
16.5.2025. 15:16
lep jeste ali daleko od legendarne 4-ke
Zoran Perišić
16.5.2025. 15:09
Lepo,, skockan"
Nikola Gagić
16.5.2025. 15:09
👍
Zarko Savatić
16.5.2025. 14:15
👍
Удовичић Александар
16.5.2025. 14:09
Веома леп ауто који се ослања на традицију, време ће показати квалитет и поузданост.
Ivan Bogdanović
16.5.2025. 14:07
👏👏👏
željko sučević
16.5.2025. 14:01
Renđo 4 gtl🚗👍
Srđan Dimuševski
16.5.2025. 13:55
👍
Sasa Maksimovic
16.5.2025. 13:43
Fino izgleda
Dragiša Vojinović
16.5.2025. 13:42
Da budi se nostalgija ali ovo nije to to I preskup pišem o mojim ukusima!
Mile Stanojevic
16.5.2025. 13:27
👍
Vladimir Lazic
16.5.2025. 13:18
👏
Ostoja Zivkovic
16.5.2025. 13:17
🚙
Slaviša Živanović
16.5.2025. 13:17
👍
Milan Čikara
16.5.2025. 13:14
👍
Goran Ivačković
16.5.2025. 13:14
👍
Aleksandar Samardzic
16.5.2025. 13:06
👏👍💪
Sladjan Simeonov
16.5.2025. 13:05
👍
Miroslav Blažek
16.5.2025. 13:04
💪
Milan Matic
16.5.2025. 13:04
Predjasnja vremena trsko da ce neko uspeti vratiti i taj uzitak tokom voznje..ali u svakom slucaju ovaj model je zanimljiv prostran i lepo.
Vladimir Kalinic
16.5.2025. 12:58
Budi najlepša sećanja i nostalgiju za nekim vremenima i putovanje na more u njemu
Miloš Novaković
16.5.2025. 12:55
👏
Uroš Stojšić
16.5.2025. 12:53
Simpatičan,u svakom slučaju...
Đorđe Ðurđević
16.5.2025. 12:53
Пун погодак, бар за мене је лијеп ауто😀
nenad vucenovic
16.5.2025. 12:52
👍
Darko Janicijevic
16.5.2025. 12:52
Moram priznati da lepo izgleda 🙂
Vladimir Zorić
16.5.2025. 12:51
ovaj bas podseca na renault 5 barem zadnji deo
Ivan Marjanović
16.5.2025. 12:49
Bio nekad mali, jeftin i jednostavan auto. Ovaj sve to nije.
Srđan Filipović
16.5.2025. 12:45
Top
Zoran Milanovic
16.5.2025. 12:44
👍
Anđelko Kuntuć
16.5.2025. 12:44
👍🏻
Goran Stevčevski
16.5.2025. 12:44
👍
Dragan Miljković
16.5.2025. 12:43
rat je izgubljen, Kinezi su napredniji i bolji
Jan Pavlis
16.5.2025. 12:43
👍
Željko Rodic
16.5.2025. 12:43
Četvorka bez kišobrana, mislim stvarno. Desilo mi se da je pukla sajla gasa na četvorci i to u Brankovoj u tunelu. To sam rešio pertlom od sličuga, dovoljno dugačka, vezana za polugu gasa na motoru pa kroz prozor potezanjem dodavao gas. Sa ovim bi mogao samo da plačem 🥴
ВИКТОР КОЦЕВСКИ
16.5.2025. 12:42
👌
Vladimir Djokic
16.5.2025. 12:39
👍
Gvozden Milanović
16.5.2025. 12:38
👍
Zoran Bogosavljevic
16.5.2025. 12:36
👍💯
Branislav
16.5.2025. 12:36
👍
Aleksandar Prijović
16.5.2025. 12:36
Spolja ružan, unutra prolazi kao kroz iglene uši...
Nikola Stanisavljevic
16.5.2025. 12:34
🤩
Nikola Đaković
16.5.2025. 12:33
👍
Boban Stamenković
16.5.2025. 12:33
Lepa cokula
Небојша Филиповић
16.5.2025. 12:33
Рено 4 без чувене ручице мењача не може да буде Рено 4
Vladimir Bukva
16.5.2025. 12:37
Čitate mi misli 👍
Svetlana Lazic
16.5.2025. 12:32
Super je
Aleksandar Jakovljev
16.5.2025. 12:31
👍
Ljubisa Simic
16.5.2025. 12:30
👍
Branislav Ilkić
16.5.2025. 12:29
👍
Radiša Milinković
16.5.2025. 12:29
👍
Milos Krdzic
16.5.2025. 12:29
👍
Dragan Plakalović
16.5.2025. 12:28
🔋
Mladen Đukić
16.5.2025. 12:28
👍
Željko Hudi
16.5.2025. 12:28
👍
bojan miljković
16.5.2025. 12:27
I prtljažnik nije mali ...
Janko Stefanović
16.5.2025. 12:26
👌
Željko Lukić
16.5.2025. 12:26
Užas.
Necseriu Eugen
16.5.2025. 12:26
👌
Perica Njegić
16.5.2025. 12:26
lepo
Milos Brankovic
16.5.2025. 12:26
bravo
Nenad Domazetović
16.5.2025. 12:26
😎👍
dragan stjepic
16.5.2025. 12:26
👍
Milos Milosavljevic
16.5.2025. 12:26
💪
Mirko Radovic
16.5.2025. 12:25
👍
Branimir Radić
16.5.2025. 12:37
Dobro će ovo biti. Nek upola ostvari prodaju i eto uspeha. Ako je i udobnost kao nekada, kud ćeš bolje?