image

Renault 4 E-Tech: Reinterpretacija šezdesetih

Na međunarodnoj prezentaciji u okolini Lisabona vozimo novi Renoov električni automobil koji na sjajan način spaja stil i harizmu nekadašnje „četvorke“ sa tehnologijom 21. veka, pokazujući da evropski proizvođači imaju jedan važan element kojim mogu da se brane od konkurencije – tradiciju.

Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.


 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

Radovan Bajic

19.5.2025. 15:34

Postovani, podsetio bih vas na nezavisno i objektivno novinarstvo i osnovne principe istog. Dakle, ovaj automobil je daleko od Renaulta 4. Da krenemo od motora 47 ks a novi 150 ks, cena stari je svaka porodica sa prosecnom platom mogla da priusti sebi za razliku od ovog novog, odrzavanje starog je mogli da se radi uz poznavanje osnova mehanike, novi iskljucivo u servisu, potrosnja starog je daleko manja od proseka automobila u istoj klasi a novog u odnosu na ev automobile je ista ili veca.... Dakle, vratite se korenima i pocnite sa objektivnim testovima i zapazanjima u odnosu na prosecnog korisnika ovakvog automobila, a ne narucenih tekstova od strane proizvodjaca.

Darko Gigić

21.5.2025. 14:22

Polako, smirite se. Išli smo da vozimo model koji se zvaničnmo zove "reno 4" i objektivno preneli kako se vozi i koje su mu performanse. Šta očekujete da uradimo? Da ga sve vreme zovemo drugačije ? Vama se ne dopada novi model i odkah smo mi neobjektivni? Vi jeste? Nego, niko nije rekao da je ovo direktan naslednik istoimenog iz 1961. Inspirisan je tradicijom koju Reno ima. Kako ovako niste napadali dve prethodne generacije "bube" ili sve generacije "minija" od 2000 do sada? Zašto se samo Renou spočitava želja da ima moderan automobil sa modernom tehnologijom koji je inspirisan prošlošću, a VW i Mini smeju da imaju? A o tome "svako sa prosečnom platom mogao da kupi nov automobil" da ne pričamo. Dosta sa tim bajkama....

Aleksandar Popovic

16.5.2025. 12:57

Zanimljiv dizajn i dobra replika izgleda legendarnog modela. Međutim, sa tim dizajnom, bude nostalgiju onih koji su protiv EV, dakle starije generacije, a mlađe žele nešto savremene i modernije, ne radi ih ta nostalgija. S druge strane, ugrađena tehnologija bi bila konkurentna da je godina 2020, ali nažalost nije. Baterija od 40kWh i 100kW na brzom punjaču je sad već nedovoljno u odnosu na konkurenciju. Takođe, ne sumnjam da će ovaj model biti oko 40,000 EUR, što ga čini preskupim u poređenju sa Kineskom modelima i na to šta nudi. Good luck Reno!

Dejan Zimonjic

16.5.2025. 15:16

Odlican komentar. I novinari i proizvodjaci kao da su se zamrzli u vremenu. Mladi vozac je rodjen posle 2000. on pojma nema o 8 ili 16 ventila, karburatorima... Boli ga uvoz za izduv zvuk, lezanje u krivini... On se rodio sa mobilnim telefonom i stvari koje mu znace kod automobila su iskljucivo moderne tehnologije. Kakav Reno 4? On pita Chat GPT sta je to Reno 4 😀 Na zalost evropljana to samo kinezi razumeju za sad

Filip Stefanović

19.5.2025. 10:04

Moj deda je kupio novu četvorku 1974. godine, od tad se u našoj porodici vozi uglavnom Reno. Ne znam šta bi rekao za ovaj rimejk da je živ, ali verovatno bi mu se svidelo što su oživeli legendu. Koliko god da nam je neizvesna budućnost sa električnim automobilima itd, i nisam siguran da li mi se to svidja ili ne. podržavam renoovu odluku da se potpuno preorijentiše na elektriku i na taj način se održi reoekevantnim na tržištu. Neka i nova četvorka prodje kao petica.

Aleksandar Laban

18.5.2025. 02:26

Ne volim elektricne automobile, barem ne ono sto nude evropski proizvodjaci. Kada se uporede sa Kinezima (u proslim emisijama smo videli sav taj potencijal) u startu gube bitku i samo zbog "zastite" evropljana nama ce se nuditi ta istocna vozila za znatno vece svote evrica kojih bas i nemamo. Autonomija vozila EU proizvodjaca nula, cene to necu ni da komentarisem, dizajn hvataju na stara i proverena imena budeci nostalgiju kod starijih i kod mladjih na osnovu prica uz dodatak ekrana sa dijagonalama "instrumental table" kao kod monitora za igrice. Da se vratim na cetvorku mene cak i po izgledu sa prednje strane vise podseca na neki bmw, ili fiat iz sedamdesetih godina XX veka, a ovo drugo sto se tice karakteristika rekao sam vec u prethodnim recenicama. Tehnoloski zaostatak za Kinezima u startu. Sto se mene tice ne hvala.

Zeljko Milicic

17.5.2025. 21:08

Vozio Renault 4 , bio je pobjednik vremena, prostora i ekonomičnosti. Kako vidim ovaj je unapred izgubio bitku sa vremenom i ekonomičnosti ostao mu je prostor i nostalgija što nije dovoljno.

Miroslav Džogazović

17.5.2025. 10:05

Prelep je. Ne pamtim kada mi se neki automobil ovoliko dopao. Šteta što nije benzinac ili hibrid, vrlo rado bih ga posedovao. Ekektrični automobil je baš veliki problem i obaveza svima nama koji živimo u stanovima a nemamo garažu. Fenomenalan mi je dizajn i spolja i unutra. A i popularna katrica ima zaista posebno mesto u mom srcu i životu.

Igor Kučerka

16.5.2025. 20:42

Original je bio pobednik vremena. Ovaj ce biti pobednik luzera. Sem detalja koji podsecaju na neki predjasnji model kultnog statusa, nista novo i revolucionarno, prakticno, narodu blisko ne donosi. Poput reinkarnacije Bube. Samo skoljka podseca. sve ostalo je uobicajeno, sa postojecih modela, i ne donosi tu novinu originala. Prosto, pucanj u prazno.

Slaviša Sretenović

16.5.2025. 15:57

Osnovni problem je što je Renault 4 u to vreme bio extra povoljno vozilo , a u doba kada izadje ova 4 za iste pare i manje postoje kineski automobil sa puno boljim "pouzdanim" baterijama kao i kompletnim rešenjima u dosta većem segmentu SUV . Odprilike čovek da bi kupio ovaj Renault mora da bude totalno ne informisan što je teško za kupce EV vozila .

Aleksandar Janković

16.5.2025. 12:40

Premalo detalja koji upućuju na to da je ovo Renault 4 re-inovated, kako bi to strendžeri rekli. Renault 5 je pun pogodak.

Владимир Стевановић

20.5.2025. 22:56

клиренс је 18,1 cm, а не 181 cm

Darko Gigić

21.5.2025. 14:15

Štamparska greška :) Ispao negde zarez, evo dva dana ga tražimo :)

Srećko Stanković

18.5.2025. 09:26

Сјајан! Прави Рено 4... Можда мало дебљи овај екран али остало лепо!

Predrag Baturan

17.5.2025. 16:04

Sviđa mi se

Aleksandar Medakovic

17.5.2025. 11:33

garantovana velika prodaja ovog modela. 👍

Veljko Nikolic Ludi Miloica

16.5.2025. 22:33

Baas je extra cokula u novom ruhu 👑

Milan Žujković

16.5.2025. 21:18

Za dve godine Kinezi će potpuno ugasiti evropsku auto industriju!

Marko Milanov

16.5.2025. 21:04

👍

Djurasin Sasa

16.5.2025. 19:47

👍

Borivoje Dimitrijevic

16.5.2025. 19:38

👍

Dušan Simović

16.5.2025. 19:34

Победник времена 💪

Boško Jovanović

16.5.2025. 18:43

Mladen na nivou kao i uvek auto zanimljiv

Boško Jovanović

16.5.2025. 18:41

Dobar auto interesantna. Mladen kao uvek na nivou💪👍🔨

Damir Šunjka

16.5.2025. 18:31

lepo

vladan petrović

16.5.2025. 18:10

pošto je petica na sajmu beše bila preko 40,000e neće ni četvorka ništa jeftinije.

Aleksandar Mitrović

16.5.2025. 18:26

Није тачно, почетна цена Renault 5је била 28/29.000€.

Vladimir Bogdanović

16.5.2025. 17:55

Lep auto👍👍👍

Goran Živković

16.5.2025. 17:47

👍

Zoran Pavlović

16.5.2025. 17:23

Prelepi su i četvorka i petica!❤️👍

Marjan Pejic

16.5.2025. 17:10

👌

Slaviša Miladinović

16.5.2025. 16:58

👍

Dusan Gajic

16.5.2025. 16:25

🤔

Vladimir Stanišić

16.5.2025. 15:18

Елетро чизма!

Zeljko Dokic

16.5.2025. 15:16

lep jeste ali daleko od legendarne 4-ke

Zoran Perišić

16.5.2025. 15:09

Lepo,, skockan"

Nikola Gagić

16.5.2025. 15:09

👍

Zarko Savatić

16.5.2025. 14:15

👍

Удовичић Александар

16.5.2025. 14:09

Веома леп ауто који се ослања на традицију, време ће показати квалитет и поузданост.

Ivan Bogdanović

16.5.2025. 14:07

👏👏👏

željko sučević

16.5.2025. 14:01

Renđo 4 gtl🚗👍

Srđan Dimuševski

16.5.2025. 13:55

👍

Sasa Maksimovic

16.5.2025. 13:43

Fino izgleda

Dragiša Vojinović

16.5.2025. 13:42

Da budi se nostalgija ali ovo nije to to I preskup pišem o mojim ukusima!

Mile Stanojevic

16.5.2025. 13:27

👍

Vladimir Lazic

16.5.2025. 13:18

👏

Ostoja Zivkovic

16.5.2025. 13:17

🚙

Slaviša Živanović

16.5.2025. 13:17

👍

Milan Čikara

16.5.2025. 13:14

👍

Goran Ivačković

16.5.2025. 13:14

👍

Aleksandar Samardzic

16.5.2025. 13:06

👏👍💪

Sladjan Simeonov

16.5.2025. 13:05

👍

Miroslav Blažek

16.5.2025. 13:04

💪

Milan Matic

16.5.2025. 13:04

Predjasnja vremena trsko da ce neko uspeti vratiti i taj uzitak tokom voznje..ali u svakom slucaju ovaj model je zanimljiv prostran i lepo.

Vladimir Kalinic

16.5.2025. 12:58

Budi najlepša sećanja i nostalgiju za nekim vremenima i putovanje na more u njemu

Miloš Novaković

16.5.2025. 12:55

👏

Uroš Stojšić

16.5.2025. 12:53

Simpatičan,u svakom slučaju...

Đorđe Ðurđević

16.5.2025. 12:53

Пун погодак, бар за мене је лијеп ауто😀

nenad vucenovic

16.5.2025. 12:52

👍

Darko Janicijevic

16.5.2025. 12:52

Moram priznati da lepo izgleda 🙂

Vladimir Zorić

16.5.2025. 12:51

ovaj bas podseca na renault 5 barem zadnji deo

Ivan Marjanović

16.5.2025. 12:49

Bio nekad mali, jeftin i jednostavan auto. Ovaj sve to nije.

Srđan Filipović

16.5.2025. 12:45

Top

Zoran Milanovic

16.5.2025. 12:44

👍

Anđelko Kuntuć

16.5.2025. 12:44

👍🏻

Goran Stevčevski

16.5.2025. 12:44

👍

Dragan Miljković

16.5.2025. 12:43

rat je izgubljen, Kinezi su napredniji i bolji

Jan Pavlis

16.5.2025. 12:43

👍

Željko Rodic

16.5.2025. 12:43

Četvorka bez kišobrana, mislim stvarno. Desilo mi se da je pukla sajla gasa na četvorci i to u Brankovoj u tunelu. To sam rešio pertlom od sličuga, dovoljno dugačka, vezana za polugu gasa na motoru pa kroz prozor potezanjem dodavao gas. Sa ovim bi mogao samo da plačem 🥴

ВИКТОР КОЦЕВСКИ

16.5.2025. 12:42

👌

Vladimir Djokic

16.5.2025. 12:39

👍

Gvozden Milanović

16.5.2025. 12:38

👍

Zoran Bogosavljevic

16.5.2025. 12:36

👍💯

Branislav

16.5.2025. 12:36

👍

Aleksandar Prijović

16.5.2025. 12:36

Spolja ružan, unutra prolazi kao kroz iglene uši...

Nikola Stanisavljevic

16.5.2025. 12:34

🤩

Nikola Đaković

16.5.2025. 12:33

👍

Boban Stamenković

16.5.2025. 12:33

Lepa cokula

Небојша Филиповић

16.5.2025. 12:33

Рено 4 без чувене ручице мењача не може да буде Рено 4

Vladimir Bukva

16.5.2025. 12:37

Čitate mi misli 👍

Svetlana Lazic

16.5.2025. 12:32

Super je

Aleksandar Jakovljev

16.5.2025. 12:31

👍

Ljubisa Simic

16.5.2025. 12:30

👍

Branislav Ilkić

16.5.2025. 12:29

👍

Radiša Milinković

16.5.2025. 12:29

👍

Milos Krdzic

16.5.2025. 12:29

👍

Dragan Plakalović

16.5.2025. 12:28

🔋

Mladen Đukić

16.5.2025. 12:28

👍

Željko Hudi

16.5.2025. 12:28

👍

bojan miljković

16.5.2025. 12:27

I prtljažnik nije mali ...

Janko Stefanović

16.5.2025. 12:26

👌

Željko Lukić

16.5.2025. 12:26

Užas.

Necseriu Eugen

16.5.2025. 12:26

👌

Perica Njegić

16.5.2025. 12:26

lepo

Milos Brankovic

16.5.2025. 12:26

bravo

Nenad Domazetović

16.5.2025. 12:26

😎👍

dragan stjepic

16.5.2025. 12:26

👍

Milos Milosavljevic

16.5.2025. 12:26

💪

Mirko Radovic

16.5.2025. 12:25

👍

Branimir Radić

16.5.2025. 12:37

Dobro će ovo biti. Nek upola ostvari prodaju i eto uspeha. Ako je i udobnost kao nekada, kud ćeš bolje?