image

Vi pitate, Mi odgovaramo!

Kao što smo najavili otvorili smo poseban deo SAT HUB-a gde možete da postavljate Vaša pitanja!

Svake nedelje postavljaćemo po jednu ovakvu objavu u kojoj ćete vi, u komentarima moći da tražite pravne savete, pojašnjenja ili da jednostavno pitate ono što vas zanima ili da saznate stav naše redakcije na neku od aktuelnih tema.


Ovo je mesto za sva pitanja koja imate, a da nisu u vezi posebnog članka

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

Necseriu Eugen

3.2.2024. 12:04

👍

Milorad Jeličić

3.2.2024. 12:04

👏👏👏👍

Dalibor Jovanović

3.2.2024. 12:04

👌👍

Vladimir Kalinic

3.2.2024. 12:05

Odlicno

Stefan Kojcic

3.2.2024. 12:05

👍

Djordje Jevdjevic

3.2.2024. 12:05

Sta je bilo sa pricom i obecanjima za subvencije u vezi LPG za automobile?

SAT Media HUB

7.2.2024. 13:36

Od naše inicijative do sada se ništa nije promenilo. Ali naravno - ako bude bilo bilo kakvih informacija na tu temu očekujte da ćemo ih objaviti.

Zoran Vasić

3.2.2024. 12:05

Primetio sam da mi se u zadnje vreme klikom na notifikaciju više puta smanjuju bodovi u korisničkom profilu pa mi to čudno i tražim vaše pojašnjenje? Hvala...

Vlada Grujić

3.2.2024. 12:12

Da, i meni. Takođe se neko vreme dešavalo da kliknem na notifikaciju isto se ne zabeleži tj. ne dodaju se bodovi. Takođe dešavalo mi se nekoliko puta da kada kliknem na notifikaciju pukne učitavanje web stranice i ako sam u mreži i imam internet.

Djurdje Jelesijevic

3.2.2024. 14:40

Ljudi kako ne shvatate, bodove dodajte ako ste aktivni, a sami se brišu kad protekne 30 dana. Zato vam skor ide dole gore.

SAT Media HUB

5.2.2024. 12:22

Objavili smo poseban članak da detaljnim objašnjenjem za broj bodova, nalazi se u sekciji Pitanja i odgovori

Dejan Jovcevski

3.2.2024. 12:05

👍

Bogdan Janković

3.2.2024. 12:06

👍😀

Nikola Markovic

3.2.2024. 12:06

Pozdrav redakciji. Odlican posao radite. Da li bi ste mogli malo cesce da postavljate stare SAT emisije ? Hvala

SAT Media HUB

5.2.2024. 12:23

Uskoro ćete moći da gledate još starih emisija u sekciji Istorija

Dragan Gavrilović

3.2.2024. 12:06

👍

Novica Petrović

3.2.2024. 12:06

Odlično

Dragan Borovic

3.2.2024. 12:06

Zašto se ne sankcioniše bahata vožnja po gradovima,snimljena kamerama za praćenje saobraćaja?Isto važi i za parkiranje u kontrasmeru?

Djurdje Jelesijevic

3.2.2024. 14:38

Podržavam predlog g-dina Borovića. Mnogo je bahatog ponašanja na ulicama gradova. Odgovorni samo okreću glavu. Kada će se zakoni primenjivati u potpunosti. Očigledno je da se tu nešto dešava.

SAT Media HUB

5.2.2024. 14:01

Nažalost to zaista nije pitanje za nas. Mi vam ne možemo odgovoriti jer mi za to nismo ni odgovorni. Ono što možemo to je da postavimo pitanje nadležnima. Ono što znamo sigurno to je da postoje više vrsta kamera. Neke su za monitoring, a neke beleže prekršaje. Koliko mi znamo kamere koje beleže prekršaje rade i kazne stižu svima, bez izuzetka. Takođe, nepropisno parkinje beleži Oko Sokolovo i tu takođe nema popusta za one koji krše propise.

Marko Milićević

3.2.2024. 12:07

Mene zanima ovo vezano za uvoz povnjka i subvencije za kupovinu Euro 6 da li će i kad da stupi na snagu za zabrana za uvoz Euro tri i četiri. Šta će biti s tržište polovnih vozila. I da li moraju da se registruju električni motori i ili bicikli na elektro pogon

SAT Media HUB

5.2.2024. 16:21

Sve detalje u vezi subvencija za deregistraciju i obnovu voznog parka kupovinom polovnih ili novih automobila koji ispunjavaju normu Euro 6 možete pročitati u aktuelnom broju revije SAT Plus, a naravno, biće objavljen tekst i ovde na SAT HUB-u. Da li će i kada biti izmenjena Uredba o uvozu polovnih vozila tako da minimalni uslov bude Euro 5 ili Euro 6, to u ovom trenutku niko ne zna, niti može da odgovori na to pitanje. Iako je Programom zaštite vazduha u republici Srbiji propisano da to bude od početka ove godine, što su nadležni iz ministarstva saobraćaja i najavljivali, videli smo da se nije desilo, a na pitanje zašto, niko od nadležnih nije hteo, ili nije znao, da nam odgovori. Električni motocikli moraju da se registruju, ali bicikli za sada, još uvek ne.

David Tošić

3.2.2024. 12:07

Mišljenje o lamborgini aventador-u

SAT Media HUB

5.2.2024. 16:54

Možete da pogledate video na našem Youtube kanalu pod nazivom SUPERAUTOMOBILI koje je vozio SAT, pa potražite II deo.

Nemanja Bralovic

3.2.2024. 12:07

zanimaju me ove kamere za prosecnu brzinu na magistralnom putu cacak zlatibor,kako funkcionise, da li od znaka kome prilazimo do sledeceg kome prilazomo ili onaj sto nas snima od pozadi na izlazu sa te zone izmedju dva znaka, sta kamera otkriva koje prekrsaje ili je samo.tu da ocita tablicu i da zabelezi vreme prolaska. Hvala

Milan Alempijevic

3.2.2024. 12:55

tu nema merenja prosecne brzine, oni pametni znakovi nisu za to

SAT Media HUB

5.2.2024. 16:22

Kamere su postavljene na portalima i snimaju vas sa zadnjeg dela vozila, odnosno beleže vreme prolaska ispod portala, kako na ulasku u deonicu na kojoj se meri prosečna brzina, tako i na izlasku sa nje. Ove kamera samo snimaju registarske oznake i vreme prolaska i ne mogu zabeležiti nijedan drugi prekršaj.

Dejan Stanković

3.2.2024. 12:08

Koje su šanse da se uvede red u LED sijalice za farove? Postoje sijalice koje su kvalitetne i dobre i značajno povećavaju bezbednost na putu svih korisnika, a sa druge strane postoje i one koje su smetnja i opasnost svima. Da li postoje neke naznake da će se nešto uraditi po ovom pitanju?

Vojislav Nevenic

3.2.2024. 12:15

Dodao bih i da li moze patrola da kontrolise visinu i rasipanje snopa svetla? Verovatno sa danasnjom tehnologijom vise nije neophodno da se vozilo upucuje na vanredni tehnicki pregled.

SAT Media HUB

5.2.2024. 14:11

Imali smo celu emisiju na tu temu, možete pogledati na Youtube kanalu Emisija SAT - Arhiva, a naziv emisije je Da li je zabrana zamsnkih sijalica u farovima besmislena?

SAT Media HUB

5.2.2024. 14:19

Vojislave, što se kontrole na licu mesta tiče, nismo sigurni da je moguće van tehničkog pregleda, odnosno servisa, jer je potreban poseban uređaj koji se zove regloskop, a koji mora da ispunjava različite zahteve iz Pravilnika o regloskopima.

Dejan Stanković

5.2.2024. 17:23

Hvala najlepše na odgovoru, ali ta emisija je poprilično zastarela- konkretno, Osram i Filips trenutno prodaju generaciju LED sijalica koje se mogu apsolutno legalno ugraditi u sve farove. Dok je ta emisija više govorila o ograničenjima primene LED i ksenon sijalica u farovima koji nisu predviđeni za to (reflektorskog a ne projektorskog tipa). Mnogo toga se promenilo od te emisije

SAT Media HUB

7.2.2024. 13:26

Sijalice se menjaju, ali su farovi i propisi isti. Pritom mislimo na one za koje nisu predviđene LED ili ksenonske farove. Svakako ako se nešto bude menjalo mi ćemo pisati o tome, kao što smo i do sada.

Đorđe Milkov

3.2.2024. 12:08

Da li se zna nešto oko važenja našeg taga u Grčkoj i Hrvatskoj? Bilo je nekih najava. Hvala ...

SAT Media HUB

5.2.2024. 14:20

Za sada nema novih informacija, ali ako ih bude objavićemo sigurno.

Aleksandar Jakovljev

3.2.2024. 12:08

😃😃😃😃

Ivan Krstić

3.2.2024. 12:11

Godinama se u Kragujevcu ne menja putna infrastruktura, kako državnog tako i lokalnog značaja, naveo bih put u naselju Grošnica koji je pre godinu dana nestao zbog klizišta i udalje je zatvoren i nema naznaka da će se nešto u skorije vreme menjati. nedaleko od mesta gde je put u prekidu nalazi se lokalna škola do koje nema trotoara kao ni ulične rasvete deca u školu idu u dve smene pa je roditeljima jedini način da sami organizuju prevoz dece jer je kretanje po uskom putu opasan poduhvat koji niko ne želi da ugrozi bezbednost svoje dece. Nažalost lokalna uprava nema sluha i ništa se godinama ne menja. Da li možete da pomognete da se podigne ovaj problem na Viši nivo i da se time eventualno nešto promeni. Hvala

Ivan Krstić

3.2.2024. 13:54

Vidim da se nekome ne svidja moj komentar i zahtev, ne vidim da se ikome može tu nešto da ne svidja. Napišite u komentarima šta je po Vama problematično u mom zahtevu, Hvala.

SAT Media HUB

7.2.2024. 13:19

Ako lokalna samuoprava ne reaguje, obratite se Ministarstvu infrastrukture za konkertan problem, a Ministarstvu državne uprave i lokalne samouprave zbog nerada lokalne samouprave.

SAT Media HUB

7.2.2024. 17:58

I Vas molimo da nam pošaljete fotografije koje najbolje ilustruju problem na adresu internet@satmediagroup.net. Važno je da ako šaljete direktno na imejl ukupna veličina ne prelazi 10 mb, ili da ako su veće fotografije iskoristite neki od servisa za slanje velikih fajlova kao što je we transfer. Hvala!

Slobodan Stanković

3.2.2024. 12:11

Koja je šanse da se šleperima i kamionima sa prikolicom zabrani preticanje na autoputu u određenom vremenskom periodu?

SAT Media HUB

5.2.2024. 16:08

Ovo nije pitanje za nas jer mi nemamo autoritet da predlažemo izmene Zakona o bezbednosti saobraćaja koji donosi MUP. Inače, ne znamo da ovakav propis postoji u bilo kojoj zemlji, osim da se šleperima i kamionima sa prikolicom zabranjuje se vožnja u određenim časovima, ili danima.

dragan stjepic

3.2.2024. 12:11

👍

Vladimir Cvetić

3.2.2024. 12:12

Da li Vam je u planu da nas izveštavate o motociklima? Imam mišljenje da ih je sve više na putevima kod nas.

SAT Media HUB

7.2.2024. 12:31

Na HUBu imamo povremeno motociklističke rubrike, imali smo i uključenje uživo. Dakle, kada postoji prilika izveštavamo i o dva točka.

Goran Pejoski

3.2.2024. 12:13

Poštovanje Zanima me zašto u Youngtimer-e ne ubacite poređenje nekih manje popularnih ali po mom mišljenju efikasnijih i ekonomičnijih automobila, poput Citroena Xsara Picasso 1.6hdi, Renault Scenic 1.5dci itd

SAT Media HUB

7.2.2024. 12:29

Hvala na predlogu, ako budemo imali priliku da pronađemo adekvatne modele (sa sličnom pređenom kilometražom, servisnom istorijom, da su kod jednog vlasnika najmanje 50.000 km) probaćemo da organizujemo takav test. Ali računajte da nećemo da poredimo dva ili više modela "napamet" bez konkretnih podataka o samim automobiloma, pregledu u servisu i slično.

Dejan Koželj

3.2.2024. 12:13

Kakva je situacija sa novim baterijama za hibridna i elektro vozila. Kada se očekuju nove generacije i kojih će biti karakteristika

SAT Media HUB

7.2.2024. 13:17

Posvetili smo jednu celu emisiju SAT baterijama, možete je potražiti na našem Youtube kanalu. U pretragu upišite Šta kriju elektro-vozila

Sasa Vasilev

3.2.2024. 12:13

kako osloboditi trotoare od bahato parkiranih? imali ste dobre priloge o toleranciji u saobracaju. Mollim vas da nastavite sa prilozima o saobracajnoj kulturi. Kako se odbraniti od vozaca koji ne postuju saobracajna pravila? voze kontra smer u jednosmernoj ulici, prebrza voznja, zaustavljaju i parkiraju gde nije dozvoljeno, preticu na punoj liniji....

Milan Adamović

3.2.2024. 12:38

To je katastrofa, jedino rešenje komunalna policija i "oko sokolovo" sistem kao u BGD. Plus što više garaža i naplata parkiranja. Dok se konačno svi mi pojedinačno ne dovedemo u red.

SAT Media HUB

7.2.2024. 12:25

Mi utičemo, apelujemo, savetujemo i pričamo koliko god možemo. Ali jasno vam je da ne možemo da dopremo do svih. Veliki pozdrav

Milan Čikara

3.2.2024. 12:15

👍

Milan Adamović

3.2.2024. 12:15

Ne bi bilo loše da uradite neki prilog o kućnim elektro punjačima i koji su preduslovi i izvori na koji mogu sve da se povežu punjači. Dakle koje to firme ugrađuju kakvi su im uslovi finansiranja, šta sa kolektivnom stanovanjem i ugradnjom, a šta sa pojedinačnom. Da li je moguće imati zajednički punjač u ulici ili zgradi pa sve komšije da koriste ili mora svako svoj. Pravna regulativa ili papirologija neophodna za postavljanje punjača. Da detaljno obradite tu temu.

SAT Media HUB

7.2.2024. 12:23

Hvala na predlogu, jesmo imali i u emisiji ali i u našim štampanim izdanjima priču o tome kako se ugrađuje punjač za vozila, ali ako bude prilike da proširimo priču na različite vrste svakako ćemo to i uraditi

Zoran Novicevic

3.2.2024. 12:17

Zanima me da li Honda CRZ hybrid, ako joj potpuno otkaze baterija, moze da startuje motor i da se vozi iskljucivo na benzin? (Slao sam mejlove i proizvodjacu i raznim servisima...ili nisu poslali odgovor ili ga nisu znali)

SAT Media HUB

7.2.2024. 13:16

Dok pokušavamo da dobijemo odgovor konkretno za model za koji pitate, od servisra smo saznali da većina hibrida može da ima problem sa startovanjem i u toku vožnje ukoliko je baterija stradala.

Nemanja Antić

3.2.2024. 12:17

👍

Milan Matic

3.2.2024. 12:18

👍

Mladen Avramovski

3.2.2024. 12:18

👍

Ivica Ðokić

3.2.2024. 12:19

Поштовани, имамо огроман проблем у Каћу. На једином пешачком прелазу на главној улици који води до школе постоји трафика која је проширена преко тротоара све до улице цевима и затворена церадом и лексаном. Деца морају ићи улицом која је јако прометна. Могу и слике да Вам пошаљем ако сте у могућности да објавите или нам помогнете на било који начин. Унапред захвалани родитељи.

SAT Media HUB

7.2.2024. 13:14

Ovo morate prijaviti loklanoj inspekciji. Od organizacije opštinske uprave zavisi kako se zove nadležna inspekcija, može biti komunalna, građevinska. Idite u upravu i oni će vas dalje uputiti.

SAT Media HUB

7.2.2024. 17:55

Molimo Vas da nam pošaljete fotografije tog objekta i ulice, što bolji prikaz situacije na adresu internet@satmediagroup.net. Važno je da ako šaljete direktno na imejl ukupna veličina ne prelazi 10 mb, ili da ako su veće fotografije iskoristite neki od servisa za slanje velikih fajlova kao što je we transfer. Hvala!

Goran Ivačković

3.2.2024. 12:20

👍

Mirceta Damjanović

3.2.2024. 12:20

kolika je cena kwh kad se puni el.vozilo

SAT Media HUB

5.2.2024. 17:36

Nemoguće je tačno navesti koliko se plaća jedan kW jer to zavisi od toga gde se punite - tamo gde se naplaćuje zavisi od toga koliko je snažan punjač. Može da košta recimo i 80 dinara minut za punjač od 120 kw. Sa druge strane, ako se punite kod kuće to opet zavisi od toga koliko električni automobil doprinosi ukupnoj potrošnji i "koja ste tarifa". Ali, neka približna slika glasi ovako: ako se punite kod kuće, "jedan km je jedan dinar" odnosno za jedan kilometar puta, potrošićete struje u vrednosti jednog dinara. I, kako su električni automobili zgodni za vozače koji je ne prelaze više od 20.000 km, a ne putuju daleko više od dva puta godišnje i sva kilometraža im je uglavnom u gradu, onda je godišnji trošak za gorivo 20.000 din. Ko se puni "komercijalnom" strujom, odnosno plaća račun kao firma, onda je računica "jedan km iznosi dva dinara" kako je to za nas koji test-automobile punimo na punjačima ispred redakcije ili na onom na stazi centra NAVAK. Čak i da se na putovanjima dopunjujete negde gde to naplaćuju papreno, to se u godišnjim troškovima "ispegla" sa brojnim punjenjima koja su besplatna u tržnim centrima i sličnim situacijama. Ili, može i ovakva računica - ko se ne greje na struju i plaća mali račun EPS-u, sa električnim automobilima bi imao od 20-30% veći račun za struju (umesto troškova za benzin/dizel). A, ko se greje na struju, taj skoro da ne bi osetio dodatak koji ide na električna vozila.

Михајло Митровић

3.2.2024. 12:21

👍

Aleksandar Topoljanin

3.2.2024. 12:22

poštovana ekipo SAT haba dali možete da dođete do informacije ko je zadužen za sređivanje zastitne ograde pored puta koja je oštećena usled saobraćajne nezgode i koji je vremenski rok da se to reši?! Pišem iz Sremskih Karlovaca gde je pre par meseci puštena obnovljena deonica od 4 km i već na 3 mesta je ograda ozbiljno oštećena a niko je ne popravlja.U napred zahvalan.

SAT Media HUB

5.2.2024. 16:09

Za popravku ograde i ostalih oštećenja, zadužen je i odgovoran upravljač puta na konkretnoj deonici, a koja je to tačno firma, možete saznati od JP Putevi Srbije.

Željko Lukić

3.2.2024. 12:24

👍

Ivica Bogdanović

3.2.2024. 12:27

Poštovani, da li bi u nekoj od narednih emisija mogli da ispitate sistem za automatsku naplate takse za prolazak kroz Nacionalnin park Kopaonik. Mislim da sistem nije dobro napravljen i da ima dosta nedostataka. Naime, meni pri proveri još uvek stoji da sam u Nacionalnim parku iako sam samo bio u prolazu. Čak sam 7-8 dana od prolaska bio u Grčkoj što se lako može proveriti. A da sistem nije dobro smišljen govori i to da sa Kopaonika može da se izađe preko Krive reke gde uopšte nema rampe i kamera.

Aleksandar Janković

3.2.2024. 12:41

Tako je. Plaća se iz pravca Jošaničke Banje dok sa druge strane može da se ulazi i izlazi bez problema. Neverovatno!

rade berta

3.2.2024. 12:37

Unesite komentar.

Slaviša Stanojević

3.2.2024. 12:38

Ко дозвољава да семафори праве гужву у Београду?

Žika Cvejić

3.2.2024. 12:40

👏

Nenad Radojković

3.2.2024. 12:42

U Prokuplju imamo betonskimost preko reke Toplice koji je u očajnom stanju, trebao bi neko da to snimi kao što je vaša emisija ukaže na to

Zoran Vukotić

3.2.2024. 12:42

Kada se od kasko osiguranja može tražiti “novi” deo, a ne popravka oštećenog?

SAT Media HUB

5.2.2024. 16:10

Kasko osiguranje nije obavezno već dobrovoljno dopunsko osiguranje tako da svako osiguravajuće društvo ima svoja pravila i uslove pod kojima rešava odštetne zahteve. Praksa je da se vozilima starim do tri godine (kod nekih i do dve) odobrava zamena dela novim, ali neka društva imaju princip da nove delove odobravaju sve dok je vozilo u garantnom roku. U svakom slučaju, pouzdan odgovor možete pronaći u takozvanim Opštim uslovima osiguravajuće kuće kod koje ugovarate kasko osiguranje.

Nenad Radojković

3.2.2024. 12:46

U Prokuplju imamo betonski most preko reke Toplice koji je u očajnom stanju. Trebao bi neko da to snimi kao što je vaša emisija ukaže na to da se most obnovi i popravi, da saznamo da li će u skoroj budućnosti biti popravljen. Pitam vas dal bi ste mogli da napravite prilog o tome?

Mladen Alvirović

6.2.2024. 09:49

Nažalost, nemamo dovoljno ljudi da bi mogli da šaljemo ekipe u svakk grad i svaku ulicu koja nije u dobrom stanju.

Ivan Saric

3.2.2024. 12:47

Mene interesuje koliko se Oko sokolovo upropastilo u Bgd od pocetka rada. U pocetku krug vozila je bio dobar mozda 15-20min i ljudi su se plasili i pazili gde ostavljaju auto ali naknadno su povecali ovaj krug i neka vozila sklonili na kontrolu placanja parkinga (otpustili su mnoge ljude) da su sve upropastili. Vratilo se sve na staro, bahato parkiranje cveta jedina novost je prekrivena tablica koju niko ne sankcionise. Ima li ovome kraj ili da svi pocnemo tako?

Milos Milosevic

3.2.2024. 13:02

Podrzavam pitanje i molim da redakcija ako moze obradi ovu temu sa nekim iz policije ko je nadlezan za to jer broj prekrivenih tablica je sve veci i veci iz dana u dan i to ne samo kad su parkirani vec su se toliko oslobodili da i voze non stop tako sa pokrivenom tablicom i onda za njih ne vaze ni kamere ni propisi a da ne pricamo o bezanju od na primer nekog udesa ili neceg jis goreg jer znaju da se tablica ne vidi i samo pun gas niko ih nece naci. Da li onda svi da skinemo tablice i vozimo tako jer koja je svrha tablica ako je neki pokazuju a neki kao i da je nemaju. Stvarno se otelo kontroli i moze da postane ako vec nije veliki problem po pitanju odgovornosti a tu najmanje mislim na samo parkiranje. Pritom u mnogome doprinosi utisku bezakonja koje je ocigledno jer se ne sankcionisu.Po meni kazna za to mora biti kao da je vozilo neregistrovano pa cak i kao bahata voznja jer je vozac to uradio sa namerom da krsi zakon.Pozdrav redakciji.

SAT Media HUB

5.2.2024. 16:24

U komunalnoj miliciji smo dobili odgovor da se vozači koji prekriju tablice na nepropisno parkiranim vozilima još strožije sankcionišu nego ostali jer se u takvim situacijama, barem u Beogradu, poziva „pauk“, pa će vlasnik osim kazne morati da plati i uslugu odnošenja, odnosno uklanjanja vozila sa javne površine. Da li je baš uvek tako i u praksi, to ne možemo da znamo, ali se nadamo da jeste.

Nikola Perović

3.2.2024. 12:48

Мени би било занимљиво да ове године нађете власнике нових кинеских аутомобила који су власници годину и више дана и да су одрадили редован сервис. Могли би да испричају своја искуства, врлине и мане, као и колико их је коштало одржавање.

Rile R

3.2.2024. 18:37

Odlična ideja.

SAT Media HUB

5.2.2024. 13:56

Hvala na poslatom predlogu, ako bude moguće to uraditi (pronaći automobile i vlasnike koji žele da se snimaju, dovoze automobil i sve što ide uz to) svakako ćemo najaviti.

Zolika

3.2.2024. 12:56

Zanima me da li će se i kada razmatrati smanjenje ograničenje maksimalne brzine za mopede na tehničkim pregledima? I zbog čega se uzima u obzir, kada mnogi mopedi odu barem 60km/h!

SAT Media HUB

8.2.2024. 10:17

Nažalost, prema našim propisima koji su napisani u skladu sa evropskim, maksimalna brzina mopeda ograničena je na 45 km/h. Problem ne postoji samo kod nas jer se svuda voze savremeni mopedi koji mogu da razviju veću brzinu od pomenute, pa se problem rešava takozvanim graničnicima, koje vozači imaju običaj i da skinu čim prođu tehnički pregled. U Nemačkoj, policija ima mobilni merač maksimalne brzine i često zaustavlja vozače mopeda, kontrolišu ih i naplaćuju velike kazne, čak i oduzimaju vozila. Nažalost, trenutno nema izgleda da se ovaj propis promeni, niti će tako nešto biti razmatrano, jer bi trebalo promeniti ne samo Zakon o bezbednosti saobraćaja, nego i Pravilnik o podeli motornih i priključnih vozila.

Milan Alempijevic

3.2.2024. 12:57

Retko koji punjac od Puteva Srbije radi na auto-putu koji je besplatan..oni sto se naplacuju radi naravno :))

SAT Media HUB

5.2.2024. 14:26

Da li možete da napišete koji punjač nije radio i kada vam se dogodilo da ne možete da napunite automobil?

Borislav Pavlović

3.2.2024. 12:57

👍

Aleksandar Popov

3.2.2024. 13:06

Korisna rubrika.

Siniša Sivčev

3.2.2024. 13:13

👍

Dejan Paunovic

3.2.2024. 13:29

😀

Nikola Stojanović

3.2.2024. 13:31

Poštovani, Imo sam situaciju, majstor nije do kraja zavrnuo čep na boci za antifriz i iscurelo je dosta tokom vožnje. U jednom momentu mi se upalila crvena lampica, stao sam, sačekao da se ohladi i krenuo ka prvoj pumpi koja je bila na 900m. Međutim na putu do pumpe je krenula para kroz ventilaciju kabine neposredno pred pumpu. Tamo sam nasuo antifriz, sutradan otišao kod majstora, dosuo je nov antifriz i rekao da se ništa nije oštetilo. Meni deluje kao da je motor bio pred prokuvavanje, u vožnji ne osećam ništa, ali ta para tj dim koji je ulazio u kabinu je delovao zabrinjavajuće. U pitanju je Opel Corsa D 1.2. 2007. godište. Da li postoji nešto na šta bi trebalo obratiti pažnju posle ovoga? Hvala unapred! :)

Djurdje Jelesijevic

3.2.2024. 14:29

Poštovanje. Da li mislite na čep za dolivanje ili ispuštanje antifriza. Koji je čep zaboravio da zatvori. Verovatno mislite na slavinu na dnu hladnjaka. Prema vašem opisu nije došlo do štete, a moglo je. Proverite kod zvaničnog servisera. Pozdrav.

Nikola Stojanović

6.2.2024. 14:59

Poštovanje Đjurđe, Veliko hvala za odgovor. Mislio sam na čep za dolivanje antifriza. Za sada auto ne pokazuje neke znake oštećenja, ali sam mislio da se raspitam da li na nešto treba da obratim pažnju ili nešto da pratim :)

SAT Media HUB

7.2.2024. 12:18

Pitali smo nekoliko majstora i oni kažu da ako motor nije "prokuvao" i ako sada nemate uključene lampice (na primer: check engine) da samo obratite pažnju na nivo rashladne tečnosti i da ga proveravate redovno. Ističu da ne bi trebalo da imate veće posledice, ali da ako primetite gubitak snage ili curenja da obavezno odete u servis na kontrolu

Zvonko Rajkovic

3.2.2024. 13:31

👍

Marko Pantovic

3.2.2024. 13:37

Hvala svima vama koji ste oborili Slobu i doneli nam ovakav mir i lep zivot . U Srbiji je luksuz napuniti rezervoar goriva , zivela Srbija, Zivele ovce !

SAT Media HUB

3.2.2024. 14:05

Poštovani Marko, mi zaista negujemo slobodu govora ovde na HUB-u, ali vaša poruka zaista nije primerena. Ovom prilikom vas opominjemo i nadamo se da nećete nastaviti u takvom maniru. Ovaj deo HUB-a je namenjen ljudima kojima su potrebne informacije, saveti, pravna pomoć i mi želimo da očaj prostor posvetimo njima.

Radiša Milinković

3.2.2024. 13:45

👍

Marko Milanov

3.2.2024. 13:57

👍

vladan aleksic

3.2.2024. 14:10

👍

Necseriu Eugen

3.2.2024. 14:12

Dobar dan! Sistem merenje brzine u deonica autoputa Niš ka Bugarskoj radi?

Necseriu Eugen

6.2.2024. 08:09

Vidim da za mene nema odgovor...

Mladen Alvirović

6.2.2024. 09:46

Na mestima gde postoje kamere na portalima, kao što smo pokazali u emisiji, sistem radi. Tamo gde nema kamera nema ni sistema što znači da ne radi

Necseriu Eugen

6.2.2024. 14:09

Hvala!

zoran Stancic

3.2.2024. 14:13

kod nas u zrenjaninu postoje lezeci policajci koji su visoki da prilikom prelaska samo sto ne polomite auto koji su propisi o visini istih i dali ih postavljaju onako od oka

SAT Media HUB

5.2.2024. 16:15

Pravilnikom o tehničkim sredstvima za usporavanje saobraćaja na putu ("Službeni glasnik RS", broj 9 od 30. januara 2014.) propisani su vrsta, izgled, tehničke karakteristike i način postavljanja tehničkih sredstava za usporavanje saobraćaja na putu. Ovim propisom su određene i tačne dimenzije koje upravljač puta mora da poštuje prilikom postavljanja prepreke, a visina se određuje u zavisnosti od ograničenja brzine na delu puta na kome se policajac postavlja. Ako je ograničenje brzine 50 km/h, ležeći policajac može biti maksimalno visok tri, a širok najmanje 60 centimetara. Na putevima i ulicama gde je brzina ograničena na 40 km/h, izbočina ne sme biti veća od pet centimetara ni šira manje od 90 cm. Najveće dimenzije su predviđene tamo gde je i brzina najmanja – u zonama u kojima je ograničenje brzine do 30 km/h, ležeći policajac može biti visok najviše sedam i širok najmanje 120 centimetara.

Viktor Kodnik

3.2.2024. 14:18

Da li ste primetili da table sa obaveštenjima na autoput(a i van autoput) većim delo nisu reflektujuće. Takođe dobio sam čudno pitanje gde je taj grad Miloš the great. Tabla koja je postavljena na autoputu obaveštava da idete ka mestu a ne autoputu.

SAT Media HUB

5.2.2024. 14:25

Tom temom smo se detaljno bavili u emisiji SAT koju možete pogledati na našem Youtube kanalu. Upišite u pretragu naslov: Zašto se znakovi ne vide noću

Dejan Mihajlović

3.2.2024. 14:19

Imam peugeot 508sw 2016. god. 1.6 blue hdi automatic, 183.000 km. Da li se kod njega radi servis automatskog menjača? U dva ovlašćena servisa dobio sam dva različita odgovora...

Jovan Vasiljević

3.2.2024. 18:11

Zavisi da li je automatski ili robotizovani. Kod prvog se radi servis, kod drugog ne

SAT Media HUB

5.2.2024. 16:14

Iz specijalizovanog servisa za automatske menjače smo dobili odgovor da je preporuka proizvođača (Aisin Warner) da se menja ulje na svakih 50 000 km. Radi se mašinska zamena ulja bez filtera. Za filter bi menjač morao da se skida i rastura.

Dejan Mihajlović

8.2.2024. 15:04

Hvala. Odradio servis menjača (zamena ulja). Pozdrav...

Boban Stamenković

3.2.2024. 14:23

Да ли постоји могућност да се ове награде које делите добијају компјутерским извлачењем. Ко верује да је намештено не мора да игра, мислим да овим брзим одговарањем на питање гледаоци губе од емисије, ето једна сугестија. Поздрав, хвала што постојите!

SAT Media HUB

5.2.2024. 13:52

Nije moguće za sada, ali upravo da bi svi mogli da učestvuju u podelama poklona ne postavljamo svaki put kao uslov da nagradu dobijaju oni koji najbrže i tačno odgovore.

Srdjan Bojic

3.2.2024. 14:25

Po poslednoj izjavi ministra Vesica drzava ove godine daje subvencije samo za e automobile. Cene novih e automobila je za sad daleka prosecnom drzavljaninu Srbije. Prica se o subvenciji za kupovinu vozila koja su Euro V i Euro VI. Da li moze redakcija da prenese nadleznima da nam je vozni park star i da prelazak na e vozila je suvise skup skok. Da li moze da se naprave subvencije za vozila koja idu na metan i gas kao i hibride prvo pa onda za e vozila. U porodici se vozi jedan noviji benzinac i jedna starije vozilo na dizel. Dizelka i dalje vodi sto se tice troskova goriva servisa i registracije. Koja onda poenta e automobila kad mi nedostizan san??? Noviji benzinac na metan ili gas bi vise odgovarao sa nekom subvencijom.

Milan Alempijevic

3.2.2024. 18:08

to je isto ko kad se zalis sto ti je S klasa nedostizan san

Zlatan Mojsilovic

3.2.2024. 14:41

Dobar, prvo moram da se zahvalim na stalnoj interakciji sa publikom. Moje pitanje je sledece: putevi koji se grade u nasoj zemlji, voleo bi da cujem vas komentar, mozda i emisiju celu oko te teme. Naime, nikakva politika nije u pitanju, samo cinjenice. Generalno dobro je sto se gradi ali cesto primetim da po zavrsetku gradnje sahte budu uzvisenije, šine takodje, gde svaki put prilikom prelaska lupe tockovi, da li to toliko tesko izravnati ili se ja varam i nesto ne znam. Takodje put koji je nov zavrsen ima u sebi talase, da li to do debljine asfalta ili loseg utabanog terena. Stalno kruze price da je uradjeno po svim standardima a opet mesto nije kako treba. Postoji li neki opsti propisi, evropski standardi ili ih svaka zemlja ima za sebe? Toj temi bi prikljucio i parking mesta u Beogradu, tako sto se deo trotoara iscrta bez da se spuste ivicnjaci, tako da svi put moramo da lomimo kola i cak i kacimo dno da bi parkirali. Opsirna je tema, mislim da bi imalo dosta materijala za obradu za celu jednu emisiju.

SAT Media HUB

8.2.2024. 10:13

Tema zaista jeste opširna, svakako hvala na predlogu. U svakoj emisiji u kojoj se bavimo putevima čućete I naš komentar baš na tu temu.

Dragan Borovic

10.2.2024. 09:12

Brzina i kvalitet nikako ne idu zajedno.Brzina je zbog političkog pritiska kojih je bilo i biće(nažalost),svetli primer su "vesićeve kocke"na trgu koje evo već treći put prevrću. Kvalitet samih radova zavisi od nadzornog organa,angažovanih laboratorija a tu smo opet na početku.Angažuju se bliske vlastima zbog žmurenja na probleme u toku radova.Vrzino kolo. Treća i najvažnija Odgovornost.Niko nikad nije izgubio licencu za rad,zbog propusta i fušeraja. U Ruzveltovoj ulici u Bgd,su recimo lomili stabilizaciju (meki beton,noseći sloj kolovoza)koju su još nemci postavili i menjali tucanikom koji je stizao iz kojekakvih kamenoloma(poprilični procenat prašine,nema nosivost za kolovoz).Isto i u 4 bulevara(K.Marije,27.marta,Dž.Vašingtona,Dušanovoj).Velika tema. Pozdrav!

Milan Mandic

3.2.2024. 15:02

👏👏👏

Marko Miljković

3.2.2024. 15:12

Kakve su sanse da uzicete na ministarstvo saobracaja ili koga vec da se max brzina u naseljenim mestima vrati na 60km kao sto je pre bilo.Kada su ljudi vozili fice sa kocionim dobosima bilo ke 60km a sad kada su vozila dosta sigurnija u svakom dmislu sad je 50km.Postoje deonice gde izmedju dva grada ima po 10 sela koja su povezana i kad se postuje ogranicenje od 50km treba vecnost da stignes.

Slobodan Djilas

3.2.2024. 16:31

Dragi prijatelju, ako se ne varam pre nego je ovaj zakon izglasan i sproveden. Bilo je javnih rasprava o tome ( u emisijame poput "posle rucka" i slicnim), glavno objasnjenje: sila udara pri udesu i brzini od 60 km je za 40% veca nego pri brzini od 50. To znaci u slucaju da oborite pesaka, ne daj Boze, pri brzini od 50 na sat dobije lakse, eventualno po koju tezu povredu. dok pri brzini od 60 km/h isti taj pesak zadobina teske telesne povrede, pa cak i smrt. Sve se da izracunati, matematika je jasna. ako se ne varam 50km je oko 250 kilodzula ( jedinica za merenje sile udara), a kod 60km je 360 kilodzula.

Ivan Stamenov

3.2.2024. 16:35

Budi srećan što nije 40 kao u Skandinaviji jer su tamo smrtnost pešaka u udesima sveli na 0 . Kada 3 godine nebi poginuo ni jedan pešak može da se razmišlja o poboljšanju svesti vozača i povećanju brzine zbog efikasnosti saobraćaja. Dok ima neodgovornih ubica u saobraćaju, nema šanse.

SAT Media HUB

7.2.2024. 12:09

Mi smo se temom brzine i ograničenja brzine bavili više puta, ali zamolili bismo vas da pogledate našu emisiju koju možete naći na Youtube kanalu, a pod nazivom Koja brzina spasava decu?

Darko Denčić

12.2.2024. 08:22

Nesreće uglavnom izazivaju vozači koji ne poštuju ograničenje brzine kao i ostale propise,njima je svejedno šta piše na znaku oni voze koliko može.

Nikola Novaković

3.2.2024. 15:38

👍

Nikola Novaković

3.2.2024. 15:38

👍

Mile Stanojevic

3.2.2024. 17:25

👍

Slobodan Djilas

3.2.2024. 17:49

Kao profesinalni vozac cesto ucesrvujem, neprijatnim situacijama: na primer juri pretice u makazice ulece ispred mene, pa onda ubacuju se ispred pa voze 50 metara pa skrecu. Svaki dan bar 3-5 vozila me iscima na taj nacin ili kad prilaze raskrsnici, pa cak mi suju majku kad im rukama pokazem gde ce ispred mene. Imam osecaj da vecina tih vozaca su nepismeni, naime nemaju u svesti da ja vozilo od 42t tereta ne mogu da zaustavim na 15-20m kao auto, nego 35-40m. Uz sve moguce silne elektronike i pomocne sisteme koje moje vozilo poseduje. Mislim da je tu mozda i pored njihovog neznanja ( ne krivim nikog, bila su druga vremena kad se polagalo za vozacku) presudno i vaspitanje iz kuce. Takodje sam i cesto u problemu, kada vozilo ide kroz "S" krivinu sece put, prelazi na moju stranu, gotovo da se sudari sa mnom. Neko je gore naveo edukaciju o kulturi u saobracaju i ponasanju u saobracaju, pa mozda i ovim dopuniti. Cesto sam prisutan razgovoru sa kolegama, profesionalcima, dok cekamo na istovar da utovaraju 45-50t. A sva vozila voze zitarice i nijedna nisu registrovana na crvene tablice. Gazde ih pritiskaju da utovaraju, navidno. Uglavnom smatram da sam ostecen jer i ja i njihov gazda placamo istu drumarinu na registraciji. Dok se ja trudim da sacuvamo lokalne(koji su konstruisani do 40t) puteve koji su novi oni ih unistavaju. Drugo njihova bezbednost ucesrvovanja u sabracoju je ravna katastrofi. Razlika izmedju zaustavljanja vozila od 40t bruto tereta i 45t je ogromna a o 50t da ne govorimo bar 15m. Mozda uraditi test i sa teretima i vozilima, da se i kod njih podigne svest o prekrsajima koje cine, a da nisu svesni koliko ugrozavaju ostale ucesnike, izmeriti duzinu zaustavljanja sa 40t bruto tezine, pa sa 45t, pa sa 50t. brzina 50km/h. Ali isto tako kamion sa 40t bruto tereta uporediti sa zaustavnim duzinom puta kod putnickog vozila, da i vozaci vozila shvate, bar malo, sta rade kad izlecu pred pun kamion, da se posto poto ukljuce u saobrcaj iz sporedne ulice.

Dejan Stanisavljević

3.2.2024. 18:07

Unesite komentar.

SAT Media HUB

5.2.2024. 13:50

Hvala vam na poslatom predlogu

Željko Hudi

3.2.2024. 18:15

👍

Goran Stevčevski

3.2.2024. 18:15

👏

Jovan Vasiljević

3.2.2024. 18:17

Da li ležeći policajci mogu da se postavljaju gde god nekom padne na pamet, kao što je slučaj u Novom Sadu, i da li postoje neki standardi o izgledu, dimenzijama i načinu na koji su napravljeni, kojih bi morali da se pridržavaju ovi koji ih postavljaju? Čini mi se da je U Novom Sadu to sve bez ikakvog reda i zakona. Kao prvo ima ih nenormalno mnogo, a kao drugo, gomila ih je napravljena kao da su za dampere a ne za obične automobile.

Martin

3.2.2024. 18:51

Ni u Nišu nije nista bolje

SAT Media HUB

5.2.2024. 16:05

Pravilnikom o tehničkim sredstvima za usporavanje saobraćaja na putu ("Službeni glasnik RS", broj 9 od 30. januara 2014.) propisani su vrsta, izgled, tehničke karakteristike i način postavljanja tehničkih sredstava za usporavanje saobraćaja na putu. Ovim propisom su određene i tačne dimenzije koje upravljač puta mora da poštuje prilikom postavljanja prepreke, a visina se određuje u zavisnosti od ograničenja brzine na delu puta na kome se policajac postavlja. Ako je ograničenje brzine 50 km/h, ležeći policajac može biti maksimalno visok tri, a širok najmanje 60 centimetara. Na putevima i ulicama gde je brzina ograničena na 40 km/h, izbočina ne sme biti veća od pet centimetara ni šira manje od 90 cm. Najveće dimenzije su predviđene tamo gde je i brzina najmanja – u zonama u kojima je ograničenje brzine do 30 km/h, ležeći policajac može biti visok najviše sedam i širok najmanje 120 centimetara.

Sasa

12.2.2024. 18:55

Ko treba da kontrrolise kvalitet izrade lezecih policajaca? U Zemunu postoje primerci gde i sa 20km udar tocka je uzasan.

Rile R

3.2.2024. 18:34

Hvala na ovakvom izlaženju u susret korisnicima aplikacije. Možda nije tema za ovde (a i ne znam gde bi pa moglo da se predloži), sami ste spomenuli da treba da pratimo da li ste nam odgovorili. Tim povodom, mislim da bi bilo dobro kada bi ova aplikacija imala i proširene mogućnosti, poput toga da se vidi obaveštenje da li je neko odgovorio na naš komentar kao i to da bude omogućena razmena privatnih poruka kako između korisnika međusobno, tako i između vas i korisnika. Tako biste korisnike duže zadržali u aplikaciji a u njoj se mogu prikazati reklame, reklamne ponude itd pa je korist obostrana.

SAT Media HUB

5.2.2024. 12:20

Trenutno se razvija opcija za aplikaciju da korisnici dobiju obaveštenje kada im stigne komentar ili odgovor, odnosno kada ih neko obeleži u komentaru, tako da čim se to uradi i testira biće implementirano

Miljan Miljević

3.2.2024. 18:41

Moj komentar je vezan za SAT HUB aplikaciju i model koji ste uspostavili kojim obavezujete korisnike da komentarisanjem, kliktanjem i praćenjem obezbeđuju bodove kojim nastavljaju da koriste aplikaciju besplatno. Ovo je na dugi rok kontraproduktivno jer: 1. Kreira se bespotreban šum u komentarima sa palčevima i bezveznim porukama koje su samim sebi svrha. 2. Primoravaju se pratioci da klikću na svaku vest, bez obzira da li ih zanima ili ne. 3. Korišćenje aplikacije više ne predstavlja izvor zadovoljstva i informisanja, već izvor stresa jer se nešto mora. Ukoliko želite da uspostavite frimijum model pretplate, ili dajte nešto viši nivo funkcionalnosti za plaćenu pretplatu, ili za besplatne korisnike uvedite prikazivanje reklama, pa na taj način monetizujte posećenost, a za premijum korisnike omogućite pristup sadržajima bez ometanja reklamama. Ovaj model koji ste uspostavili je za mene lično toliko odbijajuć, da nisam daleko od odluke da prestanem da konzumiram bilo koji vid sadržaja koji dolazi iz SAT Media grupe, a kao neko ko vas gleda od detinjstva (imam 47 godina), kupujem mesečnik, dolazim na NAVAK, plaćao sam obuke bezbedne vožnje i za sebe i za svoje zaposlene, mislim da je ovo valjan argument da razmislite o promeni modela. Nemojte zameriti na dobronamernoj kritici i opservaciji.

Rile R

4.2.2024. 13:48

Koliko znam, nikakvi bodovi se ne dobijaju ostavljanjem komentara, već samo na klik na notifikaciju (obaveštenje) koja potom vodi u aplikaciju.

Rile R

4.2.2024. 13:50

A inače, dobar je predlog, može i tako. Meni lično ne smeta ni da pratim notifikaciju.

SAT Media HUB

5.2.2024. 12:18

Nikada nismo rekli da mora da se komnetariše da bi se skupili bodovi. Samo na obaveštenja, a da se mogu skupljati i igranjem kviza. Obaveštenja koja šaljemo su nekada tekstovi, nekada poruke naših partnera, nekada uključenja uživo. Kome ne odgovara taj model može da se pretplati, i da uživa u sadržaju koji sam bira. Nikoga ne primoravamo ni na šta - izbor postoji, to moramo da istaknemo. Mi svakako poštujemo vaš prelodg i moguće je da će se nešto od toga primeniti u nekim budućim verzijama aplikacije. Hvala na komentaru i na sugestijama.

D s

8.2.2024. 21:24

Molim vas, samo bez reklama. Ko ne zeli da klikce na notifikacije, moze da se pretplati.

Милош Јанковић

3.2.2024. 19:07

колико кошта царина из немачке или јапана за ауто отприлике 1300 1400 килограма

Goran Stanisic

4.2.2024. 08:34

Milose, carina se ne naplacuje po tezini auta vec po kataloskoj vrednosti vozila. To o cemu vi pitate je ekoloska taksa koja se od novembra meseca naplacuje prilikom uvoza vozila i iskazana je na Obracunu carinskog duga i ona iznosi 14,85 din po kg tezine vozila. Iznos ekoske takse zavisi samo od tezine vozila, dakle ne zavisi od porekla vozila, godine proizvodnje, snage i ostalog vec iskljucivo od tezine tj naznacene mase vozila.

SAT Media HUB

5.2.2024. 16:52

Goran vam je sve detaljno objasnio i veoma ispravno.

Jovan Vasiljević

3.2.2024. 20:00

I još jedno pitanje. Da li je istina da vozači kamiona više nisu u obavezi da prekrivaju rasute terete? U Novom Sadu poslednjih 5-6 godina ni jedan jedini rasuti teret nije prekriven. Lete sa kamiona pesak, papiri, šljunak, granje, raznorazni metali, plastike i koještošta. I isto tako sam video samo jedno gradilište na čijem izlasku peru kamione i radne mašine kako ne bi iznosili blato na ulice. Ostalo - katastrofa

SAT Media HUB

5.2.2024. 17:22

Nije istina da nisu, i te kako su obavezni da obezbede rasut teret i da ne dozvole da se on rasipa po putu i ugrožava ostale učesnike u saobraćaju. O tome smo već imali prilog u emisiji sat od 5. marta prošle godine, ali ćemo u jednoj od narednih emisija objaviti još opširniju priču o ovim vrstama prekršaja i posledicama koje zbog njih nastaju.

Vlada Grujić

3.2.2024. 20:26

Ovim putem želim svim čitaocima ali i redakciji SAT da skrenem pažnju na zloupotrebu uređaja za snimanje nepropisno parkiranih vozila na Zlatiboru. Naime, ukoliko ste iz nekog daljeg registracionog područja (recimo BG) i zaustavite se na kolovozu (niste izašli iz vozila, motor još radi) i imate nesreću da pored vas prođe oko sokolovo, stićiće vam kazna za nepropisno parkiranje na kućnu adresu sa poukom da ako odmah platite plaćate samo 2500 dinara. Ako pak smatrate da ste oštećeni morate da idete na sud u Čajetini i da tamo dojazujete nevinost. Za nekoga iz Beograda odlazak u Čajetinu košta minimum 5000 dinara plus gubitak dana i veliku dozu maltretiranja. Iz tog razloga i biraju za takvu prevaru dalje registracije jer će ljudi radije uplatiti 2500 dinara i izbeći maltretiranje, gubitak vremena i šikaniranje. Takođe veliki broj zloupotreba od strane komunalnih službenika "Beli" sam primetio i kod mene u Lazarevcu. Bahato se parkiraju kako im se prohte, ugrožavaju bezbednost učesnika u saobraćaju sa svojim vozilima i iznose netačna opravdanja svojih postupaka. Na koju adresu mogu da prijavim bahato ponašanje pripadnika komunalne službe Beli. Za sve navedeno posedujem dokaze u vidu snimaka. Mislim da je krajnje vreme

Milan Alempijevic

4.2.2024. 18:06

Isto je tako u Beogradu za nas sa Zlatibora

SAT Media HUB

7.2.2024. 12:01

Može se prijaviti Belima - tj. Komunalnoj miliciji u njihovom sedištu, pošto BELI nije formalno pravno ispravan naziv, ne postoji akt o tome, niti može da bude donet, jer zakon kaže da se oni zovu Komunalna milicija, a ne služba javnog reda. Ako oni neće da se bave time, prijava ide Sekretarijatu za nadzor, inspekciju i komunikacju pod kojim su. Oni mogu disciplinski da ih gone, a ako su počinili krivično delo ili prekršaj da podnesu prijavu nadležnom organu. Ali, ako je krivično delo posredi, i postoji dokaz može se prijaviti policiji ili tužilaštvu. S obzirom na to da je reč o Zlatiboru moramo da naglasimo da nemamo informaciju sa su tamo Beli, već je to Komunalna milicija iz Užica. Čajetina nije grad, pa ne može imati svoju komunalnu miliciju. To znači da se prijavljuje užičkoj gradskoj upravi, ako je reč o Zlatiboru.

Vladimir Bogdanović

3.2.2024. 20:52

Molba, da li možete u okviru svih vaših patrola redovno da obaveštavate gde se na određenoj ruti nalaze CNG pumpe (pošto ih je malo) i koje su cene? Osim toga bilo bi lepo videti detaljan test nekog od tih automobila koji imaju fabrički ugrađen metan - benzin i da li postoje neki potencijalni problemi pri održavanju istih.

SAT Media HUB

5.2.2024. 13:47

Ako ste pratili zimske patrole sigurno ste primetili da smo tu informaciju već uvrstili. Svakako nastavićemo da proveravamo cenu tog goriva na onim pumpama koje se nalaze na putu kojim ide ekipa koja snima patrolu.

Nikola Đaković

3.2.2024. 21:17

👏

Andrija Račman

4.2.2024. 00:19

Sviđa mi se ova zamisao o postavljanju pitanja i komentara ali nevidim ni jedan odgovor na ista.

SAT Media HUB

5.2.2024. 12:09

Naravno da će sva pitanja dobiti odgovore, upravo su u pripremi.

Milos Milosavljevic

4.2.2024. 09:08

prilikom obavljanja tehnickog pregleda desava se da kontrolori naprave neku stetu na automobilu, da li moze nekako da se ta steta naplati od onih koju su je i napravili?

SAT Media HUB

5.2.2024. 17:21

Svu eventualnu štetu pričinjenu na tehničkom pregledu snosi firma u čijem je vlasništvu taj tehnički pregled. Svako ko se bavi proverom tehničke ispravnosti vozila mora da ima posebno osiguranje za takve slučajeve jer je to uslov da mogu da se bave tom delatnošću.

Aleksandar Samardzic

4.2.2024. 09:52

👍💪👏

Marko Zivanovic

4.2.2024. 11:25

Na jednom od ukljucenja uzivi pomeniliste da Austral ima grejace prednjeg stakla te da nema potrebe za jutarnjim ciscenjem prednjih stakala. Da li vam na tom vozilu tag za naplatu putarine radi? ili morate da izbacujete tag kroz prozor? da li grejanje prednjih stakala iskljucuje rad taga? pozdrav, Marko

SAT Media HUB

5.2.2024. 13:42

Konkretno kod Australa nismo imali problema sa korišćenjem TAGa. Radio je bez problema.

Darko Tmusic

4.2.2024. 12:14

Da li mozete da napravite prilog o polaganju za c kategoriju i programu GSP-a koji finansira polaganje za d?

SAT Media HUB

5.2.2024. 13:41

Da li možete da nam date dodatno pojašnjenje šta vas tačno zanima o polaganju za C kategoriju?

Branimir Radić

5.2.2024. 00:12

Kolika je ukupna potrošnja goriva u Srbiji u odnosu na okruženje u 2023.g. benzin, dizel, TNG?

SAT Media HUB

5.2.2024. 13:40

Ove podatke ne možemo da dobijemo brzo, tako da ćemo vas zamoliti za malo strpljenja. Hvala!

Fikret Pasovic

5.2.2024. 20:45

Da li se planira na proleće neka test vožnja na Navak-u? Imao sam priliku pre par godina da probam Ford, Volvo i Opel. Ove godine bih bio srećan ako bude prilike da se provoza Dacia Duster nova.

SAT Media HUB

7.2.2024. 11:25

Ako mislite na Supertest dan, pratite reviju SAT Plus i videćete kada najavimo.

Milos Jelenkovic

5.2.2024. 22:02

Pomoc prijatelja, pokusao sam na vise mesta da dobijem odgovor koji se razlikuje od mesta do mesta, pa resih da kontaktiram Vas, naime radi se o problemu sa zamenom motora na vozilu. Vozilo je uveženo i plaćena carina na isto. U toku transporta došlo je do kvara na motoru pitanje glasi DALI MOGU DA ZAMENIM MOTOR NOVIM ISTIM ILI SLIČNIM MOTOROM PRE ODLASKA NA HOMOLOGACIJU TJ: AMSS. HVALA UNAPRED NA ODGOVORU. Vaš verni pratilac M

SAT Media HUB

8.2.2024. 12:36

Vaš slučaj je specifičan i moramo da vas posavetujemo da to pitanje  postavite direktno nekoj od ovlašćenih laboratorija koje u ime ABS vrše pregled homologacije. Spisak sa kontaktima je na sajtu ABS i naravno - napišite nam šta ste saznali, dokle ste stigli.

Boki.MB

6.2.2024. 13:35

Poštovani SAT-ovci Kada će se popraviti deo POžeške na ulazu na Banovo brdo iz pravca Julinog brda

SAT Media HUB

7.2.2024. 11:25

Zaista nemamo odgovor na to pitanje, ali znamo jer članovi naše redakcije redovno prolaze tuda, da se često radi na sanaciji Požeške ulice, pa se i mi nadamo da će i taj potez uskoro doći na red

Milos Milosavljevic

7.2.2024. 10:33

da li mozete da napravite neki test zimskih ili letnjih guma, npr uporedni test onih marki koje se najvise kupuju u srbiji i da se napravi neko poredjenje najnize,srednje i visoke klase guma?

SAT Media HUB

7.2.2024. 11:23

Kada god možemo mi radimo razne testove pneumatika, a bavili smo se i upoređivanjem novih i starih guma, testirali smo kako se zimske gume ponašaju leti i obrnuto, i sve to možete pogledati na našem Youtube kanalu. Nažalost organizacija uporednog testa pneumatika trenutno nije moguća iz mnogo razloga, a pre svega zato što je to izuzetno kompleksno i veoma skupo testiranje. To ne znači da kod nas ne možete da pročitate uporedne testove pneumatika. Pred svaku sezonu objavljujemo testove koje je obavio nemački ADAC, a u njihovom ocenjivanju ima i dosta marki i modela koji se prodaju i na našem tržištu.

Marko Petrović

7.2.2024. 17:32

Da li planirate dodavanje dark mode opcije za aplikaciju? Veoma bi značilo zbog same pogodnosti kada se koristi noću, a ova belina baš umori oči. Pozdrav i sve pohvale za Vaš rad.

SAT Media HUB

8.2.2024. 10:06

Planiramo, uz još dodatne funkcije kao što je "menšn", u nekoj od narednih verzija

Boki.MB

8.2.2024. 11:28

Menšn – ako želiš nekome da se obratiš menšnovaćeš ga sa @ ispred njegovog imena extra stvar

SAT Media HUB

8.2.2024. 12:36

jeste, ali mora da se razvije za nas posebno kao opcija :)

Dragan Borovic

9.2.2024. 18:53

Kolike su šanse da se muzej automobila preseli u zgradu stare glavne žel.stanice?

SAT Media HUB

11.2.2024. 09:03

Pogledajte emisiju SAT danas, dobili smo nove informacije, a Mladen prenosi sve što smo saznali.

Mladen Despot

10.2.2024. 11:33

Postovani, da li moze neka pomoc pri kupovini polovnog automobila? Opel meriva b 1.3 multi jet 95ks sa lancem. Prednosti i mane. HVALA!

Sasa

12.2.2024. 18:42

Jako dobro obradjujete temu turizma, narocito kroz letnje i zimske patrole, ipak cini mi se da prilicno nepravedno ste zapistavili kampovanje kao vid turuzma. Retko ili nikada ne givorite o cenama kampivanja na moru ili zimskim centrima. Nema ni priloga o npr cenama registracije kampera i kam kucice. Zanimljiva bi tema bila i kako odabrati odgovarajucu kamp prikolicu u odnosu na automobil isnagu njegovog motora i masu. Bilo bi lepi kada bi se kampovanje kao vid turizma popularizovalo i priblizilo ljudima jer nije odmor samo boravak u nekim apartmanima koji su cesto i neopravdani skupi. Hvala puno.

Slobodan Tarlać

15.2.2024. 11:04

Da li možete da odgovorite na sledeća pitanja, čak bi mogli i u emisiji da obradite ovaj problem: 1. Kada će moći vozači B kategorije da upišu i polažu direktnl5za D kategoriju (iako je izmenjen zakon septembra 2023. Još uvek auto škole ne vrše upis kandidata za D dozvolu bez posedovanja C dozvole minimum 2 godine). 2. Koliko dugo će trajati po novom obuka za D kategoriju? 3. Koliko će koštati ta obuka? 4. Da li će možda biti neka ograničenja u vožnji nakon polaganja za D kategoriju (npr. kao probna dozvola za vozače B kategorije)? 5. Šta će biti sa dobijanjem CPC kartice, tj licence profesionalnog vozača (koliko će koštati, uslovi dobijanja, trajanje obuke itd.)? Hvala unapred.

Bojan Vidojevic

17.2.2024. 13:05

Pozdrav redakciji, predlažem da posvetite pažnju TAG uređajima malo više da se podigne svest vozačima o prednostima. Juce na autoputu naplatna rampa Stara Pazova guzva na prolazima sa stajanjem i placanjem a svi ENP prolazi prazni.

Željko Lukić

17.2.2024. 14:34

igrao sam kviz za projekciju filma.Imao sam 7 od 10 odgovora.Slučajno sam izašao iz ekrana i izgubio rezultat,nisam screen shotovao!Kako da vratim nazad rezultat?Hvala.

Rasko Dragovic

21.2.2024. 00:00

Pozdrav. Da li mozete u nekoj od narednih emisija obraditi temu o takozvanim garaznim tablicama i mozda pokrenuti inicijativu za uvodjenje istih u saobraćaj. Misljenja sam da je vrlo korisna stvar a i tema kao jedan segment Vase emisije.

Anel Sadik

23.2.2024. 16:46

Da li ce uskoro biti na testu Forthing T5 evo ili U - tour 4 sa 7 sedista? Hvala

Robert Andreev

5.3.2024. 17:18

Imate neki BUG u aplikaciju?????? Svaki put kada otvorim JEDNU notifikaciju, ( kakva god bila)aplikacija ne evidentira ništo. Ako imam više, onda opet prva kao da nije bila, i tek vtora a onda i svaka sledeča se evidentira? Nije da ovo je strašno bitno, ali eto…. Inače iPhone 15 pro je u pitanju.

Andrej Bojkov

6.3.2024. 08:22

Poštovani, da li znak na biciklističko-pešačkoj stazi važi ako je sa leve strane postavljen, u Novom Sadu je taj znak na puno biciklističkih staza sa leve strane jer je nadležnima verovatno lakše da postave znak u zemlju nego da buše asfalt? Ja koliko znam da ne važi. Hvala

Dejan Stipic

7.3.2024. 19:54

Poz. za najbolju ekipu! Imam pitanje zbog čega su na naplatnoj rampi Subotica postavljeni ležeći policajci i to samo na ENP - traci .Prvo to nigde nisam video i nije mi jasno usporavame gde treba da imam brži prolaz! (pozdrav i voleo bi neko objašnjenje za ovo)!

Dejan Stipic

7.3.2024. 19:54

Poz. za najbolju ekipu! Imam pitanje zbog čega su na naplatnoj rampi Subotica postavljeni ležeći policajci i to samo na ENP - traci .Prvo to nigde nisam video i nije mi jasno usporavame gde treba da imam brži prolaz! (pozdrav i voleo bi neko objašnjenje za ovo)!

Denis Lazarevic

12.3.2024. 09:15

Postovani.... interesuje me kako se menja baterija na TAG uredjaju,koliko u proseku traje jedna baterija?dali ako sami smemo to uraditi uredjaj sme da ostane bez napona....?mozda bi neki video bila idealna ideja za ovu temu. Hvala i Srdacan pozdrav za celu ekipu a posebno Mladena!

Mijodrag Mišković

25.3.2024. 12:15

Dali možete da putujete da snimite dokle su stigli radovi od Preljine do Adrana. Hvala

Mijodrag Mišković

28.3.2024. 15:20

Ovu emisiju gledam možda i od početka emitovanja, svaka čast, naravno imam primedbu, zašto ste skinuli onaj predivni logo sa ćirilicom a postavili ovaj sa latinicom. Mislim da je onaj logo bio lepši a i uvek nas poseti na Mirka Alvirovića. Veliki pozdrav

Kišgeci Ivan

30.3.2024. 10:45

Pozdrav. Kad nam stiže novi broj"Jangtajmer"-a?Nestrpljivi smo...😁

Dejan Stanisavljević

2.4.2024. 13:41

Dobijem obaveštenje da odigram kviz ali ne mogu da ga nađem?

Dejan Stanisavljević

2.4.2024. 13:47

Unesite komentar.

Dejan Stanisavljević

2.4.2024. 13:47

Našao!

Petar Bagi

20.4.2024. 09:15

Zašto mi se oduzimaju brodovi i to mnogo njih kada skoro na svaki tekst dajem svoj komentar 😡🤔🤔