Volkswagen Dieselgate – 10 godina kasnije: Kriza koja je sve promenila
Afera poznata kao “Dizelgejt“ iz 2015. godine označila je jednu od najvećih kriza automobilske industrije, a svakako najveću u istoriji kompanije Folksvagen. Pokrenula je raspravu o održivosti tehnologije motora sa unutrašnjim sagorevanjem, a iz nje je proizašao i ubrzani zaokret VW-a ka baterijskim električnim vozilima (BEV), što je tokom naredne decenije temeljno oblikovalo njegovu razvojnu politiku

I klasični “golf” je dobio svoju električnu verziju
Pre 10 godina, 18. septembra 2015, EPA (američka Federalna agencija za zaštitu životne sredine) uputila je pismo Folksvagenu, optužujući ga za manipulaciju softverom za kontrolu
[...]Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
Prijavite se da biste mogli komentarisati!
Milos Maksimovic
4.11.2025. 17:49
Zasto se ne govori o toj famoznoj godini tokom plandemije, kada je sve stalo ne samo drumski saob. a zagadjenja nista nisu bila manja od proseka. Sta li zaista stoji iza tolikog forsiranja el. vozila🤔 koja za nas krajnje korisnike nisu adekvatna zamena, pogotovo za nas koji cesto prelazimo velike razdaljine od 700+ km i sad ja moram da stajem, planiram jurim punjace , rucam ispijam kafe dok se krsina puni , kad u opste i nadjem punjac, ma mi smo debili.
Dejan Strahinjic
5.11.2025. 15:14
Кина је нова војска глобалне елите за покоравање и стварање новог дигиталног робовласничког сиситема. Око 2050 ће бити пуна примена, а до тада, кап по кап брег се рони. Зато се њима, између осталог намешта да кроз законе из агенде УН 2030, које власти свих земља лагано усвајају по свету, па и зелену агенду, тј. оне законе који треба да ослабе моћи старе силе (НАТО), а нова - Кина лако стекне предност, како би се спреге моћи над светом преместиле са доказано непоузданих полицајаца на веома послушне и сурове полицајце (Кину). Знам да је политика и није јој место овде, али то је утицај који нам мења степене слободе у свим аспектима живота па и шта ћемо да возимо и до када ћемо имати избор. Свакако, најбоље што можемо да урадимо за нашу децу је да их учимо здравој логици и удаљавамо од свега што је штетно и ризично по природу и њихово здравље (дизел, литијум и др.) како би што пре на ред дошле алтернативе. Форсирање литијума због којег се толико уништава природа је по мени баш несвесно и неодроговорно понашање, које показује да смо и даље цивилизација ниске свести и човекољубивости, која радо уништава све зарад угађању и задвољењу личних страсти. Иначе нико не би возио дизел, већ ауто на плин, или бар бемзинца, јер он нема канцерогене честице као дизел. Држава би забранила становницима градова да возе ишта осим плина … итд. САТ је почео да прича о понашању у саобраћају на један нови начин, што је за похвалу, а верујем да ће такав приступ успети да убаци и у тестове аутомобила и технологија, чим се створе законски оквири за то. Сада је и код нас притисак и цензура омогућена немањем логичних закона, већ оних који нам намећу окупатори. Треба живети до тада, тако да је свака мала победа ко планина.
Igor Pantelić
4.11.2025. 19:04
Amerika nema tehničke preglede za vozila već samo kontrolu izduvnih gasova. Nema puno automobila sa dizel motorima ali zato imaju puno kamiona. Nisu ti kamioni svi novi I mnogo više zagađuju vazduh od tih dizelgejt automobila. Zato mislim da ta afera je napravljena iz nekih drugih razloga iz kojih Kina izlazi opet kao pobednik.
Nikola Markovic
4.11.2025. 17:53
Zanimljivo ali i ja sam taj podatak cuo u vreme kovid pandemije
Borivoje
6.11.2025. 08:04
👏
Željko Hudi
5.11.2025. 19:49
👍
Dragan Perevalov
5.11.2025. 15:23
I tako su EU birokrate upropastili evropsku industriju.
Marjan Pejic
5.11.2025. 08:53
👌
Dusan Gajic
5.11.2025. 07:13
🤔
Zoran Vukčević
4.11.2025. 23:27
🤔🤔🤔
Zarko Savatić
4.11.2025. 23:19
👍
Marko Milanov
4.11.2025. 21:15
🤔
Miroslav Blažek
4.11.2025. 20:59
🤔
Miroslav Blažek
4.11.2025. 20:33
🤔
Vladan Mrvić
4.11.2025. 20:23
👍
Milan Paroški
4.11.2025. 20:17
👍
Vladimir Bogdanović
4.11.2025. 20:08
Žao mi je što se situacija u auto industriji tako brzo promenila. Forsiraju se električni automobili po svaku cenu🤔🤔🤔
Goran Ivačković
4.11.2025. 19:37
👍🏻
Zoran Milanovic
4.11.2025. 19:09
👍
dejan naumoski
4.11.2025. 19:04
👍
nenad vucenovic
4.11.2025. 18:53
👍
Vladimir Djokic
4.11.2025. 18:49
👍
Pero Balać
4.11.2025. 18:34
👏👏👍
Goran Stevčevski
4.11.2025. 18:22
👍
Slaviša Miladinović
4.11.2025. 18:21
👍
Nikola Đaković
4.11.2025. 18:19
👍
Ljubisa Simic
4.11.2025. 18:15
👍
Nebojša Stojanović
4.11.2025. 18:04
👍🏻
Mile Stanojevic
4.11.2025. 17:56
👍
Zoran Perišić
4.11.2025. 17:56
👍
Nikola Markovic
4.11.2025. 17:45
A ja kupih auto sa Vw dizel motorom iz 2015 🫣 Odoh ja da se sam prijavim u paklu, bolje nego da me sutra "deca" hapse.
vladan petrović
4.11.2025. 17:39
gde nađoše ovolike pare da plate kaznu
Nenad Stojanovic
4.11.2025. 17:39
Amerikanci i ekologija🤔🤔🤔
Jan Pavlis
4.11.2025. 17:29
👍
Branimir Radić
4.11.2025. 17:25
Balkanci da idu u Kaliforniju po ovih 300 000 opozvanih automobila i uvezu.
Igor Nikolic
4.11.2025. 18:39
Samo još i homologacija…
Nikola Markovic
4.11.2025. 17:30
Ako moze za soma i po na adresu ? 😁
Janko Horvat
4.11.2025. 17:21
👍
Igor Kučerka
4.11.2025. 17:17
10 godina kasnije mediji su "promenili" sve.
Ksenija Vučković
4.11.2025. 17:17
👏👏👏
ВИКТОР КОЦЕВСКИ
4.11.2025. 17:16
👍
dragan stjepic
4.11.2025. 17:13
👍
Boban Stamenković
4.11.2025. 17:12
Da nije toliko skup transport slatko bi se naši ljudi vozili
Dejan Mihajlović
4.11.2025. 17:11
Das auto...
Zoran Bogosavljevic
4.11.2025. 17:10
Mogli su da ih prodaju Srbija, Makedonija Montenegro Bugarska. Niko se nebi bunio
Predrag Baturan
4.11.2025. 17:07
A cene automobila za nas i dalje visoke.
Dušan Simović
4.11.2025. 17:07
👏👌
Zoran Anufrijev
4.11.2025. 17:06
👏🏻
Svetlana Lazic
4.11.2025. 17:05
Super
Bobi Petroski
4.11.2025. 17:05
Mogli su ij prodati na Balkanu, ljudima ne bi smetalo.
Ostoja Zivkovic
4.11.2025. 17:04
lepo
Djurasin Sasa
4.11.2025. 17:03
👍
Mirko Radovic
4.11.2025. 17:02
👍
Mitar Nikolić
4.11.2025. 17:02
To je bio početak kraja evropske automobilske industrije.
Sladjan Simeonov
4.11.2025. 17:01
👍
Vladimir Kalinic
4.11.2025. 17:01
Tad je počeo krah
Marko Mađarev
4.11.2025. 17:01
🤔
Necseriu Eugen
4.11.2025. 17:01
.
Ivan Mihajlovic
4.11.2025. 17:00
👍