Karlos Tavares upozorava: Kinezi komadaju Stelantis?
Prema Karlosu Tavaresu, nekadašnjem generalnom direktoru grupacije Stelantis, ovaj automobilski koncern uskoro bi mogao da se raspadne. U autobiografskoj knjizi koja je upravo objavljena u Francuskoj, bivši rukovodilac i arhitekta fuzije grupa PSA i Fijat-Krajsler iz 2021. godine, vidi ozbiljne poteškoće u trenutnom poslovanju globalnog proizvođača, pogotovu u ekonomiji koja se sve više fragmentiše. Zato otvoreno govori i o
[...]Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
Prijavite se da biste mogli komentarisati!
Zlatan Sušić
25.10.2025. 11:33
Pratio sam većinu, možda i sve intervjue koje je Mladen radio sa Tavaresom. Izuzetan čovek, logičar, vizionar i jako hrabar, jako oštar ali pravedan u izjavama. Prepoznavao je Mladenov kvalitet i energiju te da ga je izdvajao od ostalih novinara, urednika...
dejan naumoski
25.10.2025. 11:12
Autoindustriju kao i mnoge druge polako ali sigurno preuzimaju Kinezi, da li kroz direktnu konkurenciju ili kroz preuzimanje Evropskih brendova
Milan Matic
25.10.2025. 11:10
Mislim da ima dosta i istine u tome sto je izjavio Tavares..a moje vidjenje autoindustrije je da sto vise ima zdruzenih kuca to je kvalitet losiji..a svi bi da debelo naplate svoje pa dolazimo u vidnu situaciju da modela ima previse koji nevrede i neodaju upola onoga za koji iznos naolacuju. Tacnije odnos cena kvaliteta je nesrazmerna.
Predrag Baturan
25.10.2025. 10:43
Evropa zbog raznih nerazumno odluka EU kaska za ostatkom sveta pa i u automobilskoj industriji. Bojim se da ćemo mi (krajnji kupci) izvući deblji kraj kao i uvek.
Boban Jankovic
25.10.2025. 10:40
Evropska auto industrija sigurno da je u odredjenoj krizi. Pojavili su se konkurenti koji agresivno nastupaju na trzistu. Medjutim, ne treba zaboraviti da je Evropa Stari kontinent i tu ima mnogo decenija iskustva. Nije samo tehnoloski razvoj kakav nude Kinezi jedini uslov za uspostavljanje dominacije. Nece bas ni Evropa da sedi skrstenih ruku
Zoran Anufrijev
25.10.2025. 10:07
Kako se stvari odvijaju na globalnom nivou ispašće Evropa kolač koji će podeliti Amerika Kina I Rusija. Tako će biti i sa automobilskom industrijom u Evropi kaja je već na kolenima, samo što će na kraju to rezultirati monopolom na tržištu auto industrije i naravno povećanju i diktiranju cena od strane Kineskih proizvodjača.
Željko Hudi
25.10.2025. 14:03
👍
Sladjan Simeonov
25.10.2025. 13:24
👍
Vladan Mrvić
25.10.2025. 12:36
Kinezi ne prepuštaju slučaju (čitaj, nekome drugom) BEV industriju.
Ljubisa Simic
25.10.2025. 12:12
👏
dragan stjepic
25.10.2025. 12:12
👍
Veljko Nikolic Ludi Miloica
25.10.2025. 12:02
Zbog dividenti su ga izbacili...sad sta god da napise pere ruke...
Nikola Gagić
25.10.2025. 11:47
👍
Ivan Mihajlovic
25.10.2025. 11:40
👍
Marko Mađarev
25.10.2025. 11:36
🤔🤔🤔
Vladimir Bogdanović
25.10.2025. 11:23
Sigurno je da će kineski proizvođači koji su u ekspanziji iskoristiti svaku priliku da povećaju svoje učešće na svim tržištima.👍
Zoran Bogosavljevic
25.10.2025. 11:21
👍👍
Miroslav Blažek
25.10.2025. 11:21
🤔
Goran Stevčevski
25.10.2025. 11:08
👍
Marjan Pejic
25.10.2025. 10:59
👌
Vladimir Djokic
25.10.2025. 10:57
🤔🤨
Zoran Milić
25.10.2025. 10:55
kinezi diktiraju i diktirace tempo, nerazumnim evropskim odlukama najvise
vladan petrović
25.10.2025. 10:54
najbolje bi bilo da se raspadnu jer mnogi brendovi su se utopili i izgubili u tom stelantisu.
Jan Pavlis
25.10.2025. 10:52
👍
Zeljko Dokic
25.10.2025. 10:46
na kraju mi izvlacimo deblji kraj
Žika Cvejić
25.10.2025. 10:41
👍
Vladimir Kalinic
25.10.2025. 10:40
Ništa lepo
Nikola Đaković
25.10.2025. 10:39
👍
Nenad Stojanovic
25.10.2025. 10:38
👍
Goran Ivačković
25.10.2025. 10:26
👍🏻
Milan Paroški
25.10.2025. 10:22
👍
Zarko Savatić
25.10.2025. 10:22
👍
Igor Kučerka
25.10.2025. 10:20
Spin majstor, reklo bi se.
nenad vucenovic
25.10.2025. 10:19
👍
Goran Milošević
25.10.2025. 10:18
👍👍👍
Ostoja Zivkovic
25.10.2025. 10:16
😐
Radiša Milinković
25.10.2025. 10:15
👍
Zoran Perišić
25.10.2025. 10:13
🫣
Mladen Nikolić
25.10.2025. 10:10
Danas je jako popularno da okrive nekog drugog. Mislim da kinezi nisu krivi za to sto su oni spustili kvalitet sto je nize moguce a cene podigli sto je vise moguce, pa sada ubiraju plodove svoga rada.
Bojan Jurić
25.10.2025. 10:16
Apsolutno tačno. Svoju pohlepu i obmanjivanje kupaca velikim cenama za neadekvatan kvalitet, sad kao hoće da maskiraju da je drugi kriv. Evropski proizvodači su gotovi ako se ovako nastavi, pa ni švabo neće da kupuje nemački auto ako je preskup a nekvalitetan, a kamoli ostatak "evropljana".
Srećko Stanković
25.10.2025. 10:08
Било како, само да Застава ради...
Srećko Stanković
25.10.2025. 10:07
👍
Boban Stamenković
25.10.2025. 10:05
Zanimljiv pogled, možda u pravu
Borivoje
25.10.2025. 10:04
👌
Pero Balać
25.10.2025. 10:02
👏👏👍
Necseriu Eugen
25.10.2025. 10:01
👍
Mirko Radovic
25.10.2025. 10:01
👍